Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

elsker millionær søker kjæreste!



Anonymous poster hash: a4a29...7dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elsker millionær søker kjæreste!

Anonymous poster hash: a4a29...7dd

Skjønner ikke helt koblingen til denne tråden?

Anonymous poster hash: 9c5fc...2df

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hurra for NRK! NRK står vel for Norsk Reprise Kanal? Ikke vet jeg hva de driver med på Marienlyst med Lisensbetalernes penger, men noe rart er det..atter en gan NRK..SKAM DERE, amatører.."

- Forøvrig Textv-mannen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ei som åpenbart tror at siden sendingen av hopprennet ble avbrutt, så ble det hele avlyst av NRK.

"Førbanna kjipt for de 5 hopperene som sto igjen, at NRK avlyser hele skirennet, nå som de hadde så stor sjanse for å vinne. Kommer NRK til å gi dem noen kompensasjon?"

Nei, nå altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra nrk sport

Takk for at dere ikke kan lage skikkelige sendeskjemaer. Takk for at dere avbrøt kjelkehockeyen hvor Norge kunne fått bronse i dag, for heller å sende det videre på nett. Dere bør jaggu meg vise mer profesjonalitet for å kunne vise noe som helst av sport fremover. Amatørkanal!

svar:

Hei, vi beklager om du er misfornøyd med prioriteringene som ble gjort. Sendeskjemaet er ikke skrevet i stein og kan endre seg, spesielt når været fører til avlysninger eller forsinkelser som med Birken i dag.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde ikke denne tråden kom til å være spesielt morsom, jeg pleier aldri være på sider på facebook, men skjønner jo nå at det er der moroen (og dumskapen) foregår!

Æ døøør over folkene som ikke klarer å lese på sjokoladen ihvertfall, haha! :skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra vg

Oppførsel som i antikkens Roma. I Tyskland er det som Sodoma og Gomorra

Tyskland er et land som måler med doble standarder. Ikke bare med myndighetene men også av borgerne selv. Dette vises tydelig i skatteunndragelse og andre lovbrudd. Vi bor ikke i en sosial og juridisk tilstand. Men mange vanlige borgere ønsker ikke at. De øverste ti tusen er smartere og den ordinære borgeren anses å være den dummeste noensinne. Og dessverre, mange taler også. Rettferdighet er ikke styrken på tysk. Toll slik som i middelalderen.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra vg

Oppførsel som i antikkens Roma. I Tyskland er det som Sodoma og Gomorra

Tyskland er et land som måler med doble standarder. Ikke bare med myndighetene men også av borgerne selv. Dette vises tydelig i skatteunndragelse og andre lovbrudd. Vi bor ikke i en sosial og juridisk tilstand. Men mange vanlige borgere ønsker ikke at. De øverste ti tusen er smartere og den ordinære borgeren anses å være den dummeste noensinne. Og dessverre, mange taler også. Rettferdighet er ikke styrken på tysk. Toll slik som i middelalderen.

At det var? :klo:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ei som åpenbart tror at siden sendingen av hopprennet ble avbrutt, så ble det hele avlyst av NRK.

"Førbanna kjipt for de 5 hopperene som sto igjen, at NRK avlyser hele skirennet, nå som de hadde så stor sjanse for å vinne. Kommer NRK til å gi dem noen kompensasjon?"

Tenkte le litt av deg som ikke forsto ironien, men etter å ha lest en del av de andre kommentarene og statusene til vedkommende er jeg jammen ikke sikker. Jeg blir skremt!

Så jeg beklager at jeg begynte å le av deg! Skal ikke skje igjen! ;-)

Anonymous poster hash: ceb20...160

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars ***** til Sparebanken:

Nei det norske vinmonopolet kan stenge dørene for oss her på Hedemarken.Vi handler i Sverige,2 timers kjøring så har vi vært å handlet og kjøpt det vi trenger i Sverige,vi handler mat å klær å det vi trenger.Hurra for Sverige.Ned med vinmonopolet

----------------

Freia:

HVORFOR!!! har dere begynt å pakke inn mousse inn i et plastikkpapir...? og ikke fortell meg den dårlige løgnen om å bevare smaken, den brukte dere for 10 år siden og den er dårlig. Jeg er skuffet over å kjøpe et sånt deilig produkt, til en sånn pris, og få slik innpakning. Det er som å sette kjøkkenstoler i en fararri..

----------------

Turid **** til Freia:

Jeg liker ikke det nye Nille . Det har jo blitt godtebutikk, også i dag hvor vi snakker om overvekt , sundt kosthold . vi har for mange overvektige unge og eldre som sliter. Jeg for min del boikotter Nille, får kjøpt det andre stasjet dere har andre steder også . Hilsen en skuffet gammel kunde

Svar: Dette er en side for Freia sjokolade, ikke Nille

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha en som har klaget til Freia, han kalte en annen fyr for en innavla sauepuler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere sett innleggene av denne typen her?

"Nå må dere får gjort noe med levering i deler av Oslo hvor dere levere 2 minutt unna oss men ikke opp "bakken" rett og slett!

Det er tusenvis av mennesker opp i Olafbullsvei/Grindbakken etc... "

Det er et flust av de på Dolly Dimples, Peppes Pizza og sannsynligvis andre kjeder som leverer fastfood etc.. Jeg blir så oppgitt, har de virkelig ikke en eneste hjernecelle å tenke med?

Som kjede MÅ man velge seg ut et leveringsområder som skal være overkommelig for restauranten. Man lager da et leveringsområde på kartet, og man kan ikke levere utenfor dette. Det hjelper ikke at noen "bare bor 2 min unna! Dere leverer rett nede i svingen! Uhørt!". Det vil ALLTID være noen som bor "bare" 2 min utenfor leveringsområde, og om man utvider området - slik disse kundene ber om - vil det bare være flere som bare er 2 min utenfor der igjen, og så der igjen, og så der igjen.. Hvor vanskelig er det å forstå?

Det er heller ikke slik at et leveringsområde går i en rett strek en vei. Man leverer i øst, vest, nord, sør for restauranten. Så om de skal utvide området bare LITT fordi du bor "bare 2 min unna", så burde de jo gjøre det i alle retninger, så da er det 4 min. til sammen i hver retning osv...

Og til slutt: Drit i å klag da. Folk er dumme.

Nåja. Der jeg bodde før så var det slik at de i leverte i HELE området, unntaket var én gate. Altså, det føltes jo litt merkelig og urettferdig at de leverte i gaten ovenfor, bortenfor, nedenfor, men altså ikke til min adresse. Men da jeg påpekte dette for Peppes så viste det seg at jo, det var nå faktisk feil i deres systemer. Den feilen ble også rettet opp. Jeg er dog hyggelig når jeg spør, det er nå så.

Er jeg virkelig dum for å ha påpekt dette? Jeg synes ikke det. Jeg fikk faktisk rettet opp en feil i deres systemer, for nå kan folk bestille pizza. Og ja, jeg forstår faktisk at det er surt, spesielt hvis man bor like sentralt og like langt unna som f.eks naboen som har annen gateadresse og bor 1 meter unna deg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig står det nå i forsidebildet til Freia at den er 200 gram. Fatter ikke at folk ikke forstår at den ikke er 200 gram.

Fra Freia, igjen:

"Det hjelper VELDIG lite at det fortsatt er 200 gram når dere har ødelagt resten av sjokoladen med å gjøre bitene kjempetykke. Smaker ikke som før pga konsistensen. Dessuten mangler det jo uansett en bit - 24 biter er mye bedre enn 23. Det blir kun Stratos, Kindersjokolade og andre kvalitetssjokolader på meg fremover."

Virkelig? Kjempetykke?

"Vi har også uvitende kastet to papir i søpla før jul, siden vi trodde det var produksjonsfeil. Hva hvis vinnerkodene allerede har havnet i søpla? Dumt at salget av "manglende sjokoladebit" startet før kampanjen..."

Hva med å lese det som står utenpå platen?

Åh, fantastisk! Freia har lagt ut en video til en av de største klagerne, som svar på tiltale. Genialt!

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

:skratte: Dette er amazing underholdning!

Men Yvonne, da, skal folk faktisk måtte finne ut av ting ved å lese på emballasjen? Er ikke det å forvente litt for mye? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte: Dette er amazing underholdning!

Men Yvonne, da, skal folk faktisk måtte finne ut av ting ved å lese på emballasjen? Er ikke det å forvente litt for mye? :fnise:

Jo, tydeligvis! Hvordan overlevde man før internett egentlig? :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Enig med han her dere sa i reklamen finn den manglende biten og på et eller annet punkt så påpekte dere at ikke alle var manglende, og dere har villedene produktsanvisning 200g er det faenmed ikke det kan saksøkes og dere vil mest sansynelig tape"

"Hva er dette for noe tull? Når jeg kjøper freia melkesjokolade forventer jeg å få hele plata, og ikke at det skal mangle en bit. Isåfall må prisen ned om sånt mangler..."

"Lurer på hvor mange sjokoladeplater Freia tar betalt for, som ikke blir solgt....? D mangler en rute i hver sjokolade, men til sammen blir vel dette ganske mye....? Utgjør ikke så mye i hvert enkelt tilfelle, men tilsammen....."

"Hei. Hadde en fly forb. 2 1/2 åring her, fordi det manglet en bit.

Sender dere en ny til han"

Jeg blir så forbanna. Jeg visste ikke at det fantes så dumme, kravstore og ufyselig folk. Jeg skjønner det rett og slett ikke!

Føles ut som at jeg blir lurt av Karlsen!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den beste sålangt: "Arrogante svar fra Freia i innleggene her. Utrolig dårlig reklame..!"

Altså.... Say what? :klo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...