Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Hihihihi, denne er fra SATS sine sider:

Hei Sats! Det er kjensgjerning at dere kun spiller ordentlig sinnsyk sjitmusikk i studioene. Jeg fasineres over hvilke personer/ diagnoser som står bak disse spillelistene. Jeg har ved at par anledninger truet Satsansatte på livet dersom de ikke bytter musikk, men de referer til at de er pålagt å ha en bestemt Satskanal over høyttalerne. Så fortsetter dette så burde det være ett marked for salg av hørelurer i alle Satssentrene:

*bilde av store, støyreduserende hodetelefoner beregnet på sportsbruk*

(må for ordens skyld si meg helt enig i budskapet her, selv om jeg nok er litt skeptisk til å true folk på livet)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden til Byggmax:

'Idag har jeg mistet førerkortet mitt pga dere. Jeg var på deres avdeling på Abildsø i oslo. Jeg spurte gjentatte ganger om lasten i tilhengeren var under 1000kg og om det var lastet riktig og så trygt ut. Ikke bare satte jeg mitt og min brors liv i fare men ganske mange andre på E6!!!!! Jeg STOLTE på deres ekspertise da dere jobber med dette. Jeg skal ALDRI mer handle hos dere og be alle som kommer min vei om å ikke dra til dere! Når en kunde ber om råd og veiledning så burde enten vedkommende si at han ikke har peiling eller faktisk fortelle sannheten og ikke bare si "dette går kjempe bra. Jeg har lastet langt mer enn det på en slik tilhenger". Jeg som kunde hos dere satte min tillit i dere og det slo veldig feil ann. Jeg er bare veldig glad for at jeg klarte å styre bilen unna autovernet og inn i gjørmen.'

Hvis dere ser bildet, så burde vedkommende selv ha skjønt at dette aldri kom til å gå bra:

:fnise:

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1975209_10153957759985604_2081659192_n.jpg

Og denne kommentaren til innlegget var fin:

'Blir omtrent som å gå inn i en bar og drikke 3-4 cognac og spørre bartender om du kan kjøre hjem... Jada, gå sikkert bra det å'

:ler:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden til Byggmax:

'Idag har jeg mistet førerkortet mitt pga dere. Jeg var på deres avdeling på Abildsø i oslo. Jeg spurte gjentatte ganger om lasten i tilhengeren var under 1000kg og om det var lastet riktig og så trygt ut. Ikke bare satte jeg mitt og min brors liv i fare men ganske mange andre på E6!!!!! Jeg STOLTE på deres ekspertise da dere jobber med dette. Jeg skal ALDRI mer handle hos dere og be alle som kommer min vei om å ikke dra til dere! Når en kunde ber om råd og veiledning så burde enten vedkommende si at han ikke har peiling eller faktisk fortelle sannheten og ikke bare si "dette går kjempe bra. Jeg har lastet langt mer enn det på en slik tilhenger". Jeg som kunde hos dere satte min tillit i dere og det slo veldig feil ann. Jeg er bare veldig glad for at jeg klarte å styre bilen unna autovernet og inn i gjørmen.'

Hvis dere ser bildet, så burde vedkommende selv ha skjønt at dette aldri kom til å gå bra:

:fnise:

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1975209_10153957759985604_2081659192_n.jpg

Og denne kommentaren til innlegget var fin:

'Blir omtrent som å gå inn i en bar og drikke 3-4 cognac og spørre bartender om du kan kjøre hjem... Jada, gå sikkert bra det å'

:ler:

Hva med å bruke huet og tenke litt sjæl da? hahaha

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest på Nidars facebookside:

Bare advarer dere mot og bruke Smørbukk Logo og navnet deres i den nye Sjokoladen deres med Karamell faktisk kan ende med og bli saksøkt av Forbrukere verden over dette har ikke noe med smørbukk eller Logoen til Smørbukk og gjøre og jeg har faktisk såppas respekt for Smørbukk at den kødder man ikke med her må dere rett og slett vurdere noe annet for dette holder ikke!!

Han var jaggu glad i smørbukk gitt! :fnise:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten artig ting fra Diplom-Is

Hei Eskimonika.

Værmeldingen for Bodø i går, 10. mars 2014, lød noe slik; “Stiv kuling, 15,6 m/s fra vest-sørvest og et nedbørsmengde som hadde fått de minst overtroiske av oss til å tro at dommedag var over oss”, men temperaturen var ikke så ille, til tross for at dette er Bodø.

Uansett, en såpass grå mandag gjør noe med deg, ikke nok med at jeg, på mine små 172cm holdt på å drukne når jeg skulle ta buss til jobb og at kaffen på jobb smakte en blanding av blymaling som har stått lagret i morfars stabbur siden Anne Frank begynte med blogging og norsk skogskatt-diaré.

Jeg så virkelig frem til at klokken skulle bli 16, og hadde funnet ut at jeg skulle unne meg noe ekstra godt til middag, og kanskje en frisk dessert, for å prøve å redde meg selv fra en dyp depresjon. Valset inn på den lokale butikken, med en handleliste som ulesbar pga. nedbøren. Handlet inn ingrediensene jeg trengte til middag og evt. annet jeg trengte.

Når jeg endelig var kommet hjem og rullet av meg klær som var fastklistret til meg og fått på meg noe tørt begynte jeg å ta varene ut av bæreposen, kun for å finne ut at jeg hadde glemt desserten, så jeg sendte en tekstmelding til min bedre halvdel og spurte om hun kunne plukke opp en 10 pakk med Lollipop, noe hun gjorde, vel vitende om at jeg ikke kan kontrollere meg rundt Lollipop og konsumerer dem på rekordtid. (ikke for å skryte)

Middagen er på plass i magen, og bordet er ryddet av og jeg gjør meg klar for å synke ned i sofaen med desserten. Jeg merker at livsgnisten begynner å komme tilbake, og at mandager faktisk ikke er så ille, egentlig.

Som sikkert mange andre har, så har jeg et rituale når jeg spiser Lollipop, alltid sjokoladen først. Den nyter jeg. Jeg aner ikke hva den er laget av, men jeg går sterkt utifra at den inneholder det reneste gullet som finnes. Når sjokoladen er ferdig fortært er det egentlig bare et tidsspørsmål for hele isen er borte. Som en søppelkvern forsvinner den inn i meg. Etter mange år med slik isspising tror jeg at jeg har opparbeidet meg en immunitet mot både ising i tennene og brain freeze.

Heldigvis, var det annerledes denne gang. Jeg vet ikke om det var pga. at underbevistheten min viste at det var noe galt, eller at jeg rett og slett blacket ut i et nanosekund pga. overdose av verdens beste sjokolade.

Uansett så legger jeg merke til at lollipopen inneholder, ikke bare én, men to ispinner. Noen vil kanskje påstå at jeg burde føle meg beæret, men jeg er ikke en person som klarer å bygge ting ut av ispinner, dessuten var den ikke hel, så ganske ubrukelig for min del.

Jeg priser meg lykkelig over at jeg ikke konsumerte isen på vanlig måte, for jeg har enda ikke fått frikort, så egenandelen for å dra til legevakten for å få en halv ispinne ut av spiserøret, eller enda værre, endetarmen, er jeg meget fornøyd med at jeg slapp.

Heldigvis kommer mandager bare én gang i uken.

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snip*

Hei! Dette er VG, ta kontakt med platekompaniet for spørsmål.

Hahahahahahahahahahahahaaaa :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter 5-mila i dag skulle jeg se jaktstart skiskyting damer, men den gleden ble kortvarig....Kikka på vg.no og hva ser jeg der!! Jo da, selvfølgelig måtte dere skrive resultatet, veldig irriterende. Skjønner at nyheter skal publiseres, men må da kunne vise litt hensyn og vente litt så de som har lyst får sett det på tv!

hvorfor gå på vg? selvfølgelig kan resultatet stå der:s

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 5-mila i dag skulle jeg se jaktstart skiskyting damer, men den gleden ble kortvarig....Kikka på vg.no og hva ser jeg der!! Jo da, selvfølgelig måtte dere skrive resultatet, veldig irriterende. Skjønner at nyheter skal publiseres, men må da kunne vise litt hensyn og vente litt så de som har lyst får sett det på tv!

hvorfor gå på vg? selvfølgelig kan resultatet stå der:s

OMG DET STÅR NYHETER PÅ NYHETSSIDENE!!! ...Erna må gå.
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter 5-mila i dag skulle jeg se jaktstart skiskyting damer, men den gleden ble kortvarig....Kikka på vg.no og hva ser jeg der!! Jo da, selvfølgelig måtte dere skrive resultatet, veldig irriterende. Skjønner at nyheter skal publiseres, men må da kunne vise litt hensyn og vente litt så de som har lyst får sett det på tv!

hvorfor gå på vg? selvfølgelig kan resultatet stå der:s

NEI NÅ MÅ FOLK SKJERPE SEG DRTTE GÅR FAKTISK IKKE ANN!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei platekompaniet!

Jeg kjøpte 3 vamp samle cder til venner og min mor til jul . Min mor fikk desverre 2 og ville bytte den i en tilgodelapp.

Ettersom dette var en julepresang er det ikke vanlig å spare kvittering , derfor har jo butikkene en ordning med byttelapp. Jeg fikk beskjed om ingen problem ved bytting om hun ikke ville ha den og at byttelapp var klistret på.

Idag gikk min mor ned til platekompaniet på kvadrat med denne cden som hadde denne "byttelappen" på seg.

Der ville betjeningen gi henne nesten halvparten av det vi betalte tilbake fordi denne cden var satt ned i pris, og siden platekompaniets "byttelapper" ikke har dato på seg er det vanskelig for kundene og få samme pris tilbake tydeligvis.

Da jeg handlet andre gaver sto dato alltid på byttelappene til de diverse butikkene jeg handlet i og gir da kunden rett på pris som var betalt for det aktuelle produktet.

Vi syntes ikke dette var rett i det hele tatt , jeg hadde jo gitt mer for den cd platen enn det platekompaniet ville gi tilbake og ringte til butikken. Der stod de fast på at kvittering trengtes for å få den aktuelle pris tilbake. Hvis ikke ville hun bare få det cd platen kostet i januarsalget.

Heldigvis , etter litt om og men , en titt i nettbanken fikk jeg beskjed om at min mor kan komme tilbake imorgen å få den pris jeg faktisk betalte for produktet.

Dette må være enorm god business for platekompaniet , og meget ugunstig for kundene . De fleste har jo fått dette i presang og aner ikke kostnaden til kjøper og godtar den pris platekompaniet vil gi som er den aktuelle dagens pris på det produktet.

Hvis dere regner sammen hver gavebyttet tilbake etter jul , pris folk har gitt , og den pris de har fått tilbake for produktene , hvor mye har egentlig kundene blitt "lurt" for etter jul ?

For det er det jeg kaller dette ....lureri.

Ingen fortalte meg dette da jeg kjøpte cdene , heller ikke at jeg burde spare på kvittering pga at "byttelappen" egentlig bare er en forsegling og ikke en normal "byttelapp" med dato etc.

Cd platen ble lagt inn i en "gave eske" med platekompaniets logo og jeg gav den i presang i god tro om at alt ville ordne seg om hun fikk 2 stykker , da kunne hun jo bare få gavekort... heldigvis i mitt tilfelle ordnet det seg , men måtte en litt irritert telefon til.

Med tanke på alle dere som har byttet cder etter jul hos platekompaniet ....så har nok den som kjøpte produkt hos platekompaniet til dere til jul, gitt mer for gaven din enn du fikk da du byttet den tilbake .

Veldig dårlig praksis.

SVAR:

Hei! Dette er VG, ta kontakt med platekompaniet for spørsmål.

Sånn bortsett fra at personen skrev dette på feil side, så var jo innlegget også helt idiotisk. Har man ikke kvittering, så er det naturlig at det er prisen som kommer inn i kassa, som gjelder. Den personen kan jo egentlig bare skylde på seg selv når kvitteringa ikke ble spart på.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til PLATEKOMPANIET:

"Hei

Jeg kjøpte nylig en film som som nettopp er kommet ut for salg omtrent, men jeg kjøpte den på Coop Extra....men når jeg skulle ta den ut av coveret så satt den så hardt fast at den brakk litt og nå får jeg ikke spilt den av:( er det en mulighet for at jeg kan ta en tur til nærmeste platekompaniet butikk for og spørre om å få bytte ut denne cdplaten som er brukket eller må jeg da til butikken jeg kjøpte den hos? Hva gjør jeg nå angående denne cdplaten som nå er brukket?,det var ikke meningen å få til det...."

:rolleyes:

1. Gå til butikken der du kjøpte den.

2. Du har vært uforsiktig og brukket den, så lykke til med det prosjektet.

Endret av Amananas
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...