Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Skjønner seriøst ikke folk at sjokoladen fortsatt er 200 gram?

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner seriøst ikke folk at sjokoladen fortsatt er 200 gram?

Tydeligvis ikke :P Det utroligste er jo at de fortsatt klager selv om det står "PS: fortsatt 200 gram" på bildet til Freia :P Enkelte folk er håpløse dramadronninger med skylapper.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk helt dumme? ALLE sjokoladene mangler jo en bit, det er ikke sånn at man kommer til å vinne hvis man får en uten en bit, og de er jo fremdeles 200g såklart ><

Endret av SoftKitty
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Det er morro å lese på Freia sine sider om dagen... Lurer på om Freia river seg litt i håret, tror ikke de forventet at nordmenn var så dumme. Konkurransen slo ikke helt ann får man si.

Og folk fortsetter jo å legge ut klager på siden, hva med å lese innlegg som allerede ligger der... For det er 200g sjokolade, det er en konkurranse og du blir ikke snytt... Det har Freia bekreftet et hundretalls ganger...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stronger

Det som sjokkerer meg mest i denne tråden er at folk fortsatt bruker TextTV. Visste ikke at det fantes lengre engang.

De hadde en reklamekampanje på tv en god stund, men den gikk vel kanskje ikke lenge nok til at folk fikk det med seg. Står jo uansett på pakken hvorfor en bit mangler :)

Jeg så reklame for denne konkurransen senest i går kveld :) Og det var på national geographic, så den går jo på flere kanaler også.. Utrolig at så mange ikke sjønner poenget! :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk helt dumme? ALLE sjokoladene mangler jo en bit, det er ikke sånn at man kommer til å vinne hvis man får en uten en bit, og de er jo fremdeles 200g såklart ><

Da kunne man jo bare klemt på sjokoladene og blitt rik... Folk ass..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne var bare usaklig og så dum at jeg mistet litt av troen på menneskeheten.

Fra Findus sine sider:

Kjøper: *legger ut bilde av et fiskebein, omtrent halvparten så langt som taggen på en gaffel*

Æsj!! Dette store beinet fann guten min i dag ved middagsbordet :( Ungane sin store favoritt fra findus, fiskegrateng, blir nok ikkje servert her i huset på lange tider.

Og så kommer kommentarene, noen tydeligvis fra folk hun kjenner

- Herreguuud!!! Kunne jo fått da i halsen !!! :sjokkert: :(

- Ekkelt!!

- Fytti grisen så ekkelt !!!!!

- Æsj då....

Noen prøver seg på å være litt fornuftig:

- Fiskebein i fiskegrateng e vel ikkje heilt unormalt? Da e vel berre eit godt bevis på at da e fisk der ;)

Hvorpå hun svarer:
- Fisk i fiskegrateng e bra, men eg rekna ikkje med å måtta finna bein i den :(
Altså. Joda. Irriterende å plukke bein fra mat som skal være beinfri. Men har det virkelig gått så langt at folk må inn på nettet og klage fordi de finner ETT JÆVLA FISKEBEIN i noe som er laget av fisk!?
*headdesk*

Når det er så ille, kan hun vel heller lage sin egen fiskegrateng og se at det kanskje ikke er verdens letteste sak å få den heeelt beinfri? Tåpelig å gjøre et sånt vesen ut av et pittelite bein, men litt komisk også, da ;)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Findus på Facebook... Bilde av pakke der det er for lite fiskegrateng, og med følgende kommentar: "Hei, Findus! Er dette deres versjon av Freias gullbit? I så fall; hvor er koden min og hva er premien?"
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Findus på Facebook... Bilde av pakke der det er for lite fiskegrateng, og med følgende kommentar: "Hei, Findus! Er dette deres versjon av Freias gullbit? I så fall; hvor er koden min og hva er premien?"

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nylig kommentert på en statusoppdatering fra Freia om den pågående konkurransen:

hele konkurransen finansieres jo i pengene dem sparer på sjokoladebitene dem snyter oss for i så ekstremt mange plater med sjokolade gang på gang man ikke vinner på... råttent markedsføringsstønt spør du meg!!!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

"Hvorfor må jeg betale full lisens når det er ikke tekst på spørretime i Stortinget og ellers også andre som sender uten tekst på tv."

Trenger vel ikke å si hvor denne er hentet fra? :fnise: Litt morsomt å se hvor mye folk kan engasjere seg i NRK lisensen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var bare usaklig og så dum at jeg mistet litt av troen på menneskeheten.

Fra Findus sine sider:

Kjøper: *legger ut bilde av et fiskebein, omtrent halvparten så langt som taggen på en gaffel*

Æsj!! Dette store beinet fann guten min i dag ved middagsbordet :( Ungane sin store favoritt fra findus, fiskegrateng, blir nok ikkje servert her i huset på lange tider.

Og så kommer kommentarene, noen tydeligvis fra folk hun kjenner

- Herreguuud!!! Kunne jo fått da i halsen !!! :sjokkert: :(

- Ekkelt!!

- Fytti grisen så ekkelt !!!!!

- Æsj då....

Noen prøver seg på å være litt fornuftig:

- Fiskebein i fiskegrateng e vel ikkje heilt unormalt? Da e vel berre eit godt bevis på at da e fisk der ;)

Hvorpå hun svarer:

- Fisk i fiskegrateng e bra, men eg rekna ikkje med å måtta finna bein i den :(

Altså. Joda. Irriterende å plukke bein fra mat som skal være beinfri. Men har det virkelig gått så langt at folk må inn på nettet og klage fordi de finner ETT JÆVLA FISKEBEIN i noe som er laget av fisk!?

*headdesk*

Det verste er at Findus gir kompensasjon for at fisken har bein.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne var bare usaklig og så dum at jeg mistet litt av troen på menneskeheten.

Fra Findus sine sider:

Kjøper: *legger ut bilde av et fiskebein, omtrent halvparten så langt som taggen på en gaffel*

Æsj!! Dette store beinet fann guten min i dag ved middagsbordet :( Ungane sin store favoritt fra findus, fiskegrateng, blir nok ikkje servert her i huset på lange tider.

Og så kommer kommentarene, noen tydeligvis fra folk hun kjenner

- Herreguuud!!! Kunne jo fått da i halsen !!! :sjokkert: :(

- Ekkelt!!

- Fytti grisen så ekkelt !!!!!

- Æsj då....

Noen prøver seg på å være litt fornuftig:

- Fiskebein i fiskegrateng e vel ikkje heilt unormalt? Da e vel berre eit godt bevis på at da e fisk der ;)

Hvorpå hun svarer:
- Fisk i fiskegrateng e bra, men eg rekna ikkje med å måtta finna bein i den :(
Altså. Joda. Irriterende å plukke bein fra mat som skal være beinfri. Men har det virkelig gått så langt at folk må inn på nettet og klage fordi de finner ETT JÆVLA FISKEBEIN i noe som er laget av fisk!?
*headdesk*

:bond:

Selvsagt surt å finne bein i mat som skal være beinfrie, men ut fra reaksjonen så høres det jo ut som om det er livsfarlig at det finnes en og annen fiskebein i maten. De skulle ha prøvd å spise den fiskegratengen som jeg vokste opp med, med fisk som ble fisket fra fjorden, og renset av en nærsynt pappa.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

Selvsagt surt å finne bein i mat som skal være beinfrie, men ut fra reaksjonen så høres det jo ut som om det er livsfarlig at det finnes en og annen fiskebein i maten. De skulle ha prøvd å spise den fiskegratengen som jeg vokste opp med, med fisk som ble fisket fra fjorden, og renset av en nærsynt pappa.

Findus har sluttet med beinfri garanti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop - litt ditt
Hei gutter og jenter mannfolk og kvinner bestemødre og bestefarer, spring å handle på coop , for vi vil ha gull med Petter NORTUG , SKYNDERE Å HANDLE DET ER BILLIG OG LITT DITT , DA BLIR DET GULL OG LITT DITT . SÅ KOS DERE MED MAT SOM ER BILLIG FORAN SKJERMEN I OL Å SÅ BLIR DET GULL MED petter OG LITT DITT


KiMs Fredagskos

HERREGUD! Jeg åpna nettopp en Kims potetgullpose med salt og pepper, og det var et flak som ikke hadde krydder. Dette ER slutten!!!! Gud kommer ned for å vise sitt sinne og utsletter oss alle sammen, og vi brenner i evighet i flammene i... Oy, sorry. Bare en side av flaket var uten krydder.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

denne er latterlig bra!!! "hor er trekningslista på de som vant i pizza grandiosa konkurransen til jul ?...har 2 loddnr jeg vil sjekke...................."

Findus Hei x.

Dette er facebook siden til Findus og det er Stabburet som har pizza grandiosa.

Du bør sjekke sidene deres.

Lykke til.

Hilsen Linn

:skratte:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"LIKER IKKE uproff forhandlere som forsikrer meg om at produktet har ligget på hylla i flere måneder og kommer ikke til å bli solgt med en gang kommer tilbake 4-5 dager senere da er det solgt uten at jeg er blitt informert. (navn) er veldig misfornøyd med servisen på Elkjøps stormarked ved avkjøringa til Nesøya"

Jaha... Svar fra kjede: "Hei (navn)!
Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss! Send meg gjerne kontantnota-/fakturanummeret ditt så skal jeg selvfølgelig se nærmere på saken.

Mvh.
Robert"

Så flere oppgulp på rad fra kunden:
"er ikke noe å si. Produktet er solgt og ikke til meg"
"har ikke noe kontantnota-/fakturanummer"
"du får ikke gjort noe med mitt problem."
"feilen er at forhandler ga meg inntrykket at varen ikke kom til å bli solgt på de nærmeste måneder og det var på torsdag før helgen. butikken hadde mitt tlf nr men så ikke grunn til å informere meg om at produktet var solgt"
"SØPPLE BUTIKK"

KJÆRE JESUS.. JA, for det er jo HEEELT umulig at det akkurat den gangen var noen som kom og kjøpte produktet, på tross av at det ikke var blitt solgt på lenge, og at den ansatte IKKE ER SYNSK. Hvis det var SÅÅÅ viktig å kjøpe det fra akkurat den butikken, så burde vel kunden gjort det med en gang - evt lagt av om det var en mulighet. Idiot. Folk er så bortskjemte og vemmelige! Jeg håper og tror at de som klager og orker seg på Facebook-sidene til kjeder er i mindretall blant befolkningen, på tross av at de virker å være i et stort flertall på internet. :P

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...