Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

"Skulle kjøpe vaske maskin kos dere idag. Så kom jeg til butikken 4 min før kl 18.00 å da fikk jeg ikke komme inn å kjøpe! Sykt dårlig kundeservice! Prøvde å forklare at jeg viste vilken maskin jeg skulle ha å at jeg bare skulle hente den! Så nå sitter jeg her uten vaskemaskin hele helgen! Aldri vert borte i noe lignene!! Mvh Drit sur kunde!!!!!!!"

Ehhhhhhh... :rolleyes:

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En fellesbetegnelse er jo dårlig rettskriving og total blottet for logisk sans!

Er lov til å tenke med den lille nøtta man har.

I helga kommer det til å bli flust av innlegg på NRK sport sine sider! Can't wait!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nylig kommentert på en statusoppdatering fra Freia om den pågående konkurransen:

hele konkurransen finansieres jo i pengene dem sparer på sjokoladebitene dem snyter oss for i så ekstremt mange plater med sjokolade gang på gang man ikke vinner på... råttent markedsføringsstønt spør du meg!!!

Sjokoladekommentarene er fantastiske. Her har Freia åpenbart overvurdert folks intelligens. Jeg ser for meg kommentarene hvis de faktisk hadde byttet ut en bit i hver sjokolade med rent gull.

"Jeg beit av meg tanna pga dere, OG jeg fikk en sjokoladebit for lite!!"

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladekommentarene er fantastiske. Her har Freia åpenbart overvurdert folks intelligens. Jeg ser for meg kommentarene hvis de faktisk hadde byttet ut en bit i hver sjokolade med rent gull.

"Jeg beit av meg tanna pga dere, OG jeg fikk en sjokoladebit for lite!!"

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grandiosa Facebook

Bilde av en pizza med følgende kommentar: "Gleder meg til en Helmaks pizza med halveis fyll på."

Svar fra Grandiosa: "Ser ut som half-and-half vegetariansk/Helmax, og det selger vi egentlig ikke. (Det morsomme her er at flere kunder har etterlyst vegetarpizzaer og fått avslag på dette ).

Altså har du gode muligheter for et erstatningsprodukt, dersom du sender en mail til [email protected].


Noen produkter har dessverre blitt undertoppet. Du har imidlertid en del biff, men fordelingen er ikke helt på topp." (Er det bare meg, eller hvorfor gidder Grandiosa å påpeke at kunden har endel biff på pizzaen når fordelingen uansett ikke var bra nok? :fnise:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite fornøyd nå igjen ... med Kiwi på **** ... gjorde feilen og ikke sjekke først om dere har alt av varer jeg skulle handle. Men i dag var jeg mere konsekvent, når jeg fant ut at dere angivelig har tatt Nora rødkål ut av sortimentet (info fra ansatt). Jeg leverte handlekurven min til en av deres medarbeidere og dro til konkurrende virksomhet. Jeg nekter å kaste bort tiden min i deres butikker, hvis jeg må dra et annet sted for noe jeg oppfatter til å være en basisvare. Dere burde kanskje også sende deres medarbeidere på et seminar hvor de lærer seg å smile.

Lite fornøyd nå ... med Kiwi på **** ... neste gang sjekker jeg først om dere har alle varer jeg skal ha, hvis ikke drar jeg til en annen butikk og tar hele handelen der ... må jo uansett et annet sted for en vare. Dette er ikke første gangen.

samma fyr

Endret av Frøkenlove
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1)

Hei.
Har registrert at hver gang jeg kjøper Ytre/Indrefilet Pampas utgaven fra Rema 1000 så mangler det alt fra 25-70gr kjøtt iforhold til informasjon på pakken? Idag veide jeg pakken og den inneholdt 26gr mindre MED plasten på, enn som pakken beskrev.
Er dette kun jeg som opplever hver gang?
Gjerne noen burde sjekket opp i dette for Rema 1000 betaler vel og for antall Kg i innkjøp. Dette kan jo kalles svindel hvis alle pakkene er slik.

2)

Jeg var og handlet på Rema i dusavikveien, Stavanger. Der ble jeg ganske irritert over deres produktplassering ved kassen. En stabel med druer tok opp hyllen som jeg vanligvis setter fra meg handlekorg. Dette resulterer i at jeg må støtte meg med en hånd, for å ta en og en vare opp fra gulvet, oppå båndet( jeg har vond rygg). Dere kan da ikke være tjent med en slik treg metode, kontra hva dere får inn på produktplasseringen. En annen ting er jo at jeg og 2 andre kunder reagerte og var missfornøyd. Hvis dere fortsetter med denne plasseringen, så går jeg til Kiwi heller

3)

Det er trist at Bunnpriss er billiger på potetsalat en rema 1000... satan rema har blitt svinndyr på mange ting.... i det siste.... jeg husker billige YumYum nudler ... 5 pakker til femmern.. nå koster det over 7 kroner... skift strategi eller få en ny mann/kvinne i ledelsen som ikke skal dø snart....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig fra NRK Sport:

"Hei, sitter og ser på skiskyting damer. Spennede med nye navn. MEN jeg må nesten si at det er synd at finske Kaisa Mäkäräinen er med.

Rett og slett for at dere ikke lenger evner å uttale finske navn lenger. Hun heter Kaisa Mäkäräinen!!! Det er ingen ÆÆÆÆ her! Hør og lær av Liv Grethe. Det finnes i Sverige og Finland riktignok dialektiske varianter henimot en svak æ-lyd. Kutt ut MÆÆÆÆkaraien!
"
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra samme person som har et virkelig elsk-hat forhold til Hotel Cæsar :fnise:

1.Seriøst nå begynner jeg og bli lei av og se Runa skalla med sjal over hodet, NÅR har Runa fått igjen håret sitt kommer hu til og ha hår igjen fra og med januar 2013?

2.Kommer Runa til og ha hår fra og med januar 2013, eller er hun fortsatt skallet siden hun har vært det siden mars 2012 så regner jeg med at håret er tilbake på a nå.

3.Hva faen feiler det egentlig forfatterne (de som skriver manus) i serien.
Siden NÅR begynte man og løpe til eksen sin og spørre om tillatelse til og gå ut på date og sende en sms og si åssen det går.
Og løpe til eksen å fortelle at det ble litt morro i senga og kysse eksen sin og si "dette var ikke riktig".
Er greit at Vanessa og Bjørnar er kjærester på ordentlig men come on jeg ser ikke på serien for og se på kjærlighet jeg ser på serien for og se på anker hansen familien.

Haha! Jens August sa på onsdag at han brukte de siste pengene sine på de blomstene til Eva, og så plutselig har han nok penger til å kjøpe flybilletter til India. Og han har tilfeldigvis konfirmasjonspengene sine enda. Hva i huleste er det for noe tullball? Og Eva har plutselig råd til en leilighet? Noe stemmer ikke her, ting henger ikke på greip

4.Akkurat nå så er det to personer i HC som irriterer meg eller rettere sagt som jeg syns er rett og slett umulige.
1. Måne som lar seg snurre rundt lillefingern.
2. Storm som faen meg ikke klarer og fortelle sannheten om svindel saken til Albert og de andre.

5.Hellstrøm ler seg vel i hjel nå av og se på hotel cæsar michelin stjernen mie og det late kjøkkenet som furter som noen småjenter fordi dem blir filmet, det tar årevis og få en michelin stjerne jeg lurer egentlig på når hotel cæsar skal begynne og fokusere mindre på de ansatte og mer på anker hansen familien.
Hvem i helvete er interresert ig ositte å se på bjørnar og vanessa skaffe hverandre dater
Det er så innmari "kleint" at det burde ikke vært lov og ha med engang.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Freia sin facebookside:

En gutt har klaget over at nonstop-sjokoladen ikke inneholdt nonstop, men bare var helt vanlig melkesjokolade. Han får mange kommentarer, blant annet denne:

"Skal vel ikke være nonstop i den da dickwize, men SMAKENav nonstop!! På lik linje som banan kondomen smaker banan! Betyr ikke at den er lang og gul av den grunn!!!!"

:fnise:

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dere bare slutte å produsere lakris-isen fra Dream? Det er så ondskapsfullt å gjøre mennesker (blant annet meg) avhengig, for så å plutselig si "SORRY BITCHES, vi produsere ikke lengre!!!". Vet dere egentlig hvordan dette føles? Idag er en trist dag. Jeg kommer aldri til å glemme denne isen.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det med lakris-isen er jeg enig i. Det var en stor skuffelse når den forsvant

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Meny:

Ikke spesielt imponert over grønnsaksavdelingene i Tønsberg-butikkene. Har kommet hjem med dårlig frukt og grønt utallige ganger fra Meny Heimdal og Meny Råel. I dag var det Meny Råel som solgte rotten løk. Da var det bare å pakke sultne barn i bilen og kjøre tilbake til butikken. Topp stemning

1240550_10153882012345497_1815323200_n.j

Har aldri helt skjønt meg på kunder som kunder som klager over at frukt/grønnsaker er råtten INNI, hvordan skal de ansatte se det hvis de ikke gjør det? Røngten av alle grønnsaker? :vetikke:

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1)

Hei.

Har registrert at hver gang jeg kjøper Ytre/Indrefilet Pampas utgaven fra Rema 1000 så mangler det alt fra 25-70gr kjøtt iforhold til informasjon på pakken? Idag veide jeg pakken og den inneholdt 26gr mindre MED plasten på, enn som pakken beskrev.

Er dette kun jeg som opplever hver gang?

Gjerne noen burde sjekket opp i dette for Rema 1000 betaler vel og for antall Kg i innkjøp. Dette kan jo kalles svindel hvis alle pakkene er slik.

Ser ikke hva som er galt med dette her? Kunden har jo helt rett, det mangler 26 gram. Og om det er med plasten på, er det nok en del mer som faktisk mangler når plasten tas av...

Dette er litt mer komisk, fra Posten sin side:

"to gonger sende svigerinna mi brevet med rett adresse til Ingunn i Stavanger, fekk det i retur to gonger og. Då eg ville ringe Postdirektøren og klege, var det sjølvsagt inge brukbare tel nr på Gule sider, berre pip og tull".

Er nok kundeservice en må ringe til, å få tak i denne "Postdirektøren" er for det første (som hun fant ut) ikke akkurat lett, og om hun hadde fått tak i han kan jeg garantere for at kundeklager ikke er innenfor hans normale arbeidsområde...

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra facebooksiden til IKEA furuset:

1468819_10153521010850408_105375831_n.jp

Haaah! :laugh: Skulle likt å se de påfølgende innleggene på Facebook om han i kassa faktisk hadde gjort som de forlangte. "Fryktelig dårlig kundeservice på IKEA! Først måtte vi vente 5 min i kø ved kassene. Da det kun var ett par foran oss i køen måtte ekspeditøren gå og hente en presskanne til dem. Da måtte vi vente 10 minutter til. Angrer på at vi ikke gikk i en annen kasse."

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ELIXIA:

"HIPP HIPP HURRA. Men dasspapir har dere ikke kl 20:20 på en tirsdag kveld.

Og topper det heele med at det kun er jenter på jobb og ingen "har lov" til å gå inn på guttegraderoben. hva med å ha en mann tilstede?

Eller forall del, la vaskepersonalet som FAEN ikke snakker norsk til å gå inn under beina på en når man trener. for det var jo billig vaskehjelp."

"Hadde jeg giddi" Okei?

NRK sport:

"Eventuell OsloOL2022,håper jeg ikke,blir noe av. Når enkelte fra østlandsområdet,var helt imot at Tromsø kunnet fått OL,for noen år siden. Norge er mere enn Oslo. Hvis man ikke har råd,til Tromsø er det rart,at man har råd til Oslo. Fordommens tid,er ikke forbi. Ett eksempel er at,før 1970-tallet fikk,ikke fotballklubber fra nord-norge spille i den øverste,divisjonen i norsk fotball. Synes at VIF burde skammet seg. De rykte ned i 2003. I en av kvalifiseringskampene mot Sandefjord,ble målene til Sandefjord,annulert. Etter klage fra en av sponsorene,til VIF. Derfor er det også feil,at VIF vant serien 2005."

Unnskyld meg, men, hahahaha!

"og dere i NORGES STØRSTE SPORTSREDAKSJON klarer fremdeles ikke å oppdatere resultatlistene på TextTV...skam dere!!!"

Dere kan jo gjette hvem det er...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK sport:

"Eventuell OsloOL2022,håper jeg ikke,blir noe av. Når enkelte fra østlandsområdet,var helt imot at Tromsø kunnet fått OL,for noen år siden. Norge er mere enn Oslo. Hvis man ikke har råd,til Tromsø er det rart,at man har råd til Oslo. Fordommens tid,er ikke forbi. Ett eksempel er at,før 1970-tallet fikk,ikke fotballklubber fra nord-norge spille i den øverste,divisjonen i norsk fotball. Synes at VIF burde skammet seg. De rykte ned i 2003. I en av kvalifiseringskampene mot Sandefjord,ble målene til Sandefjord,annulert. Etter klage fra en av sponsorene,til VIF. Derfor er det også feil,at VIF vant serien 2005."

Det der må, være den verste, kommabruken jeg noen gang, har sett! Beklager OT. :)
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der må, være den verste, kommabruken jeg noen gang, har sett! Beklager OT. :)

Jeg klarer ikke lese det som står der en gang jeg. *grøss*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...