Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Dette er verdens beste tråd! Jeg visste virkelig ikke at folk var så innmari dumme på ordentlig :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra Sparebanken Hedmark:

"hei,

Fornøyd forrige uke jeg åpnet en konto hos en av dine banker. Stort øyeblikk for meg, min første bankkonto i Norge.
Jeg har bare et lite problem, det er at jeg kan ikke få skritteller-nøkkelring i velkomstgave til å virke riktig. Tallet stemmer ikke. Jeg har før tellet fra huset mitt til Bunnpris som ikke er veldig langt, ca 520, men skrittelleren viser et astronomisk antall når jeg trykker på knappen.
Jeg har også testet på en mindre skala i leiligheten, for eksempel, tar jeg noen skritt (ikke mer enn ti) mellom kjøkkenet og stuen, og det alltid indikerer en umulig nummer når jeg trykker på knappen! Samme hvis jeg flytter fra badet til soverommet ... Alltid seks tall.
Kan den være defekt eller bare dårlig programmert?"
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI NÅ MÅ FOLK SKJERPE SEG DRTTE GÅR FAKTISK IKKE ANN!

Jo, men er jo tross alt ikke "vanlig" nyhet det er snakk om.... Syns dere kan vise litt skjønn på at det er en sportsaktivitet som mange gleder seg til å se på tv uten å måtte få resultatet avslørt så fort en kikker litt på nettet... Håper dere kan fortsette litt med denne diskusjonen og finne en løsning på det, jeg er tross alt ikke den eneste som irriterer meg over det her.

Så det så! :jolie: (måtte faktisk inn på VG å sjekke den der)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer fra VG

"Jeg har en sak som jeg kunne tenke meg at VG tok en titt på. Forleden var jeg på Rema 1000 og skulle kjøpe persillerot og rotselleri til en hønsefrikasse. Persilleroten lå flere stykker på et isoporbeger med plast rundt og ble solgt til stykkpris. Selleriroten ble solgt til kgpris. Ca 49 kr pr kilo. Syntes det var dyrt og gikk til Coop Extra. Der kostet persilleroten 160,- pr kg og selleriroten kr 90,- pr kg. Her var også varene pakket i plast. Det er umulig å få kjøpt ett stykk persillerot. Jeg dro til Sverige og handlet. Der koster selleriroten Sek 14,90 pr stk og de var store. Persilleroten var pakket i plast med 4 stk i en pose på 300g. Posen kostet også Sek 14,90 pr stykk. Dette tilsvarer ca Sek 49,- pr kg. Til sammenligning koster denne varen på Coop X altså kr 160.- pr kilo. Dette er vanvidd. Hvorfor er grønsakene våre blitt så dyre? Plasten kan da vel ikke koste så mye? Kan ikke dere VG sjekke ut dette?"

Helt ok at hun synes det er dyrt, men å tipse en avis om at det er billigere i Sverige? Hehe.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ sinna. Men svarer ikke på et eneste av spørsmålene kundeservice stiller for å prøve å løse saken...
13108345603_62c433fd64_o.jpg
Endret av Pingting
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...noen som har lyst til å spekulere i hva i alle dager frk. grå firkant holder på med her? :klo:

13108602383_f7a6b331d9_o.jpg
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...noen som har lyst til å spekulere i hva i alle dager frk. grå firkant holder på med her? :klo:

13108602383_f7a6b331d9_o.jpg

Bahahaha! Prøver hun å bli venn med alle som kommenterer?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...noen som har lyst til å spekulere i hva i alle dager frk. grå firkant holder på med her? :klo:

Ei som ikke heeelt har skjønt dette med melding/skrive på veggen enda :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på RIMI:

Får stadig en melding om at bror liker RIMI. Tviler på riktigheten. Ikke logisk. Men skal jeg tolke info på facebook har nesten 90.000 Facebook-brukere sagt seg enig med han og liker altså RIMI. Har virkelig 90.000 gjort det? Jeg tviler. Nokså usannsynlig. Dvs nesten hver fjerde person på FB, hvis jeg ikke tar feil.

Rimi:

Hei. Som vi har sagt til deg tidligere kan vi ikke bestemme eller tvinge folk til å like siden vår. Man må selv trykke "Like" for å følge en side på Facebook. Hvis broren din ikke ønsker å følge siden vår, må han selv trykke "unlike".

Mann:

Det du svarer er faktisk folk i stand til å skjønne selv. Du prøver bare å dumme meg ut. Men leser du meldingen min burde du skjønne hva som er poenget. Hint! Det er ikke bror som poenget.

Rimi:

Vi prøver absolutt ikke å dumme deg ut. Det er 2,6 millioner nordmenn på Facebook, så at 90 000 liker oss på Facebook er ikke usannsynlig. Hvis du ikke tror på dette må du nesten ta det videre med Facebook.

Mann:

Du har nok helt rett i dette. Vi skal ikke se bort fra at det er teknikken til Facebook som får dette til, sannsynligvis for å gjøre annonsørene sine tilfreds. Det framstår som helt ulogisk. Vi behøver ikke være rakettforskere for å stille et stort spørsmålstegn ved slike tall.

Endret av Rægs
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Fjordland:

Hei :) Nå vil jeg takke for at Fjordland har skiftet ut bein og fett med RENT KJØTT i fårikålen :) :) Det er jo en stund siden,men NÅ husker jeg å komme med en superlativ :) Fårikålen er god !!! Ha en fin onsdag ;)

Finn superlativet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra klesbutikk side:

Ser at dere reklamerer

for dresser i en reklamesnutt på TV2, hvor de som bruker dressene kjører motorsykkler. Og hvor dere sier at dressene kan brukes i alle anlednnger. Dette er ikke greit. V ønsker at alle skal kjøre med sikkerhets/kjøredress, og har ingenting med en vanlig dress å kjøre. Helt latterlig reklamefilm. Og denne må fjernes!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Meny :

Sto i kassakø på Meny, karen som jobbet i kassa, tygde tyggegummi. Jeg byttet kø, vurderer å bytte butikk.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra Meny :

Sto i kassakø på Meny, karen som jobbet i kassa, tygde tyggegummi. Jeg byttet kø, vurderer å bytte butikk.

Jeg mener at vi har fått forbud mot å tygge tyggis i butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men er jo tross alt ikke "vanlig" nyhet det er snakk om.... Syns dere kan vise litt skjønn på at det er en sportsaktivitet som mange gleder seg til å se på tv uten å måtte få resultatet avslørt så fort en kikker litt på nettet... Håper dere kan fortsette litt med denne diskusjonen og finne en løsning på det, jeg er tross alt ikke den eneste som irriterer meg over det her.

Så det så! :jolie: (måtte faktisk inn på VG å sjekke den der)

Jeg har en jobb hvor jeg sitter musestille på mitt eget musestille kontor og jobber med tall og papirer. I løpet av en normal arbeidsdag sier jeg i snitt ti ord.

I svake stunder, kan jeg savne den gamle kunderelaterte jobben min, som innebar å snakke med idioter som det der 7,5 timer i døgnet.

Da er det godt å kunne sjekke facebookprofilene til større firmaer, og lese idiotien og huske hvorfor jeg sverget å aldri jobbe med folk igjen.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Meny :

Sto i kassakø på Meny, karen som jobbet i kassa, tygde tyggegummi. Jeg byttet kø, vurderer å bytte butikk.

Jeg kan nesten finne på å bytte kø for noe sånt :plystre:

(men jeg er klar over at det er fordi JEG er sær, da. Ser ikke helt hvorfor jeg skulle proklamere det på Facebook)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra DNB:

Anonym:

Hei. Jævla kjedelig at jeg ikke fikk kjøpt drink til ei jente nå pga dere. FLaut. Takk skal du ha for at dere gjør dette på.en lørfaggslvelf. Jæbla lame hilsen xxx og xxx

Dnb:

Hei xxx! vi beklager virkelig at nattens vedlikehold hindret deg i flørtingen. Håper du klarte å sjarmere deg ut av det likevel:) Systemoppdateringen fører til at kortterminalen blir ustabile. De fleste som ringer får til å bruke kortet sitt etter noen forsøk. Så dersom det ikke er minibank det er snakk om er det bare å prøve igjen. Håper dere likevel klarer å kose dere denne lørdagskvelden./Beate

:fnise:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...