AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #661 Skrevet 10. februar 2015 fra NilleFikk reklame i posten i går om hjertelamper dere selger på Nille!! Kom dit i dag og dere var utsolgt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det mulig!!!! Trenger ikke sende reklame om det når dere bare har noen få av hver gjenstand!!!!!!!!!!!!! Skuffet!!!!Jeg er så fascinert av bruken av utropstegn Anonymous poster hash: b60d2...b4c 9
Polly Ester Skrevet 12. februar 2015 #662 Skrevet 12. februar 2015 Beklager å måtte si det, men jeg hadde en diskusjon her på KG for noen år siden da noen tvilte på at det virkelig var sant at muskler og kjøtt er det samme... Folk kan altfor, altfor lite om mat. (Beklager avsporing ) Den husker jeg. Men at det var sååå mange år siden den ble startet husket jeg ikke... morsomt.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #663 Skrevet 15. februar 2015 fra Kiwi Kjære Kiwi, ønsker ikke varer fra Israel i min butikk. vennligst fjern dem Anonymous poster hash: b60d2...b4c 7
Kragebein Skrevet 15. februar 2015 #664 Skrevet 15. februar 2015 Ikke alle som setter pris på valentinstunts... Kjære xx Dette er en klagemail. Ja, en klagemail. Jeg føler meg mobbet. Mobbet av dere!!! Jeg er en helt ordinær ung og singel kvinne på 33 år som jobber som flyvertinne. Yrket mitt tilsier at jeg ikke kan sjekke tlf min for meldinger hvert 5te minutt. Men kanskje hver 12te time. Spørs selvsagt hvor jeg flyr. Fredag den 13ende, fløy jeg tur-retur ALC (slå det opp hvis du ikke kan flyplasskoder) uansett, ALC er ikke rett rundt hjørne. Så da jeg endelig var ferdig med å trampe rundt i høye hæler i over 6 timer, gledet jeg meg til å slå på tlf. Oioi, så mange meldinger. Den ene var fra interflora. Der stod det at jeg hadde fått en rosehilsen og at den kunne hentes i nærmeste blomsterbutikk. Jeg ringte xmannen min fra 12 år tilbake for å høre om det var han som prøvde å smiske med meg. Men nei. Hodet begynte å spinne. Kan det være han duden som stod på flyplassen med blomster og ventet på meg for en stund tilbake (som jeg da ikke så og dro rett hjem)? Eller kanskje det er han karen fra London som jeg hadde en liten flørt med? Jøss... Var det kanskje den gifte mannen jeg traff i Paris? Tankene svirret. My God, det er selvfølgelig den sprø bestevenninnen i Mexico. Da jeg kom inn på interflora og fikk denne blomsten som forøvrig var dritstygg, var det en hilsen fra dere. Takk, kjære xx for at dere fikk meg til å føle meg skandaløs og teit og ensom. Altså, jeg har vært singel siden 2003-ish vi er nå i 2015... Akkurat som det ikke er vanskelig nok å finne seg en elsker uten at venninnene dine har vært der før deg eller nesten samtidig som deg, så skal faen meg xx sende meg en stakkarslig blomst til Valentines og lure meg til å tro at det kanskje er en mann der ute som var interessert. Blomsten jeg fikk ligger i søpla. Og jeg vurderte en stund om jeg bare skulle hoppe ut fra balkongen. Jeg bor i 5te etasje. Men valgte å la være siden jeg skal fikse neglene mine. Og tror du ikke at når jeg tar av meg t-skjorten min så finner jeg et hull? Dere har ødelagt dagen min. Mitt forhold til valentins er ødelagt for alltid. Og pga dere og den teite blomsten deres, har jeg spist chips i sengen. Har du noen gang lagt deg med smuler i sengen?? Ganske så udigg. Dette betyr igjen at jeg kommer til å sove dårlig i natt. Og jeg har en forbasket lang dag i luften imorgen. Takk! Mvh frustrert kunde! 19
The Kitten Skrevet 16. februar 2015 #665 Skrevet 16. februar 2015 Ikke alle som setter pris på valentinstunts... Kjære xx Dette er en klagemail. Ja, en klagemail. Jeg føler meg mobbet. Mobbet av dere!!! Jeg er en helt ordinær ung og singel kvinne på 33 år som jobber som flyvertinne. Yrket mitt tilsier at jeg ikke kan sjekke tlf min for meldinger hvert 5te minutt. Men kanskje hver 12te time. Spørs selvsagt hvor jeg flyr. Fredag den 13ende, fløy jeg tur-retur ALC (slå det opp hvis du ikke kan flyplasskoder) uansett, ALC er ikke rett rundt hjørne. Så da jeg endelig var ferdig med å trampe rundt i høye hæler i over 6 timer, gledet jeg meg til å slå på tlf. Oioi, så mange meldinger. Den ene var fra interflora. Der stod det at jeg hadde fått en rosehilsen og at den kunne hentes i nærmeste blomsterbutikk. Jeg ringte xmannen min fra 12 år tilbake for å høre om det var han som prøvde å smiske med meg. Men nei. Hodet begynte å spinne. Kan det være han duden som stod på flyplassen med blomster og ventet på meg for en stund tilbake (som jeg da ikke så og dro rett hjem)? Eller kanskje det er han karen fra London som jeg hadde en liten flørt med? Jøss... Var det kanskje den gifte mannen jeg traff i Paris? Tankene svirret. My God, det er selvfølgelig den sprø bestevenninnen i Mexico. Da jeg kom inn på interflora og fikk denne blomsten som forøvrig var dritstygg, var det en hilsen fra dere. Takk, kjære xx for at dere fikk meg til å føle meg skandaløs og teit og ensom. Altså, jeg har vært singel siden 2003-ish vi er nå i 2015... Akkurat som det ikke er vanskelig nok å finne seg en elsker uten at venninnene dine har vært der før deg eller nesten samtidig som deg, så skal faen meg xx sende meg en stakkarslig blomst til Valentines og lure meg til å tro at det kanskje er en mann der ute som var interessert. Blomsten jeg fikk ligger i søpla. Og jeg vurderte en stund om jeg bare skulle hoppe ut fra balkongen. Jeg bor i 5te etasje. Men valgte å la være siden jeg skal fikse neglene mine. Og tror du ikke at når jeg tar av meg t-skjorten min så finner jeg et hull? Dere har ødelagt dagen min. Mitt forhold til valentins er ødelagt for alltid. Og pga dere og den teite blomsten deres, har jeg spist chips i sengen. Har du noen gang lagt deg med smuler i sengen?? Ganske så udigg. Dette betyr igjen at jeg kommer til å sove dårlig i natt. Og jeg har en forbasket lang dag i luften imorgen. Takk! Mvh frustrert kunde! Det var da enda godt at hun måtte ordne neglene sine. Ellers hadde hun jo hoppet!. 10
globalagogo Skrevet 16. februar 2015 #666 Skrevet 16. februar 2015 Det var da enda godt at hun måtte ordne neglene sine. Ellers hadde hun jo hoppet!. Så utrolig pinlig av henne!!! Blir grønn og blå av flauhet av å lese dette 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #667 Skrevet 16. februar 2015 Prøvde å finne den der blomstermeldingen lenger oppe her på facebook så sjekket interflora sine sider uten hell. Men fant en annen litt morsom en da. Han har jo helt rett i det han skriver, men hvorfor må alltid nordlendinger, trøndere og stavangerfolk skrive så jævlig på dialekt?? Selv kommer jeg fra et kontete dialektidistrikt, men ville aldri falt meg inn å skrive slik på en offentlig side. Men artig melding fra han likevel: "Interflora leverer rett hjem på døra".. Førr et oppskrytt ukorrekt utsagn..! Jobbe på have å e desverre ute akkurat nu, så når lørdagen sto førr tur så sto æ passeli i beit me tanke på ka æ sku finnpå te ho heime, så kom æ på at æ kunne jo ta å bestille blomster å få levert te ho.. Jojo, så feil kuinne main verkeli ta. Gikk inn på interflora.no, å fant en fin blomster-sak, å i go tru så bestille æ fanskape, me levering på døra 14.02.15. Kostnaden bei på 4 siffer,men d va såklart a egen vilje. Åsså kjæm greia, her velges d altså heimlevering, å dein ekstra kostnaden d medførte MÆ. Så kjæm dagen Fredag 13.02.15 (bei vell bestillt 12.02) åsså får æ ei meld på facebook a mi kjære, at ho hadde fådd en tlf å æ ane ugler i mosen me en gång! Å jau i hælvette, dær vise d sæ altså fanmæ at jævlan har fan steike mæ rengt ho på formiddagen å spørr om ho kain hente d, førr de itje har nåkka mulighet førr levering! D va altså fan ingen problem når de tok imot pængan mine førr deinna tjænesten.. Itje nok me d, her klare de tullingan fanmæ i tellægg å prestere d værste a d heile! æ va passe førrbainna fra før her æ satt på båtn å fikk vette at de har ødelagt heile hælvettes overraskelsn æ hadde planlagt å betalt førr i dyre domma, å forretninga hadde altså en bra plan. Sia blomstern bei plokka opp i butikken å itje levert på døra så kunne de sånn heilt uten videre ta pængan førr frakta å lægge "ekstra" i buketten.. Korr i d usannsynlie svarte hælvette kain en butikk bestæmme at di ska bruke MINE pænga på ka de vil, når æ itje får d æ betale førr? D e MINE pænga d e snakk om, å de kain itje bære snu sæ å gjøre ka de vil, uten å i d minste spørre MÆ som betalte, om d va greit å løyse d sånn. Førr d va altså fan itje greit på en flækk! Æ betalte ekstra førr levering å førrvente då at d ska bi levert på døra,på angitt dato! Får æ itje d æ betale førr, så ska æ såklart ha mine pænga tebake!! Men d va itje muli d næj, førr di pængan va brukt på andre ting, uten samtykke fra betaler.. En ainna teng e d at æ har ingen bevis på at d bei lagt te nåkka som helst ekstra førr di herre pængan! Ulåvli å gjøre nåkka sånt som bei gjort, å førr alt æ veit så e d rein svindel! Første å siste gång mine pænga i brukt i deinna kjeden d e altså heilt sekkert!! Anonymous poster hash: ac3ed...08a 11
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #668 Skrevet 16. februar 2015 "Må virkelig si at jeg er skuffet... Etter å ha vært trofast kunde siden oppstart omtrent i 1993(94?) så benytter Netcom seg av sjansen til å få meg til å kjøre 7 mil for å hente reklame for seg!!! Det er måten å behandle trofaste kunder på. Sender meg en rosehilsen kamuflert til å være fra en beundrer(håpet det i allefall), så jeg må kjøre 7 mil tur-retur til nærmeste interflorabutikk... Vel jeg MÅTTE jo ikke hente den, men gjorde nå det da. Nå er er derfor tiden inne til å gå over til Telenor..." Nå syntes jeg folk overreagerer altså, det var ment som en hyggelig gest, og et meget god måte å opprettholde relasjonen man har med kundene sine. Og vise at bedriften setter pris på vedkommende som kunde. Ærlig talt, må man alltid klage på noe? *oppgitt* Anonymous poster hash: 40cc6...c6f 14
Gjest Jacklost Skrevet 16. februar 2015 #669 Skrevet 16. februar 2015 fra Kiwi Kjære Kiwi, ønsker ikke varer fra Israel i min butikk. vennligst fjern dem Anonymous poster hash: b60d2...b4c Haha at det er mulig
globalagogo Skrevet 16. februar 2015 #670 Skrevet 16. februar 2015 Haha at det er mulig "Kjære kunde, du kan fritt velge mellom svært mange ulike kjeder. Vennligst bytt" Heeeehehhehe 6
SoftKitty Skrevet 17. februar 2015 #671 Skrevet 17. februar 2015 "Må virkelig si at jeg er skuffet... Etter å ha vært trofast kunde siden oppstart omtrent i 1993(94?) så benytter Netcom seg av sjansen til å få meg til å kjøre 7 mil for å hente reklame for seg!!! Det er måten å behandle trofaste kunder på. Sender meg en rosehilsen kamuflert til å være fra en beundrer(håpet det i allefall), så jeg må kjøre 7 mil tur-retur til nærmeste interflorabutikk... Vel jeg MÅTTE jo ikke hente den, men gjorde nå det da. Nå er er derfor tiden inne til å gå over til Telenor..." Nå syntes jeg folk overreagerer altså, det var ment som en hyggelig gest, og et meget god måte å opprettholde relasjonen man har med kundene sine. Og vise at bedriften setter pris på vedkommende som kunde. Ærlig talt, må man alltid klage på noe? *oppgitt* Anonymous poster hash: 40cc6...c6f Jævla drittselskap som ga meg gratis blomster! Fysj å fy! Bytter til konkurrenten, slik kundebehandling gåkke ann å drive med! 8
Pingting Skrevet 20. februar 2015 #673 Skrevet 20. februar 2015 Av og til får jeg en solid påminner på hvor lite jeg savner å jobbe i servicebransjen. Fra sidene til en liten, uavhengig klesbutikk under "reviews"-delen (der hvor man kan gi karakter og skrive en anmeldelse)Dårlig service og selger brukte og skitne klær..!! Hore som presenter seg som sjef borde jobbe i hore hus der hun tilhører.. Anbefaler sterkt å ikke handle her...!! Og så svarer butikken: Du må gjerne legge igjen saklig kritikk på denen siden, vi tar både ris og ros til etteretning. Men det å kalle personalet de ordene du bruker, etter at du spyttet på klærne våre i butikken og måtte fraktes ut av vektere på grunn av oppførselen din setter deg i en lite troverdig posisjon. De eneste skitne klærne her, er den kjolen du prøvde å returnere etter flere uker, og ikke minst plagget du spyttet på, på vei ut, da du ikke fikk viljen din! Vi minner også om at du fikk en bortvisning fra senteret og vil bli politianmeldt om du setter dine føtter inne på [kjøpesenter] igjen. Mvh Ledelsen 41
Sugar&Spice Skrevet 20. februar 2015 #674 Skrevet 20. februar 2015 Av og til får jeg en solid påminner på hvor lite jeg savner å jobbe i servicebransjen. Fra sidene til en liten, uavhengig klesbutikk under "reviews"-delen (der hvor man kan gi karakter og skrive en anmeldelse) Og så svarer butikken: Jeg gleder meg også til den dagen jeg er ferdig i servicebransjen. Man skulle ikke akkurat tro det, men jeg har blitt drapstruet på jobb. Og jeg jobber på telefon på pizzasjappe! Folk. De er gærne. 8
Gjest Keikolina Skrevet 20. februar 2015 #675 Skrevet 20. februar 2015 Og i tillegg snakk om Cubus, som faktisk er kjent for å være store i størrelsen. Ja, kjøpt en del klær til unga der og måtte ned i str. Hver eneste gang.
Gjest Keikolina Skrevet 20. februar 2015 #676 Skrevet 20. februar 2015 "Må virkelig si at jeg er skuffet... Etter å ha vært trofast kunde siden oppstart omtrent i 1993(94?) så benytter Netcom seg av sjansen til å få meg til å kjøre 7 mil for å hente reklame for seg!!! Det er måten å behandle trofaste kunder på. Sender meg en rosehilsen kamuflert til å være fra en beundrer(håpet det i allefall), så jeg må kjøre 7 mil tur-retur til nærmeste interflorabutikk... Vel jeg MÅTTE jo ikke hente den, men gjorde nå det da. Nå er er derfor tiden inne til å gå over til Telenor..." Nå syntes jeg folk overreagerer altså, det var ment som en hyggelig gest, og et meget god måte å opprettholde relasjonen man har med kundene sine. Og vise at bedriften setter pris på vedkommende som kunde. Ærlig talt, må man alltid klage på noe? *oppgitt*Anonymous poster hash: 40cc6...c6f Høres ut som en ensom sjel dette Litt trist.
Pingting Skrevet 20. februar 2015 #677 Skrevet 20. februar 2015 Jeg gleder meg også til den dagen jeg er ferdig i servicebransjen. Man skulle ikke akkurat tro det, men jeg har blitt drapstruet på jobb. Og jeg jobber på telefon på pizzasjappe! Folk. De er gærne. Drapstruet, faktisk. Altså, jeg kan bli bra hissig og usaklig på lavt blodsukker, men jeg kan liksom ikke huske at det har eskalerert til det nivået noen gang 2
Sugar&Spice Skrevet 20. februar 2015 #678 Skrevet 20. februar 2015 Drapstruet, faktisk. Altså, jeg kan bli bra hissig og usaklig på lavt blodsukker, men jeg kan liksom ikke huske at det har eskalerert til det nivået noen gang Ja, haha! Jeg aksepterer lavt blodsukker! Har full forståelse, men akkurat den trusselen om at han skulle drepe meg fordi HAN hadde gjort en feil, det var ganske spesielt... 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #679 Skrevet 22. februar 2015 Den greia som går seiersrunden på Facebook nå, med dama som måtte betale 24 kr for vann på McDonalds... Jeg kan ikke poste link siden det er en privatperson som har lagt ut. Uansett, det er dette som står: "Jeg er direkte forbanna! Her kommer jeg inn på macdonalds i Kristiansand med tvillinger som skriker. Ene er trøtt, den andre er sulten! Jeg har selvfølgelig ikke flaske med kaldt vann og må derfor kjøle ned flasken. Jeg løper ned til kassen for å fikse en kopp med iskaldt vann med isbiter i sånn at jeg får kjølt ned flasken så fort for mulig. For ungen sin del, min egen og de andre gjestene. Kommer da til kassen hvor jeg forklarer at jeg skulle hatt en kopp med kladtvann og isbiter for å kjøle ned en flaske til poden. "Ja det blir 24,-" sier han bak disken til meg. "24,-?!?". Jeg må spør om han tuller, men han var helt seriøs. Jeg er jo nødt til å kjøle ned flasken så jeg blir pent nødt til å betale. Har jo ikke tatt med bankkort og spør om jeg kan ta med vannet for å kjøle ned flasken imellom tiden å komme ned å betale. Nei jeg var nødt til å betale først. Stresset, sliten og sjokkert må jeg løpe tilbake for å hente kortet å komme å gjøre opp for meg. Jeg skal til å betale og fyren bak kassen gir meg en bonaqua flaske. "Det er ikke sånn jeg skal ha" sier jeg oppgitt og peker på koppene "det er en kopp jeg skal ha med isbiter". Jeg spør igjen om jeg fremdeles er nødt til å betale 24,-? Ja det måtte jeg. Hvordan i alle dager kan en kopp med vann koste 24,-? For all del de 24,- er ikke problemet. Men når du kan gå på kafé i byen og få dette gratis, også må du betale på macdonalds av alle plasser? Det er første gang jeg har opplevd og jeg har ikke mye lyst til å komme tilbake med mine barn. På toppen av det hele så slår han i kassen inn at jeg har kjøpt bonaqua noe jeg ikke har gjort! Uhørt! Syntes det er synd og trist og bli "lurt" på den måten. Dårlig service vil jeg kalle det! Del gjerne! Kanskje macdonalds kan få snusen i dette og gi en forklaring?!" Hvorfor skriver hun ikke en klage direkte til McDonalds i stedet for å legge ut i sju lange og breie på Facebook og be folk dele det?(Jeg vet svaret da: Det er for da hadde hun ikke fått masse oppmerksomhet og 1000 likes. Viktigere det.) Anonymous poster hash: 6b55d...40c 16
globalagogo Skrevet 22. februar 2015 #680 Skrevet 22. februar 2015 Uff så pinlig, glad min mamma aldri lager sånne dramahistorier og ber folk like og dele på fb... Før i tiden tok man det opp med sjefen der og da/snarest mulig, men nå må man ha hele vennelista og bygda bak seg for å si fra om noe til bedriftene 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå