Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var da voldsomt. Jeg har både reservekort og kredittkort, så for meg er det ikke noe problem. Prøvde bare å si at det ikke var så enkelt som du skulle ha det til å få tak i kontanter uten kort.

Personen som klaget noe ekstremt på DnBs facebooksider, kunne enkelt gått innom en BankIButikk (åpningstider: så lenge butikken er åpen), og tatt ut penger uten kort. For oss "andre" er det litt verre, men DnB-kunder uten kort har ikke så mye å klage over.

Skrevet

Da får man planlegge EKSTRA godt, og dessverre måtte se seg en lunsjpause mindre, eller spørre sjefen om det går greit å bli borte i et kvarter eller to timer, alt ettersom hvor langt det er til banken.

Dette er dårlig fra DnB, selvfølgelig, og skal ikke skje! Men om du har en 8-16-jobb og ikke kan gå i banken en eneste gang er det jo ganske dumt å ikke ha et ekstra bankkort i nødstilfeller? Som dette, for eksempel!

Ærlig talt, man må da ta LITT ansvar for eget liv her!?

OFFTOPIC slutt.

Anonymous poster hash: 49df4...3f8

Tjaaa, nå er det mange steder som ikke har bankfilial lenger. Og i min hjemby er den bare åpen fra 12-2, det er uholdbart å måtte vente 5 uker på nytt bankort.

• Liker 5
Skrevet

Tjaaa, nå er det mange steder som ikke har bankfilial lenger. Og i min hjemby er den bare åpen fra 12-2, det er uholdbart å måtte vente 5 uker på nytt bankort.

Bank i butikk, da?

Skrevet

SLUTT! NÅ ER DET NOK!

• Liker 3
Skrevet

SLUTT! NÅ ER DET NOK!

Var dette et gullkorn?

Anonymous poster hash: cb728...db2

• Liker 2
Skrevet

just finished eating a raw chicken breast. Eeeew. I wantmy money back

Kommentar: you're so gonna die from salmonella

Svar: dude, I ate chicken not salmon

• Liker 21
Skrevet

Var dette et gullkorn?

Nei, men jeg er lei OT.

• Liker 6
Skrevet

Personen som klaget noe ekstremt på DnBs facebooksider, kunne enkelt gått innom en BankIButikk (åpningstider: så lenge butikken er åpen), og tatt ut penger uten kort. For oss "andre" er det litt verre, men DnB-kunder uten kort har ikke så mye å klage over.

Rettelse: åpent til kl. 22, om butikken er åpen lenger.

Anonymous poster hash: 125f2...d1b

Skrevet

Rettelse: åpent til kl. 22, om butikken er åpen lenger.

Anonymous poster hash: 125f2...d1b

Uansett; plenty med tid for de aller fleste når det i alle fall er åpent fra 08:00 til 22:00.

Skrevet

Planlegging?

Jeg har selv blitt offer for DnB sitt kortrot, tok tre uker før jeg fikk nytt kort. Men i situasjonen, som ikke burde oppstått for guds skyld, så klarte jeg allikevel å planlegge når og hva jeg skulle bruke penger på, og tok ut penger til det og det. Det gikk helt fint. Kjipt, ja. Men det gikk helt greit.

Sånn i etterpåklokskapen har jeg nå en annen konto med et annet kort i reserve som jeg kan benytte meg av om det skulle skje igjen.

Jeg jobber 8-16 og det er ingen banker i nærheten av min arbeidsplass. Det er OVERHODET ikke innafor på noen so helst måte, at jeg må ta meg fri fra jobb for å reise til banken for å ta ut penger.

• Liker 7
Skrevet

Jeg jobber 8-16 og det er ingen banker i nærheten av min arbeidsplass. Det er OVERHODET ikke innafor på noen so helst måte, at jeg må ta meg fri fra jobb for å reise til banken for å ta ut penger.

Finnes det ingen bank i butikk heller der du bor?

Skrevet

Finnes det ingen bank i butikk heller der du bor?

Det gjør det garantert, men jeg har ikke dnb.

• Liker 3
Skrevet

Dere sporer av, VELDIG!!! :nei:

• Liker 22
Skrevet

Til Freia (denne må være en spøk?):

Faen Freia! Kjøpte en pose m, åpnet denne og satt den ned på bordet. Utformingen lurte meg trill rundt, jeg trodde denne da skulle stå pent og pyntelig på bordet.. men nei, den ville heller ligge nede, uten innhold så det raste utover.. jeg støvsuger ikke gulvet så ble seende ganske ekle ut. Måtte gjøre noe med det så feiet de under sofaen.. kan jeg få en ny pose? Kjøpte den på Shell så har vel forsåvidt betalt for 5 stk kontra vanlig matbutikk.. men det holder med 1 ny pose (med m)

• Liker 11
Skrevet

NRK SPORT

Nå spiller Norge VM-kvalik for damer mot Albania. Men tro ikke at NRK TextTV har plass til det på sin LIVERESULTATSIDE, men østeriksk bundesliga har de plass til..HEIA NORGE!!!

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Annonse
Skrevet

Nille sin side:
Hei. Jeg leste at dere har 100% lysgaranti på lysene deres og at dette også gjelder t lysene som ble best i test på Tv2 hjelper deg. To ganger nå i det siste har jeg opplevd at de smelter i plasten... var nede på Nille butikken der jeg bor og der sa de at jeg måtte levere hele pakka... Det gidder jo ikke folk, for å få igjen det samme som de leverte!? Så mye styr for et t lys? Og dessuten tømmer jeg stort sett tre pakker i en skuff, så det er umulig å vite hvilken eske den kommer fra. Lyset sto rett i og lysholderen hadde jeg også kjøpt hos dere.

Vel, hva faen forventer folk? Selvfølgelig må du komme med hele pakken! Skal du levere inn TO telys, og få en hel pakke igjen? Eller skal du levere to telys, for så at butikken skal åpne opp en pakke de har og bare gi ut to stykk, og så er resten av pakken ubrukelig? Kjære vene, bruk sunn fornuft menneske!

Anonymous poster hash: 6b55d...40c
  • Liker 12
Skrevet

Ååååh, jeg har savnet denne tråden! :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Måtte lete opp noe selv. Det tok ikke så lang tid. Fra en matvarekjede:

På lørdag 29.11 kl 17.00 var jeg innom [kjede] på [sted]. Jeg fant noen råtne appelsiner og noe annet dårlig frukt. Da jeg kom til kassen og nevnte fruktgaranti ble jeg grovt fornærmet. På [kjedens] nettside står det at jeg skal anse det som finnerlønn når jeg finner noe dårlig, men jeg ble behandlet som en kriminell. Nordmannen i kassa, som var mørkhudet, mente jeg hadde kastet frukt i bakken. Han fornærmet meg for at jeg hadde noen oljeflekker på hendene (fra sykkelreparasjon). Noe av frukten som var råtten sa han ikke var råtten, så det fikk jeg ikke noe finnerlønn for, slev om alle kunne se at frukten var råtten. Til hans forsvar skal jeg si at han egentlig hadde lunsjpause og var derfor sur. Men jeg tror han trenger å få høre at han ikke kan oppføre seg slik som en representant for [kjeden].

Akkurat. :klo:

• Liker 6
Skrevet

Kiwi er ansvarlig for at du ikke eier selvbeherskelse :sarkasme: :

"Jeg har Kiwi som min faste butikk og liker meg her. Var veldig glad når dere byttet ut godteri med frukt ved kassene. Men nå har det kommet godteri tilbake og bare litt frukt. Det er ikke lett å stå ikø med masse godteri rundt seg når en holder på med å gå ned noen kilo !"

Veldig spesifikk kunde her :P

"Vi som kunder av Rema 1000 på Furuset har spurt etter torskefilet i tokilos esker i to år..Vi har mista trua ,kommer det ingen ting,slutter vi som kunder.TLF*******"

Anonymous poster hash: 3fe78...a28
  • Liker 9
Skrevet

Libresse lanserer ny greie for å kaste brukte bind i.

Et av svarene:

Men bråker det fortsatt like mye? Hvis ikke så kan det være en ide til det neste dere skal lansere. Husker hvordan det var å være fjorten og forgjeves prøve å skifte bind med diskresjon på skoledoen i storefri. Knitring og knas fra den innpakningen avslørte deg trass i kreative forsøk. Kan bare forestille meg åssen det må være å gå på barneskolen og være tvunget til den pinligheten, for å så gå ut til fnisende yngre medelever og bli ertet eller snakka om. Kjempestas. Som om det få mensen i tidlige tennår ikke er ille nok, så skal du måtte snike deg ut av timen for å ikke å bli snakkis. Som voksen bryr jeg meg katta, men som ung tennåring var dette en stressfaktor

Anonymous poster hash: 3fe78...a28
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...