Despicable Me Skrevet 12. mars 2014 #141 Skrevet 12. mars 2014 Jeg kan nesten finne på å bytte kø for noe sånt (men jeg er klar over at det er fordi JEG er sær, da. Ser ikke helt hvorfor jeg skulle proklamere det på Facebook) Er kanskje forskjell på å ha en tyggis i munnen enn å blåse store bobler så tyggisen fyker vegg i mellom 1
Severus Skrevet 12. mars 2014 #142 Skrevet 12. mars 2014 Er kanskje forskjell på å ha en tyggis i munnen enn å blåse store bobler så tyggisen fyker vegg i mellom Sitte i kassen med hubba bubbaen he he
Despicable Me Skrevet 12. mars 2014 #143 Skrevet 12. mars 2014 Sitte i kassen med hubba bubbaen he he Sånn feks 5
Amananas Skrevet 13. mars 2014 #144 Skrevet 13. mars 2014 (endret) Nå har jeg sitti og kjeda meg i kveld, og fant denne fra før jul: "Skulle nesten tro at produkter som ligger under kategorien "kalender gaver" også skal kunne kjøpes til barn!? Og hvis ikke så forventer man jo kanskje og finne et slags merke, som sier i hvilken aldersgruppe de passer best til. Denne snøkulen som ble kjøpt på Nille så veldig solid ut, så ut som veldig klar plast eller litt tykt glass, men nei da! Glasset var som på en lyspære! Livsfarlig for barn om den skulle knuse som denne gjorde. Syns dette er veldig dårlig! Kunne jo gått riktig galt! Bra den knuste når vi var tilstede. Blir så lei! Denne er forresten produsert for Per Aarskog AS! SOM SAGT KJØPT HOS NILLE, SÅ VÆR OBS OM DU/DERE HAR KJØPT DENNE TIL SMÅ BARN SOM GAVE! Del gjerne videre!" Bilde: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/p180x540/1497739_10151706393251324_400059670_n.jpg Virkelig? Så hvis barnet ditt hadde skada seg, så hadde det vært Nille sin feil fordi DU har latt din 2-3 åring leke med en snøkule som de aller fleste forstår er knuselig?.. Det er mulig å bruke hodet selv! Ville du kjøpt en skrivebok til en 2-åring? Penn eller blyant? Parfyme? Hva med en tåteflaske til en 12-åring?.. Sier seg vel selv at kalendergavene er for alle aldersgrupper, og en normalt oppegående person skjønner vel at en snøkule er for de eldre barna o.O Liker et av svarene på innlegget:"Det va jo ikkje bra, men som forbruker har vi jo sjøl et ansvar førr å sjekke ka vi kjøpe tel ongan våres. Den dær har æ åsså sedd på, men lot være å kjøpe pga at æ så glasse va tynt. Når de d sagt så e de mange både voksne å ungdomma som får kalendergava, å hadde æ hadd en sånn å kjøpe tel så hadde æ sikkert kunne kjøpt den dær" Endret 13. mars 2014 av Amananas 18
Pingting Skrevet 13. mars 2014 #145 Skrevet 13. mars 2014 Er kanskje forskjell på å ha en tyggis i munnen enn å blåse store bobler så tyggisen fyker vegg i mellom Bobler har jeg vel aldri sett noen bak kassa lage. Om det var overhengende fare for tyggiser som går veggimellom, så VILLE jeg ha skifta kø. Kanskje til og med vurdert et Facebookinnlegg (ellers så tyggisslafsing og tygging med åpen munn både ekstremt uapetittelig - og en veldig effektiv måte å fjerne alle tegn som kan tyde et oppegående menneske. Det ser mer ut som om foreldrene dine var første generasjon som klatra ned fra trærne og at du har en drøvtygger urovekkende nært i slektstreet.) 4
Gjest Naria Skrevet 13. mars 2014 #146 Skrevet 13. mars 2014 Kanskje ikke heeelt innenfor trådens tema, men det er jo Facebook-relatert, underholdende og sjarmerende så jeg poster den allikevel. http://www.ajour.se/bilden-som-pekar-ut-generationsklyftan-pa-natet/ 6
Gjest Gaea Skrevet 13. mars 2014 #147 Skrevet 13. mars 2014 Fra NOAH; "Husk at dyr også er mennesker". Hm... Nei?
Sugar&Spice Skrevet 13. mars 2014 #148 Skrevet 13. mars 2014 Kanskje ikke heeelt innenfor trådens tema, men det er jo Facebook-relatert, underholdende og sjarmerende så jeg poster den allikevel. http://www.ajour.se/bilden-som-pekar-ut-generationsklyftan-pa-natet/ den er fin. Han er søt. Får litt vondt da, men hihihihihi. 6
Ambivalent Skrevet 13. mars 2014 #149 Skrevet 13. mars 2014 Kanskje ikke heeelt innenfor trådens tema, men det er jo Facebook-relatert, underholdende og sjarmerende så jeg poster den allikevel. http://www.ajour.se/bilden-som-pekar-ut-generationsklyftan-pa-natet/ Åå, klassisk "litt for gammel til å forstå hvordan Facebook fungerer". Stakkars. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #150 Skrevet 13. mars 2014 Fra Lyse sin facebookside (innlegget er skrevet av en mann, navn fjernet): my baby woke up scared and crying at 7 o'clock in the morning,your construction workers are changing a door,breaking concrete cuting steel and doing all kind of shet,when i asked them nicely that they should do this later in day and even when i called the police,nothing stopped and this people have to finish the work and they don't care if there is a baby sleeping 'maybe if i had blond hair some one would care, i did not know living in a freezer turns peopel to an ice cube. Hi .We apologize for the problems caused by our constructionworkers this morning. I have taken the matter further with my superiors and asked them to look at our procedures, and to see if it is possible to do this kind of work at any other time of the day.Having that said, our workers starts their work at 7, which is quite normal. The law on "Nattero" is usually defined to be between 23:00 and 7:00 on weekdays.regards Anonymous poster hash: dabe0...cb4 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #151 Skrevet 13. mars 2014 Det der må, være den verste, kommabruken jeg noen gang, har sett! Beklager OT. Han skrev det som et dikt? Med mange kunstpauser?..... Anonymous poster hash: 7f858...e4b 2
loffen Skrevet 14. mars 2014 #152 Skrevet 14. mars 2014 Kanskje ikke heeelt innenfor trådens tema, men det er jo Facebook-relatert, underholdende og sjarmerende så jeg poster den allikevel. http://www.ajour.se/bilden-som-pekar-ut-generationsklyftan-pa-natet/ Å, den var fantastisk!
Gjest Fluttershy Skrevet 14. mars 2014 #153 Skrevet 14. mars 2014 Bwahahahaha! Mannen satt nettopp å sa "hva faen, der mangler en bit!" Trenger vel ikke å si hva der gjelder. Gjett om jeg tenkte på denne tråden da 7
Sommernatt Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #154 Skrevet 14. mars 2014 I dag gjorde NRK en feil (kutta hoppsendingen da det var igjen 6 hoppere) og GJETT om de har fått gjennomgå! "SI MEG KA FAN SKAL VI BETALE LISENS FOR???????,HER SITTER JEG SER VM SKIFLYGNING,ER IGJEN 6 HOPPERE VIPS IKKE MERE ,SENDER HUNDESPANNKJØRING,FAN TA HELE TV SPORTEN HAR INTLIGENS SOM EN BANAN ,JA SKRIV MED STORE BOKSTAVER,,HÅPER FÅ MED MEG FOLK SOM NEKTER BETALE LISENS MERE IDIOTER" "Håper ansvarlige for VM sendingen fra Harrachov blir truet til å være prøve hopper i neste hopprenn i Vikersund !!! For en idiot!!" "Hallo NRK koffer svarer dere ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkke. 1 2 3 4 5 6 7 8 9. Hopppppppppppppp. satan" "Førbannade mongo kanal , fy fan før en måte å avslutte skiflyginga på . Dere er en skam før Norge ." Åsså så sinna da! 9
Alice123 Skrevet 14. mars 2014 #155 Skrevet 14. mars 2014 Bwahahahaha! Mannen satt nettopp å sa "hva faen, der mangler en bit!" Trenger vel ikke å si hva der gjelder. Gjett om jeg tenkte på denne tråden da Vi hadde en sjokoladebitdiskusjon på jobben i dag! Det endte opp med at jeg veide sjokoladen for å vise at JODA DET ER 200G! Da tenkte jeg på denne tråden. 4
Kara W Skrevet 14. mars 2014 #156 Skrevet 14. mars 2014 Har ikke hørt om denne manglende sjokoladebiten noen andre steder enn her, men kjenner at jeg har veldig lyst til å dra ut og kjøpe en sjokolade bare for å finne ut hva dette er. 1
Amananas Skrevet 14. mars 2014 #157 Skrevet 14. mars 2014 Freia igjen:"Denne konkurransen er jo urettferdie for oss diabetikere, hvordan skal vi få en gull_sjokoladebit? Kom igjen da ,vær breie og lag en sukkefri melkesjokolade også."Den her må da være kødd? Ærlig talt... En til:"To sjokolader kjøpt , og begge mangler en rute. Ingen gjevinst av noen slag. Skulle ha 400 gram sjokolade til noe vi skulle lage. Måtte kjøpe ei plate til. Neste gang blir det Bergene Melk. Da får du i allefall det du betaler for. Dette er reklame mot sin virkning. Dårlig rett og slett.." Og når Freia svarer som vanlig (på en høflig måte) at det er framdeles 200 gram og så videre, svarer kunden med å lage et nytt innlegg: "Arrogante svar fra Freia i innleggene her. Utrolig dårlig reklame..!" Hahaha! Er det virkelig mulig? Kunder altså.. Det er alltid NOE å klage på. 32
Amananas Skrevet 14. mars 2014 #158 Skrevet 14. mars 2014 Har dere sett innleggene av denne typen her?"Nå må dere får gjort noe med levering i deler av Oslo hvor dere levere 2 minutt unna oss men ikke opp "bakken" rett og slett! Det er tusenvis av mennesker opp i Olafbullsvei/Grindbakken etc... " Det er et flust av de på Dolly Dimples, Peppes Pizza og sannsynligvis andre kjeder som leverer fastfood etc.. Jeg blir så oppgitt, har de virkelig ikke en eneste hjernecelle å tenke med? Som kjede MÅ man velge seg ut et leveringsområder som skal være overkommelig for restauranten. Man lager da et leveringsområde på kartet, og man kan ikke levere utenfor dette. Det hjelper ikke at noen "bare bor 2 min unna! Dere leverer rett nede i svingen! Uhørt!". Det vil ALLTID være noen som bor "bare" 2 min utenfor leveringsområde, og om man utvider området - slik disse kundene ber om - vil det bare være flere som bare er 2 min utenfor der igjen, og så der igjen, og så der igjen.. Hvor vanskelig er det å forstå? Det er heller ikke slik at et leveringsområde går i en rett strek en vei. Man leverer i øst, vest, nord, sør for restauranten. Så om de skal utvide området bare LITT fordi du bor "bare 2 min unna", så burde de jo gjøre det i alle retninger, så da er det 4 min. til sammen i hver retning osv... Og til slutt: Drit i å klag da. Folk er dumme. 8
loffen Skrevet 15. mars 2014 #159 Skrevet 15. mars 2014 Freia igjen:"Denne konkurransen er jo urettferdie for oss diabetikere, hvordan skal vi få en gull_sjokoladebit? Kom igjen da ,vær breie og lag en sukkefri melkesjokolade også."Den her må da være kødd? Ærlig talt... En til:"To sjokolader kjøpt , og begge mangler en rute. Ingen gjevinst av noen slag. Skulle ha 400 gram sjokolade til noe vi skulle lage. Måtte kjøpe ei plate til. Neste gang blir det Bergene Melk. Da får du i allefall det du betaler for. Dette er reklame mot sin virkning. Dårlig rett og slett.." Og når Freia svarer som vanlig (på en høflig måte) at det er framdeles 200 gram og så videre, svarer kunden med å lage et nytt innlegg: "Arrogante svar fra Freia i innleggene her. Utrolig dårlig reklame..!" Hahaha! Er det virkelig mulig? Kunder altså.. Det er alltid NOE å klage på. Å, jeg ler meg skakk altså..! 1
#Sunrise Skrevet 15. mars 2014 #160 Skrevet 15. mars 2014 I dag gjorde NRK en feil (kutta hoppsendingen da det var igjen 6 hoppere) og GJETT om de har fått gjennomgå! "SI MEG KA FAN SKAL VI BETALE LISENS FOR???????,HER SITTER JEG SER VM SKIFLYGNING,ER IGJEN 6 HOPPERE VIPS IKKE MERE ,SENDER HUNDESPANNKJØRING,FAN TA HELE TV SPORTEN HAR INTLIGENS SOM EN BANAN ,JA SKRIV MED STORE BOKSTAVER,,HÅPER FÅ MED MEG FOLK SOM NEKTER BETALE LISENS MERE IDIOTER" "Håper ansvarlige for VM sendingen fra Harrachov blir truet til å være prøve hopper i neste hopprenn i Vikersund !!! For en idiot!!" "Hallo NRK koffer svarer dere ikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkke. 1 2 3 4 5 6 7 8 9. Hopppppppppppppp. satan" "Førbannade mongo kanal , fy fan før en måte å avslutte skiflyginga på . Dere er en skam før Norge ." Åsså så sinna da! NRK må slutte med å tro at de er Kongene på haugen!!! Lisensbetalerne har krav på levering,,, om Nrk ikke klarer denne oppgaven, så kutt ut monopolet, som er avlegs, og gå over til reklamesponset TV. Det holder ikke å henvise til Nrk.no når sendetiden "liksom er over". Har dere undertsøkt hvor mange som har tilgang til Internett?? Irriterer meg også over sendinger som er satt opp påNrk 1, men blir flyttet til Nrk 2,,,,, Tror dere folk sitter hjemme hele dagen??? Hver dag??? Hvor KOKO går det an å bli?? Lisensbetalerne betaler for det programmet som er oppsatt, men er prisgitt ledelsen i Nrk, som er overbevist om at alle er hjemmesittere, uten jobb!! Satser dere på arbeidsløse?? helt utrolig jo:P 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå