Roadrunner Skrevet 20. desember 2017 #361 Del Skrevet 20. desember 2017 17 timer siden, Jerle skrev: Er midt i "innføre nytt system" bobla. Knapt et våkent minutt dreier seg om annet. At det er jul og få dager, det prøver jeg å glemme. Men jeg tenker at det blir koselig allikevel, selv om huset ikke er helt rent, maten er i alle fall kjøpt inn. Tilbake til boblen min... Lykke til! Ingen boble å spøke med det der... Håper det går greit! Skal det være på plass før jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. desember 2017 #362 Del Skrevet 20. desember 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 20. desember 2017 Forfatter #363 Del Skrevet 20. desember 2017 6 timer siden, Roadrunner skrev: Lykke til! Ingen boble å spøke med det der... Håper det går greit! Skal det være på plass før jul? Det går forholdvis greit. I løpet av november og desember har jeg(hittil) over 60 t overtid, og da ar jeg bare ført opp det jeg husket... Så det begynne å sette spor kan man si. Men det nye programmet er i alle fall bra. Alle feilene pga dårlig forrige program er ikke så bra. Alt må være på plass til 22. desember, da skal jeg godkjenne konverteringen, jeg tar det jeg MÅ og så får ny året gå med på å fikse opp ting og tang. Fra romjulen av er vi underbemannet i 4 uker, så fra fredag av må alt fungere. Tror ikke disse juledagene kunne kommet på et bedre tidspunkt, at jeg skal jobbe hele romjulen gidder jeg ikke å tenke på enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. desember 2017 #364 Del Skrevet 20. desember 2017 Men da kan vi møtes her innimellom i romjulen da *skalogsåjobbe* Lykke til med siste innspurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 22. desember 2017 Forfatter #365 Del Skrevet 22. desember 2017 Snart er fristen ute, jeg har kun få timer igjen til godkjenningen av konverteringen skal sendes. Jeg feilsøker på spreng, finner mer og mer tull - for så å få beskjed om at det må fikses manuelt. Føler meg slik som denne Allikevel så sniker det seg fram i meg at kl 15:00 så tar jeg jul og lar data være data. Jeg får fikse det i 2018. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. desember 2017 #366 Del Skrevet 22. desember 2017 Det ordner seg. Det er min leveregel -pust dypt og husk at det aller meste kan rettes opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. desember 2017 #367 Del Skrevet 27. desember 2017 Sent men godt: vel overstått / fortsatt god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #368 Del Skrevet 29. desember 2017 På 27.12.2017 den 13.31, Roadrunner skrev: Sent men godt: vel overstått / fortsatt god jul! Takk det samme. Heldigvis bare 9 min til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. desember 2017 #369 Del Skrevet 29. desember 2017 1 time siden, Jerle skrev: Takk det samme. Heldigvis bare 9 min til helg Tok helg 11:30 i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 29. januar 2018 Forfatter #370 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Her har jeg visst ikke vært siden før nyttår. Det fortsatt veldig hektisk på jobb med det nye systemet, så når ettermiddagen kommer så kollapser jeg stort sett på sofaen et par timer før jeg finner fram jobbpc og fortsetter noen timer til. Håper jeg snart kommer ovenpå!! Til helgen skal jeg koble helt ut, og legge igjen pcn hjemme. Da har vi nemlig 15-års bryllupsdag og skal reise bort i lag med ungene i helgen. Jeg tror det blir første helg jeg ikke drar fram jobbpc siden begynnelsen av desember og det skal jammen det blir godt! *nedtelling til helg* Endret 29. januar 2018 av Jerle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. januar 2018 #371 Del Skrevet 29. januar 2018 Gratulerer! Hvor skal dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. januar 2018 #372 Del Skrevet 29. januar 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 6. februar 2018 Forfatter #373 Del Skrevet 6. februar 2018 På 29.01.2018 den 16.25, Daria skrev: Gratulerer! Hvor skal dere? Sen til å svare? Neeeehh, har ikke jeg hørt om Nå vet du det kanskje allikevel, hvis du var innom Snap i helgen. Vi var i Sopot, og hadde det helt herlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. februar 2018 #374 Del Skrevet 6. februar 2018 Det hotellrommet Den suiten så forferdelig trist ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. februar 2018 #375 Del Skrevet 6. februar 2018 Virket som om det var en fin tur ja! Så bra! Grei temperatur der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 6. februar 2018 Forfatter #376 Del Skrevet 6. februar 2018 1 time siden, Daria skrev: Det hotellrommet Den suiten så forferdelig trist ut... Den suiten var ganske syk ja. Vi ble litt overrasket 1 time siden, Roadrunner skrev: Virket som om det var en fin tur ja! Så bra! Grei temperatur der? Det var faktisk litt varmere der enn her når vi kom, men vi reiste ikke akkurat pga varmen. Når vi dro i går var det skikkelig Skomakergata-snø og ca -1, så det ble litt kaldt, men veldig fint vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. februar 2018 #377 Del Skrevet 12. februar 2018 Jeg vil også på tur og bo i luksussuite... *lysegrønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. februar 2018 Forfatter #378 Del Skrevet 16. februar 2018 (endret) Snart helg!! Denne helgen er til og med ekstra lang, da jeg avspaserer 2 dager neste uke for å ha litt vinterferie i lag med ungene. Planene er klar, vi skal se masse filmer, lage ostekake og rangle ganske mye. Og så får vi sende pappan ut med de på ski en dag også, så blir vinterferien komplett. I dag kjører mannen tur/retur Oslo, så da skal vi jentene spise middag på kafe og shoppe etter jobb og skole i dag. Det kaller jeg en god start på feiren Endret 16. februar 2018 av Jerle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. februar 2018 #379 Del Skrevet 16. februar 2018 Mannen synes kanskje ikke det er en like god feriestart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. februar 2018 Forfatter #380 Del Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, Daria skrev: Mannen synes kanskje ikke det er en like god feriestart? He, he nei ikke like koselig start som vi skal ha i alle fall. Nå har jeg fått Glympse om at han er ved Skredsmokorset, så da er snart halve turen unnagjort. Jeg er veldig glad jeg ikke ble med for å holde han med selskap. 14/15 t i bil uten en god grunn er litt for mye for meg. (Han kjører ned en gammel jobbil og tar med en splitter ny hjem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå