Gå til innhold

Fy f*** for en kort "kjole". Mamma hadde flippa hadde jeg gått sånn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var en som skrev at det står i bloggen.

Men ærlig talt.

Her sitter godt voksne kvinner og sladrer og baksnakker en 16 år gammel jente.

Hadde hun vært min datter så hadde jeg bedt henne kutte ut bloggen .. ikke fordi hun er for utfordrende, men fordi hun blir offer for sladder og mobbing fra voksne, bitre kvinner som mangler normal folkeskikk.

Jeg håper for all del ikke at dere har barn som dere lærer å bli som dere ... det er jo nettopp dere som er problemet her ... Det tragiske er at dere ikke evner se det selv.

Det komiske er heller det at du tror at fordi vi som kommenterer her (for det meste) er eldre enn denne vestlandske bloggeren, så gjør det at vi automatisk burde teipe igjen munnen vår med gaffateip og bare holde godt kjeft. Det er ikke slik at vi bare kan si noe om det er positivt. Og det er heller ikke slik at de fleste driver med her er mobbing. Hvorfor misbruker du det ordet så til de grader?

Er ingen her som har sagt at hun er en dum liten drittkjerring som er ubrukelig og bare kan stikke til NAV med engang. Fordi det er hun ikke. Men hun burde, for sin egen del, lære å kle på seg litt mer. Lære å forstå at fordi hun er så fantastisk høy som hun er, så blir kjolene hun drar på seg kortere. Og foreldrene hennes burde stoppe dette her, i tillegg til at både hun selv og de bør skjønne hvilke signaler hun sender ut til både lokalmiljøet sitt og den store skumle internettverdenen med usikre 12-årige jenter bak skjermene.

Anonymous poster hash: 87b1d...858

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en som skrev at det står i bloggen.

Men ærlig talt.

Her sitter godt voksne kvinner og sladrer og baksnakker en 16 år gammel jente.

Hadde hun vært min datter så hadde jeg bedt henne kutte ut bloggen .. ikke fordi hun er for utfordrende, men fordi hun blir offer for sladder og mobbing fra voksne, bitre kvinner som mangler normal folkeskikk.

Jeg håper for all del ikke at dere har barn som dere lærer å bli som dere ... det er jo nettopp dere som er problemet her ... Det tragiske er at dere ikke evner se det selv.

Du svarte ikke på spørsmålet om de høye hælene, og festlig at du ikke selv sjekker hva som står i bloggen.

Du misbruker virkelig mobbe-ordet. En som er gammel nok til å blogge, blogger om "outfitene" sine. Du kan ikke seriøst mene at folk ikke skal kunne si sin mening da? Det er ingen som har kalt henne hore, men mange som synes at plaggene hennes er horete. Det er en vesensforskjell.

Forresten noterer jeg at du kaller oss bitre kvinner som mangler folkeskikk. Så mye for å være mot mobbing ja.

Anonymous poster hash: bcd76...446

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...) og poserte halvnaken på kirkegården.

"dagens antrekk" på kirkegården?? Seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det komiske er heller det at du tror at fordi vi som kommenterer her (for det meste) er eldre enn denne vestlandske bloggeren, så gjør det at vi automatisk burde teipe igjen munnen vår med gaffateip og bare holde godt kjeft. Det er ikke slik at vi bare kan si noe om det er positivt. Og det er heller ikke slik at de fleste driver med her er mobbing. Hvorfor misbruker du det ordet så til de grader?

Er ingen her som har sagt at hun er en dum liten drittkjerring som er ubrukelig og bare kan stikke til NAV med engang. Fordi det er hun ikke. Men hun burde, for sin egen del, lære å kle på seg litt mer. Lære å forstå at fordi hun er så fantastisk høy som hun er, så blir kjolene hun drar på seg kortere. Og foreldrene hennes burde stoppe dette her, i tillegg til at både hun selv og de bør skjønne hvilke signaler hun sender ut til både lokalmiljøet sitt og den store skumle internettverdenen med usikre 12-årige jenter bak skjermene.

Anonymous poster hash: 87b1d...858

Foreldrene vet selv hva de "burde". Det er ikke opp til oss å fortelle hva foreldrene hennes skal gjøre.

Anonymous poster hash: 904cd...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Hvor står det egentlig?

2) Hva i all verden gjør de høyhælte sandalene der da?

Anonymous poster hash: bcd76...446

Står i blogg-innlegget det...

Anonymous poster hash: 904cd...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mary Quant

Det komiske er heller det at du tror at fordi vi som kommenterer her (for det meste) er eldre enn denne vestlandske bloggeren, så gjør det at vi automatisk burde teipe igjen munnen vår med gaffateip og bare holde godt kjeft. Det er ikke slik at vi bare kan si noe om det er positivt. Og det er heller ikke slik at de fleste driver med her er mobbing. Hvorfor misbruker du det ordet så til de grader?

Er ingen her som har sagt at hun er en dum liten drittkjerring som er ubrukelig og bare kan stikke til NAV med engang. Fordi det er hun ikke. Men hun burde, for sin egen del, lære å kle på seg litt mer. Lære å forstå at fordi hun er så fantastisk høy som hun er, så blir kjolene hun drar på seg kortere. Og foreldrene hennes burde stoppe dette her, i tillegg til at både hun selv og de bør skjønne hvilke signaler hun sender ut til både lokalmiljøet sitt og den store skumle internettverdenen med usikre 12-årige jenter bak skjermene.

Anonymous poster hash: 87b1d...858

Du svarte ikke på spørsmålet om de høye hælene, og festlig at du ikke selv sjekker hva som står i bloggen.

Du misbruker virkelig mobbe-ordet. En som er gammel nok til å blogge, blogger om "outfitene" sine. Du kan ikke seriøst mene at folk ikke skal kunne si sin mening da? Det er ingen som har kalt henne hore, men mange som synes at plaggene hennes er horete. Det er en vesensforskjell.

Forresten noterer jeg at du kaller oss bitre kvinner som mangler folkeskikk. Så mye for å være mot mobbing ja.

Anonymous poster hash: bcd76...446

Nei, jeg misbruker ikke mobbebegrepet. Gå litt i dere selv, les hva som skrives og i hvert fall for en stakket stund prøv å ta det inn over dere ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle antrekkene hennes er jo så korte at de nesten ikke skjuler rumpa! Om det er shorts som hun trekker opp (når man må ha boxer under shortsen for å ikke vise underlivet så er shortsen for kort) eller kjoler og skjørt så er det kortere enn kortest.

Og å posere foran gravstøtter i minikjole som nesten ikke skjuler noe som helst er usmakelig. Kjolen var forsåvidt fin, men ikke i den settingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets og personangrep. Grunnet gjentatte ryddinger stenges denne tråden.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...