Gå til innhold

Fy f*** for en kort "kjole". Mamma hadde flippa hadde jeg gått sånn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://bloggfiler.no/krisssy.blogg.no/images/532490-10-1393154440087.jpg

Nei, dette er ikke noe reklameinlegg. Det er akkurat som tråder om fotballfrue, bare det er om en annen blogger.

Men til saken; jeg forstår ikke at moren hennes ikke reagerer?? Hva f*** liksom.. Hvordan kan noen gå sånn? Ser jo rett gjennom. Kunne jo like greit gått naken.



Anonymous poster hash: 82ed8...9a4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er ikke en kjole, det er en topp. Men la nå bare ungjentene vise seg frem. Hva gjør det?



Anonymous poster hash: e204b...dd2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne jenta er 16 år og bloger om å drikke også.

Så egentlig tror jeg ikke foreldrene er de skarpeste knivene for å si det sånn.

det er ei vakker jente, men jeg tror hun burde hatt kursing i påkledning, hun har noen uheldige antrekk ja.



Anonymous poster hash: 4cf99...bfe
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

http://bloggfiler.no/krisssy.blogg.no/images/532490-10-1393154440087.jpg

Nei, dette er ikke noe reklameinlegg. Det er akkurat som tråder om fotballfrue, bare det er om en annen blogger.

Men til saken; jeg forstår ikke at moren hennes ikke reagerer?? Hva f*** liksom.. Hvordan kan noen gå sånn? Ser jo rett gjennom. Kunne jo like greit gått naken.

Anonymous poster hash: 82ed8...9a4

Herregud er det der i det hele tatt en kjole? Ser heller ut som en lang topp

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ei jente uten selvtilitt....hva skjer med dagens jenter. Hvor kan vi lete etter feilen? Foreldrene har oversett dem, ikke brukt tid med dem....de må kle av seg for at noen skal se dem??

Våkn opp foreldre: døtrene deres higer etter anerkjennesle. Å gå 45 timer i uken i barnehagen hjelper ikke på. Dagens jenter ender opp i sexindustrien, playboy eller som en slags prostituert. Noe å være stolt av???



Anonymous poster hash: 43d39...edc
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ei jente uten selvtilitt....hva skjer med dagens jenter. Hvor kan vi lete etter feilen? Foreldrene har oversett dem, ikke brukt tid med dem....de må kle av seg for at noen skal se dem??

Våkn opp foreldre: døtrene deres higer etter anerkjennesle. Å gå 45 timer i uken i barnehagen hjelper ikke på. Dagens jenter ender opp i sexindustrien, playboy eller som en slags prostituert. Noe å være stolt av???

Anonymous poster hash: 43d39...edc

Jeg tenker at hun må ha ganske høy selvtillit for å vise seg frem sånn som det der. Men et stort behov for oppmerksomhet.

Uansett, det der er faen meg altfor kort.

Anonymous poster hash: 29671...cbe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var mer at den var transparent som fikk meg til å reagere.

Jeg samme her. Men så leste jeg innlegget på bloggen og da skulle hun visst bruke underkjole under om sommeren, eller med bikini under på stranden. Det var visst bikinitruse og bh hun hadde på seg..

Anonymous poster hash: 29671...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsiktig og greier.

Dessverre sier dette mer om idealene for dagens ungdom enn om denne jenten. Det er trist at det har blitt sånn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samme her. Men så leste jeg innlegget på bloggen og da skulle hun visst bruke underkjole under om sommeren, eller med bikini under på stranden. Det var visst bikinitruse og bh hun hadde på seg..

Anonymous poster hash: 29671...cbe

Greit det. Må hun vise det fram på bloggen? Herregud så lite selvrespekt hun må ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du først skal ha gjennomsiktig kjole kan du vel koste på det matchende undertøy..?

Det ville vært en genser i mitt skap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dette er den samme jenta som var kledd i et aldeles upassende, lignende antrekk i en konfirmasjon og poserte halvnaken på kirkegården.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dette er den samme jenta som var kledd i et aldeles upassende, lignende antrekk i en konfirmasjon og poserte halvnaken på kirkegården.

:sjokkert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst, hvor kjøper man sånt?

Det er som jeg skulle bruke sånn nettingundertøy jeg fikk i militæret, hadde seriøst følt meg uvel dersom jeg hadde gått rundt sånn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest constance90

Jeg samme her. Men så leste jeg innlegget på bloggen og da skulle hun visst bruke underkjole under om sommeren, eller med bikini under på stranden. Det var visst bikinitruse og bh hun hadde på seg..

Anonymous poster hash: 29671...cbe

Det er vel det som er problemet. Folk leser ikke innleggene og tar ting utav sammenheng. Hvis det er ment som en underkjole eller en kjole på stranden synes jeg ikke den er for kort. Men den trenger heller ikke være kortere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste hun går i er de korte "kjolene" hennes eller shorts som kan forveksles med truser, tilogmed på vintern.



Anonymous poster hash: 149db...455
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud! Har dere virkelig aldri sett en ung jente i en kort kjole før? :sjokkert: Hvor bor dere? I Afghanistan?



Anonymous poster hash: 5fbd3...ee1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud! Har dere virkelig aldri sett en ung jente i en kort kjole før? :sjokkert: Hvor bor dere? I Afghanistan?

Anonymous poster hash: 5fbd3...ee1

Joda, vi ser halvnakne jenter med transparente kjoler hver dag vi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...