Gå til innhold

Fy f*** for en kort "kjole". Mamma hadde flippa hadde jeg gått sånn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes de bildene hvor hun poserer på kirkegården mellom gravene i en rumpekort shorts og en snau overdel, var langt over grensen for det anstendige.

Enig. Om mamma hadde sett meg slik, hadde både arv og alt av respekt for meg blitt hengende i en tynn, tynn tråd for å si det mildt.

Jeg skjønner virkelig ikke foreldrene hennes, uten å henge dem ut, hvordan de kan la datteren kle seg slik. For meg er det helt uforståelig.

Edit;

Gikk inn på bloggen hennes nå og der har hun skrevet et fint innlegg om respekt. (lol)

Endret av dillyduzit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bloggfiler.no/krisssy.blogg.no/images/532490-10-1393154440087.jpg

Nei, dette er ikke noe reklameinlegg. Det er akkurat som tråder om fotballfrue, bare det er om en annen blogger.

Men til saken; jeg forstår ikke at moren hennes ikke reagerer?? Hva f*** liksom.. Hvordan kan noen gå sånn? Ser jo rett gjennom. Kunne jo like greit gått naken.

Anonymous poster hash: 82ed8...9a4

Ho har jo truse og BH på seg, blir litt feil å sei at ho kunne gått naken då.

Anonymous poster hash: ce83e...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho har jo truse og BH på seg, blir litt feil å sei at ho kunne gått naken då.

Anonymous poster hash: ce83e...76c

Langt unna er det vel ikke.

Men på en annen side så har du jo 14-16 åringer i Bærum og Oslo som går med shorts som kun dekker det private og en topp som kun dekker de små pubertetspuppene dems :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer usmakelig med voksne mennesker som slenger dritt på nett om henne enn 16-åringen som har på seg for kort kjole. Jenta er gjerne for ung til å se det selv men flere her på KG er gamle nok til å ha vokst fra slik vemmelig oppførsel.

Der kom den igjen. Hvis hun er for ung til å forstå hvilke signaler hun sender ut, er hun for ung til å blogge.

Anonymous poster hash: bcd76...446

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men å gå i bikini på stranda er liksom greit!!! Hyklere...

Anonymous poster hash: a20ec...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men å gå i bikini på stranda er liksom greit!!! Hyklere...

Anonymous poster hash: a20ec...98a

Selvfølgelig er det greit. Bikini er jo et strand- og badeplagg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner bare at jeg blir dypt bekymra for verdenen min 6åring vokser opp i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Der kom den igjen. Hvis hun er for ung til å forstå hvilke signaler hun sender ut, er hun for ung til å blogge.

Anonymous poster hash: bcd76...446

Eller har du så skitne tanker om en 16åring at bildene hu viser gir deg signaler? Man tolker det man vil tolke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller har du så skitne tanker om en 16åring at bildene hu viser gir deg signaler? Man tolker det man vil tolke.

Nå har jeg hørt det også!

Det er ikke mye rom for ulike tolkninger under det bittelille hullete tøystykket hun har på seg.

Anonymous poster hash: bcd76...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Nå har jeg hørt det også!

Det er ikke mye rom for ulike tolkninger under det bittelille hullete tøystykket hun har på seg.

Anonymous poster hash: bcd76...446

Jeg ser en jente, i en kjole hun forklarte hun skulle bruke på stranda. Thats it. Alt er ikke seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det greit. Bikini er jo et strand- og badeplagg.

Du tror at det er et argument? ;)

Så lenge man bader, så kan man gå halvnaken, men dersom man skal feire eller pynte seg, så er det usømmelig og vulgært å gå i en kjole som faktisk dekker 70% mer enn en bikini?

Hahaha. Ja, det er jo kjempelogisk!

Anonymous poster hash: a20ec...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Du tror at det er et argument? ;)

Så lenge man bader, så kan man gå halvnaken, men dersom man skal feire eller pynte seg, så er det usømmelig og vulgært å gå i en kjole som faktisk dekker 70% mer enn en bikini?

Hahaha. Ja, det er jo kjempelogisk!

Anonymous poster hash: a20ec...98a

Dette har ikke jeg skrevet noe om, så du får ta noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ikke jeg skrevet noe om, så du får ta noen andre.

Ooog så prøver man å vri seg unna med å forsøke og skrive at man ikke har skrevet det man har blitt sitert på. Du er smart, du...ehh

Anonymous poster hash: a20ec...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Ooog så prøver man å vri seg unna med å forsøke og skrive at man ikke har skrevet det man har blitt sitert på. Du er smart, du...ehh

Anonymous poster hash: a20ec...98a

Jeg skrev at bikini er et strand- og badeplagg, punktum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

Om du først skal ha gjennomsiktig kjole kan du vel koste på det matchende undertøy..?

Det ville vært en genser i mitt skap.

Hallo - kan du lese? Hun skal bruke den på stranden med bikini under - og dersom hun skal ha den andre steder så skulle hun ha underkjole under .. er helt sjokkert over sladrekjerringene her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo - kan du lese? Hun skal bruke den på stranden med bikini under - og dersom hun skal ha den andre steder så skulle hun ha underkjole under .. er helt sjokkert over sladrekjerringene her inne.

1) Hvor står det egentlig?

2) Hva i all verden gjør de høyhælte sandalene der da?

Anonymous poster hash: bcd76...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mary Quant

1) Hvor står det egentlig?

2) Hva i all verden gjør de høyhælte sandalene der da?

Anonymous poster hash: bcd76...446

Det var en som skrev at det står i bloggen.

Men ærlig talt.

Her sitter godt voksne kvinner og sladrer og baksnakker en 16 år gammel jente.

Hadde hun vært min datter så hadde jeg bedt henne kutte ut bloggen .. ikke fordi hun er for utfordrende, men fordi hun blir offer for sladder og mobbing fra voksne, bitre kvinner som mangler normal folkeskikk.

Jeg håper for all del ikke at dere har barn som dere lærer å bli som dere ... det er jo nettopp dere som er problemet her ... Det tragiske er at dere ikke evner se det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...