Gå til innhold

Fy f*** for en kort "kjole". Mamma hadde flippa hadde jeg gått sånn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En slik kjole er ikke det verste jeg har sett. Tross alt er det en heklet sommer/strandkjole myntet på tenåringer. Verre var det med disse skoene til denne kjolen.



Anonymous poster hash: 7cd33...98b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror mamma hadde spurt meg om jeg vil at folk skal tro jeg er hore om jeg hadde hatt på meg noe sånt helt ærlig.. Det er ikke alltid at less is more..



Anonymous poster hash: f0c96...655
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er det der i det hele tatt en kjole? Ser heller ut som en lang topp

Synes det ligner mer på en buff.

Anonymous poster hash: d5acf...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Åh herregud! Har dere virkelig aldri sett en ung jente i en kort kjole før? :sjokkert: Hvor bor dere? I Afghanistan?

Anonymous poster hash: 5fbd3...ee1

hun viser jo ræva da. men greit nok om hun har den på stranda utenpå bikini da. Var ikke så ille da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun går kledd slik på julaften, i dåp/konfirmasjoner også, i tillegg til å ta "outfit-bilder" på gravplasser... Kjenner en som bor samme sted som sier hun aldri har sett denne jenten gå med et dekkende antrekk. :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun må ha ganske høy selvtillit for å vise seg frem sånn som det der. Men et stort behov for oppmerksomhet. Uansett, det der er faen meg altfor kort. Anonymous poster hash: 29671...cbe

Høy selvtillit kanskje, men lav selvfølelse ... Dessverre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg synes hun er søt

Anonymous poster hash: 9f47b...623

jo for all del jenta er søt. Men hun kan da kle seg fordet vel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Høy selvtillit kanskje, men lav selvfølelse ... Dessverre...

Hva vet vel du? Det er ikke sånn at hvis man automatisk går i kort kjole at man må ha dårlig selvfølelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet vel du? Det er ikke sånn at hvis man automatisk går i kort kjole at man må ha dårlig selvfølelse.

Jeg sa ikke at jeg visste. Det er en teori sett fra et voksent syn. Det har heller ikke noe med den korte kjolen, men måten hun eksponerer seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel det som er problemet. Folk leser ikke innleggene og tar ting utav sammenheng. Hvis det er ment som en underkjole eller en kjole på stranden synes jeg ikke den er for kort. Men den trenger heller ikke være kortere! :)

Den er ikke ment som en underkjole, men at hun skal ha en underkjole under, ELLER bruke den med bikini under på stranda. Helt ok på stranden med bikini under, men likevel altfor kort til å bruke med underkjole og vise seg frem på bloggen i. Rett og slett usmakelig.

Anonymous poster hash: 29671...cbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Den er ikke ment som en underkjole, men at hun skal ha en underkjole under, ELLER bruke den med bikini under på stranda. Helt ok på stranden med bikini under, men likevel altfor kort til å bruke med underkjole og vise seg frem på bloggen i. Rett og slett usmakelig.

Anonymous poster hash: 29671...cbe

Jeg synes det er mer usmakelig med voksne mennesker som slenger dritt på nett om henne enn 16-åringen som har på seg for kort kjole. Jenta er gjerne for ung til å se det selv men flere her på KG er gamle nok til å ha vokst fra slik vemmelig oppførsel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun må ha ganske høy selvtillit for å vise seg frem sånn som det der. Men et stort behov for oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 29671...cbe

Hun har sikkert selvtillit når det kommer til utseende og kropp. Hun er jo en flott jente (dog litt vel tynn, etter min smak). Hva angår selvtillit når det kommer til innsiden… Der er jeg mer usikker.

Jeg synes det er mer usmakelig med voksne mennesker som slenger dritt på nett om henne enn 16-åringen som har på seg for kort kjole. Jenta er gjerne for ung til å se det selv men flere her på KG er gamle nok til å ha vokst fra slik vemmelig oppførsel.

Det var vel helst et spark mot foreldre som aksepterer at en pur ung jente går slik kledt. Og jeg sier meg enig. Jentungen min er riktignok bare 14 enda, og selv om hun i teorien får ha på seg de klærne hun selv ønsker, har jeg én regel: Hun får ikke kle seg utfordrende.

Vemmelig oppførsel? Det må da være lov til å ha meninger rundt at unge ungdommer kler seg som om de jobba på gata?

Anonymous poster hash: dda35...99c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men for ikke å diskutere denne jenta spesifikt - vi kjenner jo alle fenomenet rosabloggere, og det må være lov til å mene noe om fenomenet. Som veldig ofte inkluderer se-på-meg-hvor-deilig-jeg-er-bilder, i tillegg til å være uhyre overflatiske.

Dersom min egen tenåring (eller voksne datter, for den saks skyld) hadde hatt en slik blogg, ville jeg blitt fryktelig lei meg. På hennes vegne, men også på mine egne. Jeg hadde rett og slett følt meg mislykket som mor og oppdrager, og lurt på hva jeg gjorde galt.



Anonymous poster hash: 3850f...210
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer usmakelig med voksne mennesker som slenger dritt på nett om henne enn 16-åringen som har på seg for kort kjole. Jenta er gjerne for ung til å se det selv men flere her på KG er gamle nok til å ha vokst fra slik vemmelig oppførsel.

Tror det heller er mer snakk om hvordan foreldrene lar hun gå ute slik. Underkjole eller ikke, kjolen er for kort og det er det som diskuteres. Dét og hvordan i det hele tatt foreldrene ikke klarer å åpne øynene for hvordan dattern blotter seg helt åpenlyst ute på internett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tror det heller er mer snakk om hvordan foreldrene lar hun gå ute slik. Underkjole eller ikke, kjolen er for kort og det er det som diskuteres. Dét og hvordan i det hele tatt foreldrene ikke klarer å åpne øynene for hvordan dattern blotter seg helt åpenlyst ute på internett.

Jeg synes de bildene hvor hun poserer på kirkegården mellom gravene i en rumpekort shorts og en snau overdel, var langt over grensen for det anstendige.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...