Gjest Anastasia Skrevet 13. oktober 2014 #341 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Godt å høre at det var en hyggelig hyttetur. Kjedelig at du fortsatt er dårlig. Blir du hjemme idag? Ja, er hjemme fra jobb. Vondt i hodet fortsatt, hoster og nyser. Håpløst å sitte med kunder da. Tenkte låne meg noen bøker på biblioteket og ta meg en kaffe Endret 13. oktober 2014 av Anastasia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 13. oktober 2014 #342 Del Skrevet 13. oktober 2014 Kjipt å være syk, altså! Håper du snart er på beina igjen, god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. oktober 2014 #343 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvordan er formen idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 14. oktober 2014 #344 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvordan er formen idag? Elendig. Hjemme i dag og. Ser på Millionaire Matcmaker. Siden jeg sov i nesten hele går så sov jeg veldig dårlig i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. oktober 2014 #345 Del Skrevet 15. oktober 2014 Håper du føler deg bedre idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 15. oktober 2014 #346 Del Skrevet 15. oktober 2014 Tilbake på jobb i dag. Veldig chill, har ikke gjort en dritt nesten. Ble kontaktet av en jeg var på date med for noen år siden i dag. Han kontaktet meg ikke etter den første daten så da regnet jeg med han ikke var interessert. I dag sa han til vår felles venninne at han ville møte meg igjen. Han har sendt masse snaps til meg. Men blir så usikker Han er veldig kjekk og kan garantert få hvem han vil.Hvorfor skal han gidde møte meg liksom? Og jeg ser for meg hvis jeg hadde datet en som han vil det alltid være damer som prøver seg på han. Egentlig skal jeg holde meg unna menn. Og skulle jeg datet noen må han være stabil. I tillegg har han et barn fra før. Hm får la det gå litt tid. Er ikke helt i forelskelses-mood nå, og det er bra! Så slipper jeg å bli såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. oktober 2014 #347 Del Skrevet 17. oktober 2014 Godt med helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 18. oktober 2014 #348 Del Skrevet 18. oktober 2014 Godt med helg? Ja.. spesielt etter en uke jeg har fått drapstrusler etc på jobb. Jeg orker snart ikke mer. Mest lyst å kaste meg foran t-banen Virker som alle menn bare er ute etter å gjøre livet mitt mest mulig JÆVLIG. Ser ikke poenget med noe lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 19. oktober 2014 #349 Del Skrevet 19. oktober 2014 Har nettopp kommet hjem fra min første road trip med meg bak rattet. Har bare kjørt til Sverige da. Gikk fint, selv om jeg kløna litt med å finne fram. Faren min er så snill, jeg fikk en tv-benk i julegave. Bursdagsgavene havnet dsv i søpla.. ikke for å være slem men var bare ræl. Er så mett, har spist både rekesmørbrød, sjokoladekake og masse smågodt. Gruer meg sånn til å gå på jobb i morgen, er helt anspent i hele kroppen. Psykologen vil sykmelde meg men vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke lyst å være sykmeldt, er så kjedelig! På den annen side kan jeg si det er helt jævlig å måtte gå på jobb og være redd for ustabile menn og våpen. Jeg er livredd menn og gråter bare noen snakker til meg nesten. Har en diagnose på at jeg har PTSD. Mål: å sende inn minst 1 jobbsøknad til uka! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. oktober 2014 #350 Del Skrevet 20. oktober 2014 Huff, håper du får deg en ny jobb snart, høres virkelig ikke sunt ut å ha det sånn! :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. oktober 2014 #351 Del Skrevet 21. oktober 2014 Så gøy med roadtrip!! Lykke til med å finne ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 22. oktober 2014 #352 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har gjort ferdig en jobbsøknad nå og sender den inn i morgen Er i samme firma men på en juridisk avdeling. Skader ikke å søke! Kjenner også en annen som jobber der. Fingers crossed! Ellers er jeg busy som vanlig. Var ute og spiste med moren min i går, og kjøpte nytt stuebord. Rolig i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. oktober 2014 #353 Del Skrevet 24. oktober 2014 Snart helg. Planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 24. oktober 2014 #354 Del Skrevet 24. oktober 2014 Snart helg. Planer? Har vært og kjøpt masse sminke etc som jeg har gått tom for. Skal på teambuilding med jobben på et hotell i morgen så måtte handle inn itt cava og sånt. Taco i kveld og tv. Er hekta på "Law & Order:Special Victims Unit" så blir nok noen episoder. I morgen skal jeg trene og svømme med kollegene mine, spise god mat og kose meg Og ikke minst: hotellfrokost på søndag! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 25. oktober 2014 #355 Del Skrevet 25. oktober 2014 Høres moro ut med teambuilding! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. oktober 2014 #356 Del Skrevet 25. oktober 2014 Så gøy da!! Kos deg på hotell i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 26. oktober 2014 #357 Del Skrevet 26. oktober 2014 Sliten kjenner jeg. Men har vært en fantastisk helg! Tok årets siste bad i sjøen i går, det var kaldt men forfriskende. Elsker å bo på spa-hotell. Ble en del å drikke kjenner jeg. Uff er så mye fram og tilbake med han ene fyren som sender meldinger til meg, virker som han er sur på meg etter at jeg sendte han masse tull på snapchat i natt. Vinglepetter! Orker ikke sånne selvhøytidelige folk. Fuck it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. oktober 2014 #358 Del Skrevet 27. oktober 2014 Bad? Seriøst! Du er tøff!! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 27. oktober 2014 #359 Del Skrevet 27. oktober 2014 Har nå pratet med han jeg har sendt meldinger etc med. Han var bare ute etter sex, har sagt jeg ikke gidder det. Fikk høre at jeg var dritkul haha Er uansett ikke interessert i å date en med 2 barn! Huff! Kom meg på zumba i dag men ble dårlig fordi det er aaaltfor varmt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 28. oktober 2014 #360 Del Skrevet 28. oktober 2014 En bra dag. Har fått lønnsforhøyelse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå