Libertas Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #41 Del Skrevet 26. februar 2014 Her kjøres det lastebiler og brøytebiler klokka 4 på natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #42 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Samboer var litt grinete i morges, så jeg bestemte meg for å bake boller til han kom til lunsj. Vel, han skulle vært her nå, har jeg lov til å bli litt trist? :frown: Ikke det at det er sånn kjempefarlig, men hadde bare så lyst til å muntre han opp med rykende ferske boller. Men han er nok veldig opptatt med å fikse interiøret og diesellekkasje på bilen min på verkstedet. Gode gubben Endret 26. februar 2014 av Libertas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2014 #43 Del Skrevet 26. februar 2014 Men bollene holder seg vel til han er hjemme igjen en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #44 Del Skrevet 26. februar 2014 Jo, du sier noe der, forhåpentligvis har jeg ikke spist opp alle til da Neida, men hva er nå bedre enn rykende ferske boller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2014 #45 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg koser meg veldig med boller tatt rett opp av fryseboksen. *ikke si det til noen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #46 Del Skrevet 26. februar 2014 Din hemmelighet er trygg her i strikkekurven! Hadde sikkert også storkost meg med boller rett fra fryseren,hadde det ikke vært for at bollene aldri kommer lengre enn inn i plastposen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2014 #47 Del Skrevet 26. februar 2014 Dypfryste boller dekker behovet for både boller og is på en gang - og det er to ønsker på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #48 Del Skrevet 26. februar 2014 Ååå, det hørtes egentlig veldig godt ut! Må prøves en dag jeg har bakt litt flere boller (oppskriften var til 22 boller, jeg fikk 13 ut av den oppskrifta ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2014 #49 Del Skrevet 26. februar 2014 Nammenam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #50 Del Skrevet 26. februar 2014 Å guud, det er lenge siden jeg har spist boller! Det er jo så nydelig at jeg går i bakken snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #51 Del Skrevet 26. februar 2014 Hmm, kanskje jeg skal ta meg en liten gåtur bort til verkstedet hvor sambo er, tilfeldigvis med en bolle i lomma? Eller blir det litt dumt, med tanke på at det er flere der som kanskje kan bli litt sjalu? Eller tenk om han har vært oppe på kafeteriaen og spist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2014 #52 Del Skrevet 26. februar 2014 Du kan jo ta deg en gåtur, ha bollene litt gjemt og gi ham om det passer seg sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #53 Del Skrevet 26. februar 2014 Du er jammen ikke dum, jeg tror jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #54 Del Skrevet 26. februar 2014 Da har jeg overrakt en stoor bolle til min kjære. Han ble kjempeglad, for han hadde glemt å ta lunsj Og jeg fikk se bilen min igjen, med nytt interiør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2014 #55 Del Skrevet 26. februar 2014 Masse fluer i smekken jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #56 Del Skrevet 26. februar 2014 Ja Og den lille gåturen gjorde meg sliten, så har sovet lenge, og kan ikke vente med å legge meg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #57 Del Skrevet 27. februar 2014 Mimrer tilbake til barndommen, med Shakira, Britney og Christina Min guilty pleassure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2014 #58 Del Skrevet 27. februar 2014 Helt i orden det. Musikk en liker er bra musikk, uansett hva andre måtte mene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #59 Del Skrevet 27. februar 2014 Ramler litt tilbake til barndommen, samboer bare lo av meg når han så hva jeg hadde lastet ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2014 #60 Del Skrevet 27. februar 2014 Ingenting er som å ta en surfebølge bakover og høre på gamle gode hits! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå