Gå til innhold

Lønn på 400 000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker virkelig ikke slike som deg.

Anonymous poster hash: 19740...66d

Ok.

Anonymous poster hash: 0cdba...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes dere om kunstnere som ikke nldvendigvis har fast inntekt?

Anonymous poster hash: 630c2...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå har man sett det også. Folk på latmannstrygd som rakker ned på de som faktisk jobber for inntekta si med å sammenligne det man tjente før med hva vi andre tjener...... :skratte:

Anonymous poster hash: 0cdba...f20

Det er slike som deg som gjør at jeg har så lite respekt for sykepliere. Jeg vet at man ikke skal generalisere, men fyfaen hvor dumme noen av dere er.

Anonymous poster hash: c912e...f47

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekter. 450 000. 7 dagers utdannelse.



Anonymous poster hash: 5e0a0...399
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slike som deg som gjør at jeg har så lite respekt for sykepliere. Jeg vet at man ikke skal generalisere, men fyfaen hvor dumme noen av dere er.

Anonymous poster hash: c912e...f47

Enig med deg..

Syns folk som har tjent 1 million skal fortjene litt høyere uførsats enn de som tjener langt mindre. De som tjener masse har betalt langt mer inn til fellesskapet og det er bare rett og rimlig at de skal få litt ekstra. Ja, de får bare litt ekstra, de får ikke i nærheten av så mye de burde fått i forhold til hvor mye de har bidratt.

Faktisk så skal vi takke de som tjener mye, en som tjener 1 million får nesten ikke noe mer pensjon enn en som tjener 400.000kr. Så hold kjeft dere som klager til de som har høy ufør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søppeltømmer. 520.000

Utdanning 4 mnd.



Anonymous poster hash: 51b72...50b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fortelle litt om arbeidsdagene dine, og hvor man finner ledige stillinger? Er det noe som helst krav til kompetanse?

Søppeltømmer. 520.000

Utdanning 4 mnd.

Anonymous poster hash: 51b72...50b

Anonymous poster hash: d2764...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: d2764...6a4

Det er vel ikke så mye å fortelle, men det går på å kjøre rundt og tømme søppel i all slags drittvær. Du trenger klasse 2 sertifikat for å kjøre en lastebil, hvis du ikke vil bare henge bakpå.

Når det gjelder lønn, så er det vanskelig å sette et eksakt tall på hvor mye man tjener, men i fjor hadde jeg 450.000, i år regner jeg med å tjene 500.000-520.000, det ble en økning i timelønnen og jeg vil ha mindre fri i år, som vil øke lønna betraktelig. Skal du tjene godt må du jobbe mye og ikke være redd for drittvær :sno: Det vanlige er vel å tjene mellom 300.000 og 400.000 i året.

Du må ta kontakt med et renovasjonfirma, enten med ledelsen der eller noen du kjenner som jobber med dette. eller kanskje det står utlyst noen stillinger på finn.no

:)

Anonymous poster hash: 51b72...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hva jobber du med du som tjener over 400 000 kroner i året? Og hvilken utdanning har du?

Anonymous poster hash: 9fb07...a14

Jobber i cateringen i nordsjøen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min jobber i anleggsbransjen, ufaglært. Ligger på rundt 450 000 uten overtid, men det blir ofte en god del overtid også. Det er hardt arbeid da.

Vet du hvorfor det alltid er slik at de fleste arbeiderne driver dank når man passerer et sted det foregår anleggsvirksomhet?

Anonymous poster hash: 9d5f4...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mye å fortelle, men det går på å kjøre rundt og tømme søppel i all slags drittvær. Du trenger klasse 2 sertifikat for å kjøre en lastebil, hvis du ikke vil bare henge bakpå.

Når det gjelder lønn, så er det vanskelig å sette et eksakt tall på hvor mye man tjener, men i fjor hadde jeg 450.000, i år regner jeg med å tjene 500.000-520.000, det ble en økning i timelønnen og jeg vil ha mindre fri i år, som vil øke lønna betraktelig. Skal du tjene godt må du jobbe mye og ikke være redd for drittvær :sno: Det vanlige er vel å tjene mellom 300.000 og 400.000 i året.

Du må ta kontakt med et renovasjonfirma, enten med ledelsen der eller noen du kjenner som jobber med dette. eller kanskje det står utlyst noen stillinger på finn.no

:)

Anonymous poster hash: 51b72...50b

Det er nok litt mafiatilstander i renovasjonsbransjen i Norge også. Har tilfeldigvis god kjennskap til hva lønningene ligger på i den bransjen, det er virkelig på et kunstig høyt nivå. Sikter da primært til alle 'sjefene', som det er kunstig mange av.

Anonymous poster hash: 9d5f4...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være akkurat deg som i dag har lønn på 400 000 som kan være syk / skadet i morgen. Livet kan ta mange uventede vendinger. Ingen har garanti for morgendagen. Tenk litt over det, dere som dømmer de som har vært uheldige...



Anonymous poster hash: 17fa8...ef7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være akkurat deg som i dag har lønn på 400 000 som kan være syk / skadet i morgen. Livet kan ta mange uventede vendinger. Ingen har garanti for morgendagen. Tenk litt over det, dere som dømmer de som har vært uheldige...

Anonymous poster hash: 17fa8...ef7

Snakk for deg selv. Jeg har forsikringer (som jeg betaler privat) for å sikre meg og familien min om noe skulle skje. Det er uaktuelt for meg å skulle leve av andres skattepenger hvis jeg selv kommer i en situasjon hvor jeg ikke kan forsørge meg og mine.

Anonymous poster hash: a02d7...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 års utdannelse (ingeniør) tjener 950 000 i året...

2 års erfaring.

Anonymous poster hash: 53c05...755

Kan jeg spørre hva slags ingeniør du er? Har søkt bioteknologi og kjemiingeniør, men vet ikke helt hva lønnen ligger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakk for deg selv. Jeg har forsikringer (som jeg betaler privat) for å sikre meg og familien min om noe skulle skje. Det er uaktuelt for meg å skulle leve av andres skattepenger hvis jeg selv kommer i en situasjon hvor jeg ikke kan forsørge meg og mine.

Anonymous poster hash: a02d7...b27

Men greit å leve på forsikringsselskapet sine penger? Som i praksis blir andre forsikringstagere sine penger, siden premiene vil gå opp om det skjer noe med deg?

Anonymous poster hash: 9d5f4...dc4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men greit å leve på forsikringsselskapet sine penger? Som i praksis blir andre forsikringstagere sine penger, siden premiene vil gå opp om det skjer noe med deg?

Anonymous poster hash: 9d5f4...dc4

Hahahahaha. Spot on :laugh: .

Anonymous poster hash: 90982...8de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Vet du hvorfor det alltid er slik at de fleste arbeiderne driver dank når man passerer et sted det foregår anleggsvirksomhet?

Anonymous poster hash: 9d5f4...dc4

Nei, jeg er aldri med ham på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men greit å leve på forsikringsselskapet sine penger? Som i praksis blir andre forsikringstagere sine penger, siden premiene vil gå opp om det skjer noe med deg?

Anonymous poster hash: 9d5f4...dc4

Du tuller nå, ikke sant? Ring et forsikringsselskap og få dem til å sette deg inn i hvordan det fungerer. Jeg lover deg at de går i pluss :) Noen ganger er kunnskapsnivået til enkelte så lavt at de burde vært beskyttet mot seg selv.

Anonymous poster hash: a02d7...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...