Gå til innhold

Lønn på 400 000


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Markedssjef på junior nivå, 3 årig ikke relevant bachelor, 5 år relevant erfaring, 605.000. Selvsagt alle goder som betalt telefon, internett, avis, tv abo, iPad abo etc. Veldig fleksibel arbeidstid, noe jeg vektlegger høyt og synes er verdt mye.

Anonymous poster hash: 34cfe...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

500 000, IT-drift, 2 års erfaring. Betalt telefon, internett og firmabil. Ny mobiltelefon og pc hvert andre år. En uke ekstra betalt ferie og to uker ekstra foreldreperm om det skulle bli nødvendig. Sponses med kurs og seminarer opp til 50 000 årlig. Er pålagt å fornye min kunnskap. Får også ta med avlagt utstyr hjem, men terskelen er lav for å skrote "gammelt", helt kurant, utstyr i min bransje. Har det som plommen i egget.



Anonymous poster hash: 12a0f...cf2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke værst :)

Vekter. 450 000. 7 dagers utdannelse.

Anonymous poster hash: 5e0a0...399

Håper du er klar over at vekter "bare" er ungdoms opptil 35 års jobb.

Når du er 35, og skal finne ny jobb, så sliter du as, fordi du ikke er kvalifisert til noe annet, ingen vekter firma vil ta inn en 35-40++ mann/dame.

Anonymous poster hash: 0ba5c...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Håper du er klar over at vekter "bare" er ungdoms opptil 35 års jobb.

Når du er 35, og skal finne ny jobb, så sliter du as, fordi du ikke er kvalifisert til noe annet, ingen vekter firma vil ta inn en 35-40++ mann/dame.

Anonymous poster hash: 0ba5c...784

Du trengte ikke sitere meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
På 20.2.2014 den 12.30, Yvonne skrev:

Ca 400.000 kr i året. Jobber innen kundeservice/teknisk. Krever egentlig ingen utdanning, men fått noe uttelling fordi jeg har høyre utdanning (4 år allmennlærerutdanning, 3 år bachelor i engelsk og tar en master i engelsk ved siden av jobben).

 

Mvh Yvonne :heiajente:

Hvordan fikk du jobb på teknisk når du ikke er utdannet innen da? Er du generelt god på data? Hvordan beviste du dette?

Jeg spør firsig jeg selv ønsker å forflytte meg litt utover det jeg har utdannelse innen😊

Anonymkode: d91ad...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fikk du jobb på teknisk når du ikke er utdannet innen da? Er du generelt god på data? Hvordan beviste du dette?

Jeg spør firsig jeg selv ønsker å forflytte meg litt utover det jeg har utdannelse innen😊

Anonymkode: d91ad...f45

Jeg hadde relevant erfaring fra annen jobb og gode referanser som veide opp for utdanning. :)

Skal sies, nå jobber jeg med noe helt annet, dog i samme firma. Firmaet er ikke så veldig opptatt av formell utdanning (jeg har heller ikke relevant utdanning til jobben jeg har nå, selv om det egentlig kreves) så lenge man har erfaringen og kunnskapen, de er veldig på at de gjerne er med på å etterutdanne og gi faglig påfyll hvis de føler du er rett person. Jeg er nok heldig, for jeg har fått lov til å jobbe i tre ulike avdelinger med ulike oppgaver. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvt år i ny jobb nå. 560k i året + bonus + overtid (ca 600k totalt) + gratis telefon/dekket internett og litt andre reisegodtgjørelser. Bachelor ingeniør og tidligere 5 års erfaring fra oljebransjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...