Gå til innhold

Forandring fryder! (Lillelarves treningsdagbok)


Gjest lillelarve

Anbefalte innlegg

Gjest lillelarve

Har glemt å følge med her! :) bra energien er på topp! En hel time med styrke er heftige greier!

Har du bestilt fra iHerb før? Jeg har aldri gjort det, og lurer på hva jeg skulle ha kjøpt!

Ja det er det! Kjenner det enda i rumpa, haha :) Jeg har ikke bestilt der i fra før, men vurderer det nå! :D Jeg kommer sikkert til å være ekstremt ubestemt. Vil ha alt som ser eller høres godt ut, hehe...

I dag ble det 45 minutter HIIT, styrke (armer, mage, rygg i hovedsak, men ble egentlig trening av hele kroppen) og kardio.

Har ryddet, støvsugd, brettet klær, pakket, tømt soverommet for rusk og rask, rydda kjøkkenet, søkt jobb, ringt arbeidsplasser, etc. Har vært en slitsom, men effektiv dag! :) Godt å svette stresset av seg med en god treningsøkt.

Ha en fin dag alle sammen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelarve

Nutrilettbar er æsj synes jeg. :P smaker kunstig, men sikkert fordi hele ingredienslista består av kjemikalier og tilsetningsstoffer :P

Det eneste av slike sjokoladebarer jeg liker er den med banan og mørk sjokolade (husker ikke merket, men det er ikke Nutrilett eller YT. Det er nå en proteinbar i alle fall). Den er.. så.. himmelsk. Mine to favoritt-smaker i ett liksom :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da :nigo: Jeg er veldig kresen på proteinbarer, liker ikke smaken hvis det ikke er 100% naturlig. (og selv om QuestBar påstår å være naturlig, så synes jeg det smaker kunstig. De fleste digger QuestBar da!)

Er derfor jeg liker larabar så godt da, for den er bare laget av råingredienser, forskjellige typer frukt og kakaobønner etc. Namnamnam!

Ja, det var en effektiv dag! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

I dag ble det 56 minutter bein og rumpe (styrke). Jeg er så trøtt.. så nå går jeg og legger meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Sov særdeles godt, ja! :) hihi :fnise:

I dag fikk jeg min kjære kettlebell og små vekter/manualer(?)! Jeg brukte de i den 45 minutters kardio-økta i dag og jeg er helt dau i kroppen nå haha! Godt innkjøp, det må jeg si. Kommer nok til å bruke de mye.

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si både vekter og manualer! Så bra! Jo mer sliten man blir av treningen, jo mer effekt har den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekter er bra! Og veldig gøy! Plutselig får man lyst til å trene mer og mer med det!

Hvor tunge er de? Jeg kjøpte meg vektsett der det tyngste er 3.5 kilo, men det er for tungt for de fleste øvelsene jeg gjør. Blir mest 2-kilosmanualene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Okei, KaDust! :)

Ja vekter er veldig gøy. Kjøpte de billigste pga dårlig økonomi, dermed ble det de letteste vektene også. Manualene er på 1 kg, mens kettlebellen er 2,5 kg. Det er egentlig grei vekt for meg som er ny på vekter, og ikke har skikkelig sterke armer heller.

:)

I dag ble det 75 minutter styrke for overkroppen. Ble 60 minutter styrke for armer, skuldre, bryst og rygg og 15 minutter for hele kroppen med kettlebellen. Ble veldig svett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Ja ikke sant :) men kjenner jeg kunne trengt litt tyngre vekter nå; i allefall 1 kg tyngre på hver... Jaja!

I dag ble det... hm.. 30 minutter HIIT, deretter etterfulgt av det som skulle bli en joggetur, men pga. strekt lårmuskel ble det en kjapp gåtur på... 15-20 minutter... etterfulgt med 30 minutter styrke. Ble veldig rot i dag. Fikk ikke til noe pga. muskelen som gjør så vondt... Vet ikke når det skjedde :/

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

I dag ble det en tidlig treningsøkt i solskinnet :laugh: Herlig start på dagen! 50 minutter styrke - rumpe og bein (DET var tungt det!!) og 10 minutter kardio på slutten for å bli litt ekstra svett, hihi :)

Synes det er deilig å starte dagen med en treningsøkt om jeg har tid til det. Resten av dagen blir mye lettere, jeg har mer energi og er mer våken også. Nå blir det mat, dusj og en tur ut i finværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

I dag ble det en kjapp, men veeeeldig effektiv kardioøkt. Var IKKE i treningshumør i dag, for å si det mildt. Men plutselig fikk jeg bare lyst, så da ble det ei økt likevel :)

Det ble en blanding av kardio kickboksing og HIIT (video fra FitnessBlender på YT). Det var så utrolig tungt, men jeg gjennomførte det. 35 minutter til sammen :) Ble så svett som jeg aldri har vært, haha!

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heldig du er a, som brått får lysten over deg selvom du i utgangspunktet ikke var i treningshumør. :ler: Deilig da, det er ekstra godt når man blir litt ekstra svett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Kroppen min er ubestemt når det kommer til alt, haha. Plutselig får jeg lysten til noe jeg ikke hadde lyst til for et par minutter siden. Det samme gjelder rydding og vasking av leilighet.. Da blir det rent og ryddig på en times tid.

Ja det er det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du heldig! Kroppen min er veldig sta sånn. Vil den ikke trene så vil den virkelig ikke trene og hele treningsøkten er umulig å fullføre. :hoho: Samme med vasking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Haha, huffda... :fnise:

I dag ble det rundt 70 minutter styrke for bein og rumpe. Jeg elsker å trene beina (vet ikke hvorfor). Men så vil jeg fokusere på å få beina mye sterkere, derfor trener jeg mer bein for tida. Neste økt blir nok en fjelltur fordi jeg skal hjeeem! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...