Gå til innhold

Forandring fryder! (Lillelarves treningsdagbok)


Gjest lillelarve

Anbefalte innlegg

Gjest lillelarve

HAHA, selvfølgelig måtte jeg jo bare ta med et "se arm-muskelen min"-bilde. Men seriøst, jeg har utrolig nok fått arm-muskler! :fnise:

Noen som har peiling på hvor lenge jeg har trent? ok. Ikke jeg heller. Her er et par bilder etter.. minst 2 måneder (?...forhåpentligvis) med trening. Det er litt morsomt å se forandringer da! Tror magen min er litt flatere, og så har jeg fått litt muskler her og der. Spesielt i armene og lårene :laugh::danse: Må si meg fornøyd da! :) Kommer et aller siste "etterbilde" i slutten av juni, og da håper jeg å kanskje se en enda strammere mage. Men målet vil jo alltid være å forholde meg sunn og frisk, noe jeg er nå da!

fup53d.jpg

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelarve

I dag ble det en litt spesiell dag. Jeg sto opp tidlig, så jeg tok meg en rask gåtur i 13-tida, + 30 minutter styrke-bein etterpå. Jeg følte ikke at jeg gjorde noe særlig, så jeg tok meg nettopp en økt til, jeg! Men beina orket jeg ikke overbelaste, så jeg trente styrke-abs og tok en kardio-danse-økt etterpå! Noe som var gøy. Godt med variasjon. Det ble rundt en time tilsammen, kanskje litt lengre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Deilig med sånne dager, synes jeg! :nigo:

Jeg er litt sånn "kontrollfreak" og må ha alt på stell og til riktig tid, haha, men det var faktisk en ganske så fin dag selv om ikke alt gikk etter planen :laugh:

Hvordan går det med deg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var kontrollfreak før, men har blitt mye mer spontan nå i det siste. Synes det er deilig :nigo:

Joda, det går fint med meg! Vil tilbake opp på fjellet allerede da, heldigvis skal jeg dit igjen i juni. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Jeg var kontrollfreak før, men har blitt mye mer spontan nå i det siste. Synes det er deilig :nigo:

Joda, det går fint med meg! Vil tilbake opp på fjellet allerede da, heldigvis skal jeg dit igjen i juni. :)

Ja det høres deilig ut å være mer spontan med treninga... :)

Det er bra! :) Det høres koselig ut. Jeg er ikke mye på fjellet, men bruker å gå fjellturer på somrene. Det er så utrolig herlig!! Spesielt i stekende sol, synes jeg... :)

I dag ble det en kort økt. 35 minutter styrke-rumpe og bein. Samboern bestemte seg for å være i samme rom som meg av en eller annen grunn. Derfor orket jeg ikke ta en skikkelig hard kardio-økt der jeg peser og svetter som en gris :fnise: Det får bli i morgen!

Men litt er bedre enn ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å være på fjellet, men er desverre der ikke så ofte. Ikke har jeg noen fjellturer å gå her nede heller :ler:

Sånn er jeg og! Klarer ikke trene hardt foran samboer, med mindre han trener med meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Nei ikke jeg heller. Jeg går minst en fjelltur hver sommer... Men det er ikke alltid lange biten heller. haha...

Ble 45 minutter kardio og styrke - armer og skuldre, i dag! :) Ikke superlange økta, men ble nå svett og sliten i det minste. Skal reise straks så jeg kunne ikke trene så lenge. Men hallo, 45 minutter... Det er jo bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei! Titter innom bare for å si at du virker veldig flink med treninga, også ser du kjempebra ut!! Utrolig stor endring fra de første bildene dine!

Jeg er så redd for å se på bilder i tilfelle jeg ikke ser endring! :fnise:

Tok bilder før jeg begynte med det nye treningsopplegget mitt, og halvveis, men hakke turt å sjekke dem ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Tittei! Titter innom bare for å si at du virker veldig flink med treninga, også ser du kjempebra ut!! Utrolig stor endring fra de første bildene dine!

Jeg er så redd for å se på bilder i tilfelle jeg ikke ser endring! :fnise:

Tok bilder før jeg begynte med det nye treningsopplegget mitt, og halvveis, men hakke turt å sjekke dem ut!

Heihei du! :biggrin: Tusen hjertelig takk!! :) Ja jeg klarer endelig å se forskjell selv... Til og med i speilet og det gir meg mye glede!

Det er faktisk veldig vanskelig å se det med det første. Jeg tror det er lettere å se forskjell på bilder enn i speilet egentlig, men etterhvert som man innser at det skjer en forandring er det lettere å se forskjellen selv. Det føler nå i alle fall jeg.. Sjekk dem ut :laugh: Det kan godt hende du ser forskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Jeg er hjemme i langhelga, det er solfylt og varmt vær... Så da ble det jammen meg en fjelltur på meg og min mor! Deilig. Jogga ikke siden jeg har strekt/betent legg, så ble en lang spasertur! Jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje jeg skal gjøre det! Jeg føler jo at jeg ser forskjell, men sist jeg målte og veide meg var ikke vekta og målebåndet enig, så da slutta jeg med det. Kjæresten mente også at hun så forskjell. Så får vel tørre snart å se på bildene. Mulig jeg venter en uke, for da er jeg ferdig med del to av treningsopplegget (det er tre deler). Så da har jeg bilder fra før jeg starta, når jeg var ferdig med første del og så andre. :)

Det er bra du ser forskjell, for det er det virkelig! Du har forøvrig utrolig fint hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med spaserturer og da, det kan være like god trening det! Håper leggen din blir bra fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelarve

Deilig med spaserturer og da, det kan være like god trening det! Håper leggen din blir bra fort!

Ja det er kjempedeilig! Ble en skikkelig tur senere på kvelden med familien (fisketur), og beina er heeelt sår nå! haha... Ble mye gåing på fjellet og i fjæra. Takk :) Det håper jeg og...

Ja, kanskje jeg skal gjøre det! Jeg føler jo at jeg ser forskjell, men sist jeg målte og veide meg var ikke vekta og målebåndet enig, så da slutta jeg med det. Kjæresten mente også at hun så forskjell. Så får vel tørre snart å se på bildene. Mulig jeg venter en uke, for da er jeg ferdig med del to av treningsopplegget (det er tre deler). Så da har jeg bilder fra før jeg starta, når jeg var ferdig med første del og så andre. :)

Det er bra du ser forskjell, for det er det virkelig! Du har forøvrig utrolig fint hår!

Kanskje det, ja! :) Og hvis du ikke skulle se noe stor forskjell er det jo ingen stress heller. Ting tar tid... :) Det tok jo sin tid før jeg så noe som helst. Sånn er det...

Blir litt glad når jeg ser i speilet, noe jeg ikke ble før. Og det er et veldig positivt tegn! Tusen takk :laugh: Det begynner å bli langt (og tørt...), så skal klippe det opp litt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Ble en 10.4 kilometers sykkeltur i stekende sol i dag sammen med min lillebror! :) Koselig, varmt og tungt. Og så ble det to hjemmelaga, tjukke (ikke så sunne) pizzastykker MED salat selvfølgelig hahah... til kveldsmat. Jaja! Man skal ha lov å kose seg i blant også. To stykker pizza i uka ekke farlig :danse:

I morgen blir det styrke - hele overkroppen. Altså, alt fra abs til armer, skuldre og rygg. :laugh:

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Jeg er så nært vakker natur og fjell, så ble jo selvfølgelig en fjelltur på meg i dag! :laugh: Sykla 12 minutter før jeg deretter gikk opp en bratt fjellbakke, og jogget ned "hovedstien/veien" fra fjellet igjen et par minutter etter jeg kom opp. Så syklet jeg hjem igjen! Ble en 51minutters økt, og den ble tung på vei opp på fjellet.

Ble mye av det samme disse dagene, men jeg liker å gå/jogge og sykle i natur så hvorfor ikke? :) Bør jo få presset inn en styrketreningsøkt, men det får jeg gjøre når jeg kommer hjem til leiligheta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turer, sykling og sånt er jo super trening, så gjør jo ingenting om det blir mye av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...