Gå til innhold

Skravletråd november og desember 2014

Gjest Squill

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært hos gynekologen igjen og fått bekreftet ma. Skal til utskraping i løpet av noen dager.

Lykke til til alle sammen!

Så vondt å høre Essie :frown: Sender deg mange gode tanker og en god interaktiv klem :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært hos gynekologen igjen og fått bekreftet ma. Skal til utskraping i løpet av noen dager.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker i morgen :hjerte: jeg begynner faktisk å få bittelitt mage nå. Er ikke det litt tidlig? Jeg passer på så eg ikke spiser for to, spiser ganske normalt. Seff, blitt litt ekstra påskekos, men normalt ville jeg spist mye mer usunt i påsken, men når jeg ikke trener OG vet at det er en liten en inni der som ikke skal ha for mye sukker, så er det lettere å begrense seg.

jøsses, mage allerede.! :D så artig. Leste på appen min når jeg var i uke 11 at "nå begynner magen å vise", så det er nok ikke så unormalt.

Jeg har beveget meg inn i uke 13 (12+1), men har ingen tegn til mage enda. Den er like "flat"... Men på dopleren min ser jeg at lille har beveget seg oppover skambeinet, da jeg finner hjertelyden høyere for hver gang, så det er vel bare snakk om tid når den begynner å bule så smått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som har kommet så langt. Syns tiden går så sakte, er 50% sykmeldt frem til 10 mai, pga trøtthet. Tilbringer mesteparten av dagen halvsovende på sofan. :veslejenta:

Skal på tidlig UL imorgen tidlig, krysser fingrene for at vi får se et bankende hjerte. Dessverre har ikke mannen min mulighet til å være med :( heldigvis kunne mamma, så jeg slipper å dra alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Uff.. utrolig trist å høre! Sender en stor klem :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jøsses, mage allerede.! :D så artig. Leste på appen min når jeg var i uke 11 at "nå begynner magen å vise", så det er nok ikke så unormalt.

Jeg har beveget meg inn i uke 13 (12+1), men har ingen tegn til mage enda. Den er like "flat"... Men på dopleren min ser jeg at lille har beveget seg oppover skambeinet, da jeg finner hjertelyden høyere for hver gang, så det er vel bare snakk om tid når den begynner å bule så smått :)

Fra når hørte du hjertelyd med dopler? Er nervevrak etter å ha opplevd SAer, så jeg stoler ikke på at lille mirakel lever enda. Hadde hjertelyd på ultralyd i uke 8, men har ikke ny kontroll før uke 14. Så hadde tenkt å bestille slik selv :) er uke 11 på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fniiis - var nok påskemagen ;) den er borte igjen nå... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra når hørte du hjertelyd med dopler? Er nervevrak etter å ha opplevd SAer, så jeg stoler ikke på at lille mirakel lever enda. Hadde hjertelyd på ultralyd i uke 8, men har ikke ny kontroll før uke 14. Så hadde tenkt å bestille slik selv :) er uke 11 på fredag.

Jeg hørte den når jeg var 11+4. Men jeg prøvde i uke 10+.. også, og da fant jeg den ikke, så jeg tror ikke jeg hadde funnet den noe før om jeg hadde prøvd litt tidligere! Samme her, ny kontroll i uke 15, så det var jo litt betryggende å kunne finne den hjemme selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fniiis - var nok påskemagen ;) den er borte igjen nå... :fnise:

He he he, påskesnooop ja. :fnise: vel, den dukker jo opp snart allikvel :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som har kommet så langt. Syns tiden går så sakte, er 50% sykmeldt frem til 10 mai, pga trøtthet. Tilbringer mesteparten av dagen halvsovende på sofan. :veslejenta:

Skal på tidlig UL imorgen tidlig, krysser fingrene for at vi får se et bankende hjerte. Dessverre har ikke mannen min mulighet til å være med :( heldigvis kunne mamma, så jeg slipper å dra alene.

jeg har faktisk vært 100 % sykemeldt i 4-5 uker pga kvalme og svimmelhet. Er sykemeldt frem til 5.mai. Satser på at jeg er good to go igjen da.

Spennende med tidlig UL. Jeg hadde med meg en venninne som support. Mannen måtte jobbe. Men han blir med på hoved ULen da :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL og fikk se og høre et bankende hjerte <3

Føler meg nå ganske trygg på at det skal gå bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :strix: Verdens beste følelse :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Så koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
502 Bad Gateway

502 Bad Gateway

cloudflare

Sniker meg veeeldig stilt og forsiktig inn her jeg :plystre:. Er 11+0 i dag, men føler meg ikke gravid. I det hele tatt. Har vært inne på forumet å lest omtrent siden jeg ble gravid, men ikke skrevet noe selv. Måtte ta en liten forumpause en periode, da det ble litt mye MA/SA osv. prat. Gjorde en allerede nervøs gravid enda mer nervøs :rolleyes:. Uansett så er det kjempekoselig å lese/snakke med andre i samme situasjon! Gratulerer til alle gravide! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg veeeldig stilt og forsiktig inn her jeg :plystre:. Er 11+0 i dag, men føler meg ikke gravid. I det hele tatt. Har vært inne på forumet å lest omtrent siden jeg ble gravid, men ikke skrevet noe selv. Måtte ta en liten forumpause en periode, da det ble litt mye MA/SA osv. prat. Gjorde en allerede nervøs gravid enda mer nervøs :rolleyes:. Uansett så er det kjempekoselig å lese/snakke med andre i samme situasjon! Gratulerer til alle gravide! :gravid:

Kjenner meg igjen..måtte kutte denne tråden noen uker selv, det er vel ganske naturlig å bli nervøs og være nervøs. En kollega sa så fint til meg "velkommen til en ny verden full av frykt for alt som kan gå galt...også etter fødsel" ..hehe...Takk skal du ha sa jeg :fnise:

Koselig at du tør å snike deg inn offesielt også :fnise: Velkommen skal du være :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...