Gå til innhold

Skravletråd november og desember 2014


Gjest Squill

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som er usiiigelig trøtte om dagen? :)

jaaa. eller. tom for energi i hvert fall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Squilll og studentprøver, jeg er supertrøtt, svimmel og tom for energi. Sover 12 timer om natta + powernap på dagen. Superfacinerende :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere som har kramper. Ikke det at jeg vil dere vondt, men da er det vel et ganske vanlig symptom. Og det er vel bare et godt tegn, egentlig.

Jepp, jeg har noen dager hvor jeg er såå trøtt og sliten. Nå har jeg hatt to gode dager med energi hvor jeg har fått trent. Trener dere? Jeg er litt overvektig, og er derfor redd for å få flere plager dersom jeg ikke holder meg i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ingen andre symptomer enn at jeg er litt mer sliten enn ellers, og overraskende trøtt tidlig på kvelden! ingen murringer eller kramper.

Jeg trener ikke...... huff, aldri vært noe flink til det, og får aldri ræva opp av sofaen :fnise: Men jeg er slank og stram i fisken, så sliter ikke med overvekt, så jeg er nok litt lat på grunn av at jeg ikke "må" føler jeg.

får vel igjen for det senere i svangerskapet tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig instruktør på Elixia, men har ikke sjans til å trene nå. Blir så svimmel og kvalm. Så jeg gleder meg helt vilt til kvalmen slipper taket så jeg kan begynne å trene litt forsiktig igjen! Nå klarer jeg nesten ikke å gå i normalt tempo. Det er kjempeuvant. Jeg trener normalt 5-7 ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg løvsol! Det må være kjedelig å ikke få trent når det er en så innarbeidet del av hverdagen. Når kom kvalmen din? Er 6+2 og har ikke merket noe kvalme ennå, bare litt økt luktesans. Krysser fingrene for at jeg er en av de heldige som slipper kvalmen. Mamma har fått tre barn, og aldri vært kvalm én dag, så satser på at det går i arv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Jeg vil melde meg inn i klubben :) Er 4+6 idag og har visst at jeg er gravid i litt over en uke nå. Termin er ca 10 desember. :gravid:

Har allerede fortalt nyheten til en del familie og folk på jobben. Vi har prøvd i 1 år, og opplevde SA/MA i august 2013 i uke 10.

Sist hadde jeg en litt ekkel magefølelse om at noe var galt, men denne gangen vet jeg at det kommer til å gå bra.

Skal til legen 22. april, og håper jeg får henvisning til tidlig UL, evt kommer vi til å bestille privat.

Gleder meg til å følge dere videre i svangerskapet og bli bedre kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg vil melde meg inn i klubben :) Er 4+6 idag og har visst at jeg er gravid i litt over en uke nå. Termin er ca 10 desember. :gravid:

Har allerede fortalt nyheten til en del familie og folk på jobben. Vi har prøvd i 1 år, og opplevde SA/MA i august 2013 i uke 10.

Sist hadde jeg en litt ekkel magefølelse om at noe var galt, men denne gangen vet jeg at det kommer til å gå bra.

Skal til legen 22. april, og håper jeg får henvisning til tidlig UL, evt kommer vi til å bestille privat.

Gleder meg til å følge dere videre i svangerskapet og bli bedre kjent :)

Gratulerer så mye til deg :strix: Og lykke til videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig My Lady :danse: Gratulerer med graviditeten! Koselig å få deg inn her :blomst:

Herlighet, er det fler enn meg som plutselig har fått en sinnsyk matlyst. I dag har jeg spist så voldsomt mye. Mye for å holde kvalmen borte, men shit, jeg kan ikke fortsette sånn, da kommer jeg til å bli bælfeit. Ingen trening og masse mat. Dårlig kombinasjon ass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer my lady, og velkommen!

Jeg hadde også en sa i aug/sept, og har også mer tro på at det kommer til å gå bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens :)

Noen som har en følelse på hvilket kjønn det blir?

Jeg har en ganske sterk følelse på at det blir jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo tror det blir gutt. Jeg har ingen bestemt følelse, men ser oftest for meg en jente når jeg tenker på spebarnstiden, men det tror jeg er tilfeldig. Begge kjønn er like velkomment hvertfall😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`m baaack!

Lille mirakel tviholder seg fast!! :danse::gravid::grine:

Var på kontrolltime i dag før time på sykehuset skulle bestilles. Jaggu dukket det opp en spire med bankene hjerte. Jeg ble satt et par uke tilbake, så er i dag 8+3.

Forstår ingenting. Hadde nesten negative graviditetstester og alle symtober er borte. Gyn kunne ikke svare på hvorfor, men hun sa at alle svangerskap er forskjellige. Målene på lille mirakel var også slik de skulle være :rodmer:

Ny termin for meg er da 16. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I`m baaack!

Lille mirakel tviholder seg fast!! :danse::gravid::grine:

Var på kontrolltime i dag før time på sykehuset skulle bestilles. Jaggu dukket det opp en spire med bankene hjerte. Jeg ble satt et par uke tilbake, så er i dag 8+3.

Forstår ingenting. Hadde nesten negative graviditetstester og alle symtober er borte. Gyn kunne ikke svare på hvorfor, men hun sa at alle svangerskap er forskjellige. Målene på lille mirakel var også slik de skulle være :rodmer:

Ny termin for meg er da 16. november.

åååh! Så fantastiske nyheter :strix: Da er vi ganske likt vi da :hjerte:

Vi krysser alt vi har for at det er en mening med dette og at våre fine spirer holder seg på plass og blir store og sterke novemberbebiser :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en følelse på jente. Jeg vet ikke helt hvorfor. De rundt meg også føler det. Det blir spennende å se. Liille spire blir tatt godt imot uansett kjønn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh! Så fantastiske nyheter :strix: Da er vi ganske likt vi da :hjerte:

Vi krysser alt vi har for at det er en mening med dette og at våre fine spirer holder seg på plass og blir store og sterke novemberbebiser :hjerte:

Tuuusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig My Lady :danse: Gratulerer med graviditeten! Koselig å få deg inn her :blomst:

Herlighet, er det fler enn meg som plutselig har fått en sinnsyk matlyst. I dag har jeg spist så voldsomt mye. Mye for å holde kvalmen borte, men shit, jeg kan ikke fortsette sånn, da kommer jeg til å bli bælfeit. Ingen trening og masse mat. Dårlig kombinasjon ass!!

Sjææææl. Bælfeit i sikte her også. hehehe. men jeg kjedespiser, ikke fordi jeg er sulten. Kremt :plystre:

I`m baaack!

Ææææ, så fantastisk!!!!! :hoppendeglad::hjertesmil:

Takk folkens :)

Noen som har en følelse på hvilket kjønn det blir?

Jeg har en ganske sterk følelse på at det blir jente :)

Hurra, og gratulerer med en liten på vei :hoppe:

Samboer tror gutt. Jeg synes det hadde vært moro ettersom det kun finnes jenter i familien og samboer har ei jente fra før, men jeg regner med at det er jente, men har ikke helt fått følelsen av noe som helst enda. Spennende :jepp: I følge kinesisk fødselskart og kjærringråd ang symptomer så er det gutt, men i følge familietradisjonen så er det jente :lol:

..... Hvor mange skal ta alle kjærringrådstestene for å se om kjønnet stemmer? HEHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til legen i dag, deilig å få graviditeten bekreftet på "ordentlig" (som om alle testene har løyet for meg :rolleyes:). Han beregnet termin til 15. november, i tillegg fikk jeg OUL 11. juni. Synes det var liitt merkelig at jeg ikke skulle ha flere "kontroller" eller noe som helst før OUL i uke 18? Eller er det vanlig? Har ikke peiling jeg :plystre: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte gynekologen min i dag for å høre om det er mulig å komme inn for en sjekk snart. Fikk bare en svarer om at de ikke hadde bemanning til å svare på tlf i dag. Ringer igjen i morgen. Har ikke egentlig noen annen grunn enn at jeg er bekymret. Det er hun som har fulgt meg opp med pergo og blodprøver. Hun var også helt fantastisk og tok seg god tid til meg når jeg hadde sa. Sambo mener at det er en selvfølge at jeg skal få en tidlig sjekk, og at gyn sikkert ønsker dette også. Jeg tenker at det sikkert er irrasjonelle bekymringer, og at jeg er til bry for gyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...