Gå til innhold

Skravletråd november og desember 2014


Gjest Squill

Anbefalte innlegg

Noen som skal på babykveld hos barnas hus på onsdag? Jeg tenkte å kjøpe tripptrapp stolen med newborn setet som de har på tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk time hos gyn i morgen! Spennende. Og dritnervøs...

Lykke til ,sender deg alle gode vibber jeg har :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal på babykveld hos barnas hus på onsdag? Jeg tenkte å kjøpe tripptrapp stolen med newborn setet som de har på tilbud :)

oi, det var da tidlig, ivrig mams? :fnise: Hvor bra er tilbudet? Jeg tenker at det kommer flere tilbud innen november kommer, det er jo en eeevighet til, og slike ting kan vi legge inn litt ønsker på av besteforeldre osv, så vi har en slant og kaaanskje ikke trenger og betale alt selv. :)

edit: hørtes ut som jeg forventet å få ting av besteforeldre. det gjør jeg altså ikke. har ikke så ressurssterke foreldre, men jeg og mannen har bursdag i sommermånedene, så vi kan ønske oss penger til utstyr istedet for gaver, tenkte jeg :)

Endret av studentprøver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer 700 kr, tror kanskje de bruker å ha en babykveld på høsten en gang med noen av de samme tilbuda.

Er nok litt overivrig ja :hoppendeglad: Men syns uannsett det er greit å spre innkjøpene utover, spesielt siden vi kommer til å kjøpe det meste nytt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ,sender deg alle gode vibber jeg har :rodmer:

Tusen takk!

Jeg "tør" ikke helt begynne å handle ennå. Var en kjapp tur innom kappahl for noen dager siden, og siklet over newbie-klærne, men jeg klarte å la være å handle noe. Tror sambo hadde sett rart på meg om jeg hadde kommet hjem med noe nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tør heller ikke handle enda. Tror vi skal drøye det til slutten av sommeren. Og jeg har bestemt meg for ikke å kjøpe unøvendig klær bare fordi de er søte. vi kommer aaaaldri til å bruke de bittesmå genserne og heller ikke sko!!
Her skal det handles inn omslagsbodyer, strømpebukser, sparkebukser og ulldresser (strikkes), i ull og bomull ettersom vi får vinterbaby. Måå prøve å være litt fornuftig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å ikke kaste bort tid på å bekymre meg for at det kan gå gale. Om jeg skulle miste denne gangen også er det nok av tid til å sørge etterpå.

Mest sannsynlig går det bra, det er det jeg fokuserer på :)

Føler ikke noe behov for å kjøpe inn noe mer akkurat nå, kommer til å starte shoppingen for alvor til sommeren etter OUL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger magefølelsen min, den er god. I tillegg leste jeg at svangerskapskvalme reduserer faren for det vi alle frykter. Så med bankende hjete i uke 8, god magefølelse OG svangerskapskvalme, så må jeg vel være innafor ;)

Jeg har ikke vært klar for å kjøpe noe enda, men har noen venninner som anbefaler meg å bryte barrieren med å prøve å kjøpe noe.

Vil dere vite hva slags kjønn dere får? Eller vil dere ha det som overraskelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å ikke kaste bort tid på å bekymre meg for at det kan gå gale. Om jeg skulle miste denne gangen også er det nok av tid til å sørge .

Mest sannsynlig går det bra, det er det jeg fokuserer på :)

Føler ikke noe behov for åA kjøpe inn noe mer akkurat nå, kommer til å starte shoppingen for alvor til sommeren etter OUL.

Amen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger magefølelsen min, den er god. I tillegg leste jeg at svangerskapskvalme reduserer faren for det vi alle frykter. Så med bankende hjete i uke 8, god magefølelse OG svangerskapskvalme, så må jeg vel være innafor ;)

Vil dere vite hva slags kjønn dere får? Eller vil dere ha det som overraskelse?

ikke si slik da..... jeg har jo ingen svangerskapskvalme og er 10 uker :trist:

vi skal vite kjønn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger magefølelsen min, den er god. I tillegg leste jeg at svangerskapskvalme reduserer faren for det vi alle frykter. Så med bankende hjete i uke 8, god magefølelse OG svangerskapskvalme, så må jeg vel være innafor ;)

Jeg har ikke vært klar for å kjøpe noe enda, men har noen venninner som anbefaler meg å bryte barrieren med å prøve å kjøpe noe.

Vil dere vite hva slags kjønn dere får? Eller vil dere ha det som overraskelse

Vi skal vite hvilket kjønn det er :) Jeg har allerede en guttefølelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke symtomer har dere fått?

Jeg har:

- kviser

- vondt i halebenet

- ømme bryster (heldigvis blitt bedre enn i begynnelsen)

- større bryster

- ikke matlyst, men ikke kvalme

- lyst på sjokolade og lakris hele tiden

- må tisse på natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Squill

Velkommen tilbake, mee mee!! :danse: Så utrolig gode nyheter :) Jeg skal legge inn alle nye termindatoer nå.

Hvordan gikk det hos gynekologen, Essie?

Jeg hadde et lunsjmøte over havet denne uken, så da var jeg innom en klinikk og tok en Harmonytest. (Jeg synes screening-tilbudet i Norge er hårreisende dårlig). Denne gir faktisk også beskjed om hvilket kjønn fosteret har, så dette får vi vite om bare en ukes tid. Spennende! Det blir liksom mer virkelig da. Fikk en ultralyd inkludert, og det var så fantastisk å se (og høre hjerteslagene) til lille baby igjen! Alt så veldig fint ut, og jordmoren fikk også målt nakkefold og nesebein, som så helt normalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke si slik da..... jeg har jo ingen svangerskapskvalme og er 10 uker :trist:

vi skal vite kjønn. :)

Unnskyld, det var en egoistisk setning :-) Det er like vanlig å ha ingen "symptomer" som mange.

Du er helt sikker innafor denne gangen! Har en god følelse for deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Puh, det gikk bra. Så en levende liten krabat i dag!! :hoppendeglad:

FIkk flytta termin til 7. nov og er 10+3 i dag. :) OUL om 8 uker.

Mine symtomer:
mye hodepine

tom for energi

..thats it

Endret av studentprøver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det gikk bra. Så en levende liten krabat i dag!! :hoppendeglad:

FIkk flytta termin til 7. nov og er 10+3 i dag. :) OUL om 8 uker.

Mine symtomer:

mye hodepine

tom for energi

..thats it

Visste det :strix:

Hurra hurra hurrrraaa - hodepine og lite energi skal ikke kjimses av :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, mee mee!! :danse: Så utrolig gode nyheter :) Jeg skal legge inn alle nye termindatoer nå.

Hvordan gikk det hos gynekologen, Essie?

Jeg hadde et lunsjmøte over havet denne uken, så da var jeg innom en klinikk og tok en Harmonytest. (Jeg synes screening-tilbudet i Norge er hårreisende dårlig). Denne gir faktisk også beskjed om hvilket kjønn fosteret har, så dette får vi vite om bare en ukes tid. Spennende! Det blir liksom mer virkelig da. Fikk en ultralyd inkludert, og det var så fantastisk å se (og høre hjerteslagene) til lille baby igjen! Alt så veldig fint ut, og jordmoren fikk også målt nakkefold og nesebein, som så helt normalt ut.

Takk :)

Hva er harmonytest om jeg kan spørre? :) Jeg skal få målt nakkefolden 15.mai :) Heldigvis god oppfølging denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...