Gå til innhold

Spør personen i tråden over deg ! En frekk liten lek.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Du skal alltid spørre personen over :)

Jepps, en flause som jeg kan huske. Nevnte navnet til en annen person da jeg hadde sex med kjæresten. Selvfølgelig en feil men skikkelig flaut.

Til personen over:

Har du noen gang fantasert om en person som det er upassende å fantasere om? For eksempel foreldre til en kjæreste, osv?

men da bare starter jeg, så bare svarer den neste som ser det :)

jeg har fantasert om broren til typen (som nå er exen min) han var veldig seksuelt aktiv og hadde mye sex på rommet vedsiden av oss. heh.. så jeg ble av og til kåt av dette og da ble det til at jeg og typen hadde sex..

Sp; Har du noen gang blitt bundet opp og dominert til å gjøre ting med deg selv mens han/hun så på og lekte med seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men kunne gjerne tenkt meg det :-)

Spørsmål: har du noen gang hatt trekant med kjæresten og en til?:)

Anonymous poster hash: 7663d...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Hvis man bare kan spørre personen over seg, så blir det jo bare to personer som kan være med. Hvordan skal andre komme inn i leken? Jeg kan jo ikke svare på noen spørsmål eller stille noen spørsmål...

Man hopper bare rett inn og stiller et spørsmål, så er man med :) Meningen er å ikke vite hvem man må svare på spørsmål fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt folk som ikke gidder å sitere! da blir jeg totalt forvirret! ingen som svarer på det spørsmålet jeg spurte om. så dette er bare surr spør du meg :S

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Haha! Her er det full forvirring !!!! :fnise:

Dersom alle følger reglene så fungere dette.

Du stiller et spørsmål som personen over deg kun kan svare på.

Du svarer med å sitere de spørsmål du får - samtidig stiller du et nytt spørsmål som blir besvart av den som tilfeldigvis havner over deg.

Alle må sitere når de svare på spørsmål.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men da bare starter jeg, så bare svarer den neste som ser det :)

jeg har fantasert om broren til typen (som nå er exen min) han var veldig seksuelt aktiv og hadde mye sex på rommet vedsiden av oss. heh.. så jeg ble av og til kåt av dette og da ble det til at jeg og typen hadde sex..

Sp; Har du noen gang blitt bundet opp og dominert til å gjøre ting med deg selv mens han/hun så på og lekte med seg selv?

Nei,det har jeg ikke,men skulle gjerne gjort det hvis jeg fikk sjansen :) Har du noen gang onaner ute i naturen ?

Endret av volvo22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Her er det full forvirring !!!! :fnise:

Dersom alle følger reglene så fungere dette.

Du stiller et spørsmål som personen over deg kun kan svare på.

Du svarer med å sitere de spørsmål du får - samtidig stiller du et nytt spørsmål av vedkommende som tilfeldigvis havnet under deg.

Sorry!

Hva slags jenter tenner deg?

Anonymous poster hash: 94dd7...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags jenter tenner deg?

Anonymous poster hash: 94dd7...c1a

jeg er bi. jeg liker jenter som er "guttete". de må være slanke og små søte pupper, gjør ikke noe om de er vanlig størrelse heller siden jeg elsker pupper. de må helst ha kort hår. liker dem enten i hip hop stil eller punka :)

har du noen gang vært sammen med en biseksuell jente/gutt som hadde en elsker av det samme kjønn på si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

fortsatt folk som ikke gidder å sitere! da blir jeg totalt forvirret! ingen som svarer på det spørsmålet jeg spurte om. så dette er bare surr spør du meg :S

Til personen over meg, det blir deg som jeg har sitert. haha

Får du nok sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til personen over meg, det blir deg som jeg har sitert. haha

Får du nok sex?

men du svarte ikke på spørsmålet mitt. skal du ikke det også?

nei jeg får ikke nok sex akkurat nå.. kjipt som fy! hehe

har du hatt kleine opplevelser med analsex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

men du svarte ikke på spørsmålet mitt. skal du ikke det også?

nei jeg får ikke nok sex akkurat nå.. kjipt som fy! hehe

har du hatt kleine opplevelser med analsex?

Ditt spørsmål som du stilte skulle blitt besvart av ab bruker som var over deg når du stilte spørsmålet :)

Nei, har ikke hatt kleine anal opplevelser. Bare veldig spennende :)

Til personen som TILFELDIGVIS ER OVER MEG når de leser dette spørsmålet ;)

Hvor går grensen på hvor stor aldersforskjell det er til en person du kan ha sex med?

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bi. jeg liker jenter som er "guttete". de må være slanke og små søte pupper, gjør ikke noe om de er vanlig størrelse heller siden jeg elsker pupper. de må helst ha kort hår. liker dem enten i hip hop stil eller punka :)

har du noen gang vært sammen med en biseksuell jente/gutt som hadde en elsker av det samme kjønn på si?

nei

Har du noen gang tatt en jente bakfra?

Anonymous poster hash: 94dd7...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Har du noen gang tatt en jente bakfra?

Anonymous poster hash: 94dd7...c1a

Ja, men det er ikke favorittstillingen.

Til den som er over.

Hvor viktig er sex for deg i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt spørsmål som du stilte skulle blitt besvart av ab bruker som var over deg når du stilte spørsmålet :)

Nei, har ikke hatt kleine anal opplevelser. Bare veldig spennende :)

Til personen som TILFELDIGVIS ER OVER MEG når de leser dette spørsmålet ;)

Hvor går grensen på hvor stor aldersforskjell det er til en person du kan ha sex med?

aldersgrensen min er 34-35. jeg er selv snart 25 år. så den stiger etterhvert merker jeg ;)

til person over.

hva synes du om den nye lettkledde trenden til kjendisene (sikter mest til jentene da såklart) er det noe som tenner deg på noen som helst måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

aldersgrensen min er 34-35. jeg er selv snart 25 år. så den stiger etterhvert merker jeg ;)

til person over.

hva synes du om den nye lettkledde trenden til kjendisene (sikter mest til jentene da såklart) er det noe som tenner deg på noen som helst måte?

Den er faktisk helt latterlig. Det er jo ikke klær! Hadde de kjendisene visst hvor dum de ser ut..... tenner meg ikke i det hele tatt. Jeg tenner på vanlige naturlige jenter.

Til personen over.

Hva tenker du om deg selv ,er du deilig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er faktisk helt latterlig. Det er jo ikke klær! Hadde de kjendisene visst hvor dum de ser ut..... tenner meg ikke i det hele tatt. Jeg tenner på vanlige naturlige jenter.

Til personen over.

Hva tenker du om deg selv ,er du deilig?

vel, det kommer veldig an på dagshumøret. noen dager kan jeg si jeg er deilig og noen dager ikke. mens når jeg har sex så kan jeg synes jeg selv er deilig og tenne på meg selv på en måte.

til person over

når du tar med deg ett ONS hjem, gir du han/henne alt du har å gi da? eller er det bare for sexens skyld, og du føler det er lenge siden du har hatt sex liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

vel, det kommer veldig an på dagshumøret. noen dager kan jeg si jeg er deilig og noen dager ikke. mens når jeg har sex så kan jeg synes jeg selv er deilig og tenne på meg selv på en måte.

til person over

når du tar med deg ett ONS hjem, gir du han/henne alt du har å gi da? eller er det bare for sexens skyld, og du føler det er lenge siden du har hatt sex liksom.

Har aldri hatt en ons.... :rodmer: Men om jeg hadde så ville jeg gjort det jeg kunne for at det ble en fantastisk opplevelse for henne.

Til personen over:

Kunne du tenkt deg å se på andre som har sex men ikke delta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Kan'ke vi ha ONS? Trenger en fantastisk opplevelse :fnise:



Anonymous poster hash: ef202...1c7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...