Gå til innhold

Spør personen i tråden over deg ! En frekk liten lek.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Her er en liten uhøytidelig lek for deg som liker å grave i andres seksualitet. Leken går ut på å spørre andre et seksuelt spørsmål og få et ærlig svar.

Les reglene før du deltar i denne leken.

Spør om du lurer på noe !

Regler:

1. Skriv et spørsmål første gang poster du poster i denne tråden.

2. Svar kun på spørsmål fra personer som er rett UNDER deg selv i tråden. Her må du følge med!

3. Ditt spørsmål kan kun besvares av vedkommende som er siste poster OVER deg i tråden. (Ikke av andre)

4. Når du svarer på et spørsmål så skal du SITERE spørsmålet du svarer på. Man stiller også nytt spørsmål når man svarer.

5. Anonym bruker er IKKE TILLATT.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hatt sex utendørs? Hvor og i hvilke situasjon?



Anonymous poster hash: 9d050...9b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Har du hatt sex utendørs? Hvor og i hvilke situasjon?

Anonymous poster hash: 9d050...9b5

Ja, i skogen ved et tjern. Fingret kjæresten. Ellers så har jeg flere ganger hatt noen hyrdestunder alene når jeg har gått på fjellturer.

Til personen over:

Har du noen seksuelle lyster som du skammer deg over? Hvilke/hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i skogen ved et tjern. Fingret kjæresten. Ellers så har jeg flere ganger hatt noen hyrdestunder alene når jeg har gått på fjellturer.

Til personen over:

Har du noen seksuelle lyster som du skammer deg over? Hvilke/hva?

Ikke helt sikker. Noen ganger tenker jeg på hvordan det hadde vært å hatt sex med venninnen min, men det er ikke noe jeg skammer meg over akkurat!

Anonymous poster hash: 9d050...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker. Noen ganger tenker jeg på hvordan det hadde vært å hatt sex med venninnen min, men det er ikke noe jeg skammer meg over akkurat!

Anonymous poster hash: 9d050...9b5

Hva synes du om trekant, og kunne du tenkt deg det?

Anonymous poster hash: ef202...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Husk når dere svare på et spørsmål så må dere også stille et spørsmål til personen over :)

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til personen over:

Har du noen gang blitt fersket eller neste fersket når du har onanert?

Meg? Nei, i grunn ikke. Jeg har onanert i nærheten av andre, men ikke blitt fersket. Men i 2-3. klasse på barneskolen (Jada, tidlig ute) hadde jeg nettopp funnet ut at det egentlig var ganske godt å gnikke seg der nede, og skulle vise til noen venninner.. Med klær da, men likevel! Ville jo dele denne fantastiske oppdagelsen til andre. (Tar IKKE nick på denne altså, fortsatt flau!)

Siden ingen andre er her, så får du spm i retur: Har du opplevd en skikkelig flause under eller rett før sex?

Anonymous poster hash: ef202...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke skjønner systemet?

Hvis man hele tiden skal svare, og stille spørsmål til personen over, vil det ikke da gå i sirkel, slik at ingen andre kommer til??
Ville det ikke vært bedre å stille spørsmål til neste som vil svare?

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Meg? Nei, i grunn ikke. Jeg har onanert i nærheten av andre, men ikke blitt fersket. Men i 2-3. klasse på barneskolen (Jada, tidlig ute) hadde jeg nettopp funnet ut at det egentlig var ganske godt å gnikke seg der nede, og skulle vise til noen venninner.. Med klær da, men likevel! Ville jo dele denne fantastiske oppdagelsen til andre. (Tar IKKE nick på denne altså, fortsatt flau!)

Siden ingen andre er her, så får du spm i retur: Har du opplevd en skikkelig flause under eller rett før sex?

Anonymous poster hash: ef202...1c7

Du skal alltid spørre personen over :)

Jepps, en flause som jeg kan huske. Nevnte navnet til en annen person da jeg hadde sex med kjæresten. Selvfølgelig en feil men skikkelig flaut.

Til personen over:

Har du noen gang fantasert om en person som det er upassende å fantasere om? For eksempel foreldre til en kjæreste, osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke skjønner systemet?

Hvis man hele tiden skal svare, og stille spørsmål til personen over, vil det ikke da gå i sirkel, slik at ingen andre kommer til??

Ville det ikke vært bedre å stille spørsmål til neste som vil svare?

helt enig! det blir litt feil :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Er det bare jeg som ikke skjønner systemet?

Hvis man hele tiden skal svare, og stille spørsmål til personen over, vil det ikke da gå i sirkel, slik at ingen andre kommer til??

Ville det ikke vært bedre å stille spørsmål til neste som vil svare?

Man stiller alltid spørsmål til den personen som postet sist. Det vi si deg når du dukket opp. Da er alle alltid med og man vet ikke hvem som får spørsmålet. Når man svarer så må man svare på sitt eget spørsmål og laget et nytt til en person som poster over.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

vet ikke om noen skjønte det? :fnise: vi kommer inn i det etter hvert:) Det er bare ¨hoppe rett inn og stille spørsmål. så er det tilfeldig hva som skjer

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal alltid spørre personen over :)

Jepps, en flause som jeg kan huske. Nevnte navnet til en annen person da jeg hadde sex med kjæresten. Selvfølgelig en feil men skikkelig flaut.

Til personen over:

Har du noen gang fantasert om en person som det er upassende å fantasere om? For eksempel foreldre til en kjæreste, osv?

siden du spør anonym bruker igjen (som d er over deg) får jo ikke jeg eller andre spørre. og anonym bruker må spørre deg igjen siden det er du som må svare... forstår du? så det blir bare spørsmål mellom dere to hehe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om noen skjønte det? :fnise: vi kommer inn i det etter hvert:)

Hvis man bare kan spørre personen over seg, så blir det jo bare to personer som kan være med. Hvordan skal andre komme inn i leken? Jeg kan jo ikke svare på noen spørsmål eller stille noen spørsmål...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

siden du spør anonym bruker igjen (som d er over deg) får jo ikke jeg eller andre spørre. og anonym bruker må spørre deg igjen siden det er du som må svare... forstår du? så det blir bare spørsmål mellom dere to hehe

Nettopp! Ble en smule forvirra her, jeg :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er jo å bare stille et spørsmål, så svarer neste som ser det, så stiller den et nytt og neste svarer osv :)

Anonymous poster hash: 7663d...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Man skriver et spørsmål. så blandes man inn:) Og når man svarer på et spørsmål så lager man et nytt til en tilfeldig person som havner over en selv. Har gjort dette på andre forum. det fungere bedre jo flere som er med, for da vet man ikke hvem som svarer på spørsmålet en stilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Dette er enkelt.

Man stiller et spørsmål. Det kan kun svares av personen som tilfeldigvis havner over. Dette spillet brukes på forum flere steder i verden og kalles "ask the person above you"

Oppdager du at noen har stilt spørsmål til deg, så siterer du og svarer. - da ender du opp over noen andre som lager et spørsmål. Her er det tilfeldighetene som råder. Bare hopp inn og prøv dere frem så skal dere se at det virker.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...