Gå til innhold

Spør personen i tråden over deg ! En frekk liten lek.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forsåvidt riktig, men du skulle ventet litt så du ikke postet etter deg selv, da legger du egentlig opp til å svare på eget spørsmål. Da svarer jeg like godt på begge, så er de ute av verden.

Okei.. Hmm..

Har du sex mens du har mensen eller mens kjæresten din har mensen? Det trenger ikke være snakk om mye blod..

Nei. Ingen av oss er interessert i det.

Nei, men det var ikke langt unna..

Har du en spesiell fetisj?

Nei,i den avdelingen har jeg ikke noe jeg kan komme på.

Dere må huske å sitere innlegget til personen dere stiller et spørsmål



Anonymous poster hash: 94dd7...c1a

Du skal sitere spørsmålet du svarer på, ikke personen du skal stille spørsmålet til.

Hodet mitt verker. I cannot do this

Fullt forståelig, det ble rotete dette.

Neste uheldige person får følgende spørsmål:

Har du vært utro noengang?

Endret av ekkoet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Neste uheldige person får følgende spørsmål:

Har du vært utro noengang?

Svar: Nei har aldri vært det. Kommer heller aldri til å være det. Og det er jeg ganske sikker på.

Til personen over:

Dersom ingen rundt deg brydde seg om hvordan kjæresten din så ut, hadde du da vært mer romslig når det gjelder preferanser på valg av kjærste - altså at vedkommende ikke trengte å ha så "fin" kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ingen rundt deg brydde seg om hvordan kjæresten din så ut, hadde du da vært mer romslig når det gjelder preferanser på valg av kjærste - altså at vedkommende ikke trengte å ha så "fin" kropp?

Jeg vet ikke.

På ene siden vet jeg at jeg er bevisst på hva andre mener om kjæresten, men når det kommer til saken så er det jeg som skal tenne. Hvis ikke jeg gjør det så er det jo ikke så mye vits i,

Så: Nei, min egen mening er viktigst, men ja, jeg gjør meg opp tanker om hva andre tenker.

Har du noe i ditt sexliv (alt fra erfaringer, fantasier, fetisher, ønsker, leketøy etc) som du ikke ville avslørt for en partner? Og hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke.

På ene siden vet jeg at jeg er bevisst på hva andre mener om kjæresten, men når det kommer til saken så er det jeg som skal tenne. Hvis ikke jeg gjør det så er det jo ikke så mye vits i,

Så: Nei, min egen mening er viktigst, men ja, jeg gjør meg opp tanker om hva andre tenker.

Har du noe i ditt sexliv (alt fra erfaringer, fantasier, fetisher, ønsker, leketøy etc) som du ikke ville avslørt for en partner? Og hva er det?

nei, jeg har ingen problemer med å avsløre fantasier og fetisher med min partner. vel. det er vel homse sex og at jeg tenner på at typen har gutter på si som han mottar eller gir sex til. uuuhm. har egentlig ikke så mange andre fantasier sånn egentlig :P

har du noen gang følt deg "skitten" eller følt det er feil å onanere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Har du noe i ditt sexliv (alt fra erfaringer, fantasier, fetisher, ønsker, leketøy etc) som du ikke ville avslørt for en partner? Og hva er det?

Tja, har en aldri så liten fetish for litt eldre kvinner, eller tanken om en kvinne som er litt eldre enn meg. Syns de er veldig tiltrekkende. Fin liten fantasi men ikke noe som jeg vil sette ut i live.

Til personen over:

Kan du se forbi et mindre tiltalende utseende dersom du vet eller tror at en person er fantastisk i senga? Blir det pulings likevel?

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Tror jeg har skjønt det.

Jeg hopper inn med et spørsmål nå.

Hva synes du om barbering?

Det skal (slik det ser ut nå) Heartbeat svare på. Men hvis nestemann inn i denne tråden er volvo22 (som er sistemann før dette som faktisk har fått et spørsmål) så svarer han på sitt spørsmål. Han stiller et nytt spørsmål, det bli da til meg.

Hvis da Heartbeat kommer inn etter dette blir hennes svar på mitt spørsmål over, men hennes nye spørsmål blir til vovlo22.

Deretter kommer plutselig en ny bruker, "nissekone" og stiller et spørsmål, det blir det da heartbeat som skal svare på neste gang hun kommer innom. Slik blir det hele tiden nye brukere med i leken.

Barbering er bra :) Liker det glatt på begge parter :) Har du ofte analsex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbering er bra :) Liker det glatt på begge parter :) Har du ofte analsex?

Vet ikke hva ofte er, men ja vi har det et par ganger i året. :)

Når og hvordan opplevde du din sterkeste orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Har du ofte analsex?

Det er veldig sjelden jeg har analsex. Det blir som en krydder en veldig sjelden bruker.

(Fråde, du får snart smake pisken fordi du skal kun svare på spørsmål skrevet av en person UNDER din post. Skriver du et spørsmål blir det svart på av personen OVER deg. :fnise: )

Til personen OVER i tråden:

Har du noen gang hatt sex ute i naturen, enten sammen med noen eller alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Man svarer på spørsmål som personen UNDER stiller - Husk å sitere spørsmålet til vedkommende når man svarer.

Når man stiller et spørsmål går det automatisk til vedkommende som ligger OVER i tråden.

Enkelt, kun dette ! :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Vet ikke hva ofte er, men ja vi har det et par ganger i året. :)

Når og hvordan opplevde du din sterkeste orgasme?

Vet ikke om det er jeg eller Coolaid som skal svare på dette :fnise::fnise: Men det var da jeg var 17 år med min daværende kjæreste.Hvor ofte har dere sex og innebærer det bare vaniljesex, eller leker og undertøy?

Endret av Heartbeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Spør meg om noe skikkelig saftig og kinky greier da! :fnise:

Du skal jo svare på spørsmålet over først :fnise:

Liker du å bli tatt med strap-on?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal jo svare på spørsmålet over først :fnise:

Liker du å bli tatt med strap-on?

Aldri prøvd, men madammen skulle gjerne fått lov... har fantasert om det... ;)

Har du opplevd double penetration (av ekte/uekste "varer"

Anonymous poster hash: 9f5d4...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor har du helst sex, utenom i sengen?

Ingen steder. Liker ikke sex.

Hva skal du ha til middag idag?

Anonymous poster hash: 6b39f...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

.Hvor ofte har dere sex og innebærer det bare vaniljesex, eller leker og undertøy?

Det varierer veldig når det gjelder hyppighet. Det kan være alt fra 3-4 ganger i uken til en gang i uken eller sjeldnere. Det kommer an på jobb, hvor trøtt vi er, hvor tidlig vi skal stå opp osv osv... altså mange ulike ting spiller inn. Noen ganger innebærer det vaniljesex ,men som oftest er det mer bdsm i en eller annen form. Og ja, det er jeg som bestemmer, hun som må være lydig.

Til personen over:

Beskriv den første gangen du hadde sex som du syns var fantastisk.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper over usaklig spørsmål... (hehe)

Beskriv den første gangen du hadde sex som du syntes var fantastisk.

Hm, vet ikke om jeg husker den første gangen det var virkelig fantastisk.. kan jeg si en kveld jeg var ute og kjørte med kjæresten tidlig i forholdet, vi stoppet på et skjult sted og hadde en kjapp en der i setet på bilen... mm, det var tider haha!

Er "sinnasex" bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...