Gå til innhold

Spør personen i tråden over deg ! En frekk liten lek.


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

^ Kan'ke vi ha ONS? Trenger en fantastisk opplevelse :fnise:

Anonymous poster hash: ef202...1c7

Oi, det var fristende, men prøver å være fantastisk hele tiden på hjemmebane.... tror det virker ;)

Til personen over:

Puler du jenter i Volvoen?

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre at den som ser spørsmålet svarer?

At spørsmålet man stiller er til neste person som ser det, sånn at alle kan svare? Så stiller den som svarer et tilfeldig spørsmål, også svarer neste som er innom tråden? :)



Anonymous poster hash: 264c3...c96
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det menes vel at den UNDER skal svare og ikke den OVER??? Hvis ikke så kan jo bare to svare hverandre hele tiden ?

Man kan kun spørre den som tilfeldigvis ligger OVER. Det kan jo bli hvem som helst og tilfeldig siden hvem som helst

Når man selv har blitt spurt om noe så skal man SITERE spørsmålet man fikk slik at alle kan lese og forstå. Når man svare så lager man også et nytt spørsmål som går til den som er over en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan kun spørre den som tilfeldigvis ligger OVER. Det kan jo bli hvem som helst og tilfeldig siden hvem som helst

Når man selv har blitt spurt om noe så skal man SITERE spørsmålet man fikk slik at alle kan lese og forstå. Når man svare så lager man også et nytt spørsmål som går til den som er over en selv.

Men da må jo den personen svare hele tiden, siden h*n alltid ligger over noen.

Anonymous poster hash: 264c3...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tro at denne leken skal være så vanskelig.

Alle spør personen OVER seg.

Alle svare med å sitere OG lage et nytt spørsmål. Den som tilfeldigvis havner OVER tar ansvar for å svare.

Enkelt. :fnise:



Anonymous poster hash: ce5f0...33d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Men da må jo den personen svare hele tiden, siden h*n alltid ligger over noen.

Anonymous poster hash: 264c3...c96

Man vet selvfølgelig ikke hvem man spør, siden hvem som helst kan poste når som helst og havne over deg. Mye kan skje mens du skriver. Moroen er at ditt spørsmål KAN gå til noen som du i utgangspunktet ikke trodde fikk ditt spørsmål. Ingen person må svare hele tiden. Og så er det letter dersom dere kutter ut å bruke AB funksjonen. Da ser alt likt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Kan ikke tro at denne leken skal være så vanskelig.

Alle spør personen OVER seg.

Alle svare med å sitere OG lage et nytt spørsmål. Den som tilfeldigvis havner OVER tar ansvar for å svare.

Enkelt. :fnise:

Anonymous poster hash: ce5f0...33d

Men om spørsmålet kun er ment til den over så er det jo kun den over som skal svare da og ikke noen andre. Andre kan jo ikke svare, når de ikke ligger over. Blir jo som at to bare kan sitere og spørre hverandre. Mulig jeg er blond nå :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har skjønt det.

Jeg hopper inn med et spørsmål nå.

Hva synes du om barbering?

Det skal (slik det ser ut nå) Heartbeat svare på. Men hvis nestemann inn i denne tråden er volvo22 (som er sistemann før dette som faktisk har fått et spørsmål) så svarer han på sitt spørsmål. Han stiller et nytt spørsmål, det bli da til meg.

Hvis da Heartbeat kommer inn etter dette blir hennes svar på mitt spørsmål over, men hennes nye spørsmål blir til vovlo22.

Deretter kommer plutselig en ny bruker, "nissekone" og stiller et spørsmål, det blir det da heartbeat som skal svare på neste gang hun kommer innom. Slik blir det hele tiden nye brukere med i leken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Men om spørsmålet kun er ment til den over så er det jo kun den over som skal svare da og ikke noen andre. Andre kan jo ikke svare, når de ikke ligger over. Blir jo som at to bare kan sitere og spørre hverandre. Mulig jeg er blond nå :P

Du er ikke blond :)

Dersom man skriver sitt spørsmål så vil det alltid automatisk få en random "eier" siden hvem som helst kan skrive innlegg og kommer over deg, ikke sant? Så når man er litt flere deltagere så vil det komme nye innlegg hele tiden. Noen av disse kommer automatisk rett over deg. Du kan alltid stille spørsmål. Du vet jo ikke hvem som lager et innlegg akkurat når du skriver ditt? Da vet du heller ikke hvem som havner over deg og blir eier til ditt spørsmål. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Nå hopper jeg inn og spør personen over meg : shira, om ingen poster mens jeg skriver :fnise:

Hva er den mest uvanlige gjenstanden eller måten du har onanert med/på?

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hopper jeg inn og spør personen over meg : shira, om ingen poster mens jeg skriver :fnise:

Hva er den mest uvanlige gjenstanden eller måten du har onanert med/på?

Hmm. Der må jeg si eksen min.

Skal jeg da stille et spørsmål..? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei.. Hmm..

Har du sex mens du har mensen eller mens kjæresten din har mensen? Det trenger ikke være snakk om mye blod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

Og jeg spør

Har du blitt fersket noengang?

Nei, men det var ikke langt unna..

Har du en spesiell fetisj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må huske å sitere innlegget til personen dere stiller et spørsmål



Anonymous poster hash: 94dd7...c1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...