Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krister

Anonymous poster hash: dea88...481

CHRISTER. Ikke Krister. Ser flere skriver det feil. No big deal men ja.

Anonymous poster hash: eb038...2cf

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Ser han er "hatet" både her, og i recapsene på filtermagasin. Liker han jeg, men det kan være jeg liker han litt ekstra fordi han er fosning da:p

Liker at han sa i fra til Aurora jeg, hun fortjener så absolutt en refs!

Det var det jeg også syns! Hun fortjente det, og i tillegg så sa han fra at ingen andre heller burde gjøre det. Så derfor skjønner jeg at så mange reagerte på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under drikkeleken kom det fram at Jeanett og Aurora hadde "tatt den i ræva", var det noen andre og som hadde det?

Anonymous poster hash: c5246...6f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de ikke ha Mr and Mrs Paradise?? Har de sagt det noen plass?

Nei nååå er det rett før jeg boikotter ass...

Jo, de skal ha det. Radio NRJ hadde konkurranse tidligere i vår hvor premien var å være dommer i årets ms/mr paradise :)

Anonymous poster hash: b0bbb...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Det fikk man jo se i klippet der de viser litt fra neste episode, som forresten også blir sendt som reklame for paradise så det var da ikke spoiling

This. Jeg sa ingenting som ikke allerede var vist på tv skjermen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvor lenge Paradise varer i år? Har vært alt fra 40-noe til 50-noe episoder tidligere. Her er vi på 28, og har egentlig nettopp startet?

Hvor mange nye deltagere har egentlig kommet inn?

Axel, Nico, Nico2, Ann Mariell, Mats, Jeanette? Er det bare 6, eller glemmer jeg noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor lenge Paradise varer i år? Har vært alt fra 40-noe til 50-noe episoder tidligere. Her er vi på 28, og har egentlig nettopp startet?

Hvor mange nye deltagere har egentlig kommet inn?

Axel, Nico, Nico2, Ann Mariell, Mats, Jeanette? Er det bare 6, eller glemmer jeg noen?

Heidi Alexandra. Håkon og Morten kom vel også inn etterhvert, eller blander jeg noen?

Endret av Stueloff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi Alexandra. Håkon og Morten kom vel også inn etterhvert, eller blander jeg noen?

Du blander ikke, det er helt riktig :)

Anonymous poster hash: 8bfeb...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan kunne jeg glemme rosabloggeren! Også Håkon. Så det blir 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. JEG ER SÅ DRITT LEI AURORA!! :bond:

Alt som kommer ut av kjeften hennes er jo bare idiotisk. Også får hun alt for mye tid på skjermen! :rolleyes: Nå håper jeg hun ryker til uken altså.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første sesongen jeg ser PH. Må si det er ganske tamt. Nå må de sende inn noen skikkelige hunks/babes/partymennesker/dramaqueens/spillere slik at dette blir spennende.

Nå er det jo leirskole.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første sesongen jeg ser PH. Må si det er ganske tamt. Nå må de sende inn noen skikkelige hunks/babes/partymennesker/dramaqueens/spillere slik at dette blir spennende.

Nå er det jo leirskole.

Du burde se forrige sesong. Den var mye bedre enn denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde se forrige sesong. Den var mye bedre enn denne :)

Undertegner. Den var rå! Så hele sesong 5 forrige uke. Kan virkelig ikke sammenlignes med årets.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg leser ikke noe her nå siden jeg ikke har sett de to siste episodene, men hahaha, har fått opp begge lordene fra Paradise på tinder nå. Huff :P

Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leser ikke noe her nå siden jeg ikke har sett de to siste episodene, men hahaha, har fått opp begge lordene fra Paradise på tinder nå. Huff :P

begge loddene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...