Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm....Mannlig bruker - opprettet igår???

Lukter lang vei at du var en av mobbegjengen på hotellet eller er nært beslektet med noen av fehodene der inne.

Og ang. Mats - først valgte han bort AM - (illojalt uansett hvor "forelska" les: kåt man er) - og så vidt jeg husker reddet AM allikevel han seinere, MEN da hun trengte å bli reddet var det ett eller annet med "bros before hoes" at han måtte redde dama til en annen (husker i farten ikke hvem det gjaldt) Så til slutt fikk AM nok og sendte han ut, noe som var en helt fair greie, sett i lys av hvordan han hadde behandlet henne.

Noen krokodilletårer er det neppe snakk om, de fleste ville ha blitt lei seg over å bli behandlet av andre på det viset - og mesteparten av guttenes nedrakking på henne skyldes vel mest at de i lengre tid siklet på henne, hun flørtet og koste seg, men noe korking ble det ikke. Det å måtte innse at du faktisk ikke har tjangs - er ikke så lett å erkjenne for såra smågutter med store ego bestandig.

Og - du kan også banne på at de aller fleste av småguttene i mobbegjengen der inne har kjøpt seg siste nummer av FHM - og bruker det på samme måte som den ekle Nico gjorde det med den svenske kongefamilien på dass. Bleh!!

Når det gjelder "pranken" på rommet, er det stor forskjell på å av og til gjøre barnslige ting i kontrast til å VÆRE barnslig/umoden.

Som avslutning kan du jo gå og lese bloggen til Ann-Marielle på kjentfolk.no - så kanskje du forstår bedre hvorfor så mange heier på henne.

IQ er nemlig kjekt å ha.

Anonymous poster hash: e5937...729

Tror ikke jeg kunne sagt det noe bedre selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den der er så oppbrukt.

Er da vel ikke oss brukerne sin feil at det er Mats som kommenterer i tråden :opplyser:

Anonymous poster hash: 2b391...a40

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sletter man poster her? :)

Endret av cathrineline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Kriss (Robin Strandberge) fra skuespilleruken i sted :rodmer: Han er så kjekk !!

Jeg har klina med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er da vel ikke oss brukerne sin feil at det er Mats som kommenterer i tråden :opplyser:

Det er ingen som kan bevise at Mats har kommentert i denne tråden. Tåpelig hersketeknikk istedet for å komme med saklig argumentasjon mot innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ingen som kan bevise at Mats har kommentert i denne tråden. Tåpelig hersketeknikk istedet for å komme med saklig argumentasjon mot innlegget.

Det var ikke seriøst ment fra min siden! Hjelpes....

Var heller det at du gadd å kommentere noe så opplagt :rolleyes:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke seriøst ment fra min siden! Hjelpes....

Var heller det at du gadd å kommentere noe så opplagt :rolleyes:

Haha, sorry, men ironi funker ganske dårlig på nettet. Jeg vet at det er flere her inne som oppriktig mener det må være noen av deltakerne, eller deres familie/venner, som skriver slike innlegg nemlig ;) Dermed begynner man å lure.

Endret av Lista
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, sorry, men ironi funker ganske dårlig på nettet. Jeg vet at det er flere her inne som oppriktig mener det må være noen av deltakerne, eller deres familie/venner, som skriver slike innlegg nemlig ;) Dermed begynner man å lure.

Hadde dog vært veldig morsomt om det virkelig var noen slike tilfeller som leste :ler: Noen hadde virkelig trengt det også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg hadde vært med hadde jeg mest sannsynlig googla meg selv :fnise:

Jeg og. Uten tvil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde dog vært veldig morsomt om det virkelig var noen slike tilfeller som leste :ler: Noen hadde virkelig trengt det også :jepp:

Vedder på at de ALLE følger med på det som skrives!!! :) :)

Anonymous poster hash: e5937...729

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg noterer at frøken Ann Marielle hevder det ikke er ordentlige menn på hotellet, bare barnslige smågutter. Isåfall burde vel kanskje hun selv fremgått med et godt eksempel, i stedet for å knisende legge insekter under puten til sin partner?

Jeg kjøper ikke den kritikken mange på dette forumet gir Mats. Hva galt har han egentlig gjort utenom å være en direkte spiller som tar modige valg? At Mats valgte Heidi Alexandra fremfor AM kan umulig sies å være en dolking av sistnevnte i ryggen ettersom 1) Forholdet var allment kjent på hotellet. 2) AM var selv skyld i at hun ikke gav nok av seg selv. 3) AM sa selv at det bare var hyggelig at Mats fikk kost seg litt.

At Mats valgte Lene fremfor AM er enda mindre et en dolking i ryggen ettersom Mats på dette tidspunktet hadde gjennomskuet falskspillet til AM, og måtte ha en annen partner for å overleve i spillet.

At Mats blir provosert av at hans daværende partner plutselig blir godvenn med sin verste fiende Aurora - hvordan kan dere ikke se at dette er en naturlig reaksjon?

AM er en dyktig manipulator. Hun har et sjarmerende smil, og en knekk i stemmen som gjør at folk får medlidenhet med henne. Hennes største styrke er at hun hele tiden lykkes med å fremstille seg selv som svak. Tilogmed i dagens episode på et tidspunkt hvor hun har full kontroll på hele hotellet, klarer hun å få Lene Angelica til å tro at det er hun som trenger beskyttelse. Diva-nykkene skinner hele tiden gjennom. Hun skal være sentrum for alles oppmerksomhet og være fri til å gjøre hva hun vil, leke med hvem hun vil, flørte med hvem hun vil, lyve til hvem hun vil. All åpen kritikk eller at andre tar seg de samme frihetene som henne selv blir møtt med mobbing og demonisering fra henne selv, hennes skjødehunder og dem hun har manipulert til å bli hennes venninner. Som det har blitt nevnt tidligere i tråden er det også påtagende hvordan hun stadig raljerer med folks ærlige yrker. Hvordan kan dere fortsette å glorifisere en person som utallige ganger kommer med nedsettende bemerkninger om andre bare fordi de jobber som rørlegger eller på en pizzafabrikk?

Det kan være jeg har generalisert for mye i det jeg til nå har skrevet. Selvsagt er det ikke alle på dette forumet som støtter AM, men det er mitt inntrykk etter å ha lest her en stund at hun har unison støtte. Håper virkelig at AM snart får en smekk og blir sendt på "haude og ræva" ut. Hvis Mats skulle finne på å vinne blir denne tråden en sann fryd å lese.

Er det virkelig så vondt å se ei frigjort jente med en personlig integritet som de andre der inne kan se langt etter? En dame som ikke smisker og venter på respekt fra de "kule" som behandler mennesker som dritt, men som krever det? Er det noen som demoniserer andre, så er det du, for beskrivelsene om Ann Mariell ser det ut som om veldig få her inne kjenner seg igjen i.

Anonymous poster hash: b1ffe...f9e

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AM er så og si den eneste jeg virkelig liker der inne. Hun er voksen og velformulert, og råsterk (hadde jeg blitt behandlet sånn på hotellet ville jeg vært på randen av å sjekke ut).

Hun må vinne :P

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Sorry, men jeg tror faktisk det var Mats, eller noen som står ham nær, som skrev det. Mannlig bruker som ble opprettet i går, som forsvarer Mats og som gir uttrykk for at det foregikk mer enn det vi fikk se osv. Og da skjønner jeg ikke at det er noe galt i å påpeke det, selv om jeg ikke kan "bevise" det. Det meste av det vi skriver her er jo spekulasjoner uansett. Det er en passe useriøs tråd om et realityshow, liksom. Skjønner heller ikke hvorfor det skulle være så usannsynlig at noen av PH-folka får lyst til å skrive i denne tråden? De vet om at den fins, flere har jo linket til den på bloggen til Simone, f eks, og de er jo vanlige folk akkurat som oss og får kanskje lyst til å forsvare seg uten å innrømme at de er den de er. Mats slo meg heller ikke som den dummeste der inne, selv om han var veldig egoistisk, så det er ikke noe sjokk for meg om han klarer å skrive ordentlig grammatikk. Men ikke noe problem for meg at vi mener ulikt om dette, altså :)

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg noterer at frøken Ann Marielle hevder det ikke er ordentlige menn på hotellet, bare barnslige smågutter. Isåfall burde vel kanskje hun selv fremgått med et godt eksempel, i stedet for å knisende legge insekter under puten til sin partner?

Jeg kjøper ikke den kritikken mange på dette forumet gir Mats. Hva galt har han egentlig gjort utenom å være en direkte spiller som tar modige valg? At Mats valgte Heidi Alexandra fremfor AM kan umulig sies å være en dolking av sistnevnte i ryggen ettersom 1) Forholdet var allment kjent på hotellet. 2) AM var selv skyld i at hun ikke gav nok av seg selv. 3) AM sa selv at det bare var hyggelig at Mats fikk kost seg litt.

At Mats valgte Lene fremfor AM er enda mindre et en dolking i ryggen ettersom Mats på dette tidspunktet hadde gjennomskuet falskspillet til AM, og måtte ha en annen partner for å overleve i spillet.

At Mats blir provosert av at hans daværende partner plutselig blir godvenn med sin verste fiende Aurora - hvordan kan dere ikke se at dette er en naturlig reaksjon?

AM er en dyktig manipulator. Hun har et sjarmerende smil, og en knekk i stemmen som gjør at folk får medlidenhet med henne. Hennes største styrke er at hun hele tiden lykkes med å fremstille seg selv som svak. Tilogmed i dagens episode på et tidspunkt hvor hun har full kontroll på hele hotellet, klarer hun å få Lene Angelica til å tro at det er hun som trenger beskyttelse. Diva-nykkene skinner hele tiden gjennom. Hun skal være sentrum for alles oppmerksomhet og være fri til å gjøre hva hun vil, leke med hvem hun vil, flørte med hvem hun vil, lyve til hvem hun vil. All åpen kritikk eller at andre tar seg de samme frihetene som henne selv blir møtt med mobbing og demonisering fra henne selv, hennes skjødehunder og dem hun har manipulert til å bli hennes venninner. Som det har blitt nevnt tidligere i tråden er det også påtagende hvordan hun stadig raljerer med folks ærlige yrker. Hvordan kan dere fortsette å glorifisere en person som utallige ganger kommer med nedsettende bemerkninger om andre bare fordi de jobber som rørlegger eller på en pizzafabrikk?

Det kan være jeg har generalisert for mye i det jeg til nå har skrevet. Selvsagt er det ikke alle på dette forumet som støtter AM, men det er mitt inntrykk etter å ha lest her en stund at hun har unison støtte. Håper virkelig at AM snart får en smekk og blir sendt på "haude og ræva" ut. Hvis Mats skulle finne på å vinne blir denne tråden en sann fryd å lese.

Dette kunne hatt noe for seg, men når du bare automatisk går ut i fra at tårene hennes er krokodilletårer og at vennskapet hennes med enkelte der inne er basert på manipulering, da ramler innlegget ditt sammen som et vaklende korthus. AM er ingen helgen og hun har både sagt og gjort ting som ikke er bra. Det er selvsagt også lov til å mene at man ikke liker AM. Men å vri alt hun gjør til å være manipulering er drøyt. Det er faktisk mulig å vise følelser der inne og selv sterke mennesker med sterk personlighet kan bryte sammen og gråte når ting går dem i mot. Og ikke minst; det er fullt mulig for AM å få seg venner og da også gode venner. Helt uten å manipulere folk. Hvorfor skulle hun ikke det? For å være slem; når Simone får så mange venner er det ikke rart at AM får det. AM har i det minste aldri himlet med øynene eller ledd åpenlyst når noen har det vondt. Hun pleier heller ikke angripe folk og avbryte dem biskt når de prøver å forsvare seg. Jeg synes at det å rekke ut en hånd til folk når de ikke har det bra (som da hun tok Auroras parti da alle gikk i mot henne) er tegn på medfølelse og ikke manipulasjon. Kanskje var det taktisk lurt da hun fikk Aurora på sitt lag, men samtidig var det et elendig taktisk valg da hun samtidig falt ekstra i unåde hos de andre.

Det skinner i gjennom i innlegget ditt at du ikke liker AM, og det er som sagt greit (hver sin smak osv), men det er ganske latterlig hvordan du klarer å snu alt hun gjør og sier til å bli utstudert manipulering og lureri. Det er faktisk menneskelig å ha og vise følelser, også for paradise-deltakere.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen andre sa her tror jeg ikke at Gladius Veritatis (?) er Mats.. Var altfor godt skrevet til å være mats (som ikke virker særlig smart) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...