Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Labi kan umulig være.. "som alle andre" han er dum, ustabil og har muligens en liten hjerneskade (!) noe annet kan umulig stemme.

Reaksjonen hans når Simone ble stemt ut :O har ikke ord.

Deilig å se Sinone gå!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Labi kan umulig være.. "som alle andre" han er dum, ustabil og har muligens en liten hjerneskade (!) noe annet kan umulig stemme.

Reaksjonen hans når Simone ble stemt ut :O har ikke ord.

Deilig å se Sinone gå!!

Enig med at Simone har såkalt "nice legs"

Anonymous poster hash: 5b4ad...de3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at Simone har såkalt "nice legs"

?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

?

Deilig å se Sinone gå!!

Bare litt klein, dry humor fra meg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh, Labi er den mest uintelligente personen som noen sinne har vært på pærra tror jeg. Og det sier litt når man tenker tilbake på Iselin fra sesong 4.

Og jeg skjønner ikke hvorfor Simone absolutt skulle få noen advarsel fra Aurora, for det fikk ikke Aurora fra Simone?? Blir så oppgitt over at nesten alle har like mye selvinnsikt som en baby.. Akkurat som Simone kunne redda ræva si uansett. Ingen andre der inne ville valgt henne foran sin partner.

Anonymous poster hash: b0bbb...b65
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nice legs? De ser jo direkte utrente ut. Tror neppe hun har avlagt en meter trimming på noen år. Hun er forsåvidt rimelig slank nå, men hun er bare 20 år.. Bare vent om 10 år med samme livsstil og all den søplematen hun liker å trøkke i seg..da blir hun bælfeit. Nytter ikke flyte på høy forbrenning da lenger..

Anonymous poster hash: dcb20...3de
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhh de røpte jo på slutten hvem som kom inn :( men glad det ikke var Siri !!! Jaaaa :) da hadde jeg ikke giddet å se på , Hehe . Har dere merket at Labi begynner å riste og veive på hodet når han blir sint ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Respekt for Aurora som turte å ta et tøft valg (og for de andre nye der inne som påvirket henne fordi de greier å se litt klarere enn de andre idiotene). Ble overlykkelig av å se Simone dra!! Har ikke ord for hva jeg synes om den kjerringa.. Styggere inni enn utenpå, og det sier jo litt..

Labi stakkar, burde ha blitt beskyttet for seg selv, som andre her sier. Håper nestemann ut er Nico og så Labi!! Arman, Ann-Marielle, Gabriel og faktisk Kine er de eneste som har noe mellom ørene der inne. Marius også muligens. Uansett, godt å se ryggen på Kodalkjerringa - forhåpentligvis- for siste gang!!

Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

Jeg bare kjenner det koker inni meg når Labi snakker, spesielt i dag på parsermonien. Han er så ufattelig irriterende. Blander seg alltid inn og skal holde en slags sinna "tale" hvor han desperat prøver å forsvare den som røk med dustete argumenter.. Og snakker alltid om at "noen her spiller virkelig spillet! Og det SYNES!!" Til og med Triana blir jo oppgitt. Nei, uff. Jaja, kjempe glad Simone røk :strix:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bare kjenner det koker inni meg når Labi snakker, spesielt i dag på parsermonien. Han er så ufattelig irriterende. Blander seg alltid inn og skal holde en slags sinna "tale" hvor han desperat prøver å forsvare den som røk med dustete argumenter.. Og snakker alltid om at "noen her spiller virkelig spillet! Og det SYNES!!" Til og med Triana blir jo oppgitt. Nei, uff. Jaja, kjempe glad Simone røk :strix:

Helt ærlig syns jeg han virker som en type som desperat prøver å være med i "den kule gjengen". I de sykt agressive talene sine snakker han som om han er sykt close med alle, mens ingen av de hadde løftet en finger for å redde han hvis han ble satt i fare. Man merker det utrolig godt på hvordan han hele tiden må understreke at han er med i en gjeng, at han er en av de sterke, og at han kommer med helt ustabile utbrudd mot andre som ikke har gjort noe verre enn han selv. Det er skikkelig ryggløst og skammelig å se at ønsket om å bli en del av en gjeng jeg ikke kan skjønne at noen vil være en del av, gjør at han gang på gang går løs på de som har færrest i ryggen. Viser en enorm mangel på karakter.

Anonymous poster hash: b1ffe...f9e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var det sånn at Lene bare fikk sjekke inn HVIS noen av gutta ofret partneren sin og tråkket over streken? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peaches

Helt ærlig syns jeg han virker som en type som desperat prøver å være med i "den kule gjengen". I de sykt agressive talene sine snakker han som om han er sykt close med alle, mens ingen av de hadde løftet en finger for å redde han hvis han ble satt i fare. Man merker det utrolig godt på hvordan han hele tiden må understreke at han er med i en gjeng, at han er en av de sterke, og at han kommer med helt ustabile utbrudd mot andre som ikke har gjort noe verre enn han selv. Det er skikkelig ryggløst og skammelig å se at ønsket om å bli en del av en gjeng jeg ikke kan skjønne at noen vil være en del av, gjør at han gang på gang går løs på de som har færrest i ryggen. Viser en enorm mangel på karakter.

Anonymous poster hash: b1ffe...f9e

Ja, jeg er helt enig i alt du skriver! Han prøver hele tiden å si ting som de i den "kule gruppen" skal bli imponert av. Og da han "ofret seg" for Joachim, og folk ikke reagerte slik han trodde de ville gjøre, så prøvde han med en gang å rette opp i det, og holdt nok en forsvarstale. Alltid et eller annet for å virke kul og for å bli likt. I tillegg sier han utrolig mye stygge ting om jentene, og baksnakker de veldig. Grøss, for et menneske..

Endret av Heimerdinger
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var tidenes episode :strix:

Så glad for at Aurora kom inn på Ann Marielle sine vegne. Synes hun virkelig fortjener å få deg godt der inne nå! + at de endelig fikk sendt ut merra fra kodal!! :bolledeig::hoppendeglad:

Labi driter seg ut, og ser det ikke selv engang. Herregud, han motsier seg selv. Først så dolker han sin egne partner i ryggen, så blir han forbanne over uærlig spill fra andre deltagere .. :vetikke:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Men var det sånn at Lene bare fikk sjekke inn HVIS noen av gutta ofret partneren sin og tråkket over streken? :klo:

Det var slik jeg forstod det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ha ha ha, ding dong, the witch is dead!

Og så så usympatisk hun fremstod i snakkeboksen: "Jada, jeg holder ordet mitt jeg, halvparten av tiden, ha ha. Aurora hadde kunnet stole på meg - helt til jeg fikk behov for å sende henne ut. Jeg har blitt så innmari godt likt her assa, alle liker meg." Hvordan går det an å bli så ekkel?

Og hva er greia med å ta Aurora til side i dag og si at AM lyver hele tiden? LA må jo ha klikket på et eller annet tidspunkt for å bli med på det. AM reddet jo for søren LA da hun var helt ny, på den tiden Simone ikke ville snakke med LA en gang.

Men så synd at hun Lene kommer tilbake :trist: Hun virket jo seriøst helt ustabil, hun også. En kvinnelig Labi.

Anonymous poster hash: 9b76f...185
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter å ha lest intervjuet med Simone på seher.no slo det meg at jeg virkelig ikke forstår at to så oppegående mennesker som Jeanett og Ole Fredrick kan være bestevenn med henne.

Anonymous poster hash: 3a166...b8b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så jævla kleint med LA og Labi som snakker om at de er de eneste som "fortjener" å vinne av de som er der nå! De har jo ikke vært ute for noe. Det har derimot de i den andre grupperinga- mange ganger. Hva gjør at de liksom skulle fortjene å vinne? Det at de var med i "gruppa?" Labi virker forøvrid riv ruskende gal. Tror ikke LA er så gale egentlig, bare påvirka av feil folk. Christer hadde aldri fått ei dame som henne utenfor Paradise.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

http://www.seher.no/kjendis/gutter-kommer-bort-til-meg-og-snakker-dansk-71608

hva feiler folk????????????

Simone ble vel sjalu over FHM-forsiden til AM og måtte fremheve at hun også får oppmerksomhet fra gutter. As if!

Dårlig skjult stikk til AM: "Men jeg var ikke den personen som spilte på sex og flørting der inne."

Æææsj, for et kvinnemenneske.

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...