The Kitten Skrevet 14. mai 2014 #2941 Del Skrevet 14. mai 2014 Hva er det som er så galt med disse menneskene i forhold til hu da? Forstår at utbruddettil Nico var litt voldsomt men resten av deltakerne er jo greie? Og hvorfor mener du Kine er en idiot? Hun støtter Ann Marielle. Du heier altså på Ann Marielle men kaller venninnen hennes for en idiot. Da sier du egentlig bare at det er idiotisk å støtte Ann Marielle.Anonymous poster hash: 9eaac...547 Syns du Simone også er grei mot henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari2 Skrevet 14. mai 2014 #2942 Del Skrevet 14. mai 2014 Hurra for Gabriel! Eneste mannen der inne. Virker som en utrolig fin fyr! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. mai 2014 #2943 Del Skrevet 14. mai 2014 Hvem heier dere på av guttene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #2944 Del Skrevet 14. mai 2014 Hvem heier dere på av guttene nå? Ikke Nico, Chris eller Labi hvertfall. De to nye homsene liker jeg. Håper de kaster ut de gamle Anonymous poster hash: abb86...f5f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 14. mai 2014 #2945 Del Skrevet 14. mai 2014 Hvem heier dere på av guttene nå? Gabriel! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 14. mai 2014 #2946 Del Skrevet 14. mai 2014 Hvem heier dere på av guttene nå? Marius! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. mai 2014 #2947 Del Skrevet 15. mai 2014 Gabriel! Han er jo ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2948 Del Skrevet 15. mai 2014 Vet at hvis jeg hadde byttet ut Ann Mariell sitt navn med Simone så hadde alle vært superglade.Anonymous poster hash: 9eaac...547 Kanskje fordi modne, sympatiske mennesker med hjerneceller ikke støtter en slem mobber som Simone? Det er gode grunner til at majoriteten holder med AM og misliker Simone.. Det er nemlig helt naturlig å ikke like ondskapsfulle folk.Anonymous poster hash: b20ad...52f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 15. mai 2014 #2949 Del Skrevet 15. mai 2014 Han er jo ute. Haha, ja, stemmer det! han røyk jo ut i dag. Da blir det en av de nye homofile da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. mai 2014 #2950 Del Skrevet 15. mai 2014 Håper AM vinner med en av homsene. Klikker hvis Nico eller Labi vinner i alle fall. Simone MÅ bare ikke vinne. Fysj for et ufordragelig menneske hun er. FÅ HUN UT 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 15. mai 2014 #2951 Del Skrevet 15. mai 2014 Lene Angelica virker helt innrøyka. Hun har egentlig bra meninger, men hun snakker som en stoner. Kommer ikke til poenget, klarer ikke å formulere ord og setninger. Tenker på det hver gang hun er i snakkeboksen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2952 Del Skrevet 15. mai 2014 Ler av at Ann Marielle nekter for restylanen i leppene. Har kjent henne siden hun var 13 år. Og ingens lepper vokser seg trippelt så tykk over noen år. Hahahah. Hun ser jo verre ut enn Negar. Anonymous poster hash: 11574...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 15. mai 2014 #2953 Del Skrevet 15. mai 2014 Ler av at Ann Marielle nekter for restylanen i leppene. Har kjent henne siden hun var 13 år. Og ingens lepper vokser seg trippelt så tykk over noen år. Hahahah. Hun ser jo verre ut enn Negar. Anonymous poster hash: 11574...888 Hva så? Hun ser jo dødsbra ut, uavhengig av om det er restylane-lepper eller ikke Pleier ikke å dra frem sjalusikortet, men her er det jo ganske innlysende at det er det som ligger til grunn for den patetiske kommentaren din. At Ann Marielle er ei pen jente er vel egentlig ganske udiskutabelt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2954 Del Skrevet 15. mai 2014 Dere som sier dere kjenner AM.. Har noen av dere bilder av henne før denne såkalte operasjonen hun har tatt i ansiktet? Nysgjerrig Anonymous poster hash: e0db2...b2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2955 Del Skrevet 15. mai 2014 Haha jeg sendte en melding på bloggen til Simone og Jeanette ang oppførselen til Simone der inne. Sa også jeg synes Jeanette oppførte seg veldig umodent da hun røyk ut. Tror dere ikke de har SLETTET kommentaren min? Den ble først publisert, men nå er den borte. Herregud Anonymous poster hash: 50121...293 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 15. mai 2014 #2956 Del Skrevet 15. mai 2014 Så at noen hadde postet link til forumet, men den har også blitt slettet. Haha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 15. mai 2014 #2957 Del Skrevet 15. mai 2014 Haha jeg sendte en melding på bloggen til Simone og Jeanette ang oppførselen til Simone der inne. Sa også jeg synes Jeanette oppførte seg veldig umodent da hun røyk ut. Tror dere ikke de har SLETTET kommentaren min? Den ble først publisert, men nå er den borte. Herregud Anonymous poster hash: 50121...293 De har slettet min kommentar også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2958 Del Skrevet 15. mai 2014 ...og jeg sendte en forseglet pakke med bæsj i til Simone. Vet ikke om den ble slettet... Anonymous poster hash: dcb20...3de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2959 Del Skrevet 15. mai 2014 Sikkert derfor det er så få hate kommentarer. Pga de blir slettet! Anonymous poster hash: 50121...293 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #2960 Del Skrevet 15. mai 2014 Har Simone noen positive sider i heletatt? Snill er det siste hun er, smart er hun ihvertfall ikke, pen er hun overhodet ikke. Ser absolutt ikke spor av noe positivt ved henne. Blir så provosert over når hun flirer og himler med øynene o.l. hver gang AM snakker. Og når hun gråt?! Kan ikke fordra mobbere! Hun er 20 år og oppfører seg sånn? Det nøyaktig samme kunne jeg sagt om Nico, han har heller ingen positive sider som jeg kan se. Begge to er fæle folk på alle måter. Tror jeg skal slutte å se på PH, dette er jo å observere mobbing UTEN at jeg kan bryte inn, det er bare vondt!Anonymous poster hash: b20ad...52f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå