Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har seriøst Simone i halsen as! Blir gal av at hun absolutt skulle konfrontere AM for at hun flørtet med alle guttene. Også så det ut som om hun var så stolt av det hun sa! Herregud, la jenta kose seg!

men på en annen siden, skjønner jo frustrasjonen at hun kliner med "alle", men det er jo tros alt Paradise Hotel.

Anonymous poster hash: 8c265...128
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest tinbjo1
Skrevet

Har seriøst Simone i halsen as! Blir gal av at hun absolutt skulle konfrontere AM for at hun flørtet med alle guttene. Også så det ut som om hun var så stolt av det hun sa! Herregud, la jenta kose seg!

men på en annen siden, skjønner jo frustrasjonen at hun kliner med "alle", men det er jo tros alt Paradise Hotel.

Anonymous poster hash: 8c265...128

Jeg syns det er kult at hun gir faen i hva andre tenker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

syns ikke det var rart Jeanette reagerte som hun gjorde. plutselig viser det seg at parteren som hun stod sterkt med sendes ut, såklart blir hun irritert da. skal hun bare nikke å si "sånn er spillet"...og når det viser seg at hun kan rette sinnet mot aurora og AM så gjør hun det.

syns synd på AM neste uke hvis det som man tror skjer, skjer

Hva mener du?

Anonymous poster hash: 6272e...ca4

Skrevet

Det er jo nesten som i det virkelige livet dette greiene her: Alltid noen kjerringer som heller vil slenge dritt og konspirere, istedenfor å rotere med tunga i kjeften til mer og mindre tilfeldige gutter.

Skrevet

Seriøst, hvor blir det av nordlendingene i årets sesong? Har jo ikke vært en eneste en der inne denne sesongen:(

• Liker 3
Skrevet

"Nå kommer den sinte Simone..."

Har ikke hun vært der hele tiden? :klo:

• Liker 6
Skrevet

hvorfor forventer jeanett og simone at alle skal være ærlig om hvordan de spiller? Da spiller man jo ikke i det hele tatt..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor forventer jeanett og simone at alle skal være ærlig om hvordan de spiller? Da spiller man jo ikke i det hele tatt..

lol. ann makrell forventer at alle skal være åpen og ærlig. dere husker faen ikke uker tilbake i tid.

Anonymous poster hash: 11574...888

• Liker 1
Skrevet

lol. ann makrell forventer at alle skal være åpen og ærlig. dere husker faen ikke uker tilbake i tid.

Ann makrell...

DET ER IKKE MORSOMT.

:filer:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er du 14?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Si i fra når/hvis Lorden kommer tilbake. Boikoitter resten av sesongen med mindre han kommer inn igjen.

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 4
Skrevet

Hva skjedde med hun robinson dama??

Skrevet

Hva skjedde med hun robinson dama??

I Jesusuken skulle de stemme ut en av disippelene under "Pandoras". Det ble henne.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Vi trenger noen som Tina og Kristian Rene der inne.

Guud for en kjedelig sesong dette har vært. Har vært flere episoder jeg har gått glipp av som jeg ikke gidder å se på Tv3 play. Gleder meg til PH DK kommer. Masse drama der :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Endelig begynner jentene i Paradise å bli litt slutty de og. Håper Christer får seg fitte snart. Lover bra fremover.

Anonymous poster hash: d21c1...24e
Skrevet

Hva var det AM sa i snakkeboksen når hun bare "oj..sa jeg virkelig det?!?"..? Noe om Mats...klarte ikke høre hva hun sa..papppsomething?

Skrevet

Jeg liker Ann-Marielle jeg. Hun klarer å stå for det hun gjør og sier og hun holder hodet hevet. Tror hun er ei veldig sterk jente :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det bekreftet at det blir reell kukmassasje inne i en jente i kveld?, og ikke noe sånn falskt som med Mats og Heidi Alexandra?

Anonymous poster hash: c5246...6f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...