Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Ok, mamma.

Anonymous poster hash: 46281...30a

Bare hyggelig.

Det er tydeligvis ikke bare inne på PH det trengs litt oppdragelse.

Endret av Chloe-
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

"To feil gjør ikke en rett."

Det er ikke ok å synke til Mads' nivå, spesielt ikke når man deltar i en diskusjon om hva han gjør feil.

Vi deltar i en diskusjon også om hva han sier, ikke bare hva han gjør. Men ok.Ikke rett å la seg dra ned på samme nivå. Blir bare så eitrende sinna når jeg hører hva han sier og gjør.

Anonymous poster hash: e5937...729

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

Vet dere hva som er så morsomt? Simone, LA og hele den gjengen trodde nok at vi tv seere kom til å elske de og synes de var SÅ kule. Å de trodde nok vi kom til å hate AM. For hun er jo så falsk og fæl, men istedenfor er det jo AM som får all støtten fra oss tv seere :skratte:

It all backfired. Synd det ;)

Det er sykt morsomt. Og at ingen klarer å innrømme at de har dritet seg ut. Det er jo hele Norge VS. dem :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva behager? Jeg mente at jeg tror fint lite på at han har fått 11 jobbtilbud. Herregud da.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Da misforsto jeg. My mistake. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"To feil gjør ikke en rett."

Det er ikke ok å synke til Mads' nivå, spesielt ikke når man deltar i en diskusjon om hva han gjør feil.

Beklager, jeg er ikke større som menneske enn at jeg godter meg over "grandisdvergen". I'm probably bad. :)

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ang. Labi: Jeg er skikkelig misfornøyd med produksjonsteamet til TV3 i år. For det første har de ikke grepet inn mot svært langvarig mobbing og utfrysing, over flere måneder! For det andre har de sluppet inn en fyr (to ganger!) som egentlig skulle vært beskyttet mot seg selv - og de gjør narr av ham hver eneste kveld. Selv nå som han endelig er ute for godt, sender de fortsatt klipp hver kveld der han driter seg ut. Labi er godt under middels intelligent, og det er dårlig gjort å bruke ham til underholdning på den måten. Skikkelig lavmåls underholdning. For en utrolig subbegjeng i produksjonsteamet. Anonymous poster hash: 9b76f...185

Helt enig. Norske PH er helt på trynet ift danske. Har mye å lære der.

strengt tatt burde vel også hun der fra Haugesund også beskyttes mot seg selv. Går det an å være i 40-årene og ikke vite at man kunne bli gravid av å ha ubeskyttet sex???

Anonymous poster hash: ac3a6...d72

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Norske PH er helt på trynet ift danske. Har mye å lære der.

strengt tatt burde vel også hun der fra Haugesund også beskyttes mot seg selv. Går det an å være i 40-årene og ikke vite at man kunne bli gravid av å ha ubeskyttet sex???

Anonymous poster hash: ac3a6...d72

Lene Angelica 40 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg søkte opp Mats sin kommentar på Facebook hvis dere er interessert i å se (de av dere som ikke har sett det enda).

Espen Hjem å bli realitykjendis? Resultatet av opptredene til de korttenkte evneveike dyrene som deltar på Paradise hotel er at de aldri kommer til å få de serriøse jobbene de har lyst på, de må leve med skammen fra Paradise Hotel resten av livet. Heldigvis for deltakerne at de ikke er i stand til å tenke lengere enn til neste måltid. Så de klarer nok å glemme skammen etter et par dager.
Hva blir det neste? Jakten på kjærligheten PH edition, der hvor de blir gjerdet inne og kan pjegge fritt i lyngen i noen uker, åh vent: det er jo det de er med på allerede?....

Mats svarer:

Mats Slyngstad hahahaha, synd e he fått 11 jobb tilbud allerede da. Skal heller aldri sitte inne på et kontor og støve ned. Folk e forskjellig gammer´n. Paradise åpna døre til akkurakt det du vil det skal, og alt e gratis Espen

Denne kommentaren var så latterlig at jeg tror jeg dør. Espen har jo fullstendig rett med tanke på at deltakerne glemmer skammen etter et par dager, haha.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå synes jeg du var ufin mot Steve Martin :)

Anonymous poster hash: 9b76f...185

Akkurat hva jeg også tenkte. Jeg ble en smule provosert.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte opp Mats sin kommentar på Facebook hvis dere er interessert i å se (de av dere som ikke har sett det enda).

Espen Hjem å bli realitykjendis? Resultatet av opptredene til de korttenkte evneveike dyrene som deltar på Paradise hotel er at de aldri kommer til å få de serriøse jobbene de har lyst på, de må leve med skammen fra Paradise Hotel resten av livet. Heldigvis for deltakerne at de ikke er i stand til å tenke lengere enn til neste måltid. Så de klarer nok å glemme skammen etter et par dager.

Hva blir det neste? Jakten på kjærligheten PH edition, der hvor de blir gjerdet inne og kan pjegge fritt i lyngen i noen uker, åh vent: det er jo det de er med på allerede?....

Mats svarer:

Mats Slyngstad hahahaha, synd e he fått 11 jobb tilbud allerede da. Skal heller aldri sitte inne på et kontor og støve ned. Folk e forskjellig gammer´n. Paradise åpna døre til akkurakt det du vil det skal, og alt e gratis Espen

Denne kommentaren var så latterlig at jeg tror jeg dør. Espen har jo fullstendig rett med tanke på at deltakerne glemmer skammen etter et par dager, haha.

Ja, man kan jo lure på hvilke jobber dette er. Telefonselger/promotør, eller bartender i beste fall?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mats svarer:

Ååååå? Jeg trodde du skulle bli ingerniør, jeg? :ironi:

Anonymous poster hash: af8a2...9d7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steve Martin kan umulig ha en så ufordragelig sønn :fnise:

Sant nok, men siden han ikke har oppdratt ham selv så har ikke Casper blitt påvirket av ham, han har kun arvet utseendet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sykt morsomt. Og at ingen klarer å innrømme at de har dritet seg ut. Det er jo hele Norge VS. dem :fnise:

Det er dessverre en del folk som støtter dem også, har jeg sett på facebook..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, jeg forstår ikke hva de tenker med...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke klokken bli 21:30 snart?? :sur: Jeg vil se at mobbegjengen taper!

Anonymous poster hash: 1a138...c7a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg forstår ikke hva de tenker med...

Det er vel endel "Fame Whores" - kanskje det Mats sikter til på Facebook? Alt e gratis?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tiaen

De må jo være ganske unormale selv, tenker nå jeg. Hvorfor skal de ellers støtte en flokk med airheads?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...