Chloe- Skrevet 5. juni 2014 #4361 Skrevet 5. juni 2014 Hva jobber Labi som? Husker ikke han sin "tittel".
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4362 Skrevet 5. juni 2014 Det er faktisk en stund siden vi har hørt noe fra dem... Det var i mars Siri skrev på Facebook at ingen hadde mobbet Ann Marielle. Jeg synes det har vært veeeldig taust fra mobbegjengen i det siste... Simone og Jeanett har sluttet å blogge og skriver ikke noe særlig på Facebook heller. Lene Angelica har sluttet å svare på kommentarer på sin blogg (not that I blame her). Jeg innbiller meg, eller har iallfall lyst til å tro, at et såpass oppegående menneske som Siri kanskje har skiftet litt mening etter å ha sett hva som har foregått de siste ukene.Anonymous poster hash: 9b76f...185 Jeg håper du har rett, og at AM får/har fått en unnskyldning.Anonymous poster hash: b20ad...52f 2
Gjest tiaen Skrevet 5. juni 2014 #4363 Skrevet 5. juni 2014 Hva jobber Labi som? Husker ikke han sin "tittel". Solgte han ikke ben&jerrys eller noe?
melly666 Skrevet 5. juni 2014 #4364 Skrevet 5. juni 2014 Hva jobber Labi som? Husker ikke han sin "tittel". På face står han oppført som kundekonsulent for canal digital.
Lillemeg25 Skrevet 5. juni 2014 #4365 Skrevet 5. juni 2014 Det er jo ikke lenge siden LA sa på bloggen i kommentarfeltet noe alla dette " Det er mye dere ikke får med dere. Husk at det er klippet ned til 45 min på et døgn. Ingen av oss har vært stygge mot Ann Marielle"
Lillemeg25 Skrevet 5. juni 2014 #4366 Skrevet 5. juni 2014 Jeg håper du har rett, og at AM får/har fått en unnskyldning.Anonymous poster hash: b20ad...52f Hadde AM fått unnskyldning så hadde det garantert stått i Seher.no osv. Enten AM hadde sagt det eller så hadde en fra mobbegjengen skryt til Seher at den personen har bedt om unnskyldning. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4367 Skrevet 5. juni 2014 Hva jobber Labi som? Husker ikke han sin "tittel". Ang. Labi: Jeg er skikkelig misfornøyd med produksjonsteamet til TV3 i år. For det første har de ikke grepet inn mot svært langvarig mobbing og utfrysing, over flere måneder! For det andre har de sluppet inn en fyr (to ganger!) som egentlig skulle vært beskyttet mot seg selv - og de gjør narr av ham hver eneste kveld. Selv nå som han endelig er ute for godt, sender de fortsatt klipp hver kveld der han driter seg ut. Labi er godt under middels intelligent, og det er dårlig gjort å bruke ham til underholdning på den måten. Skikkelig lavmåls underholdning. For en utrolig subbegjeng i produksjonsteamet. Anonymous poster hash: 9b76f...185 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4368 Skrevet 5. juni 2014 Flere som syns dette virker rart? http://www.seher.no/kjendis/tv3-avsl%C3%B8rte-feil-%C2%ABparadise%C2%BB-finalist-71957 Scenen hvor Mats ble utnevnt som finalist måtte tas to ganger fordi produksjonen gjorde en "glipp" første gang og hadde feil bilde i kista. Hvordan de klarer å få til en sånn "glipp" har jeg vanskelig for å forstå.Det er snakk om legge ett av to bilder oppi, og da det riktige. Ikke rocket science. Syns det også er merkelig hvordan AM og spesielt Aurora plutselig var så respektable ovenfor Mats, når de tidligere på dagen tydelig hadde planer om å legge bildet til Christer der og avfeide Mats som finalist det første sekundet. Jeg tipper det er produksjonen som ville ha mer spenning i finalen og overkjørte valget til AM og Aurora. Anonymous poster hash: 6e539...032 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4369 Skrevet 5. juni 2014 Flere som syns dette virker rart? http://www.seher.no/kjendis/tv3-avsl%C3%B8rte-feil-%C2%ABparadise%C2%BB-finalist-71957 Scenen hvor Mats ble utnevnt som finalist måtte tas to ganger fordi produksjonen gjorde en "glipp" første gang og hadde feil bilde i kista. Hvordan de klarer å få til en sånn "glipp" har jeg vanskelig for å forstå.Det er snakk om legge ett av to bilder oppi, og da det riktige. Ikke rocket science. Syns det også er merkelig hvordan AM og spesielt Aurora plutselig var så respektable ovenfor Mats, når de tidligere på dagen tydelig hadde planer om å legge bildet til Christer der og avfeide Mats som finalist det første sekundet. Jeg tipper det er produksjonen som ville ha mer spenning i finalen og overkjørte valget til AM og Aurora. Anonymous poster hash: 6e539...032 Jeg tror de valgte Mats av taktiske grunner for å sikre seg at Nico (og dermed Aurora) vant. Men jeg har lurt litt på om det var en tilfeldighet at bildet ble byttet ut, eller om det er en i teamet som har hatt sin egen agenda. Rimelig spesielt å bytte ut et bilde som er lagt i en kiste, ved en "feil". Anonymous poster hash: 9b76f...185 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4370 Skrevet 5. juni 2014 Det er jo ikke lenge siden LA sa på bloggen i kommentarfeltet noe alla dette " Det er mye dere ikke får med dere. Husk at det er klippet ned til 45 min på et døgn. Ingen av oss har vært stygge mot Ann Marielle" Mulig å være så hjernedød? Anonymous poster hash: 46281...30a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4371 Skrevet 5. juni 2014 Hele PH er regissert. Men deltakerne er ekte, med sine stygge personligheter.Anonymous poster hash: 4ced6...90b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4372 Skrevet 5. juni 2014 Er så forbanna tragisk når LA ber Aurora om unnskyldning, så hiver Mats seg på også. For en dilter. Står jo absolutt for ingenting det neket. Anonymous poster hash: 46281...30a 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4373 Skrevet 5. juni 2014 Det er faktisk en stund siden vi har hørt noe fra dem... Det var i mars Siri skrev på Facebook at ingen hadde mobbet Ann Marielle. Jeg synes det har vært veeeldig taust fra mobbegjengen i det siste... Simone og Jeanett har sluttet å blogge og skriver ikke noe særlig på Facebook heller. Lene Angelica har sluttet å svare på kommentarer på sin blogg (not that I blame her). Jeg innbiller meg, eller har iallfall lyst til å tro, at et såpass oppegående menneske som Siri kanskje har skiftet litt mening etter å ha sett hva som har foregått de siste ukene. Anonymous poster hash: 9b76f...185 Jeg har hørt at endel av mobbegjengen og de som har fått mest tyn fra seerne rett og slett har gått i dekning. Har bl.a. hørt Simone knapt tør bevege seg utfor døra, selv i Kodal. Sånn ala letter på gardinene for å se hvem som ringer på. Så det er mulig hun har fått noia og angst over at hun har oppført seg som et troll på PH. Anonymous poster hash: dcb20...3de 1
Gjest Sunshine23 Skrevet 5. juni 2014 #4374 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Haha se for dere trynene til mobbegjengen hvis A og N vinner og A slipper kula!! :skratte: Labi blir til hulken (han klikker fordi han ikke får noen crosser likevel) Simone kommer med en LANG tale om at Nico er en mye mer verdig vinner og fortjener de pengene. Aurora er falsk og spilt skittent gjennom hele sesongen. Mobbegjengen er så klart helt enig og Christer sier de må ha en omstemming siden dette er så sykt urettferdig. Eneste LA har å si er "Woow, Shiit, Lol" Triana sier da at Aurora slapp kula og hun får alle pengene. Sånn er reglene. Da klikker mobbegjengen enda mer. Simone flyr på Triana og hyler at Aurora er ikke en verdig vinner å blabla. Produksjonen kommer så å tar med seg Simone ut mens hun enda hyler at Aurora ikke er en verdig vinner og Nico må få pengene. Triana kommer seg opp på beina med bustete hår og ødelagt kjole, så sier hun at nå kan vi fortsette. Labi er fortsatt Hulken, men han har løpt ut av hotellet for å rive ned byen i frustrasjon. Endret 5. juni 2014 av Sunshine23 14
Gjest tiaen Skrevet 5. juni 2014 #4376 Skrevet 5. juni 2014 Haha se for dere trynene til mobbegjengen hvis A og N vinner og A slipper kula!! :skratte: Labi blir til hulken (han klikker fordi han ikke får noen crosser likevel) Simone kommer med en LANG tale om at Nico er en mye mer verdig vinner og fortjener de pengene. Aurora er falsk og spilt skittent gjennom hele sesongen. Mobbegjengen er så klart helt enig og Christer sier de må ha en omstemming siden dette er så sykt urettferdig. Eneste LA har å si er "Woow, Shiit, Lol" Triana sier da at Aurora slapp kula og hun får alle pengene. Sånn er reglene. Da klikker mobbegjengen enda mer. Simone flyr på Triana og hyler at Aurora er ikke en verdig vinner å blabla. Produksjonen kommer så å tar med seg Simone ut mens hun enda hyler at Aurora ikke er en verdig vinner og Nico må få pengene. Triana kommer seg opp på beina med bustete hår og ødelagt kjole, så sier hun at nå kan vi fortsette. Labi er fortsatt Hulken, men han har løpt ut av hotellet for å rive ned byen i frustrasjon. Haha, ser det for meg.
melly666 Skrevet 5. juni 2014 #4377 Skrevet 5. juni 2014 Er ikke parene LA og Nico, Aurora og Mads? Nei
Sitronmelis Skrevet 5. juni 2014 #4378 Skrevet 5. juni 2014 Haha se for dere trynene til mobbegjengen hvis A og N vinner og A slipper kula!! :skratte: Labi blir til hulken (han klikker fordi han ikke får noen crosser likevel) Simone kommer med en LANG tale om at Nico er en mye mer verdig vinner og fortjener de pengene. Aurora er falsk og spilt skittent gjennom hele sesongen. Mobbegjengen er så klart helt enig og Christer sier de må ha en omstemming siden dette er så sykt urettferdig. Eneste LA har å si er "Woow, Shiit, Lol" Triana sier da at Aurora slapp kula og hun får alle pengene. Sånn er reglene. Da klikker mobbegjengen enda mer. Simone flyr på Triana og hyler at Aurora er ikke en verdig vinner å blabla. Produksjonen kommer så å tar med seg Simone ut mens hun enda hyler at Aurora ikke er en verdig vinner og Nico må få pengene. Triana kommer seg opp på beina med bustete hår og ødelagt kjole, så sier hun at nå kan vi fortsette. Labi er fortsatt Hulken, men han har løpt ut av hotellet for å rive ned byen i frustrasjon. Ser for meg hele scenarioet :skratte:
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4379 Skrevet 5. juni 2014 Er så forbanna tragisk når LA ber Aurora om unnskyldning, så hiver Mats seg på også. For en dilter. Står jo absolutt for ingenting det neket. Anonymous poster hash: 46281...30a Falske jævel. Han kjefta først, "for å liksom vise Christer lojalitet". Før det faktisk gikk opp for han at han var i finalen pga AM og Aurora. Da kom unnskyldningen. Så sitter han etterpå og sier at han ikke trodde ett ord av det Aurora sa. Slimål! Anonymous poster hash: e5937...729 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4380 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har hørt at endel av mobbegjengen og de som har fått mest tyn fra seerne rett og slett har gått i dekning. Har bl.a. hørt Simone knapt tør bevege seg utfor døra, selv i Kodal. Sånn ala letter på gardinene for å se hvem som ringer på. Så det er mulig hun har fått noia og angst over at hun har oppført seg som et troll på PH. Anonymous poster hash: dcb20...3de Nå begynner jo også svenskene og danskene og skrive hatmeldinger til de. De danske "drænge" er vel heller ikke så interessert lenger i heksa fra Kodal. Anonymous poster hash: e5937...729 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå