Gjest tiaen Skrevet 5. juni 2014 #4381 Skrevet 5. juni 2014 Hele PH er regissert. Men deltakerne er ekte, med sine stygge personligheter.Anonymous poster hash: 4ced6...90b Hallo, jeg visste ikke at så stygge personligheter eksisterte engang. Hvor har de funnet disse ondskapsfulle, sjalue drittungene??! 1
Alja Skrevet 5. juni 2014 #4382 Skrevet 5. juni 2014 Er så forbanna tragisk når LA ber Aurora om unnskyldning, så hiver Mats seg på også. For en dilter. Står jo absolutt for ingenting det neket. Anonymous poster hash: 46281...30a Det er fordi produksjonen måtte bryte inn. Aurora måtte ha en time out å ta seg en prat med produksjonen fordi de var så kjipe mot henne.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4383 Skrevet 5. juni 2014 Haha se for dere trynene til mobbegjengen hvis A og N vinner og A slipper kula!! :skratte: Labi blir til hulken (han klikker fordi han ikke får noen crosser likevel) Simone kommer med en LANG tale om at Nico er en mye mer verdig vinner og fortjener de pengene. Aurora er falsk og spilt skittent gjennom hele sesongen. Mobbegjengen er så klart helt enig og Christer sier de må ha en omstemming siden dette er så sykt urettferdig. Eneste LA har å si er "Woow, Shiit, Lol" Triana sier da at Aurora slapp kula og hun får alle pengene. Sånn er reglene. Da klikker mobbegjengen enda mer. Simone flyr på Triana og hyler at Aurora er ikke en verdig vinner å blabla. Produksjonen kommer så å tar med seg Simone ut mens hun enda hyler at Aurora ikke er en verdig vinner og Nico må få pengene. Triana kommer seg opp på beina med bustete hår og ødelagt kjole, så sier hun at nå kan vi fortsette. Labi er fortsatt Hulken, men han har løpt ut av hotellet for å rive ned byen i frustrasjon. LOL jeg tror faktisk dette kan skje hvis Aurora slipper kula Anonymous poster hash: 6272e...ca4 6
melly666 Skrevet 5. juni 2014 #4384 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Falske jævel. Han kjefta først, "for å liksom vise Christer lojalitet". Før det faktisk gikk opp for han at han var i finalen pga AM og Aurora. Da kom unnskyldningen. Så sitter han etterpå og sier at han ikke trodde ett ord av det Aurora sa. Slimål! Anonymous poster hash: e5937...729 Jeg skjønner ikke hvorfor de insisterer på å være så dobbeltmoralske og slemme selv nestsiste dagen. Det er finale liksom. Da Aurora sa "dere tenkte taktisk dere også", hvorfor kunne ikke ikke Mats eller Christer vært ærlige og greie nok til å si "ok da, vi gjorde jo det". Eller ihvertfall gå nok i seg selv til å slutte å kjefte. Det er som sagt finalen. Ingen av de ville tapt stemmer av å innrømme det - Christer var jo med på det, og Aurora stemmer ikke på Mats uansett. Faktisk er den eneste som kunne blitt sur Nico og han kan ikke stemme på noen. At de løy vil han jo finne ut tilslutt uansett (siden de innrømte det på TV). Så hvorfor insisterer de på å være drittsekker til siste slutt? Endret 5. juni 2014 av melly666 5
Gjest Sunshine23 Skrevet 5. juni 2014 #4385 Skrevet 5. juni 2014 LA og Mats ba nok kun om unnskyldning pga de fikk tilsnakk av produksjonen tenker nå jeg. Aurora måtte jo snakke med produksjonen siden hun følte de var stygge med henne. Altså samme dagen sier Mats mye stygt om de begge og er ikke en gang glad da Am og Aurora velger han. Så plutselig rett etter "sermonien" så ber han Aurora om unnskyldning og gir henne klem? Samme med LA. Triana sa jo at dette er den mest sure og misfornøyde finaleparene hun noen gang har sett 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4386 Skrevet 5. juni 2014 Nå begynner jo også svenskene og danskene og skrive hatmeldinger til de. De danske "drænge" er vel heller ikke så interessert lenger i heksa fra Kodal. Anonymous poster hash: e5937...729 Definisjon på heks: Kvinne man antok hadde magiske krefter, trollkjerring Før brant man hekser på bål. Måtte le av den siste setningen. Anonymous poster hash: 46281...30a 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4387 Skrevet 5. juni 2014 Det har blitt lansert en teori på det andre forumet om at Nico slipper kula på 50000 - Slemmegjengen jubler, før Triana forteller at twisten er at da Aurora kan velge hvem som får de resterende 250000 - som hun da gir til AM. Slemmegjengen hyler opp, og Triana må roe de ned. Jeg grubler også fremdeles på dette skiltet som TV3 fortsetter og vise: No success or failure is neccessarily final..... Anonymous poster hash: e5937...729 8
Gjest Linda sofie Skrevet 5. juni 2014 #4388 Skrevet 5. juni 2014 Haha se for dere trynene til mobbegjengen hvis A og N vinner og A slipper kula!! :skratte: Labi blir til hulken (han klikker fordi han ikke får noen crosser likevel) Simone kommer med en LANG tale om at Nico er en mye mer verdig vinner og fortjener de pengene. Aurora er falsk og spilt skittent gjennom hele sesongen. Mobbegjengen er så klart helt enig og Christer sier de må ha en omstemming siden dette er så sykt urettferdig. Eneste LA har å si er "Woow, Shiit, Lol" Triana sier da at Aurora slapp kula og hun får alle pengene. Sånn er reglene. Da klikker mobbegjengen enda mer. Simone flyr på Triana og hyler at Aurora er ikke en verdig vinner å blabla. Produksjonen kommer så å tar med seg Simone ut mens hun enda hyler at Aurora ikke er en verdig vinner og Nico må få pengene. Triana kommer seg opp på beina med bustete hår og ødelagt kjole, så sier hun at nå kan vi fortsette. Labi er fortsatt Hulken, men han har løpt ut av hotellet for å rive ned byen i frustrasjon. 1
MissAlba Skrevet 5. juni 2014 #4389 Skrevet 5. juni 2014 Gleeeder meg til i kveld !! Håper mobberne må gå slukøret hjem (uten penger) og bruker resten av livene sine på å angre på hvordan de har oppført seg! De er jo helt i sin egen virkelighet. Skummelt! Heia Aurora & AM 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4390 Skrevet 5. juni 2014 Det er jo ikke lenge siden LA sa på bloggen i kommentarfeltet noe alla dette " Det er mye dere ikke får med dere. Husk at det er klippet ned til 45 min på et døgn. Ingen av oss har vært stygge mot Ann Marielle" Ja, jeg tror hun alltid kommer til å fortelle seg selv at det er bare TV3 som har fremstilt henne slik. Det er veldig trist at hun ikke kan se hvor forferdelig hun er. Det har blitt lansert en teori på det andre forumet om at Nico slipper kula på 50000 - Slemmegjengen jubler, før Triana forteller at twisten er at da Aurora kan velge hvem som får de resterende 250000 - som hun da gir til AM. Slemmegjengen hyler opp, og Triana må roe de ned. Jeg grubler også fremdeles på dette skiltet som TV3 fortsetter og vise: No success or failure is neccessarily final..... Anonymous poster hash: e5937...729 HAHA. Dette hadde vært fantastisk! Jeg tror ikke det er så smart at Nico har fortalt hele verden om og om igjen at han har tenkt til å slippe kula på 50 000 kr dersom han vinner. Det er jo da veldig lett for produksjonen å lage en plan som overrasker han. Håper dette er tilfelle dersom Nico slipper den! Anonymous poster hash: 573a5...7ac 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4391 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har hørt at endel av mobbegjengen og de som har fått mest tyn fra seerne rett og slett har gått i dekning. Har bl.a. hørt Simone knapt tør bevege seg utfor døra, selv i Kodal. Sånn ala letter på gardinene for å se hvem som ringer på. Så det er mulig hun har fått noia og angst over at hun har oppført seg som et troll på PH. Anonymous poster hash: dcb20...3de Dette håper jeg stemmer. Det vitner om at selvinnsikten endelig har nådd de. De fortjener å ha det helt jævlig med seg selv, og jeg håper dette bidrar til at de blir bedre mennesker. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 3
Gjest Linda sofie Skrevet 5. juni 2014 #4392 Skrevet 5. juni 2014 Tror det svir ekstra mye for LA og Amy at AM er på forsiden av FHM Amy påstår hun liksom er en modell og hun er medlem av Gjøvik fotoklubb! LA har jo også tatt modell bilder. Amy fikk en liten bildeserie på OMAG.no som plaster på såret 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4393 Skrevet 5. juni 2014 Dette håper jeg stemmer. Det vitner om at selvinnsikten endelig har nådd de. De fortjener å ha det helt jævlig med seg selv, og jeg håper dette bidrar til at de blir bedre mennesker. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 Fikk sånn indre bilde av Simone som gjemmer seg bak gardinene...hahahaha!!! Anonymous poster hash: e5937...729 1
LeneAngelica Skrevet 5. juni 2014 #4394 Skrevet 5. juni 2014 Prøver igjen, går finalen live på Viaplay i kveld? kl? 2
Mynona Skrevet 5. juni 2014 #4395 Skrevet 5. juni 2014 Hva var det egentlig som gjorde at Mats fikk sånt hat for Ann Mariell? Jeg tror det har gått meg litt hus forbi… 1
Mynona Skrevet 5. juni 2014 #4396 Skrevet 5. juni 2014 Prøver igjen, går finalen live på Viaplay i kveld? kl? Hakke peiling! Jeg tror de aller fleste i denne tråden ser på på TV så det er kanskje derfor du ikke får svar. Men det står vel sikkert på viaplay sine sider eller? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4397 Skrevet 5. juni 2014 Hakke peiling! Jeg tror de aller fleste i denne tråden ser på på TV så det er kanskje derfor du ikke får svar. Men det står vel sikkert på viaplay sine sider eller? Jeg er i begge, og jeg har ikke fått med meg en eneste grunn Finalen sendes på tv3 og viaplay 21.30 Anonymous poster hash: 2b391...a40
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4398 Skrevet 5. juni 2014 Solgte han ikke ben&jerrys eller noe? Det var vel Arman. Anonymous poster hash: 8e074...b64 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4399 Skrevet 5. juni 2014 Prøver igjen, går finalen live på Viaplay i kveld? kl? mener jeg leste tidligere i tråden at ingen får se finalen før 2130, så den blir ikke forhåndsvist på viaplay Anonymous poster hash: 2e5a7...8f0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4400 Skrevet 5. juni 2014 Når det gjelder det med at Chris sin finalebillett ble trukket tilbake, så er det enten fantastisk, universell karma fra en snill og rettferdig gud - eller et pek fra produksjonsteamet som gjengjeldelse for at Chris snappet finalebilletten fra Labi. He he, begynner å helle mot den tanken at en eller annen i teamet byttet om på bildene med vilje fordi de skjønte hva som da kom til å skje, altså at Chris først ble kjempeglad og deretter kjempelei seg - akkurat som Labi. Jeg tipper at iallfall store deler av TV3 er på Team Classy Girls - og hvis det oppstår en tvist hvor pengene ender opp hos Aurora eller Ann Marielle i kveld (altså hvis Aurora ikke slipper kula), så tar jeg det som tegn på at det stemmer. Spent på finalen Anonymous poster hash: 9b76f...185 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå