Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Det er 4 personer jeg ikke takler på PH å det er:

Simone: Hvem liker vel henne? Typisk eksempel på en usikker jente med dårlig selvtillit som rakke ned på en jente som er alt hun ikke er. Hun har gjort ALT i sin makt for at folk skal mislike AM og manipulerer folk til å tro hun er falsk osv. Dessverre, så lyktes hun :( Hun har å klart å hjernevaske LA nå på slutten. Det var jo LA som forsvarte AM da Nico klikket på henne den kvelden. Simone er bare fæl og kan ikke finne noe positiv ved jenta. Også all den dobbel moralen hun kjører da.

Mats: Ja hvor skal jeg begynne? Likte han godt i begynnelsen da det var AM og han mot resten. Under veien så ble han bare ekkel og skikkelig drittsekk. Vet ikke hva som skjedde. Dette store hatet han for AM klarer ikke jeg å forstå. Virker som han er pissed over at han ikke har fått korket henne eller noe. Han har ingen grunn til å hate verken henne eller Aurora. Å jeg vil bare tørke vekk det ekle gliset hans som han ofte kommer med når Aurora og AM får kjeft :roll:

Christer: En forvokst fjortis. Han var helt ok i begynnelsen, men så begynte han føle seg så kul og snakket helt tullete. "Woow, shiit. lættis, korke å blabla.. Kan han heller snakke som en 21 åring og ikke som en fjortis?! Under jurymøte fikk han panikk og innså at Labi kom til å vinne. Da ombestemmer han seg og sier de må ha inn en jente. Alle er enige med Christer :roll: Sleipe jævel. Han mener han er en verdig vinner og må stå med LA. Bra det ikke skjedde. Synes fyren er ekkel og høy på seg selv. Virker som han røyker noe sterkere enn Hasj

LA: Bitchen til Christer som snakker like irriterende! Likte henne i begynnelsen, men hun har tapt seg så sykt!! Synd hun ble hjernevasket av Simone. Trodde hun var smart, men den gang ei. Måten hun reagerte på da hun røyk ut var bare LOOOL. Ikke mye klasse du. At hun ble stemt inn igjen er veldig ufortjent. Hun er like ille som resten av mobbegjengen.

Veldig bra skrevet. Jeg er helt enig i dette er de 4 verste deltakerne i årets sesong. Men Casper må å på listen, så da blir det 5 ;)

Selv om Casper bare var inne en liten stund (takk og pris) så fikk vi jo se hvor ekkel og grusom han var. Da AM gråter i sengen for hun har skjønt han er falsk og vil ha henne ut, så sier han i snakkeboksen at han ikke bryr seg om at hun gråter og synes det var irriterende. :sjokkert: Really?

Endret av Sunshine23
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest tiaen
Skrevet

Det var ihvertfall en stund siden han skrev det - etter de siste dagene ville jeg ikke ansatt han om så han hadde jobbet gratis for meg....

Anonymous poster hash: e5937...729

Se for dere at Mats f.eks. jobber i en klesbutikk, og mange jenter kommer innom. Tenk hvor mange ganger han ville blitt forelsket på en dag? 100 ganger kanskje?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Casper - "the evil plumber" - & kodalsheksa, det er verstingene i årets sesong :) Ingen liten prestasjon, det. De hadde sterk konkurranse.

Anonymous poster hash: 9b76f...185
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at de ikke har grepet inn mer er fordi det skaper drama og seere. Trist at det skal være sånn..

Dansk og svensk TV3 er mye flinkere her. De aksepterer ikke mobbing og utfrysning, men likevel har de mye mer intriger og spenning. Triana og resten av TV3b-staben burde rett og slett gått i praksis der og lært!

Anonymous poster hash: ac3a6...d72

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Se for dere at Mats f.eks. jobber i en klesbutikk, og mange jenter kommer innom. Tenk hvor mange ganger han ville blitt forelsket på en dag? 100 ganger kanskje?

:skratte:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sesong 1 tenkte jeg at det aldri kan delta verre figurer enn den horrible dama fra Tromsø og Nanna. Sesong 4 (?) tenkte jeg at Christina var på høyde med de to, og ble overrasket over de greide å tangere sesong 1 mtp kvalme og onde deltakere. Men i år har de fader meg overgått seg selv igjen, for i år er det intet mindre enn fire (til dels fem) ufordragelige drittunger som har tatt plass inne på hotellet. Simone, Mats, LA og Casper. På tide å boikotte dette programmet nå, det er jo ingenting i nærheten av hva det SKAL være. Det har jo bare blitt mobbetv i beste sendetid. Kvalmt.

Anonymous poster hash: 62aaf...eb1
  • Liker 6
Skrevet

Casper - "the evil plumber" - & kodalsheksa, det er verstingene i årets sesong :) Ingen liten prestasjon, det. De hadde sterk konkurranse.

Hahaha!! Glem ikke grandisdvergen og WOWShiiiitLOL ;)

• Liker 1
Gjest tiaen
Skrevet

HAHA, grandisdvergen :skratte:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mats har jo sagt at han har fått 11 jobbtilbud etter PH. Og at han fikk den oppmerksomheten han ville, og at han er fornøyd.

Ingen selvinnsikt her i gården. Enten er det med jobbtilbudene tull, noe jeg tror, eller så kan jeg ikke forstå at folk vil ansette den ustabile fyren der.

Hvordan vet du dette?

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

Skrevet

Dette syns jeg var en lavmål kommentar.

Hilsen ei som også er på Team AM-Aurora-Gabriel.

• Liker 3
Gjest tiaen
Skrevet

Hvordan vet du dette?

Han kommenterte det på PH-siden på facebook. Han sa noe ala: Har det helt fint jeg. Fått 11 jobbtilbud etter Paradise. Fikk oppnådd det jeg ville :)"

Skrevet

Enig, la oss ikke synke ned på mobbegjengens nivå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du dette?

Har han skrevet selv på Facebook, etter at en forbanna fyr kritiserte han

AnonymBruker
Skrevet

Verre enn å kalle noen for spyfluer og "vet ikke om jeg kan kalle de mennesker engang" Nei, vet du hva...såpass har han fortjent.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han kommenterte det på PH-siden på facebook. Han sa noe ala: Har det helt fint jeg. Fått 11 jobbtilbud etter Paradise. Fikk oppnådd det jeg ville :)"

Har han skrevet selv på Facebook, etter at en forbanna fyr kritiserte han

Haha.. Lol... Dette tror jeg fint lite på.

• Liker 2
Gjest Sunshine23
Skrevet

Vet dere hva som er så morsomt? Simone, LA og hele den gjengen trodde nok at vi tv seere kom til å elske de og synes de var SÅ kule. Å de trodde nok vi kom til å hate AM. For hun er jo så falsk og fæl, men istedenfor er det jo AM som får all støtten fra oss tv seere :skratte:

It all backfired. Synd det ;)

• Liker 9
Skrevet

Verre enn å kalle noen for spyfluer og "vet ikke om jeg kan kalle de mennesker engang" Nei, vet du hva...såpass har han fortjent.

"To feil gjør ikke en rett."

Det er ikke ok å synke til Mads' nivå, spesielt ikke når man deltar i en diskusjon om hva han gjør feil.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha.. Lol... Dette tror jeg fint lite på.

Herregud. Gå inn på Facebook og se selv.

AnonymBruker
Skrevet

"To feil gjør ikke en rett."

Det er ikke ok å synke til Mads' nivå, spesielt ikke når man deltar i en diskusjon om hva han gjør feil.

Ok, mamma.

Anonymous poster hash: 46281...30a

AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Gå inn på Facebook og se selv.

Hva behager? Jeg mente at jeg tror fint lite på at han har fått 11 jobbtilbud. Herregud da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...