Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Gjest tiaen
Skrevet

Chris: "Aurora gidder jeg ikke å tenke på engang, hun har ingenting å si". Åååå, idiot.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lene Angelica har nok misforstått uttrykket "alfa omega"...

Anonymous poster hash: ac6fd...22b
  • Liker 5
Skrevet

HAHAHA! LA: "misunnelige på at eg har troffe Christer her".. Å, herregud :P

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Leste du i det hele tatt hva du skrev nå? Det er ikke greit å KRENKE noen. Uansett.

Kan du gi deg nå? Det er veldig irriterende å lese denne diskusjonen. Vi har fått med deg hva du mener. Noen er enig med deg, andre er uenig.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 4
Skrevet

"Verdig vinner" 2 ganger på 30 sekunder - hvor mange ganger i øpet av programmet kommer det til å bli nevnt?

• Liker 4
Skrevet

Nå må jo Aurora skjønne at Nico kommer til å slippe kula. Han svarte på noe helt annet enn han fikk spørsmål om…

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si ikke det ....fins sikkert nok av jenter som gjerne vil ha seg med PH deltagere og skryte etterpå. Anonymous poster hash: e5937...729

Haha jeg ville gjordt mye for å få ha meg med Audun og jeg er en voksen dame. :P

Anonymous poster hash: 120a3...7ed

• Liker 3
Skrevet

Sykt at Aurora skal måtte be Simone om unnskyldning, og Simone sitter der selvtilfreds og mener det er rett pga "dobbeltspillet"! Det var da vitterlig Simone som gjorde det mot Aurora først selv, men hun er bare ikke dame nok til å innrømme det.

• Liker 11
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne spole hver gang Mats snakker. Er glad AM snakker opp!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

MUAHHHHAAAAAAA!!!!

AM RULER!

Anonymous poster hash: e5937...729
  • Liker 10
Skrevet

Hvorfor viser de bare noen få spørsmål. Jeg vil se alle. Det er jo mye mer interesant enn å se de spise frokost.

• Liker 7
Skrevet

Hahah Labi!!

"Klem av Triana!!! Wohoo!"

• Liker 2
Skrevet

Får bare mer og mer respekt for Aurora. Det er godt gjort å si unnskyld til noen som har vært slik mot deg - selv om jeg ikke engang mener hun har noe å unnskylde for.

• Liker 16
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

¨¨Woooowww, nå e du inni!!¨¨

:fnise::fnise::fnise:

• Liker 2
Gjest tiaen
Skrevet

¨¨Woooowww, nå e du inni!!¨¨

:fnise::fnise::fnise:

"Vi startet revolusjonen med sex på hotellet". LOL

• Liker 5
Skrevet

Hahhahahaha Labi ned trappa

Tenkte akkurat det samme :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aurora har løyet under hele oppholdet? Hva snakker han om? Har hun løyet så mye?

Anonymous poster hash: f26b2...029

• Liker 4
Skrevet

Nicolai var ikke så veldig ærlig når han løy til Aurora og sendte henne ut forrige gang da..

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...