Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns det er så rart at Julie, Kine, Armand og Marius alle stemte for å få ut Gabriel. Lover ikke godt for i morgen, syns jeg!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ingen tvist at Vida slapp kula

Anonymous poster hash: 8d56d...735

Jo tvisten var at de resterende pengene gikk til valgfritt jurymedlem av det motsatte kjønn, det var ikke slik de første sesongene

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg ikke takler mats, så synes jeg det er bedre han fikk en finaleplass framfor Christer.

Marius er så svak spiller. Er det mulig?? Da de skulle velge hvem som kom til finaleuken, så stemmer han Mats. Why? Under det jurymøte sier han ingen ting. Bare sitter der og er helt forvirret.

Jeg vet det. Det er fryktelig irriterende... Utrolig vinglete og han sier aldri sin egen mening, ikke at han heller får sjansen da når mobbegjengen tar all plassen.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er så rart at Julie, Kine, Armand og Marius alle stemte for å få ut Gabriel. Lover ikke godt for i morgen, syns jeg!

Ja, hva i alle dager. Hva var grunnen til dette da? Gabriel reddet jo Kine hele to ganger den samme uken. I tillegg var jo alle de du nevne med i alliansen til Gabriel og AM. Jeg ser ikke logikken. De bøyer seg for mobberne, og det synes jeg er veldig smakløst. Det virker som om de ikke har en mening og er bare en gjeng med flokkdyr.

• Liker 12
Skrevet

Jo tvisten var at de resterende pengene gikk til valgfritt jurymedlem av det motsatte kjønn, det var ikke slik de første sesongene

Man kan jo nesten ikke kalle det for en tvist når de ble informert om det først. Heller en regelendring.

• Liker 2
Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Jeg vet det. Det er fryktelig irriterende... Utrolig vinglete og han sier aldri sin egen mening, ikke at han heller får sjansen da når mobbegjengen tar all plassen.

Ingen får jo si sin mening når mobbegjengen er der. Under jurymøte synes jeg LA og Simone overkjørte alle sammen, Hvert fall Simone. Holdt hun kjeft i 1 sek liksom?

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Skrevet

Men hvorfor skal vi respektere et menneske som har vært så stygg mot AM og Aurora? Det er da virkelig ikke noe synd på henne.

Anonymous poster hash: 46281...30a

Trenger ikke ha så mye respekt for henne, men det det er jo bedre å bare ignorere henne eller komme med saklig kritikk, i stedet for ord som hore eller ting som går på utseendet, og andre urelevante ting.

Dessuten, slike angrep tror jeg ikke akkurat gjør at LA føler hun har gjort noe galt, det gjør jo bare at hun føler seg mobbet og blir antagelig mer bestemt i sitt syn på at folk er ute etter henne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper Aurora slipper kulen imorgen. Hvis det blir Mats og lol shiiiit mennesket, så håper jeg faktisk at hun slipper kulen rett foran trynet på Mats. Takler ikke det mennesket.

Ååh, vanskelig valg. Jeg vet ikke hvem jeg liker dårligst av de to. Jo, kanskje Mats. Det virker som han mangler et eller annet, empati eller noe sånt. Han sitter og flirer ondt når andre blir skjelt ut, merkelig. Det er sjelden jeg ser folk som jeg tenker er onde. Simone tror jeg for eksempel er drevet av sjalusi, mindreverdighetskomplekser og veldig begrenset tankegang. Mats, derimot, virker som han har muligheten til å være helt nådeløs. Glad han ikke er typen min.

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sykt at Aurora slipper kula. Men er jo ikke så overraskende mtp at alle i gjengen ditcher festen i morgen.

Anonymous poster hash: c6121...97c

Gjest tiaen
Skrevet

Ååh, vanskelig valg. Jeg vet ikke hvem jeg liker dårligst av de to. Jo, kanskje Mats. Det virker som han mangler et eller annet, empati eller noe sånt. Han sitter og flirer ondt når andre blir skjelt ut, merkelig. Det er sjelden jeg ser folk som jeg tenker er onde. Simone tror jeg for eksempel er drevet av sjalusi, mindreverdighetskomplekser og veldig begrenset tankegang. Mats, derimot, virker som han har muligheten til å være helt nådeløs. Glad han ikke er typen min.

Enig. Virker som om han har en del psykopatiske trekk.

Gjest avocadoen
Skrevet

Er det svære flassflak han der Nico har i håret?

AnonymBruker
Skrevet

Sykt at Aurora slipper kula. Men er jo ikke så overraskende mtp at alle i gjengen ditcher festen i morgen.

Anonymous poster hash: c6121...97c

HÅPER VIRKELIG AT DU HAR RETT!

Tviler på at LA vinner når hun ikke møter, nei. Paradise er jo det beste som har skjedd i livet hennes, så jeg tror ikke at hun ville droppet å komme dersom hun hadde vunnet.

Det at Nico ikke kommer tar jeg ikke som et tegn da han virker rimelig likegyldig til hele opplegget...

AnonymBruker
Skrevet

Dette innlegget blir sikkert slettet for spekulasjoner siden at det ikke kan bekreftes noe sted, men han er visst annerledes i virkeligheten sier folk jeg kjenner som kjenner han. Eksdama hans er jo ei helt normal oppegående jente. Kanskje det er en grunn til at han er en eks av henne da eventuelt, men..

Anonymous poster hash: 1cbfb...ce7

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg savner siri :( Hadde vært såå awesome og sett henne i finalen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette innlegget blir sikkert slettet for spekulasjoner siden at det ikke kan bekreftes noe sted, men han er visst annerledes i virkeligheten sier folk jeg kjenner som kjenner han. Eksdama hans er jo ei helt normal oppegående jente. Kanskje det er en grunn til at han er en eks av henne da eventuelt, men..

Ja, men jeg tror de negative sidene ved en person kommer sterkere frem når de er i en situasjon slik som på PH.

• Liker 1
Skrevet

Han virker av typen som blir ekstremt lett revet med, og så går tankegangen alt for langt når han har kommet dit. Slike mennesker kan gjerne ha alt av gode intensjoner i starten, men litt skumle fordi de er så lite selvbevisste når det gjelder egne valg og hva man blir påvirket av. Nå virker det som han har kjørt seg fast i "hat"-sporet, og siden det var sett på som kult å være litt douche hoppa han på det toget og, og gjorde det enda mer ekstremt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner siri :( Hadde vært såå awesome og sett henne i finalen.

Det gjør ikke jeg. Jeg synes hun var fæl. Hun trodde hun eide spillet og drev med den øyenbrynsdansingen hele tiden. Jeg irriterte meg hver eneste gang hun åpnet munnen sin og skulle fortelle hva som skjedde på hotellet som om hun, ja, eide spillet. Totalt feil. Hun tenkte nok alt for høyt om seg selv. Det var også temmelig irriterende at hun sa "jeg skal bli den første lesbiske som vinner PH" hver eneste gang hun åpnet munnen.

• Liker 11
Skrevet

Det er faktisk ganske interessant hvordan enkelte har forandret seg ila sesongen. Likte både Mats og LA til å begynne med, ikke mot slutten. Tålte ikke trynet på Aurora i begynnelsen, men begynte å like henne mot slutten.

• Liker 7
Gjest tiaen
Skrevet

Ikke for å være stygg, men Mats virker litt ond på en måte. At han har en del psykopatiske trekk. Leste igjennom disse, og må si at en del av dem stemte.

1. Overflatisk sjarm og gode intellektuelle evner
  2. Fravær av vrangforestillinger og andre tegn på irrasjonell tenkning
  3. Upålitelig
  4. Løgnaktig og falsk
  5. Mangler anger- og skamfølelse
  6. Mangelfullt motivert antisosial atferd
  7. Dårlig dømmekraft, og manglende evne til å lære av erfaring
  8. Patologisk egosentrisitet og manglende evne til kjærlighet
  9. Manglende innsikt
  10. Lite responsiv i mellommenneskelige relasjoner
  11. Underlig og frastøtende oppførsel, både edru og i beruset tilstand
  • Liker 2
Skrevet

Trodde Siri var kul til å begynne med, men hun var virkelig kjedelig..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...