Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Fremhevede innlegg

Skrevet

I og med at Triana sier "hei hei, ro ned nå" i et hektisk tonefall så må jo det være… (legger i spoiler jeg, tilfelle noen ikke vil vite hva jeg tror)

… Aurora som slipper kula også klikker LA, Simone og trollene i vinkel…

Anonymous poster hash: 18f52...448

Åh, håper virkelig det! Det virker jo litt logisk også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like naiv som Rodrigo? Å ikke trå over den streken er bare helt ufattelig.

Anonymous poster hash: c6121...97c

Han trodde vel Julie, Kine, Marius og Arman(?) fortsatt støttet han. Det er ikke så vanskelig å forstå.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

LA sanker ikke stemmer hun, neida....Gud så falsk og ekkel hun er. Skal bli så deilig å slippe og se henne etter imorgen.

Anonymous poster hash: e5937...729
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan du slutte å kalle han Hernandez og Rodrigo?

Du høres veldig rasistisk ut. Det er veldig nedlatende måte å snakke om folk på.

Ehhh, Aurora og AM kaller han det. Husker ikke en gang hva han heter. Når Tv3 har vist dem kalle han det 150 ganger må vel jeg få lov til det også. Slutt å dra rasismekortet for ting som langt ifra er rasisme.

• Liker 1
Skrevet

Orker ikke tenke tanken på at LA eller amøben skulle vinne.. Da har PH sesong 14 truffet det absolutte lavmål.

• Liker 4
Skrevet

Dette er den værste sesongen hittil

Så mye fæle folk og kjip behandling av hverandre. Skuffende at Triana og TV3 ikke griper inn for å få de til å skjerpe seg litt. Mats og Simone må vel være de som kommer desidert dårligst ut av årets sesong. Det kan jo ikke være mulig at Simone får arbeid på et utested. Heier på at Aurora dropper kula

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ehhh, Aurora og AM kaller han det. Husker ikke en gang hva han heter. Når Tv3 har vist dem kalle han det 150 ganger må vel jeg få lov til det også. Slutt å dra rasismekortet for ting som langt ifra er rasisme.

Han heter Gabriel - jeg har aldri hørt de kalle han noe annet enn det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er den værste sesongen hittil

Så mye fæle folk og kjip behandling av hverandre. Skuffende at Triana og TV3 ikke griper inn for å få de til å skjerpe seg litt. Mats og Simone må vel være de som kommer desidert dårligst ut av årets sesong. Det kan jo ikke være mulig at Simone får arbeid på et utested. Heier på at Aurora dropper kula

Du må ikke glemme LA

• Liker 10
Skrevet

Aurora og Nico MÅ vinne og Aurora MÅ slippe kula :)

• Liker 6
Gjest tiaen
Skrevet

Du må ikke glemme LA

Mats, LA og Simone - Må være de mest kvalme personene i Paradise sin historie.

• Liker 8
Skrevet

Han heter Gabriel - jeg har aldri hørt de kalle han noe annet enn det.

Aurora har kalt Gabriel for Rodrigo stor del av sesongen.. Så du har nok gått glipp av noe
  • Liker 2
Skrevet

Mats, LA og Simone - Må være de mest kvalme personene i Paradise sin historie.

Ja og hun nordlendingen som mobba som F i første sesongen

• Liker 3
Skrevet

HVIS Aurora slipper kula i morra tør jeg i hvert fall vedde på at gjengen klikker totalt, kjefter og banner om at hun ikke er til å stole på, og at ingen av de ville gjort noe slikt. Og så velger de å fortrenge alle gangene Nico har sagt rett ut at han vil slippe den.

Men tror Nico selv ikke ville reagert så alt for ille. Selv om jeg ikke liker verdiene og måten han fremstiller seg på, så virker han ikke like dobbeltmoralsk som resten.

Dette er så klart bare spekulasjoner, har ikke den minste aning om hva som vil skje.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Der kan man se forskjellen på folk. Når Aurora ble valgt, ble hun glad og snudde seg og takket. Da Mads ble valgt, var det første han gjorde å sette opp en sur gjeip og si at "det lyser taktisk av dette valget." Deretter hiver L.A seg over Aurora med dritten sin igjen! Fy faen for ei råtten kjerring! Aurora holdt på å begynne å gråte. Jeg synes faktisk seriøst synd i jenta. Så valget til guttene var ikke taktisk det da...?

L.A og Mads står der med hver sin finalebillett, fullstendig ufortjent, og fortsetter nedrakkingen! De hadde aldri kommet med noen "unnskyldning" til Aurora om det ikke var for at Triana irettesatte dem, tro meg! Bortskjemte drittunger som har som eneste glede i livet å tråkke andre ned. Jeg spyr!! Det må være det råtneste jeg har sett på norsk tv noen gang.

Og L.A da, som sier i "snakkeboksen" at hun ikke gidder å sanke stemmer. Så er det det første hun gjør, å sleike folk oppetter ryggen så det ryker etter. "Jeg vil ikke sanke stemmer, men jeg liker det så jævlig godt." Aurora er i det minste rett fram: "Hva kan jeg vente meg av dere i morgen?"

Å kjære Aurora.. Legg naiviteten bort og slipp kula! A.M har vett i skallen. Hun gikk ut med verdighet, snudde seg til og med mot dem og smilte og sa "Vær litt glad da, dere er i finalen!"

Nok en trist og skitten episode av P.H..

Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c
  • Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Bare meg som reagerer på at Kine nok en gang er til sengs med to stykker? også den bananen etterpå..

Syns hun gjør seg billig, mistet respekten litt her..

• Liker 7
Skrevet

Bare meg som reagerer på at Kine nok en gang er til sengs med to stykker? også den bananen etterpå..

Syns hun gjør seg billig, mistet respekten litt her..

Ikke noe jeg ville gjort, og i hvert fall ikke på tv, men hun står nå helt greit for det, og virker som hun har det moro.

AnonymBruker
Skrevet

FOLKENS! Frykt ikke :) Nico er på Rhodos og Lene Angelica er på Magaluf! Alle de andre skal på finalefesten i morgen. Jeg tolker det som at Aurora slipper kula, og at det er LABI som klikkerci vinkel fordi Nico ikke får cash til å fikse den teite crosseren sin. Jeg gleder meg!

Anonymous poster hash: 8d56d...735

• Liker 6
Gjest tiaen
Skrevet

FOLKENS! Frykt ikke :) Nico er på Rhodos og Lene Angelica er på Magaluf! Alle de andre skal på finalefesten i morgen. Jeg tolker det som at Aurora slipper kula, og at det er LABI som klikkerci vinkel fordi Nico ikke får cash til å fikse den teite crosseren sin. Jeg gleder meg!

Anonymous poster hash: 8d56d...735

LA OSS HÅPE DET. Jeg KLIKKER hvis Aurora ikke vinner, hun er den eneste verdige vinneren.

• Liker 2
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Jeg fatter ikke at alle syns Aurora er en verdig vinner? Hva har hun gjort der inne foruten om å tilbringe 80% av tiden inne på Venus og resisterende tid ved bassengkanten? Hun er lite selvstendig, tar ikke egne valg og vil helst bare være venner med alle. Hallo, det er FAKTISK et spill.

Jeg hadde håpet at Ann Marielle skulle vinne for hun hadde ben i nesen, men nå synes jeg faktisk at Nico er den verdigste vinneren! :)

Endret av Lady.In.Heels

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...