AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4101 Skrevet 4. juni 2014 Jeg forsvarer ikke mobbing, men her har AM (og tildels Aurora) lagt opp til at de andre ikke liker de selv. Seerene har ikke sett hele døgnet på paradise, men vi har sett nok til å se primadonnanykkene til AM. Hun er ikke et uskyldig offer som bare har vært snill og god. Fra første stund pratet om hvor pen hun var, og hvordan hun skulle lure de "kåte" guttene. (Noe vi har hørt hele veien). Ikke vanskelig å forstå at andre deltagere bli lei av selvgodheten og skrytet hennes. Et kjøpt utseende er vel heller ikke noe å skryte av. (Man kjøper seg nytt utseende hvis man har dårlig selvtillitt) Går det ikke veien for AM sitter hun pottesur, med diger oppblåst hengegjeip. Det lyser furten 3 åring. Kommer det inn jenter som guttene syntes er pene, kommer gjeipen hennes igjen. Selvskryt av seg selv og kritikk av de andre er det heller ikke lite av fra henne. Og for å understreke og manipulere mer, så kommer krokodilletårene. Jeg skjønner derfor at de andre deltagerene ser på henne som selvopptatt, skrytende og lite hyggelig. Når man oppfører seg slik vil man få andre mot seg og bli dårlig likt. Folk liker ikke de som ser på seg selv som bedre enn andre. (jada, janteloven, men sånn er det). At hun skryter av å la guttene få kjenne på puppene hennes for å få fordeler, bli oppfattet klysete fra andre. Skjønner godt at hun av den grunn blir oppfattet som billig. De som har hatt seg med en hele tiden oppfattes ikke billig, for de skryter ikke av å "leke" med de "kåte" guttene for å oppnå noe for seg selv. Så AM sitter ikke igjen som et stakkars offer. Hun sitter igjen med resultatet av oppførselen sin. Anonymous poster hash: 56c00...f15 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4102 Skrevet 4. juni 2014 Jeg forsvarer ikke mobbing, men her har AM (og tildels Aurora) lagt opp til at de andre ikke liker de selv. Seerene har ikke sett hele døgnet på paradise, men vi har sett nok til å se primadonnanykkene til AM. Hun er ikke et uskyldig offer som bare har vært snill og god. Fra første stund pratet om hvor pen hun var, og hvordan hun skulle lure de "kåte" guttene. (Noe vi har hørt hele veien). Ikke vanskelig å forstå at andre deltagere bli lei av selvgodheten og skrytet hennes. Et kjøpt utseende er vel heller ikke noe å skryte av. (Man kjøper seg nytt utseende hvis man har dårlig selvtillitt) Går det ikke veien for AM sitter hun pottesur, med diger oppblåst hengegjeip. Det lyser furten 3 åring. Kommer det inn jenter som guttene syntes er pene, kommer gjeipen hennes igjen. Selvskryt av seg selv og kritikk av de andre er det heller ikke lite av fra henne. Og for å understreke og manipulere mer, så kommer krokodilletårene. Jeg skjønner derfor at de andre deltagerene ser på henne som selvopptatt, skrytende og lite hyggelig. Når man oppfører seg slik vil man få andre mot seg og bli dårlig likt. Folk liker ikke de som ser på seg selv som bedre enn andre. (jada, janteloven, men sånn er det). At hun skryter av å la guttene få kjenne på puppene hennes for å få fordeler, bli oppfattet klysete fra andre. Skjønner godt at hun av den grunn blir oppfattet som billig. De som har hatt seg med en hele tiden oppfattes ikke billig, for de skryter ikke av å "leke" med de "kåte" guttene for å oppnå noe for seg selv. Så AM sitter ikke igjen som et stakkars offer. Hun sitter igjen med resultatet av oppførselen sin. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Så..om et menneske er litt sur av seg. Flørter med gutter, som hun bruker som et spill (Paradise Hotel er jo et spill/konkurranse). Da er det greit å rotte seg sammen for å mobbe? Anonymous poster hash: dcb20...3de 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4103 Skrevet 4. juni 2014 Jeg forsvarer ikke mobbing, men her har AM (og tildels Aurora) lagt opp til at de andre ikke liker de selv. Seerene har ikke sett hele døgnet på paradise, men vi har sett nok til å se primadonnanykkene til AM. Hun er ikke et uskyldig offer som bare har vært snill og god. Fra første stund pratet om hvor pen hun var, og hvordan hun skulle lure de "kåte" guttene. (Noe vi har hørt hele veien). Ikke vanskelig å forstå at andre deltagere bli lei av selvgodheten og skrytet hennes. Et kjøpt utseende er vel heller ikke noe å skryte av. (Man kjøper seg nytt utseende hvis man har dårlig selvtillitt) Går det ikke veien for AM sitter hun pottesur, med diger oppblåst hengegjeip. Det lyser furten 3 åring. Kommer det inn jenter som guttene syntes er pene, kommer gjeipen hennes igjen. Selvskryt av seg selv og kritikk av de andre er det heller ikke lite av fra henne. Og for å understreke og manipulere mer, så kommer krokodilletårene. Jeg skjønner derfor at de andre deltagerene ser på henne som selvopptatt, skrytende og lite hyggelig. Når man oppfører seg slik vil man få andre mot seg og bli dårlig likt. Folk liker ikke de som ser på seg selv som bedre enn andre. (jada, janteloven, men sånn er det). At hun skryter av å la guttene få kjenne på puppene hennes for å få fordeler, bli oppfattet klysete fra andre. Skjønner godt at hun av den grunn blir oppfattet som billig. De som har hatt seg med en hele tiden oppfattes ikke billig, for de skryter ikke av å "leke" med de "kåte" guttene for å oppnå noe for seg selv. Så AM sitter ikke igjen som et stakkars offer. Hun sitter igjen med resultatet av oppførselen sin. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Enig i at AM ikke er feilfri. Jeg har også reagert på at hun driver og erter opp guttene og har tenkt at hun er en luremus og at det kanskje vil straffe seg senere i spillet, noe det gjorde. Jeg tipper det er grunnen til at Mats er så sur på henne, og det ligger nok også bak Nicos raseriutbrudd. Og ja, jeg har også observert at hun kan bli litt mutt og alvorlig, noen vil kanskje synes hun ser sur ut. Men hvem har vel ikke dårlige egenskaper? Skal man virkelig kreve at folk er perfekte for å behandle dem med respekt? Det har gått over stokk og stein inne på det hotellet i år. Hele greia begynte med at Casper gjorde AM til et utskudd ved å legge skylden på henne for at han ditchet fra Amy og deretter begynne å baksnakke henne. AM ble stemplet der og da og kom seg aldri helt igjen etter det. I tillegg hadde hun et sjalu kvinnemenneske der inne som rett og slett la henne for hat fordi hun fikk mye mer oppmerksomhet fra guttene. Og kom ikke med at Simone reagerte på at AM flørtet for mye, for Simone likte jo Amy, som var en mye verre flørt - det var bare det at Amy ikke hadde like mye draget, og da var det greit. Og i tillegg til dette er AM annerledes enn de andre, og det skal faktisk ikke mer til for å bli et mobbeoffer. Hun ordlegger seg annerledes, tenker seg om før hun sier noe og har et mye mer avansert språk. Det er lett å se av bloggen hennes at hun er en god del skarpere enn de andre jentene, kanskje med unntak av Siri. Og så snakker hun vestkantdialekt, noe som tydeligvis irriterer vettet av en del folk. Det er jo bl.a. en AB her i tråden som hele tiden rakker ned på at hun sier "Auroooora" og "mej", men det gjør de faktisk i Bergen vest. Skal ikke folk få ha dialekten der de har vokst opp? Ikke er hun rappkjeftet og god til å forsvare seg når folk begynner å rope heller, og så er hun ganske nærtagende av seg. Altså et lett bytte for folk uten samvittighet, slik som Simone og Casper. Og med det samme vi snakker om de dårlige egenskapene til AM, så har hun også en del gode egenskaper som jeg beundrer. Jeg har hittil ikke sette henne baksnakke de andre med unntak av Mats, som satte henne i fare to ganger. Jeg tror hun følte seg oppriktig såret av ham. Når Aurora slenger dritt om de andre, så sier AM stort sett bare "mm" - det er ikke hun som driver de samtalene. Og hun har gang på gang vist seg villig til å tilgi og ha omsorg for de andre, også når de ikke fortjener det. På tross av måten Simone har behandlet henne på, sendte hun Lene ut fordi det var "uaktuelt å sende ut noen av de andre jentene". AM har rakt ut en hånd mot Simone gang på gang, og har bare fått dritt tilbake. Hun reddet LA på den tiden Simone og de andre omtalte LA som et airhead som ikke hang med i spillet, hun reddet Mats på tross av at han hadde sendt henne ut, og hun tilga Aurora dårlig oppførsel over lang tid. Dere som liker Simone og LA, ser dere ikke dette, ser dere ikke hvor mye snillere AM er enn de jentene? Simone og LA er hevngjerrige, langsinte og smålige, og det er da mye verre egenskaper enn å flørte og snakke vestkantdialekt? Hvorfor kan ikke folk få lov å skille seg ut, snakke annerledes eller være stille iblant? Er det virkelig god nok grunn til å mobbe dem? Til å begynne med syntes jeg folk overdrev når de snakket om mobbing, men denne uken synes jeg det har tatt helt av. Aurora, som egentlig er mye "slemmere" enn AM, blir nå også mobbet og frosset ut bare fordi hun henger sammen med AM, og dere så jo i går hvordan hun knakk helt sammen etter bare noen dager med sånn dritt? Hvordan tror dere det har vært for AM å ha det sånn i månedsvis? Jeg synes hun har vært sterk og utrolig snill og god under det umenneskelige presset, og for det har hun min beundring. Så får heller de som vil, beundre Simone, Casper og Mats. Anonymous poster hash: 9b76f...185 23
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4104 Skrevet 4. juni 2014 Enig i at AM ikke er feilfri. Jeg har også reagert på at hun driver og erter opp guttene og har tenkt at hun er en luremus og at det kanskje vil straffe seg senere i spillet, noe det gjorde. Jeg tipper det er grunnen til at Mats er så sur på henne, og det ligger nok også bak Nicos raseriutbrudd. Og ja, jeg har også observert at hun kan bli litt mutt og alvorlig, noen vil kanskje synes hun ser sur ut. Men hvem har vel ikke dårlige egenskaper? Skal man virkelig kreve at folk er perfekte for å behandle dem med respekt? Det har gått over stokk og stein inne på det hotellet i år. Hele greia begynte med at Casper gjorde AM til et utskudd ved å legge skylden på henne for at han ditchet fra Amy og deretter begynne å baksnakke henne. AM ble stemplet der og da og kom seg aldri helt igjen etter det. I tillegg hadde hun et sjalu kvinnemenneske der inne som rett og slett la henne for hat fordi hun fikk mye mer oppmerksomhet fra guttene. Og kom ikke med at Simone reagerte på at AM flørtet for mye, for Simone likte jo Amy, som var en mye verre flørt - det var bare det at Amy ikke hadde like mye draget, og da var det greit. Og i tillegg til dette er AM annerledes enn de andre, og det skal faktisk ikke mer til for å bli et mobbeoffer. Hun ordlegger seg annerledes, tenker seg om før hun sier noe og har et mye mer avansert språk. Det er lett å se av bloggen hennes at hun er en god del skarpere enn de andre jentene, kanskje med unntak av Siri. Og så snakker hun vestkantdialekt, noe som tydeligvis irriterer vettet av en del folk. Det er jo bl.a. en AB her i tråden som hele tiden rakker ned på at hun sier "Auroooora" og "mej", men det gjør de faktisk i Bergen vest. Skal ikke folk få ha dialekten der de har vokst opp? Ikke er hun rappkjeftet og god til å forsvare seg når folk begynner å rope heller, og så er hun ganske nærtagende av seg. Altså et lett bytte for folk uten samvittighet, slik som Simone og Casper. Og med det samme vi snakker om de dårlige egenskapene til AM, så har hun også en del gode egenskaper som jeg beundrer. Jeg har hittil ikke sette henne baksnakke de andre med unntak av Mats, som satte henne i fare to ganger. Jeg tror hun følte seg oppriktig såret av ham. Når Aurora slenger dritt om de andre, så sier AM stort sett bare "mm" - det er ikke hun som driver de samtalene. Og hun har gang på gang vist seg villig til å tilgi og ha omsorg for de andre, også når de ikke fortjener det. På tross av måten Simone har behandlet henne på, sendte hun Lene ut fordi det var "uaktuelt å sende ut noen av de andre jentene". AM har rakt ut en hånd mot Simone gang på gang, og har bare fått dritt tilbake. Hun reddet LA på den tiden Simone og de andre omtalte LA som et airhead som ikke hang med i spillet, hun reddet Mats på tross av at han hadde sendt henne ut, og hun tilga Aurora dårlig oppførsel over lang tid. Dere som liker Simone og LA, ser dere ikke dette, ser dere ikke hvor mye snillere AM er enn de jentene? Simone og LA er hevngjerrige, langsinte og smålige, og det er da mye verre egenskaper enn å flørte og snakke vestkantdialekt? Hvorfor kan ikke folk få lov å skille seg ut, snakke annerledes eller være stille iblant? Er det virkelig god nok grunn til å mobbe dem? Til å begynne med syntes jeg folk overdrev når de snakket om mobbing, men denne uken synes jeg det har tatt helt av. Aurora, som egentlig er mye "slemmere" enn AM, blir nå også mobbet og frosset ut bare fordi hun henger sammen med AM, og dere så jo i går hvordan hun knakk helt sammen etter bare noen dager med sånn dritt? Hvordan tror dere det har vært for AM å ha det sånn i månedsvis? Jeg synes hun har vært sterk og utrolig snill og god under det umenneskelige presset, og for det har hun min beundring. Så får heller de som vil, beundre Simone, Casper og Mats. Anonymous poster hash: 9b76f...185 Jeg beunder ikke de som du kaller mobberene. Men jeg forstår at de har fått AM (og Aurora) langt opp i halsen. Hadde dette skjedd i det normale livet, vil jeg tro at de fleste som ikke likte AM og Aurora bare hadde holdt seg unna dem. Inne på hotellet blir det mer intenst, de kommer ikke vekk fra hverandre, og av den grunn kommer frustrasjonen ut verbalt. Er man innestengt med en ekstremt selvopptatt person hele døgnet, kan vel enhver begynne å slenge litt dritt uten og i utgangspunktet være en "dårlig" person. AM spiller ikke, hun ER slik. Anonymous poster hash: 56c00...f15 3
plix Skrevet 4. juni 2014 #4105 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Jeg forsvarer ikke mobbing, men her har AM (og tildels Aurora) lagt opp til at de andre ikke liker de selv. Seerene har ikke sett hele døgnet på paradise, men vi har sett nok til å se primadonnanykkene til AM. Hun er ikke et uskyldig offer som bare har vært snill og god. Fra første stund pratet om hvor pen hun var, og hvordan hun skulle lure de "kåte" guttene. (Noe vi har hørt hele veien). Ikke vanskelig å forstå at andre deltagere bli lei av selvgodheten og skrytet hennes. Et kjøpt utseende er vel heller ikke noe å skryte av. (Man kjøper seg nytt utseende hvis man har dårlig selvtillitt) Går det ikke veien for AM sitter hun pottesur, med diger oppblåst hengegjeip. Det lyser furten 3 åring. Kommer det inn jenter som guttene syntes er pene, kommer gjeipen hennes igjen. Selvskryt av seg selv og kritikk av de andre er det heller ikke lite av fra henne. Og for å understreke og manipulere mer, så kommer krokodilletårene. Jeg skjønner derfor at de andre deltagerene ser på henne som selvopptatt, skrytende og lite hyggelig. Når man oppfører seg slik vil man få andre mot seg og bli dårlig likt. Folk liker ikke de som ser på seg selv som bedre enn andre. (jada, janteloven, men sånn er det). At hun skryter av å la guttene få kjenne på puppene hennes for å få fordeler, bli oppfattet klysete fra andre. Skjønner godt at hun av den grunn blir oppfattet som billig. De som har hatt seg med en hele tiden oppfattes ikke billig, for de skryter ikke av å "leke" med de "kåte" guttene for å oppnå noe for seg selv. Så AM sitter ikke igjen som et stakkars offer. Hun sitter igjen med resultatet av oppførselen sin. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Herregud det du kommer med her er jo opplagt, selvsagt kan det irritere andre at noen fremstår slik. Leser flere her nevner at mange av deltagerne mangler selvinnsikt og spiller veldig dobbeltmoralskt, det er to veldig beskrivende ord. At det fører til direkte mobbing av det dette kaliberet som vises er IKKE greit, ikke under NOEN omstendigheter. Det er flaut og helt ufattelig at TV3 sender på tv denne tydelige mobbekulturen som har dukket opp de siste ukene, når de tidligere har virkelig slått ned på mobbe-episoder. Publikumet er ikke bare oss som er "oppi åra" og som ser etter lett og dum underholdning på kveldstid, det er også en haug med yngre ungdommer som lett får forbilder i deltagerne. Når så stor andel deltagere som i år oppfører seg slik så er det bekymringsverdig at TV3-crewet her ikke har gått inn med en eneste pekefinger. Jeg er rystet. Har tatt avstand fra Paradise i flere uker, så overhørte jeg en samtale om utviklingen i kassekø på butikken, og måtte sjekke om det var så ille. Utifra det jeg leser her og episodene fra de siste dagene sitter jeg mest og gaper Hva skjedde med Paradise? Som noen her skrev, så er det stor forskjell på intriger og drama vs utfrysing, i kombinasjon med baksnakking og klikkdannelser som fører til mobbing. Endret 4. juni 2014 av plix 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4106 Skrevet 4. juni 2014 Jeg forsvarer ikke mobbing, men her har AM (og tildels Aurora) lagt opp til at de andre ikke liker de selv. Seerene har ikke sett hele døgnet på paradise, men vi har sett nok til å se primadonnanykkene til AM. Hun er ikke et uskyldig offer som bare har vært snill og god. Fra første stund pratet om hvor pen hun var, og hvordan hun skulle lure de "kåte" guttene. (Noe vi har hørt hele veien). Ikke vanskelig å forstå at andre deltagere bli lei av selvgodheten og skrytet hennes. Et kjøpt utseende er vel heller ikke noe å skryte av. (Man kjøper seg nytt utseende hvis man har dårlig selvtillitt) Går det ikke veien for AM sitter hun pottesur, med diger oppblåst hengegjeip. Det lyser furten 3 åring. Kommer det inn jenter som guttene syntes er pene, kommer gjeipen hennes igjen. Selvskryt av seg selv og kritikk av de andre er det heller ikke lite av fra henne. Og for å understreke og manipulere mer, så kommer krokodilletårene. Jeg skjønner derfor at de andre deltagerene ser på henne som selvopptatt, skrytende og lite hyggelig. Når man oppfører seg slik vil man få andre mot seg og bli dårlig likt. Folk liker ikke de som ser på seg selv som bedre enn andre. (jada, janteloven, men sånn er det). At hun skryter av å la guttene få kjenne på puppene hennes for å få fordeler, bli oppfattet klysete fra andre. Skjønner godt at hun av den grunn blir oppfattet som billig. De som har hatt seg med en hele tiden oppfattes ikke billig, for de skryter ikke av å "leke" med de "kåte" guttene for å oppnå noe for seg selv. Så AM sitter ikke igjen som et stakkars offer. Hun sitter igjen med resultatet av oppførselen sin.Anonymous poster hash: 56c00...f15 +1! Anonymous poster hash: d0c4b...a18 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4107 Skrevet 4. juni 2014 Huker av for anonym da jeg er redd for å bli bombardert. Er det ingen her som husker den første uken der det var skuespillere med og Aurora var med og lo av den stakkars jenta som spillte sjenert og stille mens den andre skuespilleren stod og sa at "hun er dum, har ingen meninger, eksisterer nesten ikke..osv".. Aurora er en typisk påhenger til en mobber. Hun henger seg på og bidrar med å støtte mobberen. Hvorfor ser ingen det? AM er sytete og selvgod. Hun tror hun er best, vet best, hun kommer unna med alt bare hun tar til tårene. Oppførselen deres sammen er idiotisk, de er barnslige,utspekulerte og tror de kan gjemme seg bak det stakkarslige ansiktutrykket. Jeg heier på Nico, han sier iallefall fra når han mistrives med en person, han har selvinnsikt og innrømmer å ha vert litt småstygg han også. Jeg heier ikke på LA og Christer, dumme brødhoder som ikke bryr seg om andre sine følelser.. Fikk skikkelig vondt av Labi når de tok tilbake stemmene! Men.. Noe jeg har reagert lenge på nå er hvordan dere skriver om mobbere og denslags. Hva med dere selv egentlig? Hvor mye stygt har dere skrevet om utseendet til folk? Synes det er ekkelt å lese hvor stygge dere er mot Simone. Alså, nå snakker jeg om utseendet og ikke oppførselen hennes. Hun har oppført seg idiotisk og er en veldig skremmende person. Men å hakke på utseendet er ikke lov. Anonymous poster hash: d0c4b...a18 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4108 Skrevet 4. juni 2014 Vil også legge til at jeg syntes Simone blir mobbet fryktelig av de fleste som forsvarer AM. Og DEN TYPEmobbing er verre. Den går på utseende. Hos Am har det gått på oppførsel, KJØPT utseende og tilgjort stemme. Altså ting hun selv har valgt å gjøre. Å mobbe folk for et medfødt utseende er det styggeste jeg vet. Lurer på om Simone hadde fått like mye tyn om hun var i alles øyne "fantastisk, naturlig vakker". En litt stille jente, men som sa hva hun mente. Neida, jeg forsvarer henne ikke, men jeg tror hun får ekstra pepper pga. hva mange mener om hennes utseende. Anonymous poster hash: 56c00...f15 3
Lady Skrevet 4. juni 2014 #4109 Skrevet 4. juni 2014 Huker av for anonym da jeg er redd for å bli bombardert. Er det ingen her som husker den første uken der det var skuespillere med og Aurora var med og lo av den stakkars jenta som spillte sjenert og stille mens den andre skuespilleren stod og sa at "hun er dum, har ingen meninger, eksisterer nesten ikke..osv".. Aurora er en typisk påhenger til en mobber. Hun henger seg på og bidrar med å støtte mobberen. Hvorfor ser ingen det? AM er sytete og selvgod. Hun tror hun er best, vet best, hun kommer unna med alt bare hun tar til tårene. Oppførselen deres sammen er idiotisk, de er barnslige,utspekulerte og tror de kan gjemme seg bak det stakkarslige ansiktutrykket. Jeg heier på Nico, han sier iallefall fra når han mistrives med en person, han har selvinnsikt og innrømmer å ha vert litt småstygg han også. Jeg heier ikke på LA og Christer, dumme brødhoder som ikke bryr seg om andre sine følelser.. Fikk skikkelig vondt av Labi når de tok tilbake stemmene! Men.. Noe jeg har reagert lenge på nå er hvordan dere skriver om mobbere og denslags. Hva med dere selv egentlig? Hvor mye stygt har dere skrevet om utseendet til folk? Synes det er ekkelt å lese hvor stygge dere er mot Simone. Alså, nå snakker jeg om utseendet og ikke oppførselen hennes. Hun har oppført seg idiotisk og er en veldig skremmende person. Men å hakke på utseendet er ikke lov. Anonymous poster hash: d0c4b...a18 Var det ikke Simone og Amy som sto på rommet med skuespillerne, da han sa hun ikke hadde personlighet? 5
magicpie Skrevet 4. juni 2014 #4110 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Huker av for anonym da jeg er redd for å bli bombardert.Er det ingen her som husker den første uken der det var skuespillere med og Aurora var med og lo av den stakkars jenta som spillte sjenert og stille mens den andre skuespilleren stod og sa at "hun er dum, har ingen meninger, eksisterer nesten ikke..osv".. Aurora er en typisk påhenger til en mobber. Hun henger seg på og bidrar med å støtte mobberen. Hvorfor ser ingen det?Anonymous poster hash: d0c4b...a18 Det var IKKE Aurora. Det var Simone og Maria. http://filtermagasin.no/paradise-hotel-dag-4-denne-uken-har-vaert-helt-sykt/ Scroll ned på siden så ser du bilde. Endret 4. juni 2014 av magicpie 9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4111 Skrevet 4. juni 2014 Det var IKKE Aurora. Det var Simone og Maria. http://filtermagasin.no/paradise-hotel-dag-4-denne-uken-har-vaert-helt-sykt/ Scroll ned på siden så ser du bilde. Min feil! Blandet Maria med Aurora. Tar tilbake det jeg sa om den episoden, men står fortsatt fast med at hun er en som henger seg på. Anonymous poster hash: d0c4b...a18
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4112 Skrevet 4. juni 2014 Huker av for anonym da jeg er redd for å bli bombardert. Er det ingen her som husker den første uken der det var skuespillere med og Aurora var med og lo av den stakkars jenta som spillte sjenert og stille mens den andre skuespilleren stod og sa at "hun er dum, har ingen meninger, eksisterer nesten ikke..osv".. Aurora er en typisk påhenger til en mobber. Hun henger seg på og bidrar med å støtte mobberen. Hvorfor ser ingen det? AM er sytete og selvgod. Hun tror hun er best, vet best, hun kommer unna med alt bare hun tar til tårene. Oppførselen deres sammen er idiotisk, de er barnslige,utspekulerte og tror de kan gjemme seg bak det stakkarslige ansiktutrykket. Jeg heier på Nico, han sier iallefall fra når han mistrives med en person, han har selvinnsikt og innrømmer å ha vert litt småstygg han også. Jeg heier ikke på LA og Christer, dumme brødhoder som ikke bryr seg om andre sine følelser.. Fikk skikkelig vondt av Labi når de tok tilbake stemmene! Men.. Noe jeg har reagert lenge på nå er hvordan dere skriver om mobbere og denslags. Hva med dere selv egentlig? Hvor mye stygt har dere skrevet om utseendet til folk? Synes det er ekkelt å lese hvor stygge dere er mot Simone. Alså, nå snakker jeg om utseendet og ikke oppførselen hennes. Hun har oppført seg idiotisk og er en veldig skremmende person. Men å hakke på utseendet er ikke lov.Anonymous poster hash: d0c4b...a18 Aurora har helt klart oppført seg dårlig innimellom, men det er jo først og fremst AM som blir mobbet, og hun er IKKE en mobber. Uansett: Mener du at det er greit å baksnakke og fryse ut en som er "sytete og selvgod" (i dine øyne) over lang tid? Og en ting til: Hvis du mener AM er "sytete og selvgod", hvordan vil du beskrive LA, som i fullt alvor har sagt at ingen har møtt så mye motgang som henne inne på hotellet, og ingen er så verdig vinner som henne? Anonymous poster hash: 9b76f...185 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4113 Skrevet 4. juni 2014 Vil også legge til at jeg syntes Simone blir mobbet fryktelig av de fleste som forsvarer AM. Og DEN TYPEmobbing er verre. Den går på utseende. Hos Am har det gått på oppførsel, KJØPT utseende og tilgjort stemme. Altså ting hun selv har valgt å gjøre. Å mobbe folk for et medfødt utseende er det styggeste jeg vet. Lurer på om Simone hadde fått like mye tyn om hun var i alles øyne "fantastisk, naturlig vakker". En litt stille jente, men som sa hva hun mente. Neida, jeg forsvarer henne ikke, men jeg tror hun får ekstra pepper pga. hva mange mener om hennes utseende.Anonymous poster hash: 56c00...f15 Eh hvis du syntes det er greit å mobbe AM fordi hun har valgt et "kjøpt utseende" så må det jo være greit å mobbe Simone fordi hun er lubben og kan slanke seg? Selvfølgelig mener ikke jeg at dette er greit, men du ser logikken i det du skriver eller?? Anonymous poster hash: 8d56d...735 8
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4114 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har sendt mail til tv3 etter episoden i går, hvor vi seerne måtte se på at AM og Aurora gråter og trøster hverandre, og ikke skjønner hvorfor de andre deltakerne er så ekle med de. Det er åpenbart for sent for de å gjøre noe med det nå, men jeg synes de skal få vite at seerne reagerer når de viser mobbing i beste sendetid. Kanskje de lærer til neste år, og stopper sånne situasjoner før de eskalerer til full frontal mobbing. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 16
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4115 Skrevet 4. juni 2014 Eh hvis du syntes det er greit å mobbe AM fordi hun har valgt et "kjøpt utseende" så må det jo være greit å mobbe Simone fordi hun er lubben og kan slanke seg? Selvfølgelig mener ikke jeg at dette er greit, men du ser logikken i det du skriver eller??Anonymous poster hash: 8d56d...735 Det er ikke greit å mobbe noen. Men ved et ekte utseende så kan du ikke noe for hvordan du ser ut. (Slanking går ikke under et medfødt utseende, det kan også fikses) Hvis jeg har en diger potetnese og du har operert to enorme silikonjur, så vil jeg si at det er styggere at jeg får høre at nesa mi er diger og stygg, enn at du får høre det samme om dine pupper. Selv om i en perfekt verden, skulle folk latt være å si noe. Anonymous poster hash: 56c00...f15
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4116 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har sendt mail til tv3 etter episoden i går, hvor vi seerne måtte se på at AM og Aurora gråter og trøster hverandre, og ikke skjønner hvorfor de andre deltakerne er så ekle med de. Det er åpenbart for sent for de å gjøre noe med det nå, men jeg synes de skal få vite at seerne reagerer når de viser mobbing i beste sendetid. Kanskje de lærer til neste år, og stopper sånne situasjoner før de eskalerer til full frontal mobbing. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 Jeg har et ord her: SELVINNSIKT Utover det er jeg enig i at man bør stoppe mobbing, men hvordan skal man stoppe selvopptatthet? Det er en form for mobbing det også. Man føler seg (sier OG viser) at man er bedre enn andre. Det trykker andre ned, og er like mye mobbing som direkte ord. Var ikke vanskelig å se at AM følte seg mye bedre enn Simone. (Fryktelig stygg mobbing av Simones utseende) Anonymous poster hash: 56c00...f15
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4117 Skrevet 4. juni 2014 Nå har det vært nok nedrakking på AM. Skaff dere en hobby, for faen. SLUTT!!! Anonymous poster hash: e5937...729 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4118 Skrevet 4. juni 2014 Jeg har et ord her: SELVINNSIKT Utover det er jeg enig i at man bør stoppe mobbing, men hvordan skal man stoppe selvopptatthet? Det er en form for mobbing det også. Man føler seg (sier OG viser) at man er bedre enn andre. Det trykker andre ned, og er like mye mobbing som direkte ord. Var ikke vanskelig å se at AM følte seg mye bedre enn Simone. (Fryktelig stygg mobbing av Simones utseende) Anonymous poster hash: 56c00...f15 Prøver du seriøst å trekke paralleller mellom måten Simone har oppført seg på, og det at AM føler seg pen? Du vet åpenbart ikke hva mobbing er. Anonymous poster hash: 9b76f...185 9
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #4119 Skrevet 4. juni 2014 Prøver du seriøst å trekke paralleller mellom måten Simone har oppført seg på, og det at AM føler seg pen? Du vet åpenbart ikke hva mobbing er. Anonymous poster hash: 9b76f...185 Når man tydelig ser ned på andre, har man et stygt menneskesyn. Man trykker en annen peron ned. Liker du å bli sett ned på av noen? Føler du deg ikke tråkket på da? Skjult mobbing er faktisk mye verre enn verbal slenging. Den "søte og pene" jenta i en klasse, kan være den som får hele klassen med på å fryse ut en annen, uten at hun trenger å si så mye. Holdningene til denne jenta kan være mer enn nok. Simone merket tydelig at AM følte seg bedre. Det var lett å se. At Simone "tar igjen" ved å slenge dritt, gjør henne ikke bedre, men de er likestilt. Anonymous poster hash: 56c00...f15
Gjest tiaen Skrevet 4. juni 2014 #4120 Skrevet 4. juni 2014 Så..om et menneske er litt sur av seg. Flørter med gutter, som hun bruker som et spill (Paradise Hotel er jo et spill/konkurranse). Da er det greit å rotte seg sammen for å mobbe? Anonymous poster hash: dcb20...3de Vil bare påpeke at Nico flørter med Aurora for å komme seg til finalen. Men det teller kanskje ikke? 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå