-Missi- Skrevet 3. juni 2014 #4061 Skrevet 3. juni 2014 Begynt å se danske ph nå jeg 2 episoder tilgjengelig allerede, var ganske fun sånn foreløpig. Stilig hotell Enig med AB rimelig drøyt av et voksent menneske å si at man hater noen det skal jo ekstremt mye til 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4062 Skrevet 3. juni 2014 Hvorfor i himmelens vide navn tråkket ikke Gabriel over streken!!??? Og det får være måte på å bli hjernevasket av mobberne der inne! Og da snakker jeg om både Kine, Julie, Arman og Marius! Simonedritten, Labi, Chris og L.A må ha hjernevasket hele gjengen med baksnakking og drittslenging heftig. De kan knapt nok ha gjort annet! Det er jaggu ikke rart Aurora og A.M ikke skjønner hva som skjer med alle andre. Men slik er det med baksnakking og mobbing.. Man har null å stille opp med når det først setter i gang. Og hør nå på Mats: "Jeg hater Aurora og A.M" "De er ikke mennesker en gang." Det er sterke ord det.. Skremmende å se slik massesuggesjon i real life..Skremmende. Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c 13
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4063 Skrevet 3. juni 2014 Hvorfor i himmelens vide navn tråkket ikke Gabriel over streken!!??? Og det får være måte på å bli hjernevasket av mobberne der inne! Og da snakker jeg om både Kine, Julie, Arman og Marius! Simonedritten, Labi, Chris og L.A må ha hjernevasket hele gjengen med baksnakking og drittslenging heftig. De kan knapt nok ha gjort annet! Det er jaggu ikke rart Aurora og A.M ikke skjønner hva som skjer med alle andre. Men slik er det med baksnakking og mobbing.. Man har null å stille opp med når det først setter i gang. Og hør nå på Mats: "Jeg hater Aurora og A.M" "De er ikke mennesker en gang." Det er sterke ord det.. Skremmende å se slik massesuggesjon i real life..Skremmende. Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c Veldig enig. Jeg gidder snart ikke en gang bry meg. Håper de 300000 går til et av dophuene/idiotene som blåser de i l løpet no time. Skammen dog, varer evig. Anonymous poster hash: e5937...729 1
Skylight Skrevet 3. juni 2014 #4064 Skrevet 3. juni 2014 Virker som de som engang var litt allrighte i juryen har gitt opp helt. Gir bare helt blaffen... Kanskje jeg ikke hadde orket mer selv tilslutt. Har virkelig Gabriel tatt mange feile valg? Han gikk ihvertfall ut med stil. Som forventet.. synes virkelig synd på Am og aurora nå. For et mareritt det må være å være igjen det nå. Blir helt kvalm av å se på firkløveren og mitt eneste håp er at nico vinner med am eller aurora og velger å dele pengene med partneren. Orker ikke se flere ydmykelser hvor rottegjengen blir stående å godte seg... 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4065 Skrevet 3. juni 2014 Hvor mange stygge t-skjorter har Mats?Anonymous poster hash: f26b2...029 Har lurt på hvorfor ikke Arman og Marius falt for Mats? Gutten er solbrun, liten og elsker sine cheesy Versace klær...buksa idag tok kaka...jålebukk Anonymous poster hash: e5937...729 4
Chanchan Skrevet 3. juni 2014 #4066 Skrevet 3. juni 2014 Gabriel burde forutsett at han kom til å være førstevalget. Flaut at han ikke gikk over streken, tror det er fordi han er en "usikker sjel" 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4067 Skrevet 3. juni 2014 Det så fryktelig mørkt ut i forrige uke, men nå er det skikkelig spennende igjen. To ut nå, så er det det samme hvem som vinner Anonymous poster hash: 56c00...f15 1
Gladius Veritatis Skrevet 3. juni 2014 #4069 Skrevet 3. juni 2014 Vidunderlig å se rettferdigheten skje fyllest. 3 av 4 fra den gode alliansen i finalen. Men.. noen burde gi Labi kart og kompass. Han er i Mexico og sier han vil hoppe i middelhavet. 1
Gjest tiaen Skrevet 3. juni 2014 #4070 Skrevet 3. juni 2014 Hvorfor i himmelens vide navn tråkket ikke Gabriel over streken!!??? Og det får være måte på å bli hjernevasket av mobberne der inne! Og da snakker jeg om både Kine, Julie, Arman og Marius! Simonedritten, Labi, Chris og L.A må ha hjernevasket hele gjengen med baksnakking og drittslenging heftig. De kan knapt nok ha gjort annet! Det er jaggu ikke rart Aurora og A.M ikke skjønner hva som skjer med alle andre. Men slik er det med baksnakking og mobbing.. Man har null å stille opp med når det først setter i gang. Og hør nå på Mats: "Jeg hater Aurora og A.M" "De er ikke mennesker en gang." Det er sterke ord det.. Skremmende å se slik massesuggesjon i real life..Skremmende. Anonymous poster hash: 9d7d1...b8c Mats er et klassisk eksempel på en person med nada selvtillitt. Han sier han HATER Aurora og AM, men tørr ikke å si noe imot eller faktisk vise det før noen andre påpeker det samme. Med en gang AM eller Aurora blir rakket ned på av andre så hiver han seg på. Tragisk å se på. 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4071 Skrevet 3. juni 2014 Jeg får skikkelig vondt av AM og Aurora nå. Jeg ønsker nesten ikke å se på dette lenger. Jeg tror at den eneste grunnen til at produksjonen ikke har grepet inn er på grunn av at de er to stk. Hadde AM vært helt alene mot mobbegjengen tror jeg de hadde grepet inn (jeg håper de hadde gjort det hvertfall). Jeg blir fysisk kvalm av det oppgulpet Christer, LA og Mats kommer med. Jeg er også ekstremt skuffet over Julie, Kine, Arman og Marius. Dette var en fæl episode. Spolte gjennom nesten hele. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 12
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4072 Skrevet 3. juni 2014 Fikk helt vondt av Aurora på slutten der Så lei av å se på at mobbingen får fortsette. Glad sesongen er over snart. Håper selvsagt at AM eller Aurora vinner, men med den juryen så ser jeg det som en umulighet dessverre. Anonymous poster hash: 62aaf...eb1 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4073 Skrevet 3. juni 2014 Begynt å se danske ph nå jeg 2 episoder tilgjengelig allerede, var ganske fun sånn foreløpig. Stilig hotell Samme her! Liker han mørke, men tipper han har en dårlig personlighet. Anonymous poster hash: d5621...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4074 Skrevet 3. juni 2014 Vidunderlig å se rettferdigheten skje fyllest. 3 av 4 fra den gode alliansen i finalen. Men.. noen burde gi Labi kart og kompass. Han er i Mexico og sier han vil hoppe i middelhavet. Jeg blir ekstremt lei meg for at det finnes slike folk som den mobbegjengen der inne. Jeg kan ikke forstå at du mener at dette er den gode alliansen. Dersom du mener det samme etter morgendagens episode samt finalen så synes veldig jeg synd på deg. Da mangler du virkelig en empatisk evne. Jeg synes det er totalt urettferdig hvordan AM og Aurora blir behandlet nå. Det er greit at det er et spill, men det er da grenser for hvor motbydelige og forferdelige noen kan være mot folk. Jeg mister litt troen på menneskeheten når jeg ser mobbegjengen der inne. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4075 Skrevet 3. juni 2014 Haha, Simone og Jeanett har slette bloggen. LOL, fornuftig. Anonymous poster hash: 46281...30a 7
Gjest Blubberella Skrevet 3. juni 2014 #4076 Skrevet 3. juni 2014 Haha, Simone og Jeanett har slette bloggen. LOL, fornuftig. Anonymous poster hash: 46281...30a Ser ikke sånn ut.
Mynona Skrevet 3. juni 2014 #4077 Skrevet 3. juni 2014 Hvem gikk ut, hvem kom inn? Så ikke dagens episode. (og før noen blir sur på meg igjen og sier at jeg må se den på viaplay - nei, jeg vil bare vite det jeg spør om nå)
Gjest Blubberella Skrevet 3. juni 2014 #4078 Skrevet 3. juni 2014 Gabriel ut, Mr Syktlættis Shitwow inn. 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4079 Skrevet 3. juni 2014 Gud, for en trist episode Begge de to jentene går bare rundt der helt fortapt og lurer på hvorfor alle hater dem. Fælt, fælt, fælt. Akkurat sånn er mobbing, mobbeofferet ender opp med å klandre seg selv. Mener virkelig TV3 at dette er god underholdning? Anonymous poster hash: 9b76f...185 17
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4080 Skrevet 3. juni 2014 Tror dessverre det er svært liten sjanse for at AM eller Aurora vinner... Så det beste jeg kan håpe på er at Nikolai står med LOL-Angelica og slipper kula. Selv om han ikke fortjener å vinne han heller, men det er det beste av tre onder. Står AM eller A mot formodning til slutt, tror jeg sjansen er stor for at gutten slipper kula før de rekker å gjøre det.Anonymous poster hash: f26b2...029 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå