Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror jeg og marius hadde blitt gode venn(inner) :fnise: Han virker så snikk og god!

Anonymous poster hash: 59b4e...518
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg og marius hadde blitt gode venn(inner) :fnise: Han virker så snikk og god!

Skrivefeil, mente så klart snill. :P

Anonymous poster hash: 59b4e...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg noterer at frøken Ann Marielle hevder det ikke er ordentlige menn på hotellet, bare barnslige smågutter. Isåfall burde vel kanskje hun selv fremgått med et godt eksempel, i stedet for å knisende legge insekter under puten til sin partner?

Jeg kjøper ikke den kritikken mange på dette forumet gir Mats. Hva galt har han egentlig gjort utenom å være en direkte spiller som tar modige valg? At Mats valgte Heidi Alexandra fremfor AM kan umulig sies å være en dolking av sistnevnte i ryggen ettersom 1) Forholdet var allment kjent på hotellet. 2) AM var selv skyld i at hun ikke gav nok av seg selv. 3) AM sa selv at det bare var hyggelig at Mats fikk kost seg litt.

At Mats valgte Lene fremfor AM er enda mindre et en dolking i ryggen ettersom Mats på dette tidspunktet hadde gjennomskuet falskspillet til AM, og måtte ha en annen partner for å overleve i spillet.

At Mats blir provosert av at hans daværende partner plutselig blir godvenn med sin verste fiende Aurora - hvordan kan dere ikke se at dette er en naturlig reaksjon?

AM er en dyktig manipulator. Hun har et sjarmerende smil, og en knekk i stemmen som gjør at folk får medlidenhet med henne. Hennes største styrke er at hun hele tiden lykkes med å fremstille seg selv som svak. Tilogmed i dagens episode på et tidspunkt hvor hun har full kontroll på hele hotellet, klarer hun å få Lene Angelica til å tro at det er hun som trenger beskyttelse. Diva-nykkene skinner hele tiden gjennom. Hun skal være sentrum for alles oppmerksomhet og være fri til å gjøre hva hun vil, leke med hvem hun vil, flørte med hvem hun vil, lyve til hvem hun vil. All åpen kritikk eller at andre tar seg de samme frihetene som henne selv blir møtt med mobbing og demonisering fra henne selv, hennes skjødehunder og dem hun har manipulert til å bli hennes venninner. Som det har blitt nevnt tidligere i tråden er det også påtagende hvordan hun stadig raljerer med folks ærlige yrker. Hvordan kan dere fortsette å glorifisere en person som utallige ganger kommer med nedsettende bemerkninger om andre bare fordi de jobber som rørlegger eller på en pizzafabrikk?

Det kan være jeg har generalisert for mye i det jeg til nå har skrevet. Selvsagt er det ikke alle på dette forumet som støtter AM, men det er mitt inntrykk etter å ha lest her en stund at hun har unison støtte. Håper virkelig at AM snart får en smekk og blir sendt på "haude og ræva" ut. Hvis Mats skulle finne på å vinne blir denne tråden en sann fryd å lese.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det bare meg eller har julie en skikkelig mannekropp?

Anonymous poster hash: d1c2b...37d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg noterer at frøken Ann Marielle hevder det ikke er ordentlige menn på hotellet, bare barnslige smågutter. Isåfall burde vel kanskje hun selv fremgått med et godt eksempel, i stedet for å knisende legge insekter under puten til sin partner?

Jeg kjøper ikke den kritikken mange på dette forumet gir Mats. Hva galt har han egentlig gjort utenom å være en direkte spiller som tar modige valg? At Mats valgte Heidi Alexandra fremfor AM kan umulig sies å være en dolking av sistnevnte i ryggen ettersom 1) Forholdet var allment kjent på hotellet. 2) AM var selv skyld i at hun ikke gav nok av seg selv. 3) AM sa selv at det bare var hyggelig at Mats fikk kost seg litt.

At Mats valgte Lene fremfor AM er enda mindre et en dolking i ryggen ettersom Mats på dette tidspunktet hadde gjennomskuet falskspillet til AM, og måtte ha en annen partner for å overleve i spillet.

At Mats blir provosert av at hans daværende partner plutselig blir godvenn med sin verste fiende Aurora - hvordan kan dere ikke se at dette er en naturlig reaksjon?

AM er en dyktig manipulator. Hun har et sjarmerende smil, og en knekk i stemmen som gjør at folk får medlidenhet med henne. Hennes største styrke er at hun hele tiden lykkes med å fremstille seg selv som svak. Tilogmed i dagens episode på et tidspunkt hvor hun har full kontroll på hele hotellet, klarer hun å få Lene Angelica til å tro at det er hun som trenger beskyttelse. Diva-nykkene skinner hele tiden gjennom. Hun skal være sentrum for alles oppmerksomhet og være fri til å gjøre hva hun vil, leke med hvem hun vil, flørte med hvem hun vil, lyve til hvem hun vil. All åpen kritikk eller at andre tar seg de samme frihetene som henne selv blir møtt med mobbing og demonisering fra henne selv, hennes skjødehunder og dem hun har manipulert til å bli hennes venninner. Som det har blitt nevnt tidligere i tråden er det også påtagende hvordan hun stadig raljerer med folks ærlige yrker. Hvordan kan dere fortsette å glorifisere en person som utallige ganger kommer med nedsettende bemerkninger om andre bare fordi de jobber som rørlegger eller på en pizzafabrikk?

Det kan være jeg har generalisert for mye i det jeg til nå har skrevet. Selvsagt er det ikke alle på dette forumet som støtter AM, men det er mitt inntrykk etter å ha lest her en stund at hun har unison støtte. Håper virkelig at AM snart får en smekk og blir sendt på "haude og ræva" ut. Hvis Mats skulle finne på å vinne blir denne tråden en sann fryd å lese.

Hei Mats :)

Anonymous poster hash: 9b76f...185

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg eller har julie en skikkelig mannekropp?

Anonymous poster hash: d1c2b...37d

Jeg syns hun er aldeles nydelig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Marius! Lo så godt når han satt og sang på verandaen på slutten av dagens episode :skratte: Og når han og Kine sto og lo.. Jeg lo med, for en morsom latter han har :laugh: Skulle ønske jeg hadde en sånn venn.. haha :danse:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Jeg digger Marius! Lo så godt når han satt og sang på verandaen på slutten av dagens episode :skratte: Og når han og Kine sto og lo.. Jeg lo med, for en morsom latter han har :laugh: Skulle ønske jeg hadde en sånn venn.. haha :danse:

Jaa, jeg også! "Sitter her aleine, har mange... fregne" :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

se hva simone sa til hun som spilte "anette" før hun viste at de var skuespillere http://saranil.blogg.no/1393518686_anette_i_et_ntteskall.html

"Simone brøt ut i latter, klappet meg på skuldra og følte seg superintelligent selv: "Anette da..Du må lære deg å høre etter. Du skjønner ikke alt i verden du"

vi husker jo også at hun satt å mobbet hun som spilte "marte".

simone er faen ikke helt frisk.

Anonymous poster hash: 27a4d...706
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

se hva simone sa til hun som spilte "anette" før hun viste at de var skuespillere http://saranil.blogg.no/1393518686_anette_i_et_ntteskall.html

"Simone brøt ut i latter, klappet meg på skuldra og følte seg superintelligent selv: "Anette da..Du må lære deg å høre etter. Du skjønner ikke alt i verden du"

vi husker jo også at hun satt å mobbet hun som spilte "marte".

simone er faen ikke helt frisk.

Anonymous poster hash: 27a4d...706

Simone er et klassisk eksempel på en usikker jente som finner styrken sin i å hakke på og mobbe andre.

Da jeg gikk på barneskolen gikk jeg alltid i hestehale, hdde regulering og et alt for stort hode for den lille kroppen min. Etter sommerferien mellom 7. og 8.klasse kom jeg til ungedomskolen uten reggis, med langt utslått hår og pupper. Jeg ble fryst ut fra dag 1, ble mobbet av de andre jentene og måtte til slutt bytte skole. Når jeg ser tilbake på den tiden tenker jeg at de usikre jentene ikke "fant seg i" at jeg hadde blitt en pen jente. Sånne jenter er fæle og man møter på de gjennom hele livet. Man må bare lære seg å ikke bry seg om slike svake mennesker og heller omgi seg med folk som har selvtillit.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sålangt i denne serien ikke sett på AM som svak. Tror de fleste hadde blitt lei seg hvis omtrent hele gruppa gikk imot henne/slenger unødvendig dritt?

Tror da virkelig ikke hun er seriøs når det gjelder dette her. Hun er da bartender selv? Vil ikke si at det er et "bedre" yrke enn disse? Tror hun gjør narr av dette kun pga måten hun føler Mats og Casper har behandlet henne på. Tror ikke dette er noe hun hadde reagert på hvis det ikke var for den situasjonen hun var i. (Hvis det ikke er det er det selfølgelig noe jeg er uenig i.) Det var da mange på hotellet som gjorde narr av leppene hennes og kalte henne en and såvidt jeg fikk med meg.

Sier ikke at jeg ikke forstår hvorfor Mats valgte andre partnere enn henne. Det er ett spill, man kan ikke stole på noen 100%. Greit det, men at hun er en manipulerer folk til å komme på hennes side kjøper jeg ikke. Tror den "gamle" gruppa gjør at det der skjer helt fint selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var på et utested i Oslo i kveld, så en fyr jeg trodde jeg kjente, viste seg å være Morten fra Pærra. Flaut. Han så for øvrig like stressa og usikker ut som på tv.

Anonymous poster hash: f26b2...029

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på et utested i Oslo i kveld, så en fyr jeg trodde jeg kjente, viste seg å være Morten fra Pærra. Flaut. Han så for øvrig like stressa og usikker ut som på tv.

Måtte google han. Hadde glemt bort at han i det heletatt var med :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet når finalen var? Hvor lenge er det siden de kom hjem?

Anonymous poster hash: 94783...6b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde jeg glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sålangt i denne serien ikke sett på AM som svak. Tror de fleste hadde blitt lei seg hvis omtrent hele gruppa gikk imot henne/slenger unødvendig dritt?

Tror da virkelig ikke hun er seriøs når det gjelder dette her. Hun er da bartender selv? Vil ikke si at det er et "bedre" yrke enn disse? Tror hun gjør narr av dette kun pga måten hun føler Mats og Casper har behandlet henne på. Tror ikke dette er noe hun hadde reagert på hvis det ikke var for den situasjonen hun var i. (Hvis det ikke er det er det selfølgelig noe jeg er uenig i.) Det var da mange på hotellet som gjorde narr av leppene hennes og kalte henne en and såvidt jeg fikk med meg.

Sier ikke at jeg ikke forstår hvorfor Mats valgte andre partnere enn henne. Det er ett spill, man kan ikke stole på noen 100%. Greit det, men at hun er en manipulerer folk til å komme på hennes side kjøper jeg ikke. Tror den "gamle" gruppa gjør at det der skjer helt fint selv.

Jeg mente ikke å si at AM er en svak spiller, men at hun liker å fremstille seg sånn. Med en gang noe i spillet ikke går i hennes favør, er hun raskt fremme med krokodilletårene sine, hun skal hele tiden ha det til at hun har blitt såret og gjort urett mot. Alt er selvsagt taktikk, og for all del den har lykkes sålangt.

Når du sier at hele gruppen har gått imot AM, var dette kun de første par ukene. Jeg er enig i at hun ble behandlet dårlig da, og hun hadde også min sympati i begynnelsen. Dette skiftet seg etterhvert drastisk etterhvert som AM begynte å vise sin sanne karakter. For øyeblikket er det AM som leder den såkalte gruppen, og hun behandler ikke de hun ikke liker noe mer hensynsfullt enn hun selv ble behandlet. (Merk at hverken Niko eller Mats var en del av gruppen som opprinnelig var stygge mot AM, men derimot hennes nå taktiske bestevenninne Aurora).

Hvorvidt AM er seriøs når hun snakker nedlatende om andres yrker synes jeg forsåvidt er irrelevant. Jeg ser heller ikke logikken i at siden hun har blitt behandlet dårlig, er alt hun gjør greit. Igjen, hva er det egentlig Mats har gjort som er så fryktelig ille?

Når det gjelder manipulering beskrev vel Christer det veldig godt "hun gir alle en følelse av at du er den som står tryggest, helt til du ikke gjør det lenger". Part of the game ja, men da må hun også akseptere når det slår tilbake på henne selv. Måten hun har skaffet seg de venninnene hun har nå er alle nokså dodgy. Aurora ble overtalt på et gunstig tidspunkt etter at Mats hadde konfrontert hennes uærlighet. AM ser på Aurora som en nyttig idiot, fremstiller seg selv som barmhjertig og tilgilvende, og bruker Aurora kynisk for å forsterke effekten av den videre myten om at hun er "sviktet av Mats".

Kine ble en del av alliansen etter at AM setter henne i takknemlighetsgjeld på en parseremoni. Dette dagen etter at AM sender ut hennes planlagte partner Mats. Hvordan AM har bygget opp denne falske takknemligheten hos Kine er god manipuleringskunst.

At Lene Angelica har en god relasjon til AM kan muligens være fordi Lene Angelica ble berget da Mats røk ut. Hun er nok dessverre så godtroende at det kan bli hennes bane i nærmeste fremtid. I grunnen ganske trist å se på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmmm....Mannlig bruker - opprettet igår???

Lukter lang vei at du var en av mobbegjengen på hotellet eller er nært beslektet med noen av fehodene der inne.

Og ang. Mats - først valgte han bort AM - (illojalt uansett hvor "forelska" les: kåt man er) - og så vidt jeg husker reddet AM allikevel han seinere, MEN da hun trengte å bli reddet var det ett eller annet med "bros before hoes" at han måtte redde dama til en annen (husker i farten ikke hvem det gjaldt) Så til slutt fikk AM nok og sendte han ut, noe som var en helt fair greie, sett i lys av hvordan han hadde behandlet henne.

Noen krokodilletårer er det neppe snakk om, de fleste ville ha blitt lei seg over å bli behandlet av andre på det viset - og mesteparten av guttenes nedrakking på henne skyldes vel mest at de i lengre tid siklet på henne, hun flørtet og koste seg, men noe korking ble det ikke. Det å måtte innse at du faktisk ikke har tjangs - er ikke så lett å erkjenne for såra smågutter med store ego bestandig.

Og - du kan også banne på at de aller fleste av småguttene i mobbegjengen der inne har kjøpt seg siste nummer av FHM - og bruker det på samme måte som den ekle Nico gjorde det med den svenske kongefamilien på dass. Bleh!!

Når det gjelder "pranken" på rommet, er det stor forskjell på å av og til gjøre barnslige ting i kontrast til å VÆRE barnslig/umoden.

Som avslutning kan du jo gå og lese bloggen til Ann-Marielle på kjentfolk.no - så kanskje du forstår bedre hvorfor så mange heier på henne.

IQ er nemlig kjekt å ha.

Anonymous poster hash: e5937...729

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, tenk dere om, ingen av de mannlige (eller kvinnelige for den sags skyld) deltagerne på hotellet kunne klart å skrive et såpass velformulert og grammatisk korrekt innlegg som Gladius Veritatis.

Jeg liker heller ikke AM, men jeg liker ikke noen av de andre heller.. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...