Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Gjest Lady.In.Heels

Det må jo være veldig urettferdig å komme inn mer eller mindre siste uka? Nå tenker jeg på de to homsene som kom på mandag. De har jo ikke sjangs til å vinne PH en gang. Ingen kommer til å stemme på dem, fordi ingen kjenner dem fra tidligere.

Er det slik at PH deltakerne trekker om hvem som skal inn når? Eller er det produksjonen som bestemmer dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier litt om nivået på deltakerne i år når AM ser ut å være favoritten :P Upopulær mening, men den eneste jeg faktisk synes er morsom er Simone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg er ikke voldelig av meg, men når jeg sitter her og ser på han Nico, føler jeg virkelig at jeg har lyst å druse han ned.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sier litt om nivået på deltakerne i år når AM ser ut å være favoritten :P Upopulær mening, men den eneste jeg faktisk synes er morsom er Simone.

Så du liker Simone best? Hvorfor, om jeg kan spørre?

Har lurt veldig på hva folk ser i henne.

Anonymous poster hash: abb86...f5f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Kan noen si meg hva som feiler Nico og co? Hva har AM gjort dem??

Sjalusi blandet med idioti (de kan umulig ha bestått historie på verken ungdomsskole eller vgs) og at de ikke har kommet så mye lengre enn barneskolen når det kommer til oppførsel og modenhet. Hadde jeg vært forelder til den gjengen som oppførte seg så dårlig i kveldens episode hadde jeg skammet meg over utrolig dårlig oppdragelse.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du liker Simone best? Hvorfor, om jeg kan spørre?

Har lurt veldig på hva folk ser i henne.

Synes hun er morsom, ikke noe mer utover det. Synes egentlig de som er igjen der inne når er gørrkjedelige :P Hadde håpt Jeanett skulle vinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fatter ikke at noen kan forsvare AM her inne! Har dere sett hver episode? Nico gjør ikke noe annet enn å si sannheten, og hun har jo til og med sagt det selv! Flere ganger også bl.a. den gangen hun var på date med han sølvgutten. Da sa hun at hun flørtet og klinte med de nye for å smiske med de og få de til å velge henne dersom de fikk makt. Alt Nico gjør er å slenge det på bordet!

I begynnelsen likte jeg ikke Nico i det heletatt, men nå syntes jeg han burde vinne hele greia. Han kaller en spade for en spade.

Og det at AM er den peneste av jentene som har vært der? Slettes ikke enig. Siri var mye penere. Måten AM prater på og oppfører seg på får nesten frem brekningsrefleksen min. Virker som ei prippen luremus.

Heia Nico!

Anonymous poster hash: 75328...000
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen ganger lurer jeg på om Labi er et ekte menneske.

Kanskje den beste kommetaren i denne tråden. Retorikeren i meg dør når han åpner munnen sin.

Anonymous poster hash: 46bc9...0b3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fatter ikke at noen kan forsvare AM her inne! Har dere sett hver episode? Nico gjør ikke noe annet enn å si sannheten, og hun har jo til og med sagt det selv! Flere ganger også bl.a. den gangen hun var på date med han sølvgutten. Da sa hun at hun flørtet og klinte med de nye for å smiske med de og få de til å velge henne dersom de fikk makt. Alt Nico gjør er å slenge det på bordet!

I begynnelsen likte jeg ikke Nico i det heletatt, men nå syntes jeg han burde vinne hele greia. Han kaller en spade for en spade.

Og det at AM er den peneste av jentene som har vært der? Slettes ikke enig. Siri var mye penere. Måten AM prater på og oppfører seg på får nesten frem brekningsrefleksen min. Virker som ei prippen luremus.

Heia Nico!

Er det deg, Simone? Nico? Kan ikke være mange i verden som tenker på den måten.. håper virkelig ikke det. Simone er den verste drittkjerringa noensinne, Nico er en idiot. Trist at noen kan støtte mobbere som de... AM virker snill, og ja, hun spiller. I PH skal man spille (slik AM gjør), ikke mobbe (slik heksa Simone og douchen Nico). Er det Simone sin sjalusi for AM's vakrere ytre som har smittet over på Nico? WHIPPED.

Anonymous poster hash: b20ad...52f

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må si jeg er sjokkert over hvordan de andre behandler AM. Det lyser misunnelse fra de andre.

Håper Simone og Nico ryker ut snart, det samme med Labbi.

Måtte AM vinne hele greiene. Hu har ihvertfall slitt nok for seieren - noe ingen av de andre har gjort.

Anonymous poster hash: c933d...694
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjalusi blandet med idioti (de kan umulig ha bestått historie på verken ungdomsskole eller vgs) og at de ikke har kommet så mye lengre enn barneskolen når det kommer til oppførsel og modenhet. Hadde jeg vært forelder til den gjengen som oppførte seg så dårlig i kveldens episode hadde jeg skammet meg over utrolig dårlig oppdragelse.

Ja det kan du si. :fnise:

En mente at svartedauen kom med vikingskipene og (den samme ?) at det var en type influensa.

Svartedauen kom til Norge et par århundrer etter vikingtiden og var en svært dødelig byllepest.

Labi ville ikke fortelle Triana at han hadde ligget med partneren sin fordi han mente at hun kunne bli sjalu. :hoho:

Og Simone ante ikke hva en au pair var.

Anonymous poster hash: e818d...1a8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg må si jeg er sjokkert over hvordan de andre behandler AM. Det lyser misunnelse fra de andre.

Håper Simone og Nico ryker ut snart, det samme med Labbi.

Måtte AM vinne hele greiene. Hu har ihvertfall slitt nok for seieren - noe ingen av de andre har gjort.

Enig med deg.

Jeg skulle gjerne se AM og Gabriel vinne finalen og at ingen av dem slipper kula.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En mente at svartedauen kom med vikingskipene og (den samme ?) at det var en type influensa.

Svartedauen kom til Norge et par århundrer etter vikingtiden og var en svært dødelig byllepest.

Labi ville ikke fortelle Triana at han hadde ligget med partneren sin fordi han mente at hun kunne bli sjalu. :hoho:

Det sier litt om Iquen til mobben som tror de er så mye bedre enn AM. Men hun var faktisk den eneste som visste mest om Norges historie.

Kjempeartig at Labbi ikke ville fortelle Triana at han hadde hatt sex. Akkurat som at hun ikke vet det... å at hun ville bli sjalu da :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med alle badegjestene på PH Norge for tiden? Sverige og Danmark er sykt bedre til å caste.

Og Nico, lille venn, lær deg å argumentere, ikke stå å kjeft folk huden full med motstridende argumenter, for så å dra ned rullegardina. Da er det du som er idioten.

Nå vil jeg ha ut usympatiske Nico (OFF TOPIC: ser for meg at han er en sjalu kjæreste), 3 åringen Joakim, mensamedlem Labi, sure Simone, og 15-åringen Christer. Makan til nedverdigende tone fra ham til LA : "Du har ikke vært her så lenge, så du får ikke lov å snakke". Man trenger ikke ha vært noen plass lenge for å ha en mening om generell oppførsel.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det med alle badegjestene på PH Norge for tiden? Sverige og Danmark er sykt bedre til å caste.

Og Nico, lille venn, lær deg å argumentere, ikke stå å kjeft folk huden full med motstridende argumenter, for så å dra ned rullegardina. Da er det du som er idioten.

Nå vil jeg ha ut usympatiske Nico (OFF TOPIC: ser for meg at han er en sjalu kjæreste), 3 åringen Joakim, mensamedlem Labi, sure Simone, og 15-åringen Christer. Makan til nedverdigende tone fra ham til LA : "Du har ikke vært her så lenge, så du får ikke lov å snakke". Man trenger ikke ha vært noen plass lenge for å ha en mening om generell oppførsel.

Blir ikke mange igjen på Paradise da :fnise:

Anonymous poster hash: d21c1...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heia Nico!

Æsj, hvordan kan du like Nico? Han ser ut som en rotte, og oppfører seg som et gjengmedlem. Tror han er 50-cent og verdens beste rapper. Direkte flaut å se på. Og de øyenbrynene bør han virkelig fått nappet. Ser disgusting ut.

Han er som Simone, stygg innvendig og utvendig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun visste jo godt at det en au pair var det samme som en slave. :opplyser: ( :ironi: for sikkerhetsskyld).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...