Gjest Lady.In.Heels Skrevet 9. april 2014 #1901 Del Skrevet 9. april 2014 Makan til overlegenhet fra Ann Marielle da. ¨Hvis jeg sender guttene noen blikk og flørter litt med dem, så får jeg garantert overtaket over alle jentene¨. Har blitt lei av Ann Marielle jeg. Hun er så kjedelig. Trodde virkelig det var mer liv i henne. Hun sitter jo bare der med andeleppene sine, og kikker ut i lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1902 Del Skrevet 9. april 2014 Artig med Nicolinas påfunn under jeg har aldri-leken i går. Haha. Måtte le da hun drakk på "jeg har aldri hatt sex med en prostituert". Så sier Aurora at hun blir så sjokkert over enkelte der inne...... Anonymous poster hash: 573a5...7ac 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 9. april 2014 #1903 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg vil ha Pandoras, Festing, og Mr + Mrs paradise! Årets er jo et helt nytt konsept, jo Det er jo så konservativt at det ikke engang er flaut å se på i år! HVA! Enig. Hvorfor skal de ikke ha Mr and Mrs paradise? Det har jo vært alle år jo. Festene i år jo sååå kjedelige. Herregud skulle tro det var pensjonister som festet der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1904 Del Skrevet 9. april 2014 er det bare jeg som synes mats ligner på jens stoltenberg? Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. april 2014 #1905 Del Skrevet 9. april 2014 er det bare jeg som synes mats ligner på jens stoltenberg? Anonymous poster hash: 5b4ad...de3 Jeg forstår at du tenker det. De ligner ikke så veldig, men en viss grad av likhet er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1906 Del Skrevet 9. april 2014 Enig. Hvorfor skal de ikke ha Mr and Mrs paradise? Det har jo vært alle år jo. Festene i år jo sååå kjedelige. Herregud skulle tro det var pensjonister som festet der. Alle kliner med alle, de viser puppa, twerker oppned så skjørtet sklir opp, aurorashow, er dette en vanlig pensjonistfest?!? Anonymous poster hash: 4ed08...335 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 9. april 2014 #1907 Del Skrevet 9. april 2014 Enig. Hvorfor skal de ikke ha Mr and Mrs paradise? Det har jo vært alle år jo. Festene i år jo sååå kjedelige. Herregud skulle tro det var pensjonister som festet der. Skal de ikke ha Mr and Mrs Paradise?? Har de sagt det noen plass? Nei nååå er det rett før jeg boikotter ass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1908 Del Skrevet 9. april 2014 JADA JADA HÅKON. Hva faen, hun har jo sagt unnskyld, og det hadde ingenting med deg å gjøre. Han er så teit Anonymous poster hash: e0db2...b2f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1909 Del Skrevet 9. april 2014 Oj. Aurora virker som et menneske idag :D Anonymous poster hash: 7419a...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1910 Del Skrevet 9. april 2014 Hva var det Aurora beklaget for? Har ikke sett tidligere denne uken nemlig Anonymous poster hash: 714ec...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1911 Del Skrevet 9. april 2014 JADA JADA HÅKON. Hva faen, hun har jo sagt unnskyld, og det hadde ingenting med deg å gjøre. Han er så teit Anonymous poster hash: e0db2...b2f Det verste var at han så veldig gay ut, det gjorde at det så enda teitere ut enn det i utgangspunktet var Anonymous poster hash: 8e074...b64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1912 Del Skrevet 9. april 2014 Haha, herregud, så flau jeg ble nå...! Anonymous poster hash: e0db2...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1913 Del Skrevet 9. april 2014 Wow, han la mye i ett kyss. Anonymous poster hash: 8e074...b64 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1914 Del Skrevet 9. april 2014 Ser ut som Simone har bleika etterveksten på hotellet? :S Anonymous poster hash: e0db2...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #1915 Del Skrevet 9. april 2014 Haha, Aurora kan da umulig være noe annet enn enig i det?! Anonymous poster hash: e0db2...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. april 2014 #1916 Del Skrevet 9. april 2014 Hva var beslutningen som ble tatt på daten og pandora? Ble plutselig opptatt i telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 9. april 2014 #1917 Del Skrevet 9. april 2014 Hva var beslutningen som ble tatt på daten og pandora? Ble plutselig opptatt i telefon. Aurora var en farlig og uegnet mor. Hun og Krister ble det verste foreldreparet, og kan ikke stå ilag på parseremoni. Audun og Nikolina står trygt ilag imorgen. På daten kysset de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 9. april 2014 #1918 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg er glad jeg slo på Tven idag også, synes det ble hakket mer interessant å følge med idag. Litt småsjalusi, spill, pupper på TV og baksnakking/flørting var det jeg trengte ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 9. april 2014 #1919 Del Skrevet 9. april 2014 Axel er seriøst så creepy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. april 2014 #1920 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg er glad jeg slo på Tven idag også, synes det ble hakket mer interessant å følge med idag. Litt småsjalusi, spill, pupper på TV og baksnakking/flørting var det jeg trengte ikveld Og jeg gikk glipp av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå