Gå til innhold

Hvilke brukere husker du, og hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Bustenskjold,og Bandit. Savner de gode samtaler med dem :)

Handyman, fornuftig fyr :) Og må ikke glemme Hottrio: i like you!

Liker også Arabella og Lille pus for de er rett fram og sier hva de mener uten at de må gjemme seg bak en anonym bruker :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker også Arabella og Lille pus for de er rett fram og sier hva de mener uten at de må gjemme seg bak en anonym bruker :)

Det her har du helt rett i, Arabella og Lille pus bruker ikke anonymfunksjonen og det er så behagelig. Man får automatisk litt respekt for sånne mennesker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er likefullt anonyme, og om noen bruker nick eller anonymbrukerknappen bør dere endelig få med dere at dere ikke har noen som helst rett til å klage på.

Anonymous poster hash: 2d3ae...708

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er likefullt anonyme, og om noen bruker nick eller anonymbrukerknappen bør dere endelig få med dere at dere ikke har noen som helst rett til å klage på.

Anonymous poster hash: 2d3ae...708

At ikke alle forstår hva som menes med å ikke bruke anonym-funksjonen er helt greit for meg. Man behøver ikke forstå alt her i verden bruker jeg å si. =)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gia <3

Bandit

Hunterlady

Lille Pus

Innlegget er ryddet for anonymbruker-hets.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Men hvordan vet dere at enkelte brukere aldri skriver under AB? Stoler dere bare på dem når de sier det eller er dere synske? Eller lar dere bare tvilen komme dem til gode fordi dere liker dem så godt?

Jeg husker Norah fordi hun er ei real dame med fornuftige meninger. Og så hadde hun legodamefigur i avataren (jeg har visuell hukommelse) :)

Og så husker jeg selvsagt Hunterlady. Hun gikk fra å være litt pain in the ass til å bli en riktig så grepa bruker. Selv om jeg var ofte uenig med henne fikk jeg respekt for henne som person fordi hun var så rett frem og seg selv.

Ellers husker jeg stort sett avatarene bedre enn navnene og blir superforvirret hvis folk bytter for ofte eller har (nesten) samme avatar som andre brukere (sånn som de to Daenerys-damene).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Allison, var alltid hjelpsom med veiledning og gode råd om økonomi

Brutal mann, meninger utenforbi mainstream, og rimelig bombastisk til tider

Anonymous poster hash: 654f7...bdf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å huske enkelte søte brukere for en eller flere ting de har skrevet. De sure og sinna bare ødelegger sin egen dag og er lett å glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor det har blitt av Ludovie? Savner henne i diskusjoner her inne.

Anonymous poster hash: 2e484...e77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode gamle:
Giacomo_P - Skikkelig ålreit fyr som alltid var saklig.
Bustenskjold - Hehe, vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg likte denne heftige mannen godt.
Katten - Tror han var den mest irriterende brukeren, men dog så latterlig morsom iblant.
Semper_Fi (Om det var slik han skrev det??) - Ahh, jeg digga han opp og ned i mente!
Hunterlady - Snille damen som klarte å være konstruktiv uten å være ekkel (blitt en sjeldenhet her inne..)

Usikker på om alle disse er her ennå, men jeg prøver meg:
Brunhilde - Var den først jeg hadde en diskusjon med her inne, men i ettertid har jeg likt henne godt. :)
Gjest - Dog så krass og noen ganger litt slem, så finnes det så mye godt i henne og hun er saklig!
Noz - Søt jente som virker veldig nysgjerrig og glad.
Vampen - Liker denne brukeren kanskje best av alle!
Tonje - Snilleste brukeren her inne, skikkelig søt.

Tilføyer flere ettersom jeg kommer på de! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disse husker jeg i farten:

Gjest

Arabella- (MILF) :fnise:

Heartbeat

Avocadoen

Skreppamedleppa

Reza08

Marie90

Lille-Pus

Yvonne

Alja91

TheRighteous

Volvo22

Meandro

Halvor

Der sa det stopp. Har sikkert glemt noen obviouse..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Det er flere brukere jeg liker - Havbris kommer med mange gode råd og virker som en flott dame. Arabella og Gjest er begge tøffe damer som sier det som det er og det beundrer jeg, selv om jeg ikke alltid er enig med dem. Tonje, LillePus og NewGirl virker som veldig flotte jenter som kommer med gode innspill. Vet ikke om han er her inne nå lenger, men jeg husker at MikeWaters virket som en fornuftig kar.

Innlegget er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Disse husker jeg i farten:

Gjest

Arabella- (MILF) :fnise:

Heartbeat

Avocadoen

Skreppamedleppa

Reza08

Marie90

Lille-Pus

Yvonne

Alja91

TheRighteous

Volvo22

Meandro

Halvor

Der sa det stopp. Har sikkert glemt noen obviouse..

Huff hva man skal bli beskyldt for :cry3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...