Gå til innhold

Hvilke brukere husker du, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Bustenskjold, Bandit, Uanonymbruker, Cuntzilla, Giacomo_P, Imli. Likte de alle og de er dypt savnet men det var noe særskilt godt og sjarmerende med de to første..

Disse savner jeg også. Mon tro om noen av dem er her under nye nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jo her :blomst:

Ahh, jeg har funnet et par brukere som hadde slettet seg og komt til bake men du har klart å sklidd helt under radaren min..

:hoppe: Yeei og Whoopie, skjønn er du okke som..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Ahh, jeg har funnet et par brukere som hadde slettet seg og komt til bake men du har klart å sklidd helt under radaren min..

:hoppe: Yeei og Whoopie, skjønn er du okke som..

Vel, målet med å bytte brukernavn var jo for å skli under radarer, så mål fullført :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse savner jeg også. Mon tro om noen av dem er her under nye nick?

Tro om det, det er jo fort gjort å slette seg og lage ny bruker, men noen av de er så gjenkjennelige i ord og ytringer at jeg vet sannelig ikke.. Det er noen gamle, kloke underfundige sjeler som det hadde vært godt å sett igjen her inne ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, målet med å bytte brukernavn var jo for å skli under radarer, så mål fullført :fnise:

You win, hee hee..

Husker fjasing om ons og artige vendinger i tråder.. Men du slettet deg et par ganger om jeg ikke tar helt feil, så det er nok mye sant i at kg er som den kjente frasen "you can check out anytime you want but you can never leave".

Men godt å ha et kg mysterium oppklart vertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

You win, hee hee..

Husker fjasing om ons og artige vendinger i tråder.. Men du slettet deg et par ganger om jeg ikke tar helt feil, så det er nok mye sant i at kg er som den kjente frasen "you can check out anytime you want but you can never leave".

Men godt å ha et kg mysterium oppklart vertfall

Du husker riktig. Hadde en eller annen nisse som fulgte etter meg i tråder og visste hvem jeg var irl.

Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Det er flere jeg savner:

Årolilja, Fat Sally Lee, Hu i svingen, Prøvekandidat, Anjelika (?), Bustenskjold, Leirbål, Supraspinatus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke til å ramse opp navn på brukere, kunne dere være like flinke til å fortelle hvorfor dere husker brukerne også?



Anonymous poster hash: e9b6a...761
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke til å ramse opp navn på brukere, kunne dere være like flinke til å fortelle hvorfor dere husker brukerne også?

Anonymous poster hash: e9b6a...761

Men vil du at vi skal ramse opp tidligere eller nåværende brukere :klo:

Du nevner waco som eksempel og han er jo nåværende.

Anonymous poster hash: 1d9e5...e43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle om det er tidligere eller nåværende bruker. Nei jeg lurte egentlig bare på hvilke brukere dere husker og hvorfor. Det behøver ikke være en lang liste med 20 navn. Jeg husker flere. Og da tenker jeg på hvilket nick som dukker opp hvis jeg tenker å kvinneguiden. Silfen feks, hun er en gjenganger, og jeg tror ikke kg blir det samme stedet uten henne for eksempel :fnise:



Anonymous poster hash: e9b6a...761
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du husker riktig. Hadde en eller annen nisse som fulgte etter meg i tråder og visste hvem jeg var irl.

Utrolig irriterende.

ÅÅ douchebag syndromet.. Godt du fikk ristet h*n av deg for vår del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, jeg får gjøre dette litt skikkelig da..

Bandit- tok meg litt i mot som ny bruker, inkluderte meg litt på snikksnakk, vi diskuterte, var litt uenige, men han var en sympatisk fyr, verden var ikke alltid sort/hvitt for han og ja jeg liker folk med flere nyanser enn 2. Så virket han som en flott farsfigur for sønnen sin og han virket som en redelig og ærlig fyr.

Bustenskjold- fikk meg til å skratte stort av og til, reflekterte og seriøse svar gav han også

Gjest- "hjelpes"... Er vi uenige så er vi så til de blodseriøse grader uenige og ingen av oss tar et rødt øre for å si det til hverandre. Er vi enige så er vi så til de blodseriøse grader enige og tar ikke et rødt øre for å si det heller til hverandre heller Enough said!

uAnonymbruker- som sagt: ons (på en fantastisk intern kg måte), morsom dame..

Womenwomen- Gullmus og en overstimulert labido er gjennomgangstemaer, hvordan kan en gullmus gå i glemmeboken?

Brutal mann- Pussig skrue. Enten tok folk han ekstremt seriøst ellers gjorde man det ikke, underholdningsverdien steg for hvert innlegg, (jeg er en pussig skrue selv og har faktisk en kjennings melodi til flere nick- ok ikke spør, bare godta at jeg er en raring, men uansett kjenningsmelodien til Brutal Mann var "Lyckliga gatan" og jeg tenkte ofte på en karakter i komedieserien på tv 2 for mange år siden med samme navn som sangen når jeg så nicket..)

Nozmonster- og hennes forkjærlighet for Sjiraff + en meget kul dansende kylling

Stueloff- fordi hun ser så ubeskrivelig flott og stilig ut, går sine egne veier her i verden og hun virker som en sjarmerende og god hundeeier

Havbris- fordi hun virker så klok og ikke minst raus, om det var en bruker jeg skulle tatt til meg rådene fra tror jeg det måtte blitt hun.

Søgni- hun er det også mye klokskap i, hver gang jeg leser noe av hun tenker jeg på bestemor piletre i Pocahontas, med andre ord klok med dype røtter..

Cuntzilla- vil bli husket for et ubeskrivelig fantastisk nick

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Milla-mor jeg. Hun klarte alltid å få meg i godt humør :)

Jeg er her, men har skiftet nick, og sluttet å fjase så fælt :)

Anonymous poster hash: 8daad...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er jo om hvilke brukere man husker, og hvorfor.

«All PR er god PR», sies det. For å bli husket, hjelper det å si noe kontroversielt.

Jeg kommer til å huske deg. Virker som du har en veldig behagelig personlighet og du har mye godt å komme med :laugh:

Anonymous poster hash: 5a837...31f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysan, savner henne.

Robotkalle ofC <3

Hvorfor ...?

Mysan - fordi hun var saklig, god til å argumentere for seg, og så vidt jeg husker, brukte hun aldri/sjeldent hersketeknikker.

Robotkalle, fordi han klarte å fyre opp kvinner ut av "ingenting".

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Så koselig :) Tusen takk. Er egentlig ikke her lenger, men ble tipset om ros i denne tråden, så da måtte jeg jo inn og sole meg ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysan! Det var du.

Jeg tenker på Greensky og Arwen, og en dame til som døde av kreft men jeg jammen har glemt navnet på. De er borte, men ikke glemt.

Mange brukere har jeg glemt navnet på, men lurt på hvordan det går med dem fra tid til annen.

*pensjonist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tråden er jo om hvilke brukere man husker, og hvorfor.

«All PR er god PR», sies det. For å bli husket, hjelper det å si noe kontroversielt.

Ja, jeg vet hva tråden heter. Men det er flere som skriver rett ut at de liker brukere som virkelig ikke kan være riktig vel bevarte og som trolig har vært utestengt i flere perioder, noe jeg trodde var åpenbart for alle. Men så feil kan man ta.

Anonymous poster hash: 2e484...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet hva tråden heter. Men det er flere som skriver rett ut at de liker brukere som virkelig ikke kan være riktig vel bevarte og som trolig har vært utestengt i flere perioder, noe jeg trodde var åpenbart for alle. Men så feil kan man ta.

Anonymous poster hash: 2e484...e77

Folk har forskjellige grunner til å benytte seg av forum som dette. Noen er her genuint for å få råd eller fordi de ønsker å diskutere eller utveksle erfaringer. Noen vil hjelpe andre med sine erfaringer. Noen ønsker å provosere. Så har man dem som er her for underholdningens skyld. Da er det klart at de som troller og fyrer oppunder vil være mest underholdende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har forskjellige grunner til å benytte seg av forum som dette. Noen er her genuint for å få råd eller fordi de ønsker å diskutere eller utveksle erfaringer. Noen vil hjelpe andre med sine erfaringer. Noen ønsker å provosere. Så har man dem som er her for underholdningens skyld. Da er det klart at de som troller og fyrer oppunder vil være mest underholdende.

Du har rett, jeg husker best et bestemt troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest

Derfor (hvis du ikke tok den så les noen av innleggene hennes, de er som oftest så korte)



Anonymous poster hash: e34f0...ff9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...