Gå til innhold

Hvilke brukere husker du, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det bildet glemmer jeg aldri. Husker også at han pådro seg æren for å ha funnet opp prinsessesyndrombegrepet ved å linke til en annen diskusjon ;P

Han pleier gjøre det, linke til en masse laaaaaaaaange utredninger.

Kommer ALDRI til å glemme Waco, Jalp og Flesvik. Samt Reskres bidrag i Øygarden debatten.

Og en mannlig bruker som jeg ikke gidder nevne navn på, men har så kvalme kommentarer på veldig alvorlige innlegg at jeg faktisk synes synd på ham, må være trist å være så grunnleggende forjævlig i hjertet og sjela.

Eller glemmer jeg aldri kokain&paprikakommentaren til Mikey(ikke de kjærlighetserklæringene i en lengre tråd dedikert til ham heller, flere ganger faktisk om jeg ikke tar feil), Gjest sitt bilde med pupp&kassettspiller(liker den dama jeg, klarer ikke bli sinna siden jeg får en sånn godhjertet feeling av henne).

Likte spåtråden hennes ;)

Naken mann med oppvaskhansker! Altså; det bare brenner seg fast på hornhinna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella

Cuckcold med oppvaskhanskene…..epic!

Det bildet glemmer jeg aldri. Husker også at han pådro seg æren for å ha funnet opp prinsessesyndrombegrepet ved å linke til en annen diskusjon ;P

Han pleier gjøre det, linke til en masse laaaaaaaaange utredninger.

Naken mann med oppvaskhansker! Altså; det bare brenner seg fast på hornhinna!

Hver gang jeg trer på meg Marigold oppvaskhansker. Gul. Så tenker jeg på Cuckcold. Og de blå lenkene. Jeg er skadet. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg trer på meg Marigold oppvaskhansker. Gul. Så tenker jeg på Cuckcold. Og de blå lenkene. Jeg er skadet. :fnise:

Jeg nektet mannen min å bruke gule oppvaskhansker etter det bildet…………….ble helt skadet! Han skjønte ikke hvorfor han ikke fikk bruke hansker når han skulle vaske over gulvene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Jeg nektet mannen min å bruke gule oppvaskhansker etter det bildet.ble helt skadet! Han skjønte ikke hvorfor han ikke fikk bruke hansker når han skulle vaske over gulvene :fnise:

Neida, det går bra. Han må bare passe på at han ikke skjuler tassen mellom bena slik cuckis gjorde.

Hahahahahshaha.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det går bra. Han må bare passe på at han ikke skjuler tassen mellom bena slik cuckis gjorde.

Hahahahahshaha.....

Nå som jeg nesten hadde fortrengt det bildet…….. :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet at dette er åpent forum ja, og at alle, inkludert de dere nevner, ser det som står? :P Dere snakker om noen folk som om ingen ser det dere skriver, eller som at det er en privat samtale. :P



Anonymous poster hash: 8dbc1...fec
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mysan savner jeg. Artig dame som var hjertelig til stede, delte alt på godt og vondt, også da tragiske ting skjedde i familien hennes. Også sønnen hennes, Yme da, selvaagt. Kul fyr, med kul humor.

Toweli husker jeg også godt. Hun har hatt flere nick, men jeg husker henne best som Toweli. Syk humor, vanvittig bra musikk smak, og et nokså turbulent privatliv.

Evelina husker jeg veldig godt, men kan nok ikke si at jeg savner henne, Få brukere har provosert meg mer. Vel, bortsett fra Gjest, da. Henne har jeg så jævlig i vrangstrupen at jeg har blokkert for å se innleggene hennes her. Jeg orker bare ikke de korte, mutte, og ofte sarkastiske kommentarene hennes. Uansett hva som diskuteres, så må hun bare komme med ett eller annet oppgulp. Jeg har dessuten alltid hatt lyst til å vaske bort det svarte, harde og tykke laget med øyensminke hun bruker, og legge en myk, kledelig make up på henne, så hun ikke ser så gammal og sinna ut.

Milla, selvsagt, hun er jo legendarisk!

Kvinnehaterne gidder jeg ikke nevne ved navn her, for jeg synes ikke de fortjener oppmerksomhet, men jeg glemmer dem dessverre aldri. :(



Anonymous poster hash: 0ad58...d50
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet at dette er åpent forum ja, og at alle, inkludert de dere nevner, ser det som står? :P Dere snakker om noen folk som om ingen ser det dere skriver, eller som at det er en privat samtale. :P

Anonymous poster hash: 8dbc1...fec

Jeg står for det jeg har skrevet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vito…..og hennes beskrivelser av alle barna og oppgavene.

For ikke å glemme Pet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vito…..og hennes beskrivelser av alle barna og oppgavene.

For ikke å glemme Pet!

Pet, ja! Ingen annen bruker har fått meg til å le så sykt mye! :ler:

Anonymous poster hash: 0ad58...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pet, ja! Ingen annen bruker har fått meg til å le så sykt mye! :ler:

Anonymous poster hash: 0ad58...d50

Badepropp tråden er legendarisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Dere vet at dette er åpent forum ja, og at alle, inkludert de dere nevner, ser det som står? :P Dere snakker om noen folk som om ingen ser det dere skriver, eller som at det er en privat samtale. :P

Anonymous poster hash: 8dbc1...fec

Cuckis linket selv til det bildet i forrige debatt om det, og han la absolutt ikke noe selvhøytidelighet og alvor i det.

Derav at det var festlig, og han gjerne må lese det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står for det jeg har skrevet her.

Cuckis linket selv til det bildet i forrige debatt om det, og han la absolutt ikke noe selvhøytidelighet og alvor i det.

Derav at det var festlig, og han gjerne må lese det.

Ok, jeg er ikke her så mye, så det er sikkert en del forumshendelser og referanser jeg ikke har fått med meg. Det var ikke meningen å lage kvalm eller være dust. :)

Anonymous poster hash: 8dbc1...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge tråden ikke utvikler seg til en av de på snikk-snakk: Hvilke brukere liker du. Og masse klissklass kosemose likeinnlegg tilbake.

Men enig med en over her, enkelte av dere utleverer flere brukere noe enormt.



Anonymous poster hash: 2d3ae...708
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep. Grunnet gjentatte ryddinger stenges denne tråden.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...