Gå til innhold

Hvilke brukere husker du, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Arabella har lagt ut bilde av seg i bildetråden, deriblant et puppebilde. Og jo, hun holder seg bra:)

Anonymous poster hash: 41b20...03d

Jepp, og det er dette jeg dømmer utifra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden burde nå hete: Hvilke brukere husker du, og hvorfor. Kun lov å si positive ting!

Jeg er neppe den eneste som husker mine yndlingsfiender aller best.



Anonymous poster hash: 3fcd8...d72
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker kv84 så godt fordi att ho alltid er snill og søt mot andre selv om ho blir veldig motsagt og er annerledestenkende. Jeg skjønner ikke alle innleggene hennes men :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker kv84 så godt fordi att ho alltid er snill og søt mot andre selv om ho blir veldig motsagt og er annerledestenkende. Jeg skjønner ikke alle innleggene hennes men :-)

:hug: Så koselig å høre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Ja, runforit har jeg lagt merke til. Jeg liker måten hun argumenterer på, hun er aldri frekk, og endelig en lavkarber som ikke tror at lavkarbo er svaret på alt og noe alle burde prøve. Hun gir lavkarbere et bedre rykte :)Anonymous poster hash: 9c23c...a6b

Så koselig :) Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden burde nå hete: Hvilke brukere husker du, og hvorfor. Kun lov å si positive ting! Jeg er neppe den eneste som husker mine yndlingsfiender aller best. Anonymous poster hash: 3fcd8...d72

Hvem er yndlingsfiendene dine da? Si noe positivt om dem :fnise:

Anonymous poster hash: 1d9e5...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Arabella har lagt ut bilde av seg i bildetråden, deriblant et puppebilde. Og jo, hun holder seg bra:)

Anonymous poster hash: 41b20...03d

Indeed. Hun har finere pupper enn det jeg har..

Savner Katten, for han fikk meg til å le, selv i seriøse diskusjoner. (det er positivt altså)

Endret av Mortem
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er yndlingsfiendene dine da? Si noe positivt om dem :fnise:

Anonymous poster hash: 1d9e5...e43

Vanskelig i grunnen...

Det eneste positive jeg kan si er at Sir Winston og Drizzt gir meg skrivelyst, men de er jo noe innmari lette å sette fast også. Lavkarbojuntaen er også festlige å krangle med. Samt enhver bruker som forsvarer hun Krizzzzy-bloggeren.

Men det blir jo likevel ikke noe fullgodt svar på hvilke brukere jeg husker. Svaret mitt slik det står over er jo helt feil.

Anonymous poster hash: 3fcd8...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig i grunnen...

Det eneste positive jeg kan si er at Sir Winston og Drizzt gir meg skrivelyst, men de er jo noe innmari lette å sette fast også. Lavkarbojuntaen er også festlige å krangle med. Samt enhver bruker som forsvarer hun Krizzzzy-bloggeren.

Men det blir jo likevel ikke noe fullgodt svar på hvilke brukere jeg husker. Svaret mitt slik det står over er jo helt feil.

Anonymous poster hash: 3fcd8...d72

Pax fordi vi hadde mange gode diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Giacomo_P , og savner han her inne. :cry3:

Hvorfor? Fordi han er genuin, snill, smart og reflektert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest: Hun er så bastant, ærlig og rå i sine meninger. Dessuten er hun utrolig flott, og det nakenbildet bak boombasteren er legendarisk!

Arabella: Flott dame, kunnskapsrik, velformulert, vakker, litt ordnazi

Citronella: Pga en nylig tråd jeg leste der hun la seg ut for hugg! Imponert over at hun beholdt sinnsroen.

Noz: Bare skjønn!

Bandit: Savner han her inne

Skreppamedleppa: Sleivkjefta bergenser med KG`s kuleste nick og avertar

Tekola: Snill, stødig og oppriktig godhjerta

Vampen: Dypt savnet

Vex: Ler og grøsser av "alle veier føler til rom og cola"

Penesko (tror han har ny bruker nå, "Fråde"?): litt soss, og forelska og forlova med Fashionistaen

Lille-Pus: Fantastisk klessmak, sexye strømper og undertøy, katteelsker og genuint et godt menneske.

Waco: bare helt…………waco..

Imli: Savnet!

Og mange andre, men det er de jeg kommer på i farten!

Edit:

Glemmer aldri Arwen…..hvil i fred!

Må tilføye:

Silfen: Herlig hardbarket dame som har stødige meninger, er dyktig på unger, fødsler og samfunnsspm.

MissDior: Har fulgt hennes vei mot mammalivet. Ærlig dame, og jeg glemmer aldri brevet hun la ut til sin far.

Endret av Pomperipossa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Gjest: Hun er så bastant, ærlig og rå i sine meninger. Dessuten er hun utrolig flott, og det nakenbildet bak boombasteren er legendarisk!

Arabella: Flott dame, kunnskapsrik, velformulert, vakker, litt ordnazi

Citronella: Pga en nylig tråd jeg leste der hun la seg ut for hugg! Imponert over at hun beholdt sinnsroen.

Noz: Bare skjønn!

Bandit: Savner han her inne

Skreppamedleppa: Sleivkjefta bergenser med KG`s kuleste nick og avertar

Tekola: Snill, stødig og oppriktig godhjerta

Vampen: Dypt savnet

Vex: Ler og grøsser av "alle veier føler til rom og cola"

Penesko (tror han har ny bruker nå, "Fråde"?): litt soss, og forelska og forlova med Fashionistaen

Lille-Pus: Fantastisk klessmak, sexye strømper og undertøy, katteelsker og genuint et godt menneske.

Waco: bare helt…………waco..

Imli: Savnet!

Og mange andre, men det er de jeg kommer på i farten!

Edit:

Glemmer aldri Arwen…..hvil i fred!

Takk, skjønne kvinne. :) Det varmer.

Innlegget er redigert for slettet sitat.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, skjønne kvinne. :) Det varmer.

Jeg vet hva som skjedde, men jeg tror ikke vi skal spekulere så mye her inne. Men det var fryktelig tragisk.

Du virker som en sterk person som holder deg hevet når det stormer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Gjest: Hun er så bastant, ærlig og rå i sine meninger. Dessuten er hun utrolig flott, og det nakenbildet bak boombasteren er legendarisk!

Arabella: Flott dame, kunnskapsrik, velformulert, vakker, litt ordnazi

Citronella: Pga en nylig tråd jeg leste der hun la seg ut for hugg! Imponert over at hun beholdt sinnsroen.

Noz: Bare skjønn!

Bandit: Savner han her inne

Skreppamedleppa: Sleivkjefta bergenser med KG`s kuleste nick og avertar

Tekola: Snill, stødig og oppriktig godhjerta

Vampen: Dypt savnet

Vex: Ler og grøsser av "alle veier føler til rom og cola"

Penesko (tror han har ny bruker nå, "Fråde"?): litt soss, og forelska og forlova med Fashionistaen

Lille-Pus: Fantastisk klessmak, sexye strømper og undertøy, katteelsker og genuint et godt menneske.

Waco: bare helt…………waco..

Imli: Savnet!

Og mange andre, men det er de jeg kommer på i farten!

Edit:

Glemmer aldri Arwen…..hvil i fred!

Tusen takk! Jeg returnerer beskrivelsene til deg :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Citronella

Du virker som en sterk person som holder deg hevet når det stormer:)

Jeg er både svak og sterk. Det er vel det som gjør meg sterk. Integritet har jeg iallefall. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag skal jeg bli nevnt her inne.... En dag!! :ler:

Jeg husker:

Lille-pus

- Vi er som regel alltid enige, hun har peiling på alt av klær og katter, ikke minst!

Gjest

- Var den første her inne som fikk meg til å slå i tastaturet. Forbanna heks! :ler: Gikk over, og nå syns jeg hun er kul

Sobril

- Kan ikke nevne hvor mange ganger jeg har lest gjennom dagboka hennes, og jeg gråter like mye hver gang. Sterk og flott dame som kan argumentere for seg!

Athene

- Meget kunnskapsrik dame som aldri gir opp

Silfen

- Fordi hun er litt sint, men meget klok. Ofte kort i svarene, og ekstremt sarkastisk, og de som ikke oppfatter deg fyrer seg opp. Drar virkelig opp underholdningsverdien her inne!

Kokkosnøtta

- Har dere lest graviditetsdagboka? :ler: Fin dame som er ekstremt morsom!

Cindi

- Tusen gode råd fra den kanten, alltid! Også så pen :)

Videre er det jo mange fler, men jeg kan ikke skrive lange begrunnelser på alle.... Men.. ja.. Tekola, Fionel, Daenerys, Pomperipossa, Yesterday, Boks.... sikkert mange fler, men jeg kommer ikke på alle nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nevne Stueloff også! Hun er den vakreste damen jeg har sett noensinne, og jeg ble helt småforelska:)

Hunterlady og womanwoman er legendariske!

Cuckcold med oppvaskhanskene…..epic!

Endret av Pomperipossa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Cuckcold med oppvaskhanskene..epic!

Det bildet glemmer jeg aldri. Husker også at han pådro seg æren for å ha funnet opp prinsessesyndrombegrepet ved å linke til en annen diskusjon ;P

Han pleier gjøre det, linke til en masse laaaaaaaaange utredninger.

Kommer ALDRI til å glemme Waco, Jalp og Flesvik. Samt Reskres bidrag i Øygarden debatten.

Og en mannlig bruker som jeg ikke gidder nevne navn på, men har så kvalme kommentarer på veldig alvorlige innlegg at jeg faktisk synes synd på ham, må være trist å være så grunnleggende forjævlig i hjertet og sjela.

Eller glemmer jeg aldri kokain&paprikakommentaren til Mikey(ikke de kjærlighetserklæringene i en lengre tråd dedikert til ham heller, flere ganger faktisk om jeg ikke tar feil), Gjest sitt bilde med pupp&kassettspiller(liker den dama jeg, klarer ikke bli sinna siden jeg får en sånn godhjertet feeling av henne).

Likte spåtråden hennes ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...