Gå til innhold

Hvilke brukere husker du, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Rskre! Han startet alltid opp kontroversielle tråder om nynorsk og dialekter, alltid morsomt å lese!

Han var en varm forsvarer for Rune Øygard og forsvant da dommen mot ham falt. Det er det jeg husker ham best for.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womenwomen, helt klart. Man glemmer ikke en gullmus med det første!

Hva er gullmus?

Anonymous poster hash: dce92...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womenwomen var i besittelse av en gullmus. Hehe. Som hun stolt skrøt av. :D

Hva er gullmus?

Anonymous poster hash: dce92...7a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten! Han var så fryktelig irriterende at det er umulig å ikke huske han. Har han forlatt KG?



Anonymous poster hash: 88604...a40
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, men har skiftet nick, og sluttet å fjase så fælt :)

Anonymous poster hash: 8daad...3b9

Savner fjasingen din jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalfordeling

Var her igjennom hele Millatiden. Greensky. Husker en diskusjon om øl ut og inn av fryseren. Nina kanin. Den som ble Toro. Waco har vært her lenge. Savner Mysan. Og den gangen Hege var en del av kg.

Garantert mange jeg har glemt, men kom med nicket og jeg husker litt mer. Yvonne og jeg har visst vokst opp her sammen.

Mange fine brukere i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutal mann, jeg syns han var kul selv om han ertet på seg mange. Det som var mest moro med han. Og Seroxata. Leste alltid navnet hennes Sexorata hehe. Lola83 kom også med mange gullkorn. Og Borghild.

Er han ikke aktiv lenger?

Anonymous poster hash: a5f49...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Er han ikke aktiv lenger? Anonymous poster hash: a5f49...92d

Nei, mener å huske at han slettet seg for en stund siden. Savner han, syns han var kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner fjasingen din jeg... :sjenert:

Det synes jeg er veldig hyggelig å lese :)

Jeg fjaset i en veldig forvirrende og vanskelig periode i livet. Min måte å takle tøffe ting på er ofte med humor. Nå er jeg stabil og kjedelig, hehe.

Jeg savner dem jeg fjaset med, lurer på om de er her fortsatt...

Grafica, Reka, Lekehusmor, Alice Ayres, og flere til. Likte at tulletrådene ikke ble forsuret av folk som syntes vi var teite. De lot oss isåfall fjase i fred. Sånn er det ikke helt lenger, synes jeg. Noen må alltid kommentere hvor dum en tråd er. Hmm.

Anonymous poster hash: 8daad...3b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg veldig "forum-gammel" når jeg leser her... At folk jeg leste innleggene til for lenge siden ikke er aktive lenger. Er litt rart :) Men det er sånn det er uansett. Bare litt snålt :fnise:
Husker godt womenwomen jeg og, for en merkelig skrue... Husker mange andre og, som alt er nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - av og til blir jeg provosert av det hun skriver, men som oftest sitter jeg og humrer litt av det hun skriver. Korte, treffende svar.

Nozmonster - mest på grunn av den gule fuglen som danser under det hun skriver, men liker også humoren hennes, den er veldig lik min.

skreppamedleppa - fordi hun har bra måte å forklare seg og argumentere på, og en ganske rå måte å skrive på.

Runforit - Fordi hun masse gode råd som handler om trening og kosthold, og som en annen nevnte lenger oppe, en lavkarber som som gir lavkarbo et bedre rykte. Prøver ikke å prakke lavkarbo på noen, påstår ikke at det er det eneste kostholdet som fungerer, men mener det godt. Jeg får nesten lyst til å prøve lavkarbo pga hun :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillepus og Alt godt - utrolig kloke mennesker :)



Anonymous poster hash: ccf03...dd6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Hege, Seroxata og venninnen hennes som jeg ikke husker brukernavnet på (hun hadde dreads), Champagnepiken, Mysan, Lille Ballerina, og resten av "gjengen" som var på den tiden (rundt 2005) :rodmer:



Anonymous poster hash: 11881...66a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...