Gjest Heartbeat Skrevet 27. februar 2014 #161 Del Skrevet 27. februar 2014 Bustenskjold,og Bandit. Savner de gode samtaler med dem Handyman, fornuftig fyr Og må ikke glemme Hottrio: i like you! Liker også Arabella og Lille pus for de er rett fram og sier hva de mener uten at de må gjemme seg bak en anonym bruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 27. februar 2014 #162 Del Skrevet 27. februar 2014 Bustenskjold,og Bandit. Savner de gode samtaler med dem Handyman, fornuftig fyr Og må ikke glemme Hottrio: i like you! Liker også Arabella og Lille pus for de er rett fram og sier hva de mener uten at de må gjemme seg bak en anonym bruker Det her har du helt rett i, Arabella og Lille pus bruker ikke anonymfunksjonen og det er så behagelig. Man får automatisk litt respekt for sånne mennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #163 Del Skrevet 27. februar 2014 Bustenskjold,og Bandit. Savner de gode samtaler med dem Handyman, fornuftig fyr Og må ikke glemme Hottrio: i like you! Liker også Arabella og Lille pus for de er rett fram og sier hva de mener uten at de må gjemme seg bak en anonym bruker De er likefullt anonyme, og om noen bruker nick eller anonymbrukerknappen bør dere endelig få med dere at dere ikke har noen som helst rett til å klage på. Anonymous poster hash: 2d3ae...708 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 27. februar 2014 #164 Del Skrevet 27. februar 2014 De er likefullt anonyme, og om noen bruker nick eller anonymbrukerknappen bør dere endelig få med dere at dere ikke har noen som helst rett til å klage på. Anonymous poster hash: 2d3ae...708 At ikke alle forstår hva som menes med å ikke bruke anonym-funksjonen er helt greit for meg. Man behøver ikke forstå alt her i verden bruker jeg å si. =) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 27. februar 2014 #165 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Gia <3 Bandit Hunterlady Lille Pus Innlegget er ryddet for anonymbruker-hets. Yvonne (mod) Endret 27. februar 2014 av Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 27. februar 2014 #166 Del Skrevet 27. februar 2014 Men hvordan vet dere at enkelte brukere aldri skriver under AB? Stoler dere bare på dem når de sier det eller er dere synske? Eller lar dere bare tvilen komme dem til gode fordi dere liker dem så godt? Jeg husker Norah fordi hun er ei real dame med fornuftige meninger. Og så hadde hun legodamefigur i avataren (jeg har visuell hukommelse) Og så husker jeg selvsagt Hunterlady. Hun gikk fra å være litt pain in the ass til å bli en riktig så grepa bruker. Selv om jeg var ofte uenig med henne fikk jeg respekt for henne som person fordi hun var så rett frem og seg selv. Ellers husker jeg stort sett avatarene bedre enn navnene og blir superforvirret hvis folk bytter for ofte eller har (nesten) samme avatar som andre brukere (sånn som de to Daenerys-damene). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Booo Skrevet 27. februar 2014 #167 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg husker Booo! Oja det er fordi det er meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #168 Del Skrevet 27. februar 2014 Allison, var alltid hjelpsom med veiledning og gode råd om økonomi Brutal mann, meninger utenforbi mainstream, og rimelig bombastisk til tider Anonymous poster hash: 654f7...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 27. februar 2014 #169 Del Skrevet 27. februar 2014 Lettere å huske enkelte søte brukere for en eller flere ting de har skrevet. De sure og sinna bare ødelegger sin egen dag og er lett å glemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 27. februar 2014 #170 Del Skrevet 27. februar 2014 Gjest, lygekryss, Mike Waters og new girl. Aner ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 27. februar 2014 #171 Del Skrevet 27. februar 2014 Gjest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #172 Del Skrevet 27. februar 2014 Noen som vet hvor det har blitt av Ludovie? Savner henne i diskusjoner her inne.Anonymous poster hash: 2e484...e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. februar 2014 #173 Del Skrevet 27. februar 2014 Tråden er ryddet for anonymbruker-hets og avsporinger. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. februar 2014 #174 Del Skrevet 28. februar 2014 Yvonne, fordi hun er så streng! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 28. februar 2014 #175 Del Skrevet 28. februar 2014 Gode gamle: Giacomo_P - Skikkelig ålreit fyr som alltid var saklig. Bustenskjold - Hehe, vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg likte denne heftige mannen godt. Katten - Tror han var den mest irriterende brukeren, men dog så latterlig morsom iblant. Semper_Fi (Om det var slik han skrev det??) - Ahh, jeg digga han opp og ned i mente! Hunterlady - Snille damen som klarte å være konstruktiv uten å være ekkel (blitt en sjeldenhet her inne..) Usikker på om alle disse er her ennå, men jeg prøver meg: Brunhilde - Var den først jeg hadde en diskusjon med her inne, men i ettertid har jeg likt henne godt. Gjest - Dog så krass og noen ganger litt slem, så finnes det så mye godt i henne og hun er saklig! Noz - Søt jente som virker veldig nysgjerrig og glad. Vampen - Liker denne brukeren kanskje best av alle! Tonje - Snilleste brukeren her inne, skikkelig søt. Tilføyer flere ettersom jeg kommer på de! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 28. februar 2014 #176 Del Skrevet 28. februar 2014 Waco. Venter alltid spent på hva for fine tanker og ting han skal skrive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 28. februar 2014 #177 Del Skrevet 28. februar 2014 Disse husker jeg i farten: Gjest Arabella- (MILF) Heartbeat Avocadoen Skreppamedleppa Reza08 Marie90 Lille-Pus Yvonne Alja91 TheRighteous Volvo22 Meandro Halvor Der sa det stopp. Har sikkert glemt noen obviouse.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 28. februar 2014 #178 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Det er flere brukere jeg liker - Havbris kommer med mange gode råd og virker som en flott dame. Arabella og Gjest er begge tøffe damer som sier det som det er og det beundrer jeg, selv om jeg ikke alltid er enig med dem. Tonje, LillePus og NewGirl virker som veldig flotte jenter som kommer med gode innspill. Vet ikke om han er her inne nå lenger, men jeg husker at MikeWaters virket som en fornuftig kar. Innlegget er ryddet for personangrep. Yvonne (mod) Endret 1. mars 2014 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2014 #179 Del Skrevet 28. februar 2014 Disse husker jeg i farten: Gjest Arabella- (MILF) Heartbeat Avocadoen Skreppamedleppa Reza08 Marie90 Lille-Pus Yvonne Alja91 TheRighteous Volvo22 Meandro Halvor Der sa det stopp. Har sikkert glemt noen obviouse.. Huff hva man skal bli beskyldt for 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 28. februar 2014 #180 Del Skrevet 28. februar 2014 Huff hva man skal bli beskyldt for Ta det som et kompliment 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg