Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, mia83 skrev:

God mandag til alle! :vinke:

Håper helgen ble bra tross alt Frøkensina :hug:

:klappe: FruN. Det kommer til å bli så fint! Håper jeg får lov til å se det ferdige resultatet! :)

Jada, det skal du nok :fnise: Slipper nok ikke unna :fnise:  Takk :blomst: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, FruN skrev:

Jada, det skal du nok :fnise: Slipper nok ikke unna :fnise:  Takk :blomst: 

:) Gleder meg til å se 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Takk den ble ganske bra ja Mia :hoppe:  

God mandag alle sammen :kaffekopp: 

Så godt å høre! God mandag til deg også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faktisk...at vi kan ha slitt Aldrisur ut...stakkars lita. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mynona skrev:

Jeg har bestilt meg minidrivhus!! 👏🏼👏🏼

:hoppe: Hurra, ser fram til å høre om tomatproduksjonen! 

Har ikke fått bestilt noen frø enda jeg :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

:fnise: Tror ikke det altså, tror nok hun bare er litt opptatt og tar seg en ballonghvil :Nikke: 

:klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

:hoppe: Hurra, ser fram til å høre om tomatproduksjonen! 

Har ikke fått bestilt noen frø enda jeg :ler: 

Vi bor i esker foreløpig, så ingen produksjon enda. Men det begynner å haste snart. De skulle vært plantet allerede. Skal se om jeg finner jorda i morgen. :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

:fnise: Tror ikke det altså, tror nok hun bare er litt opptatt og tar seg en ballonghvil :Nikke: 

:klemmer: 

Det tar jo litt tid å blåse opp den store ballongen. Hun jobber nok så fort hun kan!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mynona skrev:

Vi bor i esker foreløpig, så ingen produksjon enda. Men det begynner å haste snart. De skulle vært plantet allerede. Skal se om jeg finner jorda i morgen. :P 

:overrasket: Oj, da tror jeg ikke at jeg rekker å så tomater. Kan man ha så flaks at den fine sorten du sår går å finne som plante til sommeren tro? 

Vanskelig å leve oppi bokser ja, har dere flyttet inn i den nye leiligheten nå? 

Endret av Frøkensina
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mynona skrev:

Det tar jo litt tid å blåse opp den store ballongen. Hun jobber nok så fort hun kan!

:laugh: Ja nettopp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Oj, da tror jeg ikke at jeg rekker å så tomater. Kan man ha så flaks at den fine sorten du sår går å finne som plante til sommeren tro? 

Vanskelig å leve oppi bokser ja, har dere flyttet inn i den nye leiligheten nå? 

Aner ikke om den er å finne i planter... :vetikke: 

Ja, har sovet her en natt nå. Så nå er det fullstendig kaos. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Aner ikke om den er å finne i planter... :vetikke: 

Ja, har sovet her en natt nå. Så nå er det fullstendig kaos. 

Det er jo mildt sagt desorienterende sånn i starten :ler: Men gratuelerer så mye med nytt hjem alle tre :nordvesta:

Nei, får bare se om det blir en eller annen ferdig tomatplante, jeg har ikke tid eller plass uansett akkurat nå. Så får jeg høre om dine heller! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det er jo mildt sagt desorienterende sånn i starten :ler: Men gratuelerer så mye med nytt hjem alle tre :nordvesta:

Nei, får bare se om det blir en eller annen ferdig tomatplante, jeg har ikke tid eller plass uansett akkurat nå. Så får jeg høre om dine heller! 

Takk :)  Jeg finner fortsatt ikke tannbørsten min :P  Heldigvis fant jeg en toalettmappe som hadde en sånn flytannbørste i, så jeg fikk pussa tenner både i går og i morges. Nå har jeg pakket opp bad-eskene (tror jeg) og fortsatt ingen tannbørste. Og vi har ikke lamper, så vi sitter i tussmørket i lyset fra kjøkkenet, TV og skjermer :fnise: 

Som du skjønner, burde ikke planting være førsteprioritet akkurat nå :P 

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mynona skrev:

Takk :)  Jeg finner fortsatt ikke tannbørsten min :P  Heldigvis fant jeg en toalettmappe som hadde en sånn flytannbørste i, så jeg fikk pussa tenner både i går og i morges. Nå har jeg pakket opp bad-eskene (tror jeg) og fortsatt ingen tannbørste. Og vi har ikke lamper, så vi sitter i tussmørket i lyset fra kjøkkenet, TV og skjermer :fnise: 

Som du skjønner, burde ikke planting være førsteprioritet akkurat nå :P 

Huff! :ler:  Pass på så dere ikke snubler i noe der nå da! Skjønner :ler:, tar det som et godt gartnertegn jeg :jepp: Det blir nok snart litt bedre! 

Liten innflytningsgave :fnise: 

3927bb2f-d488-469f-8e87-c9154be19946

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frøkensina skrev:

Huff! :ler:  Pass på så dere ikke snubler i noe der nå da! Skjønner :ler:, tar det som et godt gartnertegn jeg :jepp: Det blir nok snart litt bedre! 

Liten innflytningsgave :fnise: 

3927bb2f-d488-469f-8e87-c9154be19946

Takk 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det kommet vårtegn på balkongen :bolledeig: Det er sååå koselig selv om jeg har konstant rennende nese og er svimmel av de andre vårtegnene. Topper på scillaer (knopp på den ene), to tidlige tulipantopper og blåveisknopper :ninuskapus: Det har såvidt begynt å vokse knopper på Augusta Luise også, men tør ikke beskjære henne så tidlig som dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...